Seria Fallout
- Posty: 2468
- Rejestracja: 16 cze 2013, o 16:30
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 31 razy
- Podziękowania: 61 razy
- Kontakt:
Fallout 1 remake mod
http://www.thevaulttecinc.com/2014/06/f ... -team.html
http://www.thevaulttecinc.com/2014/06/f ... -team.html
- Posty: 1184
- Rejestracja: 17 lut 2013, o 06:42
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Outer Space
- Podziękował: 7 razy
- Podziękowania: 16 razy
- Kontakt:
W tych starych falloutach lubiłem odzywki npców, którzy przy odniesieniu uszkodzeń ciała rzucali tekstem:ach jak boli,źle się czuje, lub wzywaniem postaci religijnych. Można było się nieźle uśmiać. Poza tym broń energetyczna miała o wiele większego kopa i zamienianie przeciwników w kałuże plazmy przy użyciu plasma castera lub wattz riffle stanowiło czysty fun. W nowych falloutach strzelasz do przeciwników a ci z grobową miną przyjmują ciosy bez żadnej reakcji jakby ich to wcale nie ruszają, jedyne co potrafią to zrobić minę wielkiej pogardy w stosunku do twojej osoby.
- Posty: 128
- Rejestracja: 7 kwie 2013, o 18:34
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 3 razy
- Kontakt:
W Falloucie 3 też zrzucali tekstami, szczególnie zapadły mi w pamięć odzywki mutantów i ich przekleństwa.tigritron pisze: W tych starych falloutach lubiłem odzywki npców, którzy przy odniesieniu uszkodzeń ciała rzucali tekstem:ach jak boli,źle się czuje, lub wzywaniem postaci religijnych. Można było się nieźle uśmiać. Poza tym broń energetyczna miała o wiele większego kopa i zamienianie przeciwników w kałuże plazmy przy użyciu plasma castera lub wattz riffle stanowiło czysty fun. W nowych falloutach strzelasz do przeciwników a ci z grobową miną przyjmują ciosy bez żadnej reakcji jakby ich to wcale nie ruszają, jedyne co potrafią to zrobić minę wielkiej pogardy w stosunku do twojej osoby.
- Posty: 606
- Rejestracja: 17 wrz 2013, o 15:17
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 28 razy
- Podziękowania: 32 razy
- Kontakt:
Były, były. Śmieszne teksty oraz przekleństwa wypowiadane były zarówno przez przeciwników jak i companionów czy to w F3 czy NV. Nie jest to poziom starych Falloutów ale nie można powiedzieć, że ich w ogóle nie było.
Takie pytanie mam, Fallouta 1 przeszedłem raz, ale dwójkę męczyłem i w sumie nadal męczę, a to przechodząc postacią tylko walczącą wręcz, a to z niską inteligencją, a to z "krwawą jatką" na perku itp. Uwielbiam turówki, a klimat Fallouta 2 (wraz z Restoration Project) jest dla mnie idealną mieszanką, niestety nic mnie już w tej grze nie zaskakuje, możecie polecić jakąś grę tego typu, turową z odpowiednim klimatem? Może być coś starszego, grafika nie jest moim priorytetem.
A co do dyskusji odnośnie NPCów - moim zdaniem, nowsze Fallouty wypadają nawet nieźle, trzymają klimat i potrafią rzucić niezłym tekstem raz po raz.
Co mnie w rozgrywce wkurza, to fakt, że VATS jest w każdej części coraz bardziej ograniczany, najpierw w F:NV odebrali perka, który uzupełniał AP całkowicie po zabiciu kogoś w trybie VATS, a z tego co widziałem w F4 przy włączaniu VATSa mamy bullet time, a nie całkowite zatrzymanie czasu, co dla mnie - osoby zakochanej wręcz w klasycznych Falloutach, gdzie mogłem pomyśleć przed atakiem - duży minus.
A co do dyskusji odnośnie NPCów - moim zdaniem, nowsze Fallouty wypadają nawet nieźle, trzymają klimat i potrafią rzucić niezłym tekstem raz po raz.
Co mnie w rozgrywce wkurza, to fakt, że VATS jest w każdej części coraz bardziej ograniczany, najpierw w F:NV odebrali perka, który uzupełniał AP całkowicie po zabiciu kogoś w trybie VATS, a z tego co widziałem w F4 przy włączaniu VATSa mamy bullet time, a nie całkowite zatrzymanie czasu, co dla mnie - osoby zakochanej wręcz w klasycznych Falloutach, gdzie mogłem pomyśleć przed atakiem - duży minus.
- Posty: 1241
- Rejestracja: 9 wrz 2014, o 16:38
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 91 razy
- Podziękowania: 259 razy
- Kontakt:
Fallout Tacttics (niekoniecznie RPG, ale turowa mechanika + uniwersum Fallouta), albo Arcanum?
Był trochę OP, ale fakt, że dostępny dopiero na 20 poziomie.
Też tak myślałem, ale z drugiej strony dodaje to dynamiki grze, prawdopodobnie wyciągnięcie pipboya też będzie podobnie rozwiązane, przez co nie będzie dało się w trakcie walki otworzyć menu i łyknąć 20 paczek czipsów i 5 butelek NukaColi

Do Fallouta Tactics jakoś nigdy się nie mogłem przekonać.
W F:NV nie było tego perka, nazywał się identycznie, ale nie przywracał wszystkich AP, tylko chyba 30 pkt., przez co nie dało się mordować w VATSie na potęgę. Wiem, że brzmię jak noob, ale wolałem takie rozwiązanie, szczególnie, gdy szarżuje na Ciebie 10 zdziczałych ghouli.
Wiadomo, że takie rozwiązania w F4 dodają realizmu, choć ja nigdy i tak nie leczyłem się jedzeniem (opcja leczenia jedzeniem - zawsze wyłączone w grze, po zainstalowaniu odpowiednich dodatków). Jakbyśmy chcieli realizmu w tej grze, to człowiek musiałby umierać po 1 ciosie od Deathclawa, czy 1 headshocie, a tak się nie dzieje. Nadal obstaje przy swoim, VATS z F3 był najlepszy, może nie najlepiej zbilansowany, ale najlepszy dla fanów klasycznych Falloutów, dawał chociaż odrobinę poczucia turówki w FPS/TPSie, szkoda, że coraz bardziej od tego odbiegają. Zauważyłem, że osoby które zazwyczaj zachwalają nowy system VATS z F4 nie grały nigdy w F1 czy F2 i postrzegają tą grę jedynie jako FPS/TPS, dla nich VATS to tylko jakaś pierdółka dorzucana dla staruchów, którzy tęsknią za turówkami z czasów ich młodości.
W F:NV nie było tego perka, nazywał się identycznie, ale nie przywracał wszystkich AP, tylko chyba 30 pkt., przez co nie dało się mordować w VATSie na potęgę. Wiem, że brzmię jak noob, ale wolałem takie rozwiązanie, szczególnie, gdy szarżuje na Ciebie 10 zdziczałych ghouli.
Wiadomo, że takie rozwiązania w F4 dodają realizmu, choć ja nigdy i tak nie leczyłem się jedzeniem (opcja leczenia jedzeniem - zawsze wyłączone w grze, po zainstalowaniu odpowiednich dodatków). Jakbyśmy chcieli realizmu w tej grze, to człowiek musiałby umierać po 1 ciosie od Deathclawa, czy 1 headshocie, a tak się nie dzieje. Nadal obstaje przy swoim, VATS z F3 był najlepszy, może nie najlepiej zbilansowany, ale najlepszy dla fanów klasycznych Falloutów, dawał chociaż odrobinę poczucia turówki w FPS/TPSie, szkoda, że coraz bardziej od tego odbiegają. Zauważyłem, że osoby które zazwyczaj zachwalają nowy system VATS z F4 nie grały nigdy w F1 czy F2 i postrzegają tą grę jedynie jako FPS/TPS, dla nich VATS to tylko jakaś pierdółka dorzucana dla staruchów, którzy tęsknią za turówkami z czasów ich młodości.
- Posty: 1241
- Rejestracja: 9 wrz 2014, o 16:38
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 91 razy
- Podziękowania: 259 razy
- Kontakt:
Ale w tym VATSie jest zero turówki, to bardziej nawiązanie do trybu celowanego, niż turówki. A z tym perkiem to jest się nie możliwą do zatrzymania nieśmiertelną maszyną do zabijania (podczas VATSowego strzelania ma się ogromną redukcję obrażeń, bodajże 90%), tylko klikasz i wybierasz cele. Nic w tym fajnego, tylko taki easy mode.
Jeżeli pijesz do mnie to źle trafiłeś


Czy to jedzenie czy stimpacki to na prawdę żadna różnica, chodzi o to, że można łyknąć tego cała masę bez żadnej kary.
1) Akurat nie do Ciebie piłem, nie znamy się i nie mam w zwyczaju oceniani ludzi na podstawie jednego zdania
Chodziło mi bardziej o tych wszystkich youtuberów, którzy próbują być na czasie i im nie wychodzi, poczytają coś na necie, nie zagrają w oryginalne gry, a się wypowiadają.
2) Nigdy nie podróżowałeś w F3 tunelami? Może 10 zdziczałych ghuli to przesada, ale stadko po 6-7 ghuli, w tym 2 zdziczałe i przynajmniej 1 świecący to norma była. Taką awersję miałem do tuneli po tej grze, że hoho. Gdzie mogłem dojść na powierzchni, tam szedłem górą, mimo, że często wiązało się to z potyczką z mutantem.
3) W każdej grze masz jakieś rzeczy przywracające życie, w nowych grach nawet nie musisz się leczyć, tylko odczekać chwilę (np. Crysis - tu chociaż było to fabułą wytłumaczone, w takim Battlefieldzie - kompletnie od czapy). Jak komuś przeszkadza leczenie - instant, proponuje hardcore mode i z Bogiem
W życiu się za to nie brałem, za bardzo wkurzające, szczególnie przy domyślnym ustawieniu timescale na 20 (1min = 20 min w grze), co sprowadzało się głównie do tego, że biegałeś od jednego miejsca do drugiego, żeby się wyspać...
Też nie oceniam F4 na razie, po prostu nie podoba mi się w jakim kierunku zmierzają z VATSem, czy PIP-Boyem, jednak ta pauza w grze się przydaje, jestem jednak pewny, że w parę dni/tygodni po wypuszczeniu gry, doczekamy się moda, który przywróci pauze podczas w w/w funkcjach.

2) Nigdy nie podróżowałeś w F3 tunelami? Może 10 zdziczałych ghuli to przesada, ale stadko po 6-7 ghuli, w tym 2 zdziczałe i przynajmniej 1 świecący to norma była. Taką awersję miałem do tuneli po tej grze, że hoho. Gdzie mogłem dojść na powierzchni, tam szedłem górą, mimo, że często wiązało się to z potyczką z mutantem.
3) W każdej grze masz jakieś rzeczy przywracające życie, w nowych grach nawet nie musisz się leczyć, tylko odczekać chwilę (np. Crysis - tu chociaż było to fabułą wytłumaczone, w takim Battlefieldzie - kompletnie od czapy). Jak komuś przeszkadza leczenie - instant, proponuje hardcore mode i z Bogiem

Też nie oceniam F4 na razie, po prostu nie podoba mi się w jakim kierunku zmierzają z VATSem, czy PIP-Boyem, jednak ta pauza w grze się przydaje, jestem jednak pewny, że w parę dni/tygodni po wypuszczeniu gry, doczekamy się moda, który przywróci pauze podczas w w/w funkcjach.
- Posty: 1184
- Rejestracja: 17 lut 2013, o 06:42
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Outer Space
- Podziękował: 7 razy
- Podziękowania: 16 razy
- Kontakt:
Toż to od czasów drugowojennego COD 2 wiadomo, że chłopakom pod wpływem ogólnego patosu i heroizmu po lekkim odpoczynku rany zasklepiają się w mgnieniu okaRR88 pisze: 3) W każdej grze masz jakieś rzeczy przywracające życie, w nowych grach nawet nie musisz się leczyć, tylko odczekać chwilę (np. Crysis - tu chociaż było to fabułą wytłumaczone, w takim Battlefieldzie - kompletnie od czapy). Jak komuś przeszkadza leczenie - instant, proponuje hardcore mode i z BogiemW życiu się za to nie brałem, za bardzo wkurzające, szczególnie przy domyślnym ustawieniu timescale na 20 (1min = 20 min w grze), co sprowadzało się głównie do tego, że biegałeś od jednego miejsca do drugiego, żeby się wyspać...

- Posty: 1241
- Rejestracja: 9 wrz 2014, o 16:38
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 91 razy
- Podziękowania: 259 razy
- Kontakt:
Też dało się go dość łatwo obejść, grałem całego NW na nim i zaczął mnie wkurzać dopiero w Dead Money przez tą chmurę, która zjadała mnie w kilka sekund, pomimo 50 poziomu, a środki leczące były tam bardzo ograniczone. A tak to mając mało życia też da się wejść do ekwipunku i łyknąć po jednej sztuce wszystkiego: stimpak, jedzenia, wody, etc, ważne, żeby nie było to takie same, bo bonus leczący z tego samego jedzenia się nie stackuje - zjesz 20 potrawek to tak jakbyś zjadł jedną, ale jak zjesz 20 różnych to masz na sobie 20 efektów leczenia i życie bardzo szybko leci w górę, prawie jak Argonianin z histoskórą

Dokładnie, jedzenie - nie problem, wszędzie go pełno, woda podobnie, ale trzeba było już ją kupować, szczególnie czystą, po przejściu Old World Blues to stawało się zbędne, tak samo ze spaniem, jak dobrze pamiętam to spokojnie ze 2-3 grania wytrzymywałem bez snu, a to wpasowywało się bardziej aż nadto w mój rytm - iść zwiedzać, szczyścić parę lokacji/questów, wrócić do domu i wyładować skarby.
szybkie pytanie odnośnie NV brać tą wersję z muve:
https://muve.pl/sklep/digital/role-play ... ital,64614
z tego co się zorientowałem są 2 wersje pl ru i coś tam jeszcze i reszta świata. Nie ma problemu z modowaniem tej polskiej?
https://muve.pl/sklep/digital/role-play ... ital,64614
z tego co się zorientowałem są 2 wersje pl ru i coś tam jeszcze i reszta świata. Nie ma problemu z modowaniem tej polskiej?
@Xaxa dzięki, zakupiłem.
- Posty: 421
- Rejestracja: 11 lip 2013, o 09:49
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 11 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Kontakt:
Btw macie jakieś polecane mody do F3 Goty w wersji PL? Bo nie lubie mieć miksu PL/eng 
oczywiście poza Aurelinusa mod packiem
chodzi mi raczej o coś w stylu questów, paaczek broni, budynków niż animacji czy zmian wyglądu

oczywiście poza Aurelinusa mod packiem
chodzi mi raczej o coś w stylu questów, paaczek broni, budynków niż animacji czy zmian wyglądu

- Posty: 606
- Rejestracja: 17 wrz 2013, o 15:17
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 28 razy
- Podziękowania: 32 razy
- Kontakt:
Tu akurat ja mogę polecić bo gram sporo w F3 z modami.
Polecam (bez FOSE):
1) Mini Hideout (w wersji easy lub normalnej) - malutki schron w Springvale na własne graty + jakieś katany w gablocie
2) Underground Hideout - czyli własna baza z malutkim questem na początku, podziemna baza ze wszystkimi wygodami, skrzyniami, sorterami (tu wymagany jest FOSE ale mod działa i bez tego tylko sortery do przedmiotów wtedy nie działają) i zbrojownią ze ścianami na bronie - świetny mod, można rozbudować bazę wezwać przeciwników, którzy ją będą atakować. - BARDZO POLECAM!
3) Classic Fallout Weapons - czyli powrót HK CAWS i Pancor Jackhammera (yes!), Wattz Laser Rifle, plazmówki Winchester czy świetnie zrobionego YK42B Pulse Rifle
4) DC Interiors - czyli nowe wewnętrzne lokacje w obrębie ruin Waszyngtonu (tam gdzie wcześniej drzwi były pozamykane teraz można się dostać i powybijać trochę mole rats lub supermutków
5) Better Aim Animation - lepszy wygląd celowanie w trzeciej osobie
6) EVE - czyli lepsze efekty wybuchów i strzałów z broni energetycznej
7) EWE - czyli ulepszone bronie energetyczne (polecam także z tego moda załączyć plugin który daje zwykłym supermutkom w DC bronie energetyczne - jest trudniej, zwłaszcza na początku)
8) GNR Enhanced - czyli 100 piosenek dla tego radia + usprawnienie komentarzy Three Doga
9) Realistic Death Physics - czyli mały plugin poprawiający animację śmierci postaci
10) Fellout - zmiana kolorystyki z burej, szarozielonej na odrobinę bardziej przyjaznej (trawa jest trochę bardziej zielona) - bardzo polecam ten mod, odkąd pierwszy raz go zainstalowałem to teraz nie mogę grać bez niego
11) Better UI - czyli mniejsza czcionka i dodatkowy efekt w PipBoyu w którym w jednym miejscu są przedstawione zgrabnie wszystkie pozytywne i negatywne efekty
12) Tekstury NMC's - pakiet w zależności od potrzeb i możliwości, w Performance i powyżej zalecany FO3 3GB Enabler
13) Metro Map Replacer - zamienia tekstury planu metra - teraz jest ona przejrzysta i widać ładnie połączenia poszczególnych stacji metra
14) HD Mist - lepszy efekt mgły
15) Enhanced Blood Tekstures
16) z pancerzy - Advanced Recon Armor
17) DYNAVision - czyli efekt DoF - jeden z moich ulubionych modów
18) Ultimate Perks Pack - mnóstwo nowych perków
19) max level 99 v2 - czyli wiadomo + kilka dodatkowych ciekawych perków
To wszystko powyżej miałem zainstalowane razem, nic się nie gryzie i wszystko działa elegancko.
co do modów z FOSE (tu musisz mieć niestety inne pliki exe, żeby działały z FOSE, bo GFWL nie jest kompatybilny z FOSE):
1) oczywiście FWE + patche kompatybilizujące - świetny mod, który zmienia i poprawia bardzo dużo, zwłaszcza w rozgrywce oraz rozwoju postaci (najlepiej zacząć grę od nowa z tym modem).
2) MMM - Mart's Mutant Mod + patche do FWE i EVE - czyli zestaw nowych przeciwników, starych jest więcej + możliwość konfiguracji, fajny mod ale miałem problemy z balansem, niektórych przeciwników nie mogłem pokonać, inni byli zaskakująco słabi (może gryzło się coś z innymi modami lub brakowało patcha z FOIP, nie pamiętam już).
3) mody na lepszy HUD - aHUD i iHUD - ja ustawiam sobie HUD jak w F4
czyli np. kompas na dole po środku itd.
4) enhanced camera (widać nogi i resztę ciała postaci)
5) Weapon Mod Kits (najlepiej z CALIBR z ammo schematics i CRAFT - nie trzeba jak masz FWE) - świetny mod w którym można modyfikować bronie np. chiński karabin szturmowy + luneta + celownik laserowy + tłumik + powiększony magazynek = chyba najlepsza cicha broń
ewentualnie można zamienić na karabin myśliwski lub snajperkę 
Do eksperymentowania polecam:
1) RobCo Centified - czyli dodatkowe robociki z możliwością ich własnoręcznego składania, będą łazić za nami jak companion, jest opcja "Mister Smiths Scrapyard" - dodatkowe questy i lokacja przy Wysypisku.
2) RTS - Real Time Settler - masz swojego brahmina i zakładasz osadę, ścinasz drzewa itp. co jest więcej to nie wiem bo krótko w to grałem
To na razie tyle z tych co testowałem (w modpacka Aurelinusa też grałem), jak mi się przypomni to jeszcze coś zarzucę. Oczywiście grałem w pełną polską z edycji digital z muve oraz testowałem na edycji pudełkowej + dodatki bo taką też mam.
Polecam (bez FOSE):
1) Mini Hideout (w wersji easy lub normalnej) - malutki schron w Springvale na własne graty + jakieś katany w gablocie
2) Underground Hideout - czyli własna baza z malutkim questem na początku, podziemna baza ze wszystkimi wygodami, skrzyniami, sorterami (tu wymagany jest FOSE ale mod działa i bez tego tylko sortery do przedmiotów wtedy nie działają) i zbrojownią ze ścianami na bronie - świetny mod, można rozbudować bazę wezwać przeciwników, którzy ją będą atakować. - BARDZO POLECAM!
3) Classic Fallout Weapons - czyli powrót HK CAWS i Pancor Jackhammera (yes!), Wattz Laser Rifle, plazmówki Winchester czy świetnie zrobionego YK42B Pulse Rifle
4) DC Interiors - czyli nowe wewnętrzne lokacje w obrębie ruin Waszyngtonu (tam gdzie wcześniej drzwi były pozamykane teraz można się dostać i powybijać trochę mole rats lub supermutków
5) Better Aim Animation - lepszy wygląd celowanie w trzeciej osobie
6) EVE - czyli lepsze efekty wybuchów i strzałów z broni energetycznej
7) EWE - czyli ulepszone bronie energetyczne (polecam także z tego moda załączyć plugin który daje zwykłym supermutkom w DC bronie energetyczne - jest trudniej, zwłaszcza na początku)
8) GNR Enhanced - czyli 100 piosenek dla tego radia + usprawnienie komentarzy Three Doga
9) Realistic Death Physics - czyli mały plugin poprawiający animację śmierci postaci
10) Fellout - zmiana kolorystyki z burej, szarozielonej na odrobinę bardziej przyjaznej (trawa jest trochę bardziej zielona) - bardzo polecam ten mod, odkąd pierwszy raz go zainstalowałem to teraz nie mogę grać bez niego

11) Better UI - czyli mniejsza czcionka i dodatkowy efekt w PipBoyu w którym w jednym miejscu są przedstawione zgrabnie wszystkie pozytywne i negatywne efekty
12) Tekstury NMC's - pakiet w zależności od potrzeb i możliwości, w Performance i powyżej zalecany FO3 3GB Enabler
13) Metro Map Replacer - zamienia tekstury planu metra - teraz jest ona przejrzysta i widać ładnie połączenia poszczególnych stacji metra
14) HD Mist - lepszy efekt mgły
15) Enhanced Blood Tekstures
16) z pancerzy - Advanced Recon Armor
17) DYNAVision - czyli efekt DoF - jeden z moich ulubionych modów
18) Ultimate Perks Pack - mnóstwo nowych perków
19) max level 99 v2 - czyli wiadomo + kilka dodatkowych ciekawych perków
To wszystko powyżej miałem zainstalowane razem, nic się nie gryzie i wszystko działa elegancko.
co do modów z FOSE (tu musisz mieć niestety inne pliki exe, żeby działały z FOSE, bo GFWL nie jest kompatybilny z FOSE):
1) oczywiście FWE + patche kompatybilizujące - świetny mod, który zmienia i poprawia bardzo dużo, zwłaszcza w rozgrywce oraz rozwoju postaci (najlepiej zacząć grę od nowa z tym modem).
2) MMM - Mart's Mutant Mod + patche do FWE i EVE - czyli zestaw nowych przeciwników, starych jest więcej + możliwość konfiguracji, fajny mod ale miałem problemy z balansem, niektórych przeciwników nie mogłem pokonać, inni byli zaskakująco słabi (może gryzło się coś z innymi modami lub brakowało patcha z FOIP, nie pamiętam już).
3) mody na lepszy HUD - aHUD i iHUD - ja ustawiam sobie HUD jak w F4

4) enhanced camera (widać nogi i resztę ciała postaci)
5) Weapon Mod Kits (najlepiej z CALIBR z ammo schematics i CRAFT - nie trzeba jak masz FWE) - świetny mod w którym można modyfikować bronie np. chiński karabin szturmowy + luneta + celownik laserowy + tłumik + powiększony magazynek = chyba najlepsza cicha broń


Do eksperymentowania polecam:
1) RobCo Centified - czyli dodatkowe robociki z możliwością ich własnoręcznego składania, będą łazić za nami jak companion, jest opcja "Mister Smiths Scrapyard" - dodatkowe questy i lokacja przy Wysypisku.
2) RTS - Real Time Settler - masz swojego brahmina i zakładasz osadę, ścinasz drzewa itp. co jest więcej to nie wiem bo krótko w to grałem
To na razie tyle z tych co testowałem (w modpacka Aurelinusa też grałem), jak mi się przypomni to jeszcze coś zarzucę. Oczywiście grałem w pełną polską z edycji digital z muve oraz testowałem na edycji pudełkowej + dodatki bo taką też mam.