Witam, mija kolejny tydzień a odpowiedzi w sprawie Anno nie ma. Wiem, ze to nie zależy od Was ale chciałem zapytać, może wiecie co się dzieje z tą sprawą.
Edit:
Nieaktualne - sprawa rozwiązana dosłownie przed chwilką.
Sklep Gram.pl - oficjalny temat
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
- Posty: 113
- Rejestracja: 7 kwie 2013, o 15:40
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
A ja mam takie pytanie ,otóż usuneliście wiele punktów odbioru w centrum Warszawy.I teraz ,kiedy chce coś zamówić mam odbiór na Pradze,Okęciu,dolnym Mokotowie ,a jest to troche daleko od Ochoty ,także czy planujecie dodanie kilku punktów np.w Centrum lub na Ochocie ? Proszę o odpowiedź ,bo przez odległość do tych punktów ,tracicie przynajmniej kilku klientów (ew.dajcie możliwość odbioru w paczkomatach(to będzie bardzo dobre rozwiązanie)). Pozdrawiam AugPL
- Posty: 68
- Rejestracja: 3 cze 2013, o 15:03
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
Siema,
update w sprawie problemu z Anno 1404, o którym pisało kilka osób w tym temacie. Sytuacja wygląda następująco: wczoraj otrzymaliśmy płyty z polską wersją językową. Nasz Dział Obsługi Klienta kontaktuje się z Klientami, którzy zgłosili nam reklamację. Do tych osób, na wskazany adres, w ciągu kilku dni zostaną wysłane płyty z polską wersją językową zakupionej u nas gry. Wszelkie zapytania w tej sprawie, lub też reklamacje, proszę kierować na adres dok@gram.pl lub pod numerem telefonu 022 332 22 32. Jeszcze raz przepraszamy i dziękujemy za cierpliwość.
--Bartek
update w sprawie problemu z Anno 1404, o którym pisało kilka osób w tym temacie. Sytuacja wygląda następująco: wczoraj otrzymaliśmy płyty z polską wersją językową. Nasz Dział Obsługi Klienta kontaktuje się z Klientami, którzy zgłosili nam reklamację. Do tych osób, na wskazany adres, w ciągu kilku dni zostaną wysłane płyty z polską wersją językową zakupionej u nas gry. Wszelkie zapytania w tej sprawie, lub też reklamacje, proszę kierować na adres dok@gram.pl lub pod numerem telefonu 022 332 22 32. Jeszcze raz przepraszamy i dziękujemy za cierpliwość.
Wysłałem Twoje pytanie do odpowiedniej osoby:)
--Bartek
- Posty: 68
- Rejestracja: 3 cze 2013, o 15:03
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
Niestety, już się skończyły. Dam znać, kiedy coś się zmieni w tym temacie.
Moje gratulacje! Odnośnie kolejnej edycji - zobaczę co da się zrobić

@AugPL @Hemiq
Obecnie sklep gram.pl nie prowadzi rozmów na temat nowych punktów odbioru osobistego. Co nie oznacza, że nie jesteśmy zainteresowani współpracą z salonami w wymienionych przez Was dzielnicach/miastach - jeśli w tych (lub innych) lokalizacjach znajdą się chętni do współpracy właściciele salonów, to powstaną dodatkowe punkty, w których nasi Klienci będą mogli odebrać osobiście zamówiony towar.
--Bartek
- Posty: 113
- Rejestracja: 7 kwie 2013, o 15:40
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
Dziękuję za odpowiedź ,i dopisuje się do pytania ,czy planujecie wprowadzić opcje odbioru w paczkomatach.Jest to bardzo dobra,szybka i wygodna metoda odbioru ,także powinniście się nad tym zastanowić 

- Posty: 68
- Rejestracja: 3 cze 2013, o 15:03
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
Jeżeli chodzi o Pocztę Polską, na razie nie mamy takich planów. Mimo iż jakość usług realizowanych przez Pocztę Polską uległa w ostatnich latach znacznemu polepszeniu, to niestety w dalszym ciągu spedytor ten nie spełnia standardów sklepu gram.pl. Trzydziestodniowy okres na rozpatrzenie reklamacji za niedoręczoną paczkę to zdecydowanie za długo przy obecnych standardach.
Płatność gotówką jest możliwa przy wyborze płatności za pobraniem (przy odbiorze przesyłki lub bezpośrednio u kuriera). Więcej na ten temat znajdziesz w "Sposobach płatności" na tej stronie.
Promocje będą i będzie ich dużo w przeciągu zbliżających się wakacji. Będą to promocje podobne do promocji Ubisoftu jak i kilkudziesięcioprocentowe przeceny ceny regularnej. Postaramy się informować o nich na bieżąco.
Zastanawiamy się

--Bartek
- Posty: 68
- Rejestracja: 3 cze 2013, o 15:03
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
Hmmm...widzę, że informacja o naszej promocji na gry z serii "Gra o Tron" pojawiła się już na stronie głównej. W takiej sytuacji wspomnę jeszcze tylko o niższych cenach Rocksmith i uciekam 
--Bartek

--Bartek
- Posty: 68
- Rejestracja: 3 cze 2013, o 15:03
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
Mamy dla Was kolejną promocję w naszym sklepie! Tym razem obniżyliśmy ceny wybranych gier od Take-Two. Promocja obowiązuje do piątego lipca. Enjoy!
--Bartek
--Bartek
- Posty: 508
- Rejestracja: 14 lut 2013, o 11:38
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
Dwa pytanka. Będzie może w najbliższym czasie Assassin's Creed Brotherood z ubisoft exlusive?
Druga rzecz odnośnie pakietu dodatków do Dishonored. Jest to wersja pudełkowa, a napisane jest "kod w pudełku". Nie ma w środku żadnej płytki? Tylko papierek z kodem? To jest potwierdzona informacja? No i czy ten pakiet dodatków będzie bez problemu działał z wersją RHCP gry?
Druga rzecz odnośnie pakietu dodatków do Dishonored. Jest to wersja pudełkowa, a napisane jest "kod w pudełku". Nie ma w środku żadnej płytki? Tylko papierek z kodem? To jest potwierdzona informacja? No i czy ten pakiet dodatków będzie bez problemu działał z wersją RHCP gry?
- Posty: 1383
- Rejestracja: 22 lis 2012, o 05:37
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 41 razy
- Podziękowania: 21 razy
- Kontakt:
Odnosnie dishonored to zapewne bedzie papierek. Na pewno bedzie dzialal z RHCP, bo podstawka z cenegi tez jest rhcp. Swoja droga - byla promo na steamie kilka dni temu na dodatki i byly taniej niz to pudelko od cenegi.
- Posty: 68
- Rejestracja: 3 cze 2013, o 15:03
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
Ad 1. Assassin’s Creed powinien być ponownie dostępny na samym początku lipca.segrand pisze: Dwa pytanka. Będzie może w najbliższym czasie Assassin's Creed Brotherood z ubisoft exlusive?
Druga rzecz odnośnie pakietu dodatków do Dishonored. Jest to wersja pudełkowa, a napisane jest "kod w pudełku". Nie ma w środku żadnej płytki? Tylko papierek z kodem? To jest potwierdzona informacja? No i czy ten pakiet dodatków będzie bez problemu działał z wersją RHCP gry?
Ad 2. Pakiet dodatków do Dishonored jest oficjalnym produktem dystrybuowanym przez Cenegę i w związku z tym powinien działać bez problemu z wersją RHCP. Tak jak pisze keiran, w pudełku produktu znajdzie się wyłącznie kod, który odblokowuje wspomniane dodatki.
--Bartek
- Posty: 508
- Rejestracja: 14 lut 2013, o 11:38
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
Wiem że były dodatki z dishonored dostępne na steamie w promocyjnej cenie. Jednakże nie byłem przekonany, czy wersja ta na steamie została już przystosowana do działania na RHCP wersji i czy ma język polski wprowadzony. Nie było o tym nigdzie wzmianki, dlatego też nie kupowałem.
No nic, czekam więc na te promocje.
No nic, czekam więc na te promocje.