
Czy ktoś jeszcze z tutaj zebranych kupił tę karciankę z dodatkiem?
1. Kwestia Szpiegów - czy można szpiega położonego w moim wojsku przez przeciwnika wrócić manekinem do mojej ręki? Zastanawia mnie też siła szpiega. Ma 0 (to Avallac'h), a w instrukcji stoi, że powiększa on swoją wartością siłę przeciwnika. Czy istnieją jakieś sposoby na zmianę jego siły, poza efektem pogodowym "Mróz"?
Czy można mieć w talii więcej niż 1 szpiega? W wersji fizycznej armie potworów i nieludzi mają tylko po 1 karcie szpiega. To sprawia, że możliwość dobierania kart z talii jest mocno ograniczona, tylko dwie.
2. Pogoda - jeżeli Jaskier albo róg dowódcy są w rzędzie walki wręcz i przeciwnik zmieni pogodę na "Mróz", to wiła jednostek w pierwszym rzędzie wynosi 1 dla każdej, bez względu na modyfikacje, czy może modyfikatory się liczą? Wtedy każda jedynka zostałaby podwojona.
3. Dowódca - ile razy używa się zdolności dowódcy? Raz na grę, czy raz na rundę?
Jak działa Francesca Nadzieja Dola Blathanna, która przesuwa jednostki ze zręcznością do rzędów maksymalizujących ich siłę? Chodzi o to, że przesuwa je tam gdzie działa róg, jaskier albo tam gdzie nie działają efekty pogodowe?
4. Medyk - czy można grać tak: wystawiam medyka (w papierowej wersji tylko nieludzie mają medyków, elfki z siłą 0), wskrzeszam jakąś jednostkę (niebohatera) ze stosu odrzuconych kart, po czym w kolejnej mojej kolejce manekinem wracam medyczkę do ręki i w następnej kolejce znowu zagrywam medyczkę, wskrzeszając kolejną jednostkę.
5. Talie - w tym zestawie jest talia potworów i scoiatel. Odkryłem chyba, że najmocniejsza opcja dla nieludzi, to wziąć wszystkich bohaterów (chyba 11), w tym szpiega (jest jeden o sile 0), medyczki (są 3 o sile 0), smok z pożogą, jaskier, żołnierzy z 6, którzy mogą stać w rzędzie walki wręcz albo dystansowej, manekiny, para rogów i po parce z każdej pogody (10 kart specjalnych). I to roznosi talię potwórów, w której nie ma medyków, którzy dzięki kombinacji, o której jest w punkcie 4. powiększają pulę kart na kolejne rundy.
6. powtarzalność kart w obu taliach - czy to normalne, że w obu taliach powtarzają się Jaskier, Ciri, Geralt, Avallac'h i smok Villentretenmerth? Wygląda mi to trochę na lenistwo wymyślających grę :/
7. umiejętność braterstwo - ta, która po wyłożeniu jednostki nakazuje poszukać jej krewniaków z tą samą nazwą lub typem jednostki i zagrać na stół. Czy jeżeli mam np. dwa wampiry w ręce i wystawię jednego, to poza tymi z talii zagrywam też od razu tego drugiego z ręki?
Czy krabopająk i olbrzymi krabopająk są traktowane jako ten sam typ jednostki?