Steam - temat ogólny

Okazyjne ceny gier na PC z dystrybucji elektronicznej. Klucze Steam, GOG, Origin, Uplay itd
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1406
Rejestracja: 11 sty 2013, o 22:59
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 61 razy
Podziękowania: 74 razy
Kontakt:

Cóż, ja myślałem, że przelicznik w obu przypadkach - Sklep i Portfel - będzie taki sam, tzn. Valve traci teoretycznie w Sklepie (mniejsze prowizje od nieco niższych cen) a zyskuje na Wallecie, którego wartość automatycznie maleje, po konwersji na złotówki wg. tego samego przelicznika ;-)

To nawet logiczne - masz w Portfelu równowartość GTA V, załóżmy 30 ojro (nie wiem ile teraz kosztuje w Promkach) po przejściu na złotówki gra jest tańsza, ze względu na korzystny przelicznik i powiedzmy, że cena jest niższa np. o 1 ojro! Czyli 29 ojro.
Byłby to strzał we własną stopę, gdyby gra warta 30 euro staniała o 1 euro w Sklepie (w przeliczeniu na złotówki) a w Portfelu nadal widniała kwota odpowiadająca 30 euro, wg. przelicznika np. bankowego, na czymś takim Sztim dostałby w cztery litery, bo nie dość, że musieliby przełknąć niższe prowizje (nawet jeśli to tylko kilka(naście/dziesiąt) centów na grze) + jeszcze ponieśliby koszta przewalutowania naszych Walletów, tfu! Portfeli już teraz :D
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 1150
Rejestracja: 6 mar 2013, o 15:59
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 9 razy
Kontakt:

Portfel nie służy tylko do zakupów w sklepie, lecz również na rynku społeczności. Te Wasze pomysły implikują, że Valve musiałoby zastosować dwa różne przeliczniki - jeden do portfela i sklepu, drugi do rynku - żeby nie zdestabilizować tego drugiego.
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1453
Rejestracja: 6 kwie 2017, o 17:09
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 218 razy
Podziękowania: 364 razy
Kontakt:

TomHa pisze: Cóż, ja myślałem, że przelicznik w obu przypadkach - Sklep i Portfel - będzie taki sam, tzn. Valve traci teoretycznie w Sklepie (mniejsze prowizje od nieco niższych cen) a zyskuje na Wallecie, którego wartość automatycznie maleje, po konwersji na złotówki wg. tego samego przelicznika ;-)

To nawet logiczne - masz w Portfelu równowartość GTA V, załóżmy 30 ojro (nie wiem ile teraz kosztuje w Promkach) po przejściu na złotówki gra jest tańsza, ze względu na korzystny przelicznik i powiedzmy, że cena jest niższa np. o 1 ojro! Czyli 29 ojro.

Byłby to strzał we własną stopę, gdyby gra warta 30 euro staniała o 1 euro w Sklepie (w przeliczeniu na złotówki) a w Portfelu nadal widniała kwota odpowiadająca 30 euro, wg. przelicznika np. bankowego, na czymś takim Sztim dostałby w cztery litery, bo nie dość, że musieliby przełknąć niższe prowizje (nawet jeśli to tylko kilka(naście/dziesiąt) centów na grze) + jeszcze ponieśliby koszta przewalutowania naszych Walletów, tfu! Portfeli już teraz :D
No się nie zgadzam i to z kilku powodów:
1. zdaje się że nie ma czegoś takiego jak oficjalny przelicznik w sklepie. Są tylko rekomendacje vulvy dla producentów a czy ci z nich skorzystają to inna sprawa.
2. Gaben jak sam słusznie zauważyłeś, zarabia na procentowych prowizjach od sprzedaży gry. Na pierwszy, bardzo pobieżny rzut oka rzeczywiście "byłby to strzał we własną stopę" bo straciłby te kilkanaście centów na grze
...tyle tylko, że nie uwzględniamy tu takiego drobiazgu jak siła nabywcza klienteli i liczba sprzedanych kopii.
Zgodnie z twoim tokiem rozumowania Valve to dopiero jest kopany w odwłok poprzez istnienie ruskiego czy południowo amerykańskiego regionu gdzie ceny to paanie, dopiero pół darmo są. A wyprzedaże?? Łojezusmaria przecież te gry za pół darmo idą, toż to biedny Gaben już dawno z torbami powinien pójść! Ile pieniędzy on stracił przez te wszystkie wyprzedaże... Rozwiązanie na tę bolączkę jest oczywiste i proste: natychmiast trzeba znieść wszystkie regiony, jedna cena dla wszystkich i nigdy przenigdy nie robić żadnych zniżek, o!

No jak wiemy tak to nie działa :) Jeśli za niższą ceną pójdzie większa sprzedaż to zyski się nie tylko nie zmniejszą ale wręcz pójdą w górę. Zwłaszcza na takim rynku jak oprogramowanie gdzie każda kolejna sztuka bierze się dosłownie z powietrza.

3. koszt przewalutowania naszych walletów - naprawdę? Przecież ten nasz wallet to jest cyferka w bazie danych valve :) Nic więcej, nic mniej :) Jakiż to będzie wielki koszt podzielić cyferkę przez aktualny kurs dnia? :)
A mechanizm z wieloma walutami już jest i działa:
http://steam.steamlytics.xyz/currencies

Jedyny zatem koszt to wprowadzenie nowego rzędu w tabelce pod nazwą PLN i sprzężenie ich kursu z forexem.
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1535
Rejestracja: 7 lip 2015, o 12:35
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 5 razy
Podziękowania: 26 razy
Kontakt:

TomHa pisze: Cóż, ja myślałem, że przelicznik w obu przypadkach - Sklep i Portfel - będzie taki sam, tzn. Valve traci teoretycznie w Sklepie (mniejsze prowizje od nieco niższych cen) a zyskuje na Wallecie, którego wartość automatycznie maleje, po konwersji na złotówki wg. tego samego przelicznika ;-)

To nawet logiczne - masz w Portfelu równowartość GTA V, załóżmy 30 ojro (nie wiem ile teraz kosztuje w Promkach) po przejściu na złotówki gra jest tańsza, ze względu na korzystny przelicznik i powiedzmy, że cena jest niższa np. o 1 ojro! Czyli 29 ojro.
Byłby to strzał we własną stopę, gdyby gra warta 30 euro staniała o 1 euro w Sklepie (w przeliczeniu na złotówki) a w Portfelu nadal widniała kwota odpowiadająca 30 euro, wg. przelicznika np. bankowego, na czymś takim Sztim dostałby w cztery litery, bo nie dość, że musieliby przełknąć niższe prowizje (nawet jeśli to tylko kilka(naście/dziesiąt) centów na grze) + jeszcze ponieśliby koszta przewalutowania naszych Walletów, tfu! Portfeli już teraz :D
upraszczasz i komplikujesz jednocześnie :)
Valve jedynie przeliczy kwotę w portfelu. Tu koniec prostego przeliczania. Natomiast to jak zmienią się ceny nie zależy wyłącznie od Valve. Co prawda, nie śledziłem tematu, gdy trwała tu "złotówkowa burza" ale ktoś napisał, że devsi dostali info od Valve z proponowanymi cenami (zapewne wyliczonymi z przelicznika + "drobne" zaokrąglenia). Od devów ostatecznie zależy, ile dany produkt będzie kosztował na danym rynku. Jak po przewalutowaniu stanieje - fajnie dla nas, jak nie ... oh well. Nadal będziemy kupować w Humble Store, Yuplayu i tym podobnych :D To wydawca bezpośrednio nas kroi i na sam przelicznik patrzeć nie można (choć ma on spore znaczenie, uproszczony przelicznik 1USD = 1EUR daje do myślenia ... gorzej chyba nie będzie :P), a Zaworek zarabia, tylko i aż, na prowizji.
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1406
Rejestracja: 11 sty 2013, o 22:59
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 61 razy
Podziękowania: 74 razy
Kontakt:

lewriczin pisze:
3. koszt przewalutowania naszych walletów - naprawdę? Przecież ten nasz wallet to jest cyferka w bazie danych valve :) Nic więcej, nic mniej :) Jakiż to będzie wielki koszt podzielić cyferkę przez aktualny kurs dnia? :)
A mechanizm z wieloma walutami już jest i działa:
http://steam.steamlytics.xyz/currencies

Jedyny zatem koszt to wprowadzenie nowego rzędu w tabelce pod nazwą PLN i sprzężenie ich kursu z forexem.
No nie zgodzę się, wszystkie pieniążki w Twoim i moim wallecie Ktoś kiedyś wpłacił na konto Sztima, via PP bądź poprzez inne kanały płatności - część z nich po prostu krąży w rynkowym ekosystemie Steama, niemniej kiedy kupujesz za tę kasę grę w Sklepie, to Gejb musi część tej kwoty przelać devom, wydawcom, z którymi się rozlicza i wtedy przelewa im realną kasę ze swojego konta bankowego, które dotychczas nie było zasilone ani jedną złotóweczką :)
Czyli musi dokonać przewalutowania, bo póki co, w naszej szerokości geograficznej były tylko euro, a tu nagle trzeba będzie się rozliczyć ze złotówek, których nie mają i ktoś koszty takowego przewalutowania musi ponieść ;-)
Czy to będzie Sztim? Aj dont fink soł ;D
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1453
Rejestracja: 6 kwie 2017, o 17:09
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 218 razy
Podziękowania: 364 razy
Kontakt:

TomHa pisze: No nie zgodzę się, wszystkie pieniążki w Twoim i moim wallecie Ktoś kiedyś wpłacił na konto Sztima, via PP bądź poprzez inne kanały płatności - część z nich po prostu krąży w rynkowym ekosystemie Steama, niemniej kiedy kupujesz za tę kasę grę w Sklepie, to Gejb musi część tej kwoty przelać devom, wydawcom, z którymi się rozlicza i wtedy przelewa im realną kasę ze swojego konta bankowego, które dotychczas nie było zasilone ani jedną złotóweczką :)
Hola, hola! - przecież te nasze wallety do tej pory to bardzo grzecznie żeśmy Sztimowi w eurosach wpłacali. Więc jeśli teraz Sztim sobie wallety przeliczy na złotówki to niech sobie przelicza - fizycznie w skarbcach Sztima wciąż będą leżały nasze ciężkie eurosy.
Jeszcze raz: w cyferkach u nas na kompie pojawią się złotówki, w fizycznym skarbcu sztima będą eurosy oraz dokładnie zero złotówek :) Ta sytuacja się zmieni i wyrówna/unormuje jak nasza brać zacznie wpłacać do walletów też złotówki. Ale tamte nasze stare eurosy w skarbcu sztima już pozostaną na zawsze :)

Natomiast, jeśli chodzi ci o to, jak na bieżąco Sztim będzie się rozliczał z devsami - to już inna para kaloszy. Sądzę jednak, że skoro nie przeszkadzają mu w tym wpływy w rublach, realach czy innych peso to nie będzie też przeszkadzać im też nasza skromna złotówka :)
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1406
Rejestracja: 11 sty 2013, o 22:59
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 61 razy
Podziękowania: 74 razy
Kontakt:

No tak, ale wydawcom i devom będą musieli w zetach od teraz wypłacać kasę za zakupy nas, Polaków! A, że banku swojego raczej nie mają, to nasze erło z Portfela będą musieli przewalutować na złocisze i to dosłownie, a nie tylko zmienić symbol waluty, a za to bank swoje policzy, możesz mi wierzyć ;-)

Jak najlepiej pokryć koszta takiej operacji, liczonej w bliżej nieokreślonej ale dużej sumie? Zaniżając wartość waluty, w trakcie jej konwersji i dlatego sądzę, że będzie to kurs niższy od aktualnego (w dniu przewalutowania Sklepu i Portfeli) kursu walut, ze stratą dla nas.

W przypadku rynku RUS, tak często tu wspominanego, sytuacja jest nieco inna, ceny ustalają wydawcy, nie Steam, jeżeli Bethesda wydaje swoje gry u ruskich za ułamek naszej europejskiej ceny, to Sztim musi się podporządkować, za to jak widać postarali się o blokadę giftów z tańszych regionów + blokują większość tego, co można kupić w sklepach zewnętrznych, właśnie po to, by nie tracić na prowizjach i siłą zachęcać do zakupów u siebie, nawet jeśli tylko w trakcie sejli ;-)
Dla nich lepiej, że sprzedają tam w ogóle cokolwiek i za cokolwiek, niż gdyby nie sprzedali nic :D

Zresztą wkrótce się przekonamy, jak będzie wyglądać sprawa złociszy na Sztimie, jedno jest pewne - NIGDY NIE DA SIĘ ZADOWOLIĆ KAŻDEGO! I tym optymistycznym akcentem kończę i zmykam ;-)
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1364
Rejestracja: 28 sty 2013, o 12:31
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 12 razy
Podziękowania: 95 razy
Kontakt:

lewriczin pisze: nie będzie też przeszkadzać im też nasza skromna złotówka :)
Podejrzewam, że ceny w złotówkach skromne nie będą bo zalecenia zaleceniami ale i tak wydawcy dadzą ceny zachodnio-europejskie. Po to właśnie był swojego czasu region EU2 żeby wydawcy mogli dostosować ceny do rynku. i co? Tylko niewielki procent gier miał inne ceny w strefie EU2 niż w zachodniej EU1. Obym się mylił.
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 2410
Rejestracja: 17 paź 2016, o 14:29
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 402 razy
Podziękowania: 838 razy

TomHa pisze: No tak, ale wydawcom i devom będą musieli w zetach od teraz wypłacać kasę za zakupy nas, Polaków!
Tylko po co im wtedy przelicznik i dlaczego polskie sklepy/wydawcy tłumaczą się kursem dolara/euro przy cenach :?: Hmmm... :geek:
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1406
Rejestracja: 11 sty 2013, o 22:59
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 61 razy
Podziękowania: 74 razy
Kontakt:

Jakoś muszą wytłumaczyć swoje marże :D
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 1956
Rejestracja: 22 cze 2013, o 19:20
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 249 razy
Podziękowania: 393 razy
Kontakt:

Trochę za długa ta dyskusja już jest, jak na mój gust.
:dziadek:

Steam Wallet
Steam posiada swoją własną tabelę kursów walut, która jest aktualizowana, dostępna np.: tutaj.
Na tej podstawie jest przeliczana waluta, np.: jak kupisz giftcarda steam w USD, a doładujesz nim konto steam w EURo.
Steam chyba pokazuje kurs walut, przy przeliczaniu portfela podczas "przeprowadzki" z jednego kraju(waluty) na inny (sam nie sprawdzałem, czytałem tylko o tym).

Dokładnie na podstawie takiego samego przelicznika będzie przeliczony mój steam wallet na PLN.


Ceny gier/programów/filmów i innego cyfrowego dobra w sklepie steam
Ceny w PLN zostaną ustalone bezpośrednio przez samych producentów/dostawców - jeśli wydawca zapomni wprowadzić polskiej ceny na daną grę, to gra ta nie będzie dostępna w steam store dla PL.
Aktualne kursy walut tutaj nie mają znaczenia. Volvo podpowiada podobno wydawcom jakieś wartości domyślne na podstawie jakiegoś domyślnego przelicznika USD-> PLN.
Decyzja o cenie zależy w 100% od wydawcy.

Moim zdaniem w rzeczywistości niewiele się zmieni, ceny pozostaną w zasięgu +/- 10% do cen w EURo. :dziadek:

Tip: Ale mamy szansę na potencjalne pricebugi na starcie PLN'a :)
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 1150
Rejestracja: 6 mar 2013, o 15:59
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 9 razy
Kontakt:

jeśli wydawca zapomni wprowadzić polskiej ceny na daną grę, to gra ta nie będzie dostępna w steam store dla PL
Będzie dostępna. Valve przeliczy cenę wedle swojej tabelki. Nie mogą ograniczać dostępności tytułów na rynku europejskim.
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1453
Rejestracja: 6 kwie 2017, o 17:09
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 218 razy
Podziękowania: 364 razy
Kontakt:

TomHa pisze: No tak, ale wydawcom i devom będą musieli w zetach od teraz wypłacać kasę za zakupy nas, Polaków! A, że banku swojego raczej nie mają, to nasze erło z Portfela będą musieli przewalutować na złocisze i to dosłownie, a nie tylko zmienić symbol waluty, a za to bank swoje policzy, możesz mi wierzyć ;-)
Heee? Jakoś średnio chce mi się wierzyć żeby jacyś wydawcy w umowach mieli wypłaty we wszystkich, częstokroć egzotycznych walutach, prędzej mają jedną i jest to zapewne dolar ewentualnie euro...
Jak najlepiej pokryć koszta takiej operacji, liczonej w bliżej nieokreślonej ale dużej sumie? Zaniżając wartość waluty, w trakcie jej konwersji i dlatego sądzę, że będzie to kurs niższy od aktualnego (w dniu przewalutowania Sklepu i Portfeli) kursu walut, ze stratą dla nas.
Zakładając na chwilę że miałeś rację (o tych wypłatach dla wydawców w PLN) to zapewniam cię że sytuacja się stosunkowo szybko wyrówna. My sami przyniesiemy do Sztima nowe złotówki wpłacając je do walletów. A jak część z nich sobie tam będzie leżeć nieużywana to Steam będzie mógł nimi swobodnie obracać. Dodatkowo będziemy handlować kartami i itemami z całym światem. Znów nasze złotówki wejdą w ten sposób do obiegu.
W przypadku rynku RUS, tak często tu wspominanego, sytuacja jest nieco inna, ceny ustalają wydawcy, nie Steam,
Heeeeee? Przecież to zawsze i wszędzie ceny ustalają wydawcy, w każdych walutach i w każdym regionie.
Sztim co najwyżej "proponuje" siatkę cen w danej, mniej znanej walucie (stąd np. słyszeliśmy że ponoć była sugestia aby cena 1$/1Euro odpowiadało cenie 3,60PLN).
Jeszcze raz: Sztimowi wysokość cen zasadniczo zwisa i powiewa. On jest tylko pośrednikiem. Ma procentowo stałą marżę. Sprzedawca sprzeda 1 sztukę gry za 50 euro - sztim pobiera te standardowe 30% czyli 15 euro przychodu dla Gabena. Ale jeśli sprzedawca sprzeda 2 sztuki gry za 25 euro - sztim znów pobiera 30% czyli dokładnie te same 15 euro przychodu.
Teraz, ponieważ każdy wydawca stara się uzyskać jak najlepszy wynik finansowy, czyli najwyższy iloczyn sztuk sprzedanych gier x cena więc sztim nie przeszkadza i pozwala firmom ustalać optymalną wg nich strategię biznesową. A że obydwoje wszak mają jeden ten sam cel: wydoić nas możliwie najskuteczniej...
jeżeli Bethesda wydaje swoje gry u ruskich za ułamek naszej europejskiej ceny, to Sztim musi się podporządkować,
No nie, Sztim tylko dba o to, aby biznesplan Bethesdy się realizował możliwie najskuteczniej.
Gdyby Bethesda zapragnęła ustawić ceny dokładnie takie same na całym świecie, Sztim by ustawił. I tyle :)
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 1160
Rejestracja: 29 kwie 2014, o 16:07
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 280 razy
Podziękowania: 288 razy
Kontakt:

PolaczekCebulaczek pisze:
Natan pisze: Hej :>
Wlasnie sobie hard-brick'nalem smartphone z mobilnym tokenem :E
A teraz powaznie. Dostepu do konta oczywiscie nie mam, karty nie mam do czego przelozyc zeby dostac kod, telefon nie dziala, wiec napisalem do pomocy technicznej:
Podalem im nazwe konta, haslo, login paypal, date i numek faktury ostatniego zakupu, jak i pierwszego z 2013 roku, jak i uzywany e-mail. Nie podalem jedynie numeru telefonu, gdyz no... nie mam za bardzo jak i po co, nie dziala chyba ze przedzwonia na domowy :E

I teraz pytanie do was - czy takie dane ''wystarczo''? Czy ktos byl w podobnej sytuacji i wie jak oraz jak dlugo czasu trzeba czekac na odpowiedz? A moze jest jakis sposob na usuniecie tokena i odzykanie konta z samym emailem, badz zmienienie numeru telefonu bez potwierdzenia kodem sms?
Mi ostatnio telefon nie chciał wstać po jakimś updacie do Greenify i byłem w podobnej sytuacji, backapu z lenistwa nie zrobiłem. W każdym razie tokena wyłączyłem sobie samemu. Było to możliwe bo miałem wcześniej aktywowane uwierzytelnianie by email. Na przyszłość polecam każdemu najpierw aktywować tę opcję, a dopiero później appkę.

Edit:
Jeszcze jedno, nie wiem czy to żart z tym hard brickiem, ale uwalić telefon jest bardzo ciężko. Sprawdź to bo prawdopodobnie masz jedynie soft bricka.
Token usuniety - szybko poszlo :)

Co do Hard Brick'a, to tak. Na 90%. Telefon wpadl w bootloop po wgraniu CWM Recovery, a nastepnie w trybie fastboot ekran zaczal migac po czym... jest juz calkowicie czarny.
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1234
Rejestracja: 1 gru 2015, o 07:31
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 231 razy
Podziękowania: 142 razy
Kontakt:

Zjechaliście trochę Merlina, ale z jednym muszę się z nim zgodzić. Naprawdę jest multum osób, które mają konta warte w tysiącach dolarów przez same itemy z CS GO. Jak w innych grach? Nie wiem, bo się nie interesuje, ale znam osoby, które maja po parę kont. Do tego przecież wszelkiego rodzaju strony hazardowe (parędziesiąt botów z itemami). Sam mam około półtora tysiąca euro w ekwipunku.
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 526
Rejestracja: 21 cze 2013, o 22:05
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 246 razy
Kontakt:

Akurat Merlin ma całkowitą rację w przypadku gdy mówi o tym, że firma działająca/świadcząca usługi/sprzedająca/wpisz cokolwiek musi się stosować do prawa kraju w którym to robi i teraz następuje pytanie czemu go tak personalnie zaatakowaliście ?
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1234
Rejestracja: 1 gru 2015, o 07:31
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 231 razy
Podziękowania: 142 razy
Kontakt:

exoixonar pisze: Akurat Merlin ma całkowitą rację w przypadku gdy mówi o tym, że firma działająca/świadcząca usługi/sprzedająca/wpisz cokolwiek musi się stosować do prawa kraju w którym to robi i teraz następuje pytanie czemu go tak personalnie zaatakowaliście ?
Wyjaśnili wyżej, bo niby gada głupoty i się wywyższa od 3 lat. Ja się udzielam od niedawna, więc nie oceniam xD
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1364
Rejestracja: 28 sty 2013, o 12:31
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 12 razy
Podziękowania: 95 razy
Kontakt:

McSnake pisze: Tip: Ale mamy szansę na potencjalne pricebugi na starcie PLN'a :)
Jedyna nadzieja w price bugach :E
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 704
Rejestracja: 19 gru 2015, o 12:09
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Małopolska, Polska
Podziękował: 14 razy
Podziękowania: 53 razy
Kontakt:

Podobno od jutra na steamie będzie open beta Injustice 2
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1234
Rejestracja: 1 gru 2015, o 07:31
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 231 razy
Podziękowania: 142 razy
Kontakt:

To kiedy niby oficjalnie wchodzi złotówka na steam ?
ODPOWIEDZ