Muve.pl - oficjalny temat

Okazyjne ceny gier na PC z dystrybucji elektronicznej. Klucze Steam, GOG, Origin, Uplay itd
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 134
Rejestracja: 7 lis 2013, o 10:56
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Jelenia Góra
Podziękował: 0
Podziękowania: 2 razy
Kontakt:

muve.pl pisze: Nie sądzę, żeby była taka sytuacja. Sprawdzę, ale jeżeli zdarza się, że produkt nie zgadza się opisywanym, to zawsze idzie pełna informacja mailowa.
Produkt, który otrzymujemy nie zgadza się z opisem aukcji. Specjalnie żeby wasz sklep sprawdzić założyłem nowe konto i kupiłem kolejną kopię... znowu dostałem gołą podstawkę Project CARS, choć według opisu jest to edycja DIGITAL (widać po nazwie i po grafice na stronie MUVE). Z pierwszego konta na które kupiłem grę ponad tydzień temu wysłałem reklamację i na drugi dzień otrzymałem klucz dodający brakujący content.
Rozmawiałem ze znajomymi, którzy również zakupili u was ten sam produkt i klucz do dodatkowej zawartości dostali tylko ci, którzy kontaktowali się z waszym supportem. Tak więc gdzie jest ta "pełna informacja mailingowa"? ;-)
Wiecie, że sprzedajecie niekompletny produkt od przynajmniej tygodnia i mimo to nic z tym faktem nie robicie. Wiecie doskonale, że może jedna na 10 osób zorientuje się, że czegoś brakuje.
Już nie chcę być chamski i doskonale rozumiem, że w MUVE pracują ludzie a nie roboty... ale... czy choć jedna osoba w waszym sklepie zdaje sobie sprawę, że takie postępowanie w stosunku do klientów to oszustwo gospodarcze?
"Kodeks karny w art. 286 sankcjonuje przestępstwo oszustwa, określanego jako majątkowe albo gospodarcze. Polega ono na doprowadzeniu innej osoby do niekorzystnego rozporządzenia mieniem, w celu uzyskania korzyści majątkowej, poprzez wprowadzenie w błąd albo wyzyskanie błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania."

EDIT: I jeszcze jedno dodam - ten brakujący DLC to raptem 5 czy 6 euro przy pełnej cenie - czyli niewiele... Jednak w całej tej sprawie nie chodzi o kwotę lecz o sam fakt i podejście ze strony sklepu.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 29
Rejestracja: 3 gru 2012, o 10:03
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz

Witam mam pytanko, czy jest możliwość połączenia 2 kont w jedno. Tzn mam założone 2 konta na dwa różne e-maile na każdym parę gierek, chciałbym połączyć je w jedno konto czy jest na to szansa?
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 10
Rejestracja: 30 sty 2016, o 10:14
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:

Ja też zamówiłem Project Cars Digital 15 Kwietnia.Dostałem klucz, aktywowałem, nie sprawdzałem czy z DLC czy bez.Dzisiaj sprawdziłem i oczywiscie jest bez.:) Napisałem do supportu i zobaczymy co odpowiedza:)
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 160
Rejestracja: 14 lip 2014, o 20:28
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 19 razy

Szkoda, że akurat kiedy dzisiaj miałem kupić SD:DE to już brak kluczy, a tak to był przez 2 dni dostępny.
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1383
Rejestracja: 22 lis 2012, o 05:37
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 41 razy
Podziękowania: 21 razy
Kontakt:

DarthArek pisze: Witam mam pytanko, czy jest możliwość połączenia 2 kont w jedno. Tzn mam założone 2 konta na dwa różne e-maile na każdym parę gierek, chciałbym połączyć je w jedno konto czy jest na to szansa?
Pytałem kiedyś i nic się nie dało zrobić, niestety.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 29
Rejestracja: 3 gru 2012, o 10:03
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz

oki thx Keiran
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 49
Rejestracja: 31 paź 2014, o 12:48
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: KIELCE
Podziękował: 0
Podziękowania: 2 razy
Kontakt:

Mam problem z misją 'Na start' na muve, nie chce mi zaliczyć misji: "Sprawdź Twoje centrum dowodzenia" da się w ogóle to zrobić? próbowałem na wszystkie sposoby
Awatar użytkownika
Przedstawiciel
Posty: 1582
Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:

Taters pisze: Żaden błąd, tylko znów ilość kluczy w promocyjnych cenach była tragicznie mała (5-10 max imho). Mi sie udało kupić to co chciałem, ale siedziałem z palcem na F5, a 12:02 już było po promocyjnych cenach. Część kluczy podejrzewam z tej samej puli na polski i czeski sklep, więc jeszcze gorzej. Ogólnie, pomimo tego, że udało mi się zakupić to co chciałem po promocyjnych cenach to do samego sklepu i sposobu prowadzenia wiosnobrania się zniechęciłem i raczej więcej nie skorzystam.
Napisz coś więcej - co nie tak było w sposobie prowadzenia promocji. przegadamy wewnętrznie i poprawimy.
Gryphonheart pisze:
muve.pl pisze: Nie sądzę, żeby była taka sytuacja. Sprawdzę, ale jeżeli zdarza się, że produkt nie zgadza się opisywanym, to zawsze idzie pełna informacja mailowa.
Produkt, który otrzymujemy nie zgadza się z opisem aukcji. Specjalnie żeby wasz sklep sprawdzić założyłem nowe konto i kupiłem kolejną kopię... znowu dostałem gołą podstawkę Project CARS, choć według opisu jest to edycja DIGITAL (widać po nazwie i po grafice na stronie MUVE). Z pierwszego konta na które kupiłem grę ponad tydzień temu wysłałem reklamację i na drugi dzień otrzymałem klucz dodający brakujący content.
Rozmawiałem ze znajomymi, którzy również zakupili u was ten sam produkt i klucz do dodatkowej zawartości dostali tylko ci, którzy kontaktowali się z waszym supportem. Tak więc gdzie jest ta "pełna informacja mailingowa"? ;-)
Wiecie, że sprzedajecie niekompletny produkt od przynajmniej tygodnia i mimo to nic z tym faktem nie robicie. Wiecie doskonale, że może jedna na 10 osób zorientuje się, że czegoś brakuje.
Już nie chcę być chamski i doskonale rozumiem, że w MUVE pracują ludzie a nie roboty... ale... czy choć jedna osoba w waszym sklepie zdaje sobie sprawę, że takie postępowanie w stosunku do klientów to oszustwo gospodarcze?
"Kodeks karny w art. 286 sankcjonuje przestępstwo oszustwa, określanego jako majątkowe albo gospodarcze. Polega ono na doprowadzeniu innej osoby do niekorzystnego rozporządzenia mieniem, w celu uzyskania korzyści majątkowej, poprzez wprowadzenie w błąd albo wyzyskanie błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania."

EDIT: I jeszcze jedno dodam - ten brakujący DLC to raptem 5 czy 6 euro przy pełnej cenie - czyli niewiele... Jednak w całej tej sprawie nie chodzi o kwotę lecz o sam fakt i podejście ze strony sklepu.
Dzięki wielkie za cierpliwość i drążenie sprawy. Przekazuję to dalej i myślę, że jeszcze dziś opis produktu będzie poprawny.
DarthArek pisze: Witam mam pytanko, czy jest możliwość połączenia 2 kont w jedno. Tzn mam założone 2 konta na dwa różne e-maile na każdym parę gierek, chciałbym połączyć je w jedno konto czy jest na to szansa?
Kurczę, to jest sprawa do przemyślenia. Przecież to w naszym interesie, żeby łączyć takie konta. Pisz na pomoc@muve.pl pls.
RALF pisze: Mam problem z misją 'Na start' na muve, nie chce mi zaliczyć misji: "Sprawdź Twoje centrum dowodzenia" da się w ogóle to zrobić? próbowałem na wszystkie sposoby
Wejdź do kwatery głównej (górne menu/kompania/kwatera główna) i powinno zaliczyć.
Awatar użytkownika
Przedstawiciel
Posty: 1582
Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:

Gryphonheart pisze:
muve.pl pisze: Nie sądzę, żeby była taka sytuacja. Sprawdzę, ale jeżeli zdarza się, że produkt nie zgadza się opisywanym, to zawsze idzie pełna informacja mailowa.
Produkt, który otrzymujemy nie zgadza się z opisem aukcji. Specjalnie żeby wasz sklep sprawdzić założyłem nowe konto i kupiłem kolejną kopię... znowu dostałem gołą podstawkę Project CARS, choć według opisu jest to edycja DIGITAL (widać po nazwie i po grafice na stronie MUVE). Z pierwszego konta na które kupiłem grę ponad tydzień temu wysłałem reklamację i na drugi dzień otrzymałem klucz dodający brakujący content.
Rozmawiałem ze znajomymi, którzy również zakupili u was ten sam produkt i klucz do dodatkowej zawartości dostali tylko ci, którzy kontaktowali się z waszym supportem. Tak więc gdzie jest ta "pełna informacja mailingowa"? ;-)
Wiecie, że sprzedajecie niekompletny produkt od przynajmniej tygodnia i mimo to nic z tym faktem nie robicie. Wiecie doskonale, że może jedna na 10 osób zorientuje się, że czegoś brakuje.
Już nie chcę być chamski i doskonale rozumiem, że w MUVE pracują ludzie a nie roboty... ale... czy choć jedna osoba w waszym sklepie zdaje sobie sprawę, że takie postępowanie w stosunku do klientów to oszustwo gospodarcze?
"Kodeks karny w art. 286 sankcjonuje przestępstwo oszustwa, określanego jako majątkowe albo gospodarcze. Polega ono na doprowadzeniu innej osoby do niekorzystnego rozporządzenia mieniem, w celu uzyskania korzyści majątkowej, poprzez wprowadzenie w błąd albo wyzyskanie błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania."

EDIT: I jeszcze jedno dodam - ten brakujący DLC to raptem 5 czy 6 euro przy pełnej cenie - czyli niewiele... Jednak w całej tej sprawie nie chodzi o kwotę lecz o sam fakt i podejście ze strony sklepu.
Mam już pełniejszą informację. Chodzi o to, że początkowo pula kodów była wymieszana (poprawna i niepoprawna) i nie wiadomo było, które kody są które, więc napisalismy do Bandaia i oni mieli interweniować. Dostaliśmy zapewnienie, że kody będą działać poprawnie, ale jak widać, nie do końca się udało.

Także rzeczywiście - przeprasza za błąd na stronie i piszcie na pomoc@muve.pl, będziemy dosyłać brakujący content.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 99
Rejestracja: 10 gru 2013, o 12:13
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 242 razy
Podziękowania: 11 razy
Kontakt:

Są jeszcze steelbooki do Battleborna? Wiadomo już kiedy wysyłka? Wiem, marudzę i pytam już o to po raz 52. :P
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 421
Rejestracja: 11 lip 2013, o 09:49
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 11 razy
Podziękowania: 3 razy
Kontakt:

muve.pl pisze:
Taters pisze: Żaden błąd, tylko znów ilość kluczy w promocyjnych cenach była tragicznie mała (5-10 max imho). Mi sie udało kupić to co chciałem, ale siedziałem z palcem na F5, a 12:02 już było po promocyjnych cenach. Część kluczy podejrzewam z tej samej puli na polski i czeski sklep, więc jeszcze gorzej. Ogólnie, pomimo tego, że udało mi się zakupić to co chciałem po promocyjnych cenach to do samego sklepu i sposobu prowadzenia wiosnobrania się zniechęciłem i raczej więcej nie skorzystam.
Napisz coś więcej - co nie tak było w sposobie prowadzenia promocji. przegadamy wewnętrznie i poprawimy.
Zakładam, że raczej Taters by chciał by było tak jak na steamie. Jeżeli promocja ma trwać 24h to trwa 24h (nie licząc price bugów) i nie ma limitu kluczy. Bo to trochę biednie wygląda, że gra X Y czy Z może być kupiona przez 20 min od rozpoczęcia promocji (choć zdaje sobie sprawę, że jak wydawca wrzuci 1k kluczy na 2 kraje to może to szybko wyjść). Wiele osób na przykład wybitnie wkurza w innych sklepach akcja o nazwie nakład kluczy wyczerpany kup po zwiększonej cenie/obejdź się smakiem. Albo zobacz co innego ci oferujemy skoro i tak tu jesteś.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 4
Rejestracja: 17 mar 2016, o 05:41
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Xaxa pisze: Zakładam, że raczej Taters by chciał by było tak jak na steamie. Jeżeli promocja ma trwać 24h to trwa 24h (nie licząc price bugów) i nie ma limitu kluczy. Bo to trochę biednie wygląda, że gra X Y czy Z może być kupiona przez 20 min od rozpoczęcia promocji (choć zdaje sobie sprawę, że jak wydawca wrzuci 1k kluczy na 2 kraje to może to szybko wyjść). Wiele osób na przykład wybitnie wkurza w innych sklepach akcja o nazwie nakład kluczy wyczerpany kup po zwiększonej cenie/obejdź się smakiem. Albo zobacz co innego ci oferujemy skoro i tak tu jesteś.
Mniej więcej ;) - nie oczekuję, że będzie to trwać 24h, ale jeśli promocja, która startuje o 12:00 danego dnia, kończy się o godzinie 12:02 i zamiast np. niecałych 9zł wraca cena ~100zł, przy czym dana gra dalej pozostaje w katalogu wiosnobrania (powinna być albo automatycznie usuwana, albo pozostać z adnotacją, że została wyprzedana w całości) to wg mnie coś nie jest nie tak jak być powinno. O ile rzeczywiście niektóre ceny były bardzo atrakcyjne o tyle ciężko uwierzyć mi, że pula kluczy rozeszła się z tak krótkim czasie, sprawia to wrażenie bardziej tego, iż pula była straszliwie mała jak na "hucznie" zapowiadane obniżki.

TL; DR; - 10-20 kluczy (?) w promocyjnej cenie, które kończą się w max 5 minut od rozpoczęcia wyprzedaży, a potem już tylko widoczne poprzednie (drogie) ceny pozostawiają niesmak. Bardziej miałem wrażenie, że biorę udział w nabijaniu licznika odwiedzin niż prawdziwej wyprzedaży. Tym bardziej, że większość kluczy wróciła ostatniego dnia promocji, więc jakiś tam ich zapas w danych cenach jednak był.

PS. Niektóre promocyjne ceny wracały danego dnia ponownie w obniżonych cenach, bez żadnego wcześniejszego info, że dojdą, przez co albo trzeba było mieć sporo szczęścia, albo siedzieć w katalogu wiosnobrania cały dzień męcząc klawisz F5.
Awatar użytkownika
Przedstawiciel
Posty: 1582
Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:

wodny pisze: Są jeszcze steelbooki do Battleborna? Wiadomo już kiedy wysyłka? Wiem, marudzę i pytam już o to po raz 52. :P
Steelbooki są.
Wysyłka 2 maja niestety. Walczymy, ale 90%, że 2 maja.

Xaxa pisze:
muve.pl pisze:
Taters pisze: Żaden błąd, tylko znów ilość kluczy w promocyjnych cenach była tragicznie mała (5-10 max imho). Mi sie udało kupić to co chciałem, ale siedziałem z palcem na F5, a 12:02 już było po promocyjnych cenach. Część kluczy podejrzewam z tej samej puli na polski i czeski sklep, więc jeszcze gorzej. Ogólnie, pomimo tego, że udało mi się zakupić to co chciałem po promocyjnych cenach to do samego sklepu i sposobu prowadzenia wiosnobrania się zniechęciłem i raczej więcej nie skorzystam.
Napisz coś więcej - co nie tak było w sposobie prowadzenia promocji. przegadamy wewnętrznie i poprawimy.
Zakładam, że raczej Taters by chciał by było tak jak na steamie. Jeżeli promocja ma trwać 24h to trwa 24h (nie licząc price bugów) i nie ma limitu kluczy. Bo to trochę biednie wygląda, że gra X Y czy Z może być kupiona przez 20 min od rozpoczęcia promocji (choć zdaje sobie sprawę, że jak wydawca wrzuci 1k kluczy na 2 kraje to może to szybko wyjść). Wiele osób na przykład wybitnie wkurza w innych sklepach akcja o nazwie nakład kluczy wyczerpany kup po zwiększonej cenie/obejdź się smakiem. Albo zobacz co innego ci oferujemy skoro i tak tu jesteś.
Taters pisze:
Xaxa pisze: Zakładam, że raczej Taters by chciał by było tak jak na steamie. Jeżeli promocja ma trwać 24h to trwa 24h (nie licząc price bugów) i nie ma limitu kluczy. Bo to trochę biednie wygląda, że gra X Y czy Z może być kupiona przez 20 min od rozpoczęcia promocji (choć zdaje sobie sprawę, że jak wydawca wrzuci 1k kluczy na 2 kraje to może to szybko wyjść). Wiele osób na przykład wybitnie wkurza w innych sklepach akcja o nazwie nakład kluczy wyczerpany kup po zwiększonej cenie/obejdź się smakiem. Albo zobacz co innego ci oferujemy skoro i tak tu jesteś.
Mniej więcej ;) - nie oczekuję, że będzie to trwać 24h, ale jeśli promocja, która startuje o 12:00 danego dnia, kończy się o godzinie 12:02 i zamiast np. niecałych 9zł wraca cena ~100zł, przy czym dana gra dalej pozostaje w katalogu wiosnobrania (powinna być albo automatycznie usuwana, albo pozostać z adnotacją, że została wyprzedana w całości) to wg mnie coś nie jest nie tak jak być powinno. O ile rzeczywiście niektóre ceny były bardzo atrakcyjne o tyle ciężko uwierzyć mi, że pula kluczy rozeszła się z tak krótkim czasie, sprawia to wrażenie bardziej tego, iż pula była straszliwie mała jak na "hucznie" zapowiadane obniżki.

TL; DR; - 10-20 kluczy (?) w promocyjnej cenie, które kończą się w max 5 minut od rozpoczęcia wyprzedaży, a potem już tylko widoczne poprzednie (drogie) ceny pozostawiają niesmak. Bardziej miałem wrażenie, że biorę udział w nabijaniu licznika odwiedzin niż prawdziwej wyprzedaży. Tym bardziej, że większość kluczy wróciła ostatniego dnia promocji, więc jakiś tam ich zapas w danych cenach jednak był.

PS. Niektóre promocyjne ceny wracały danego dnia ponownie w obniżonych cenach, bez żadnego wcześniejszego info, że dojdą, przez co albo trzeba było mieć sporo szczęścia, albo siedzieć w katalogu wiosnobrania cały dzień męcząc klawisz F5.
OK, dzięki Panowie - właśnie przegadaliśmy na spotkaniu.

To po kolei - rzeczywiście jednego dnia mieliśmy, że klucze się szybko pokończyły. W takiej sytuacji mamy problem zawsze - nie wystawiać w ogóle, czy wystawić te kilka kluczy.

Co do zmiany cen - to dziwna sytuacja, bo jak się kończą klucze, to produkt powinien się wyłączyć automatycznie. Być może promocja się skończyła w tym czasie i chwilę produkt nie schodził z listy.

Co do powracających kluczy - jeżeli wcześniej się kończą, to piszemy do wydawcy, żeby podesłał kolejną partię kluczy. Podsyła - wystawiamy, nie to nie.
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 1150
Rejestracja: 6 mar 2013, o 15:59
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 9 razy
Kontakt:

muve.pl pisze: To po kolei - rzeczywiście jednego dnia mieliśmy, że klucze się szybko pokończyły. W takiej sytuacji mamy problem zawsze - nie wystawiać w ogóle, czy wystawić te kilka kluczy.
Ale po co takie mecyje :? Wystarczy zwyczajnie oznaczać promocje z niewielką ilością kluczy jako "specjalne" ("okazje dnia" czy inne "gorące strzały") i każdy od razu będzie wiedział, że nie potrwają one 24h. A w newsach też bedzie widać rozróżnienie na promocje na np. 26 kwietnia od promocji "specjalnych" wystawionych 26 kwietnia, ale z ograniczoną pulą kodów.
Awatar użytkownika
Przedstawiciel
Posty: 1582
Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:

Vector pisze:
muve.pl pisze: To po kolei - rzeczywiście jednego dnia mieliśmy, że klucze się szybko pokończyły. W takiej sytuacji mamy problem zawsze - nie wystawiać w ogóle, czy wystawić te kilka kluczy.
Ale po co takie mecyje :? Wystarczy zwyczajnie oznaczać promocje z niewielką ilością kluczy jako "specjalne" ("okazje dnia" czy inne "gorące strzały") i każdy od razu będzie wiedział, że nie potrwają one 24h. A w newsach też bedzie widać rozróżnienie na promocje na np. 26 kwietnia od promocji "specjalnych" wystawionych 26 kwietnia, ale z ograniczoną pulą kodów.
I to jest prosty i doskonały pomysł.
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 175
Rejestracja: 14 sie 2013, o 23:59
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:

muve.pl pisze:
Vector pisze:
muve.pl pisze: To po kolei - rzeczywiście jednego dnia mieliśmy, że klucze się szybko pokończyły. W takiej sytuacji mamy problem zawsze - nie wystawiać w ogóle, czy wystawić te kilka kluczy.
Ale po co takie mecyje :? Wystarczy zwyczajnie oznaczać promocje z niewielką ilością kluczy jako "specjalne" ("okazje dnia" czy inne "gorące strzały") i każdy od razu będzie wiedział, że nie potrwają one 24h. A w newsach też bedzie widać rozróżnienie na promocje na np. 26 kwietnia od promocji "specjalnych" wystawionych 26 kwietnia, ale z ograniczoną pulą kodów.
I to jest prosty i doskonały pomysł.
Ale teraz robi się inny problem
Osoby pracujące nie zdąża nawet zakupić jednego klucza bo wszystko się rozejdzie nim wrócą do domu :X
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 54
Rejestracja: 31 maja 2014, o 16:16
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

@up.
Czasami jest tak mały nakład kluczy, że to nie ma znaczenia czy ktoś pracuje czy nie. Tylko liczy się szybkość reakcji dodania do koszyka i zapłaty i [dobrego oznakowani czy produkt się skończył].
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 99
Rejestracja: 10 gru 2013, o 12:13
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 242 razy
Podziękowania: 11 razy
Kontakt:

muve.pl pisze:
wodny pisze: Są jeszcze steelbooki do Battleborna? Wiadomo już kiedy wysyłka? Wiem, marudzę i pytam już o to po raz 52. :P
Steelbooki są.
Wysyłka 2 maja niestety. Walczymy, ale 90%, że 2 maja.
Cenega powinna się bardziej niż lekko wstydzić. 3 maja jest święto w Polsce i premiera gry. I tak kupię u Was, ale polski wydawca dał ciała.
Awatar użytkownika
Przedstawiciel
Posty: 1582
Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:

wodny pisze:
muve.pl pisze:
wodny pisze: Są jeszcze steelbooki do Battleborna? Wiadomo już kiedy wysyłka? Wiem, marudzę i pytam już o to po raz 52. :P
Steelbooki są.
Wysyłka 2 maja niestety. Walczymy, ale 90%, że 2 maja.
Cenega powinna się bardziej niż lekko wstydzić. 3 maja jest święto w Polsce i premiera gry. I tak kupię u Was, ale polski wydawca dał ciała.
To nie do końca tak mam wrażenie. Wydawca światowy wymusza pewne rzeczy na dystrybutorze. Np. wysyłkę nie wcześniej niż XXX. No i tak jest i w tym przypadku.
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 776
Rejestracja: 10 gru 2014, o 18:11
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 6 razy
Podziękowania: 114 razy

Witam
jest szansa że Doom od was będzie w tej wersji ? http://cenega.pl/pc/akcja/doom-uac-edition/2883 DOOM UAC Edition
pozdr
ODPOWIEDZ