PayPal

Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 296
Rejestracja: 9 cze 2014, o 19:34
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 24 razy
Podziękowania: 82 razy
Kontakt:

Ktoś wie, czy można nadal zwrócić kwotę doładowania z powrotem na swoje konto bankowe, z którego było to zrobione? Zawsze był do tego celu przycisk "Zwróć środki" w przeglądzie wpłat i wypłat, ale niczego takiego nie widzę.
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1453
Rejestracja: 6 kwie 2017, o 17:09
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 218 razy
Podziękowania: 364 razy
Kontakt:

Ech, niech ktoś mi powie bo dawno już nie miałem tego cyrku i mi się miesza - jak się napatoczył jakiś noob co oczywiście wysłał pieniądze jako zakup, to gdy ja mu zwrócę kasę to paypal oczywiście prowizji i tak nie oddaje, nieprawdaż?
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 561
Rejestracja: 23 mar 2019, o 11:47
Podziękował: 375 razy
Podziękowania: 417 razy
Kontakt:

Gdy ja zwracałem kase za zakup, to oddawali całość tego co ktoś wysłał
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1453
Rejestracja: 6 kwie 2017, o 17:09
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 218 razy
Podziękowania: 364 razy
Kontakt:

Serio? A nie jest tak, że on dzieli sobie te opłaty na 0,80 stałej + 2,9% i zwraca tylko te procentowe a te 0,80 przepada?
W sumie głupio się o 80 gr wielce wykłócać, ale na bazarze to są poważne procentowo kwoty transakcji, więc...
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 230
Rejestracja: 24 lut 2016, o 13:07
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 130 razy
Podziękowania: 171 razy

Dzisiaj dokonywałem szybkiego doładowania konta PP z Trustly korzystając z BLIK, pieniądze nie dotarły.
Dopiero kolejna operacja uzupełniła środki. Po kontakcie z BOK przelewy24 dostałem info:
Informujemy, że ta płatność przebiegła poprawnie i została przekazana do sprzedawcy https://trustly.com/ w dn. 06.11.2020
Wszelkie pytania dotyczące realizacji zamówienia prosimy kierować bezpośrednio do sprzedawcy, powołując się na numer transakcji .......- ......

Wszedłem na tę stronę i nie znalazłem żadnego formularza kontaktowego pomijając już, że anglojęzyczna.
Czy ktoś miał tego typu problem i jakoś się z nim uporał ? Proszę o pomoc.

Lactoral, udało się Tobie wyjaśnić tą sprawę ?
viewtopic.php?t=18655
Coś czuję, że będę musiał wybłagiwać u łaskawców, żeby mi oddali moje własne pieniądze.
Super :evil:
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 2729
Rejestracja: 3 lut 2017, o 20:12
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Underground
Podziękował: 2090 razy
Podziękowania: 443 razy
Kontakt:

greyman pisze: 7 lis 2020, o 00:39 Dzisiaj dokonywałem szybkiego doładowania konta PP z Trustly korzystając z BLIK, pieniądze nie dotarły.
Dopiero kolejna operacja uzupełniła środki. Po kontakcie z BOK przelewy24 dostałem info:
Informujemy, że ta płatność przebiegła poprawnie i została przekazana do sprzedawcy https://trustly.com/ w dn. 06.11.2020
Wszelkie pytania dotyczące realizacji zamówienia prosimy kierować bezpośrednio do sprzedawcy, powołując się na numer transakcji .......- ......

Wszedłem na tę stronę i nie znalazłem żadnego formularza kontaktowego pomijając już, że anglojęzyczna.
Czy ktoś miał tego typu problem i jakoś się z nim uporał ? Proszę o pomoc.

Lactoral, udało się Tobie wyjaśnić tą sprawę ?
viewtopic.php?t=18655
Coś czuję, że będę musiał wybłagiwać u łaskawców, żeby mi oddali moje własne pieniądze.
Super :evil:
Tak miałem taką sytuacje na Paypalu. Musiałem do nich zadzwonić (uważaj bo mają numer premium i za kontakt z nimi płacisz dużo hajsu) i oddali mi dopiero po tygodniu.
Ci użytkownicy podziękowali eldawido159 za ten post:
greyman
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 230
Rejestracja: 24 lut 2016, o 13:07
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 130 razy
Podziękowania: 171 razy

Dziękuję Eldawido159.
Napisałem mail do Trustly umieszczając jako dowód mail z realizacją operacji od przelewy24.
Odrzucili, stwierdzając:
Text that you have copied/pasted or written yourself is not accepted as proof of payment. Accepted formats are pdf, png, and jpeg.
Załączyłem i odesłałem więc potwierdzenie przelewu z mojego banku w postaci pliku *pdf.
Tymczasem znalazłem zautomatyzowanego asystenta PayPal plującego zbędnymi poradami.
https://www.paypal.com/smc/async/home
W poniedziałek spróbuję za jego pośrednictwem skontaktować się z ludzkim asystentem.
Ponadto ustaliłem, że mają 2 numery z działem obsługi klienta: 801 300 072 i +48 223064492​.
Nie odpuszczę, chociażbym skisł. Przegryzę się przez to i opiszę. Może ktoś w przyszłości skorzysta.
Ostatnio zmieniony 7 lis 2020, o 17:13 przez greyman, łącznie zmieniany 1 raz.
Ci użytkownicy podziękowali greyman za ten post:
eldawido159
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 582
Rejestracja: 16 gru 2012, o 16:27
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Mordor
Podziękował: 3 razy
Podziękowania: 26 razy

I dlatego ostatnio aktywnie unikam sklepów które nie mają obsługi szybkiego przelewu.
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1453
Rejestracja: 6 kwie 2017, o 17:09
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 218 razy
Podziękowania: 364 razy
Kontakt:

Coraz to bardziej zaczynam doceniać santandera, można robić zwykły przelew do paypala jako wewnętrzny (szczegół że i tak czasem ze dwa dni im zejdzie aż zaksięgują)
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 7048
Rejestracja: 14 lut 2013, o 15:17
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: ◕_◕ Liberty City ಠ╭╮ಠ ostatnio Los Santos
Podziękował: 1377 razy
Podziękowania: 1315 razy
Kontakt:

lewriczin pisze: 7 lis 2020, o 17:21 Coraz to bardziej zaczynam doceniać santandera, można robić zwykły przelew do paypala jako wewnętrzny (szczegół że i tak czasem ze dwa dni im zejdzie aż zaksięgują)
też mam santander i jak na paypalu wybierzesz szybki przelew z truhstly poprzez wplate z santandera to mam przelew zawsze w 10 sekund, nigdy nie czekalem kilku dni
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 230
Rejestracja: 24 lut 2016, o 13:07
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 130 razy
Podziękowania: 171 razy

W sumie zrobiłem dwa przelewy. Drugi po niepowodzeniu pierwszego przeszedł również w kilka sekund.
Nie sądziłem, że wyjaśnienie sprawy będzie w jakiś sposób problematyczne i przelewy24 się na mnie wypną i umyją ręce. Miałem już kilka podobnych przypadków i zawsze pomagali. Poczekam na odpowiedź z Trustly, uderzę do PP a w razie niepowodzenia, ostatecznie wrócę z tematem do przelewy42 (dotpay). I tak do skutku.
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1453
Rejestracja: 6 kwie 2017, o 17:09
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 218 razy
Podziękowania: 364 razy
Kontakt:

Armin pisze: 7 lis 2020, o 17:40 też mam santander i jak na paypalu wybierzesz szybki przelew z truhstly poprzez wplate z santandera
Ale po co XD
Przecież cała rozmowa jest tu o tym aby ominąć trustfly.
W santanderze da się łatwo, bo PP też ma konto w santanderze i zwykły przelew idzie jako wewnętrzny. Ale i tak trzeba (czasami) trochę poczekać aż zaksięgują.
Z innych banków doładowywanie zwykłym przelewem to jeszcze dodatkowe czekanie na zwykły elixir.
Ci użytkownicy podziękowali lewriczin za ten post:
greyman
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 230
Rejestracja: 24 lut 2016, o 13:07
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 130 razy
Podziękowania: 171 razy

Zgodnie z otrzymaną życiową nauką, kolejnym razem będę czekał i ominę Trustly. Nie mam konta w Santanderze.
To samo polecam innym właścicielom rachunków, zawsze jest dobrze aż do tego pierwszego momentu, w moim przypadku ostatniego. Zagubione środki pewnie odzyskam, ale ile stracę czasu i nerwów na przepychanki to już moje.
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 2729
Rejestracja: 3 lut 2017, o 20:12
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Underground
Podziękował: 2090 razy
Podziękowania: 443 razy
Kontakt:

greyman pisze: 7 lis 2020, o 17:49 W sumie zrobiłem dwa przelewy. Drugi po niepowodzeniu pierwszego przeszedł również w kilka sekund.
Nie sądziłem, że wyjaśnienie sprawy będzie w jakiś sposób problematyczne i przelewy24 się na mnie wypną i umyją ręce. Miałem już kilka podobnych przypadków i zawsze pomagali. Poczekam na odpowiedź z Trustly, uderzę do PP a w razie niepowodzenia, ostatecznie wrócę z tematem do przelewy42 (dotpay). I tak do skutku.
Miałem tak dwa razy już i powiem ci że Przelewy24 za każdym razem mnie olewały. Dopiero po kontakcie z Paypalem coś to dało (i tak straciłem 8 zł bo nie wiedziałem że mają numer premium)
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 230
Rejestracja: 24 lut 2016, o 13:07
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 130 razy
Podziękowania: 171 razy

Mam odpowiedź od contactus@trustly.com :

Instant deposits through our service usually complete within minutes. However, this feature is not always available and unfortunately certain payments may take some additional time to process.

We can see that the transaction encountered a temporary technical error and due to that error, the payment was not processed successfully, and therefore it will be automatically refunded to your bank account within 2-4 banking days (Saturday, Sunday and Public Holidays excluded). Unfortunately we are not able to speed up the refund since it is an automatic process.

We apologise for any inconvenience this may have caused but we kindly ask for your patience, as sometimes technical errors may occur, even if we - just as much as our users - want all transactions to be fast and smooth.


Sprawdziłem przy okazji:
https://www.trustpilot.com/review/trustly.com

Poczekam.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 17
Rejestracja: 6 gru 2013, o 08:08
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:

Dostałem na PP kupon o wartości 40 PLN. Mam zaznaczone, żeby użyć go przy następnym zakupie. Orientujecie się, czy jeżeli doładuję portfel w PS Store, to czy PP zaliczy mi ten kupon? Nigdzie w google ani w PP nie mogę znaleźć informacji czy to zadziała.
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 7048
Rejestracja: 14 lut 2013, o 15:17
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: ◕_◕ Liberty City ಠ╭╮ಠ ostatnio Los Santos
Podziękował: 1377 razy
Podziękowania: 1315 razy
Kontakt:

a za co ten kupon dostałeś?
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 17
Rejestracja: 6 gru 2013, o 08:08
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:

Za zalogowanie się po długim czasie.
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 668
Rejestracja: 22 lut 2017, o 03:25
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 49 razy
Podziękowania: 63 razy
Kontakt:

dominielus pisze: 10 lis 2020, o 18:32 Dostałem na PP kupon o wartości 40 PLN. Mam zaznaczone, żeby użyć go przy następnym zakupie. Orientujecie się, czy jeżeli doładuję portfel w PS Store, to czy PP zaliczy mi ten kupon? Nigdzie w google ani w PP nie mogę znaleźć informacji czy to zadziała.
Może napisz do PP, ale zapytaj się kilku konsultantów, gdyż jeden konsultant mówi tak, aby za chwilę inny konsultant powiedział coś innego. Sam tak kilka razy miałem więc kto pyta nie błądzi
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 230
Rejestracja: 24 lut 2016, o 13:07
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 130 razy
Podziękowania: 171 razy

TRUSTLY GROUP AB zwróciło pieniądze. Operacja zaksięgowana z dniem dzisiejszym
ODPOWIEDZ