a ja przeciwnie bardzo sobie chwalę UBISOFT, kiedyś było kiepsko m.in. mieli koszmarne serwery i ściąganie z nich gier to była katorga ale teraz jest bardzo dobrze i leci tak jak ze STEAMa
druga sprawa wszystkie gry z tego co kojarzę są spolszczone, promocje też mają fajne, dla mnie firma jest OK
Ubishop sobie jaja robi
- Posty: 729
- Rejestracja: 11 paź 2013, o 17:43
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 113 razy
- Podziękowania: 76 razy
- Kontakt:
I nie masz przy okazji żadnych pretensji do siebie, że kupowałem klucze, które mogły być zdobyte w mało legalny sposób, obwiniasz za to Ubisoft, że Ci takie klucze zablokował?spqpl pisze:Ja podobnie jak Ty, chciałem dać szanse Uplayowi. Kupiłem Far Cry 3 Potem z Cd Action dodałem Blood Dragon myślę fajnie zrobię sobie kolekcję Far Cry. po dwóch dniach chciałem zagrać w Far Cry 3 lecz tego już na liście nie było. Czemu? Nie wiem może kupiłem kradziony klucz może coś... Ja tez dziękuje tej firmie.ToXic pisze: Firma Ubisoft już taka jest, że gdzieś mają klientów i nie wiem jakim cudem w ogóle udało im się aż tak wybić... Kupiłem kiedyś 3 gry Ubisoftu, lecz już z pierwszą miałem problem, gdyż przy odpalaniu się UplayLaunchera wyskakiwało mi "program nie odpowiada", więc nawet zalogować się nie mogłem. Trochę pograłem, ale w końcu mi się znudziło użeranie z błędami i na rok odpuściłem sobie granie na Uplayu. Po jakimś czasie coś mnie naszło, żeby dać im drugą szansę, pobrałem Uplaya, instalacja przebiegła gładko, zalogowałem, ale na tym moje zadowolenie się skończyło... okazało się, że wszystkie moje gry i znajomi zniknęli, magia..!!?? Znów rzuciłem to w cholerę... Ostatnio siedziałem i pomyślałem, że zagrałbym sobie w Far Cry'a 3 i znów spróbowałem. Tym razem nawet nie udało mi się zalogować, ponieważ zapomniałem hasła, a mail do zmiany/przypomnienia (nie pamiętam już) nie przyszedł jeszcze, a czekam gdzieś już od miesiąca. Także, pozdrowienia dla Ubi, obyście zbankrutowali!

- Posty: 64
- Rejestracja: 12 lis 2013, o 13:34
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 3 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Kontakt:
A nie pomyślał ubisoft, żeby łaskawie poinformować, że grę usunął z konta.. i podać powód takiej decyzji?taniec_chochola pisze:I nie masz przy okazji żadnych pretensji do siebie, że kupowałem klucze, które mogły być zdobyte w mało legalny sposób, obwiniasz za to Ubisoft, że Ci takie klucze zablokował?spqpl pisze: Ja podobnie jak Ty, chciałem dać szanse Uplayowi. Kupiłem Far Cry 3 Potem z Cd Action dodałem Blood Dragon myślę fajnie zrobię sobie kolekcję Far Cry. po dwóch dniach chciałem zagrać w Far Cry 3 lecz tego już na liście nie było. Czemu? Nie wiem może kupiłem kradziony klucz może coś... Ja tez dziękuje tej firmie.Nie myślałeś może o kontakcie ze sprzedawcą takiego klucza, tudzież o kontakcie z supportem?
Użytkownik ma się domyślać co się stało?
Hmm.. Może mam codziennie sprawdzać całą listę gier na uplay, origin i steam (łącznie kilkaset pozycji), czy czasem któraś nie została usunięta?.. i dopytywać się supportu "dlaczego" (najczęściej tylko po to, żeby otrzymać odpowiedź z automatu "ze względu na złamanie regulaminu")?
Jeśli usunęli bez poinformowania o tym (a wiem, że w ubi ma w zwyczaju takie postępowanie), to spqpl jak najbardziej ma prawo mieć do nich pretensje, a nie do siebie.
- Posty: 178
- Rejestracja: 21 gru 2015, o 17:32
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 100 razy
- Podziękowania: 43 razy
Support nie odpowiada a czekam już z 5 dni. Założyłem "spór" sprzedawcy (na stronie sklepu na którym nabyłem owy klucz) z prośbą o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji lecz bez odzewu. I tak mam pretensje do Siebie, że nie posłuchałem znajomych oraz innych słów pozostałych użytkowników odradzających mi tą platformę. Pretensje mam tylko do Siebie, że dałem się Sam namówić na ową platformę.taniec_chochola pisze:I nie masz przy okazji żadnych pretensji do siebie, że kupowałem klucze, które mogły być zdobyte w mało legalny sposób, obwiniasz za to Ubisoft, że Ci takie klucze zablokował?spqpl pisze:Ja podobnie jak Ty, chciałem dać szanse Uplayowi. Kupiłem Far Cry 3 Potem z Cd Action dodałem Blood Dragon myślę fajnie zrobię sobie kolekcję Far Cry. po dwóch dniach chciałem zagrać w Far Cry 3 lecz tego już na liście nie było. Czemu? Nie wiem może kupiłem kradziony klucz może coś... Ja tez dziękuje tej firmie.ToXic pisze: Firma Ubisoft już taka jest, że gdzieś mają klientów i nie wiem jakim cudem w ogóle udało im się aż tak wybić... Kupiłem kiedyś 3 gry Ubisoftu, lecz już z pierwszą miałem problem, gdyż przy odpalaniu się UplayLaunchera wyskakiwało mi "program nie odpowiada", więc nawet zalogować się nie mogłem. Trochę pograłem, ale w końcu mi się znudziło użeranie z błędami i na rok odpuściłem sobie granie na Uplayu. Po jakimś czasie coś mnie naszło, żeby dać im drugą szansę, pobrałem Uplaya, instalacja przebiegła gładko, zalogowałem, ale na tym moje zadowolenie się skończyło... okazało się, że wszystkie moje gry i znajomi zniknęli, magia..!!?? Znów rzuciłem to w cholerę... Ostatnio siedziałem i pomyślałem, że zagrałbym sobie w Far Cry'a 3 i znów spróbowałem. Tym razem nawet nie udało mi się zalogować, ponieważ zapomniałem hasła, a mail do zmiany/przypomnienia (nie pamiętam już) nie przyszedł jeszcze, a czekam gdzieś już od miesiąca. Także, pozdrowienia dla Ubi, obyście zbankrutowali!Nie myślałeś może o kontakcie ze sprzedawcą takiego klucza, tudzież o kontakcie z supportem?
- Posty: 38
- Rejestracja: 10 lut 2016, o 15:37
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
wybierz uplay mówili, będzie fajnie mówili, a tak wg mnie niestetty ale ubisoft i jej platforma jest słaba, nawet origin jest lepszy, nie próbowaółem gog galaxy jeszcze ale próbowałem uplay, steam i origin, uplay wg mnei jest taki tandetny jak firma którą reprezentuje że nie zasługuję nawet na to by być na moim kompie, nei zasługuje nawet bym ściągał od nich darmówki,
Dzięki znalazłem.Rasiek pisze: tu https://club.ubi.com/#!/pl-PL/shop-rewards
(musisz być zalogowany, jak nie wejdzie to kliknij u góry "nagrody w sklepie")
- Posty: 1203
- Rejestracja: 16 gru 2012, o 16:45
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Sos
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 17 razy
- Kontakt:
Czemu wstyd? Ja się nie wstydzę nieodwiedzania takich sklepów. Jeśli to można nazwać "sklepem"
Może kiedyś się do nich przekonam, ale wątpię.
Mi co najwyżej z konta znikały free weekendy.

Mi co najwyżej z konta znikały free weekendy.