Nie wiem, czy powinienem tu pytać, ale trudno zapytam.
Warto to w ogóle instalować? Bo przy moich internecie 1.2 Mbps/s, to bedzie kwestia paru dni, a z tego co widać na Sztimie, to jest dużo polskich recek, że gra szybko się odinstalowuje? Ktoś ma pomysł, o co chodzi?
Call of Duty: WWII
- Posty: 847
- Rejestracja: 9 sty 2013, o 18:19
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 21 razy
- Podziękowania: 705 razy
- Kontakt:
Obstawiam że tryb War będzie popularny, bo w porównaniu z pozostałymi trybami szybko się w nim expiRaiL pisze: Najjaśniejszym punktem tej gry natomiast jest moim zdaniem świetny tryb War, w który naprawdę grało mi się przyjemnie, szkoda tylko, że, znając społeczność Coda, nikt nie będzie w niego grał po premierze, tylko w kółko w nudnego, powtarzalnego, i ciągle takiego samego TDM, więc kupno gry tylko dla tego trybu nie ma żadnego sensu

- Posty: 347
- Rejestracja: 18 lis 2015, o 20:00
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 7 razy
- Podziękowania: 25 razy
Nie liczyłbym na to, w MWR w takim DOM znacznie szybciej exp leci niż w TDM, a mimo to nikt w niego nie gra :/ .
No to jak paru dni to nie ma sensu najmniejszego bo beta już się kończy. Teoretycznie już powinna się skończyć, bo niby do 2.10 ale możliwe, że do 19:00 czy 00:00 będzie czy coś takiego.
Takie tam śmieszki, że niby gra taka beznadziejna, że jedynym i największym jej plusem jest to że się szybko odinstalowuje. O nic innego raczej im nie chodzi

- Posty: 1583
- Rejestracja: 10 kwie 2013, o 16:41
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 143 razy
- Podziękowania: 331 razy
- Kontakt:
Ostatni CoD, w którego multi grałem to był MW1 a i to tak dosłownie przez chwilkę. Wcześniej trochę popykałem w "jedynkę" na Rifles only, więc mogę wypowiedzieć się jako osoba świeża. Niestety wnioskując po wszystkich negatywnych komentarzy tyczących się trybu multi w całej serii, stwierdzam, że chyba większej zmianie nic nie uległo. Mapy faktycznie są malutkie, można przerzucić je granatem z respa, a sytuacje, że przez 10 sekund po wstaniu nie napotkamy na żadnego przeciwnika to rzadkość. Przy tym, wszystkie areny są tak zbudowane, że kulę można dostać dosłownie z każdej strony, nierzadko strzelano do mnie z 3 różnych kierunków naraz. To wszystko sprawia, że rozgrywka to totalny chaos, taki berek na speedzie. Raczej nie dla mnie, ciężko mi się było z różnych powodów odnaleźć, choć znajda się tacy, którym to podejdzie. Zakładam, że będą to weterani poprzednich odsłon, co widać było po ogarnięciu gameplay'u u niektórych.
Nie znaczy to jednak, że byłem jakąś wyjątkową lebiegą, bo w trybach innych od TDM bywałem w trójce najlepszych a i czasem otwierałem całą listę. To zresztą też drugi problem - mapy są tak małe a rozgrywka tak szybka, że nie ma tu czasu na jakąkolwiek taktykę i każdy gra tu wyraźnie dla siebie. Szturmowanie w pojedynkę poszczególnych punktów na mapie i wykonywanie celów pobocznych jest należycie punktowane, ale nigdy nie czułem, że mam jakieś wsparcie w drużynie. Najbardziej to boli w zdecydowanie najciekawszym trybie czyli War bez zgrania drużyny ciężko jest zbudować choćby most. Ale bawiłem się ogólnie na nim najlepiej.
W kwestii realiów już niemal wszystko powiedziano, więc czarne nazistki i kolimatory (niby można z nich nie korzystać, ale wpływają pozytywnie na statystyki więc i tak je wszyscy zakładali) pominę. Wspomnę tylko, że jak dla mnie różnica w prowadzeniu ognia z różnych modeli broni jest praktycznie pomijalna i przez te prawie 20 poziomów nie zmieniłem podstawowego karabinu, a chyba ani razu nie miałem okazji podnieść po poległych MP-40.
Ostatnia sprawa - optymalizacja. Mam nie najgorszy sprzęt (GTX1080 + i6700k 4,5GHz po OC + 16 GB RAM) i od razu ustawiłem wszystko na Ultra w natywnym FHD (na początku nawet dałem renderowanie na 4K, ale szybko to obniżyłem). Gra wygląda... nieźle. Nie mam większego porównania z tym, jak najnowsze produkcje wyglądają, bo na razie nadrabiam zaległości, ale moim zdaniem nie jest źle. Nie usprawiedliwia to jednak tak niepewnej pracy programu. Nawet ciężko mi powiedzieć ile fps miałem średnio bo skakały co i rusz od 120 do 20. Przy starcie patrząc na całkowicie statyczne centrum mapy licznik schodził do jakichś 40-50, wystarczyło, że się odwróciłem i nagle było 3 razy tyle. W różnych miejscach osiągałem różne wyniki. Najlepiej było w zimowym lesie, choć i tak zdarzały się niczym nie uzasadnione spadki o sto klatek i to nie zależało jakoś od fragmentu mapy, bo chwilę później w tym samym miejscu wszystko było ok. Najgorzej gra chodziła na Gibraltarze, tam ciężko było czasami 30 fps wyciągnąć. Wczoraj po apdejcie jeszcze się to pogorszyło i nawet na mapie od trybu War po smoke'u miałem 15 fps. Tragedia. Pewnie mógłbym coś tam obniżyć w opcjach ale szczerze wątpię, że by to coś pomogło. Takie wahania płynności nie są niczym uzasadnione, bo ani nie ma destrukcji otoczenia ani jakichś wyjątkowo dynamicznych efektów. Na początku też gra po jakimś czasie wywalała mi do pulpitu, bo zżerała cały RAM. Po zwiększeniu pliku wymiany i wyłączeniu opcji wstępnego ładowania świateł czy czegoś tam, było lepiej, choć dalej miałem wrażenie, że im dłużej gra działa tym performance spada.
Ogólnie, jako fan singlowych modułów CoDa (choć zatrzymałem się na BlOps2, teraz na nowym kompie ponadrabiam) jestem rozczarowany i trochę przestraszony. Mam nadzieję, że nie uświadczymy w kampanii tych wszystkich absurdów.
Nie znaczy to jednak, że byłem jakąś wyjątkową lebiegą, bo w trybach innych od TDM bywałem w trójce najlepszych a i czasem otwierałem całą listę. To zresztą też drugi problem - mapy są tak małe a rozgrywka tak szybka, że nie ma tu czasu na jakąkolwiek taktykę i każdy gra tu wyraźnie dla siebie. Szturmowanie w pojedynkę poszczególnych punktów na mapie i wykonywanie celów pobocznych jest należycie punktowane, ale nigdy nie czułem, że mam jakieś wsparcie w drużynie. Najbardziej to boli w zdecydowanie najciekawszym trybie czyli War bez zgrania drużyny ciężko jest zbudować choćby most. Ale bawiłem się ogólnie na nim najlepiej.
W kwestii realiów już niemal wszystko powiedziano, więc czarne nazistki i kolimatory (niby można z nich nie korzystać, ale wpływają pozytywnie na statystyki więc i tak je wszyscy zakładali) pominę. Wspomnę tylko, że jak dla mnie różnica w prowadzeniu ognia z różnych modeli broni jest praktycznie pomijalna i przez te prawie 20 poziomów nie zmieniłem podstawowego karabinu, a chyba ani razu nie miałem okazji podnieść po poległych MP-40.
Ostatnia sprawa - optymalizacja. Mam nie najgorszy sprzęt (GTX1080 + i6700k 4,5GHz po OC + 16 GB RAM) i od razu ustawiłem wszystko na Ultra w natywnym FHD (na początku nawet dałem renderowanie na 4K, ale szybko to obniżyłem). Gra wygląda... nieźle. Nie mam większego porównania z tym, jak najnowsze produkcje wyglądają, bo na razie nadrabiam zaległości, ale moim zdaniem nie jest źle. Nie usprawiedliwia to jednak tak niepewnej pracy programu. Nawet ciężko mi powiedzieć ile fps miałem średnio bo skakały co i rusz od 120 do 20. Przy starcie patrząc na całkowicie statyczne centrum mapy licznik schodził do jakichś 40-50, wystarczyło, że się odwróciłem i nagle było 3 razy tyle. W różnych miejscach osiągałem różne wyniki. Najlepiej było w zimowym lesie, choć i tak zdarzały się niczym nie uzasadnione spadki o sto klatek i to nie zależało jakoś od fragmentu mapy, bo chwilę później w tym samym miejscu wszystko było ok. Najgorzej gra chodziła na Gibraltarze, tam ciężko było czasami 30 fps wyciągnąć. Wczoraj po apdejcie jeszcze się to pogorszyło i nawet na mapie od trybu War po smoke'u miałem 15 fps. Tragedia. Pewnie mógłbym coś tam obniżyć w opcjach ale szczerze wątpię, że by to coś pomogło. Takie wahania płynności nie są niczym uzasadnione, bo ani nie ma destrukcji otoczenia ani jakichś wyjątkowo dynamicznych efektów. Na początku też gra po jakimś czasie wywalała mi do pulpitu, bo zżerała cały RAM. Po zwiększeniu pliku wymiany i wyłączeniu opcji wstępnego ładowania świateł czy czegoś tam, było lepiej, choć dalej miałem wrażenie, że im dłużej gra działa tym performance spada.
Ogólnie, jako fan singlowych modułów CoDa (choć zatrzymałem się na BlOps2, teraz na nowym kompie ponadrabiam) jestem rozczarowany i trochę przestraszony. Mam nadzieję, że nie uświadczymy w kampanii tych wszystkich absurdów.
Cóż, tdm jest taki chaotyczny jak zwykle, więc nic nowego, war był faktycznie spoko, ale nie z randomami. Były jeszcze jakieś, na pewno dominacja, i ta była ok. Wielkość map... cóż, są małe, ale mi to odpowiada. Co do absurdów z multi w kampanii, to zdaje się że ma tego nie być. Z optymalizacją to ja problemu nie miałem mimo słabego sprzętu, ale niższych detalach gra jest brzydka. W sensie: mapki niby mają klimat, ale graficznie szału nie ma, biorąc pod uwagę wielkość map to mogłoby być lepiej. I niby zapowiedzieli że będą wersję na pc poprawiać, ale to się okaże czy dotrzymają słowa.
- Posty: 1257
- Rejestracja: 2 gru 2012, o 18:46
- Podziękował: 1021 razy
- Podziękowania: 365 razy
- Kontakt:
Beta zajmuje 14GB. Pełna wersja zapewne ok 70-90GB zajmie. Zastanów się w kontekście łącza. Natomiast gra w tym co pokazali w Beta, jest nie warta więcej jak 50 zł. Tyle dałem za IW i do dziś nie ukończyłem a multi to dno. Jedynie w BO3 multi jeszcze grywam no i w starsze cody na konsoli.
PS. Beta skończyła się dziś ok 19:15.
- Posty: 347
- Rejestracja: 18 lis 2015, o 20:00
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 7 razy
- Podziękowania: 25 razy
Nic dziwnego, w becie MP-40 nie jest dostępne


Dziwne, ja na 1060GTX i i5 4690 + 16GB RAM na pełnych detalach w 1080p miałem cały czas płynnie, bez jakichkolwiek spadków. Ale jak grałem z V-sync (więc siłą rzeczy zablokowane na 60FPS) to po jakimś czasie były pewne problemy, wydawało mi się, że dropi FPS, mniej więcej na tej samej zasadzie co u Ciebie, natomiat po wyłącznieu synchronizacji było ok.Angrenbor pisze: Ostatnia sprawa - optymalizacja. Mam nie najgorszy sprzęt (GTX1080 + i6700k 4,5GHz po OC + 16 GB RAM) i od razu ustawiłem wszystko na Ultra w natywnym FHD (na początku nawet dałem renderowanie na 4K, ale szybko to obniżyłem). Gra wygląda... nieźle. Nie mam większego porównania z tym, jak najnowsze produkcje wyglądają, bo na razie nadrabiam zaległości, ale moim zdaniem nie jest źle. Nie usprawiedliwia to jednak tak niepewnej pracy programu. Nawet ciężko mi powiedzieć ile fps miałem średnio bo skakały co i rusz od 120 do 20. Przy starcie patrząc na całkowicie statyczne centrum mapy licznik schodził do jakichś 40-50, wystarczyło, że się odwróciłem i nagle było 3 razy tyle. W różnych miejscach osiągałem różne wyniki.
Ponoć w kampanii ich nie będzie, w którymś zwiastunie nawet było widać swastykę.
A niech to, chciałem sobie jeszcze trochę dzisiaj pograć

- Posty: 1583
- Rejestracja: 10 kwie 2013, o 16:41
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 143 razy
- Podziękowania: 331 razy
- Kontakt:
Faktycznie


W sumie nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Jeśli odzew był taki negatywny to może to odbić się na sprzedaży. A to z kolei pozwoli nam grę kupić za rok za 30 zł jak ostatnio Infinite Warfare na cdkeys

- Posty: 1234
- Rejestracja: 1 gru 2015, o 07:31
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 231 razy
- Podziękowania: 142 razy
- Kontakt:
A ja powiem tak. Jestem mimo wszystko fanem CoDa i mam większość części na steam. Niestety moja przygoda z nim skończyła się praktycznie na BO2 (przygoda, czyli minimum 100 H nabite). w Ghost optymalizacja była taka, że pograłem, aż 10 minut w tą grę, zaś BO3 kupiłem, pograłem 30 h i wywalało mi błąd. Nic tego nie naprawiło. Tak więc miałem trochę przerwy, ale wciąż ogarniałem coś i... beta mi bardzo podeszła. Przyjmnie było wrócić do dobrego coda. Tak bardzo mi podeszła, że aż kupiłem preorder 

- Posty: 347
- Rejestracja: 18 lis 2015, o 20:00
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 7 razy
- Podziękowania: 25 razy
Domyślnym pistoletem maszynowym był M3 Grease gun, w sumie trochę podobny z wyglądu do MP-40, więc pewnie to o niego Ci chodziło


Wszystko spoko, szkoda tylko, że tak to będzie wyglądać tylko do czasu aż Acti zbankrutuje

No rzeczywiście jest się czym chwalić...
Spoiler:pokaż
- Posty: 1583
- Rejestracja: 10 kwie 2013, o 16:41
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 143 razy
- Podziękowania: 331 razy
- Kontakt:
Nazwę tego karabinu znalazłem i to faktycznie nowy rodzynek. A i o wszystkim dobrze znane MP 40 mi chodziło, bo to niejako wizytówka wszystkich gier osadzonych w tamtych realiach. Po prostu nie ogarnąłem, że nie było w ogóle dostępne 

Z racji, żę seria chyba nie ma zbiorczego tematu no to nadchodzi nowe Call of Duty o wdzięcznej nazwie Black Ops ... IIII
Nie 4, nie IV, ale IIII
:
https://kotaku.com/the-next-call-of-dut ... 1823567297
https://i.imgur.com/SQ6k1ny.png

Nie 4, nie IV, ale IIII

https://kotaku.com/the-next-call-of-dut ... 1823567297
https://i.imgur.com/SQ6k1ny.png
WW II mam na PS4 i jest na tyle świetne że kupiłem Season Passa.
BO 4 ogrywam teraz na PC, w online wkurza mnie teraz że w każdym meczu mam 2-3 osoby które wymiatają tymi semi auto snajperkami. Przez co staje sie to niegrywalne, jak dwoch typa ma KDA 7-10.0 i miażdżą każdego.
