Jakby komuś na gmaila nie przychodziły maile z g2a to info z supportu, że ich serwer mailowy został przez Googla zablokowany. Moje doświadczenie mówi, że ta blokada będzie trwać kilka dni.
Dostałem zniżkę za niedogodności na G2A. Mam to gdzieś, więc łapcie (3%): SP--K-XYO7M4JCGIXIUJV-8BIAVO
G2A.com - oficjalny temat
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
- Posty: 1363
- Rejestracja: 9 sty 2013, o 17:06
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Polska
- Podziękował: 200 razy
- Podziękowania: 20 razy
- Kontakt:
Pytanie techniczne odnośnie usunięcia konta:
- można to z panelu szczegóły konta i po 14 dniach bez logowania powinno zostać skasowane
- w regulaminie natomiast pisze aby wysłać email do supportu,
wiec jak to jest?
- można to z panelu szczegóły konta i po 14 dniach bez logowania powinno zostać skasowane
- w regulaminie natomiast pisze aby wysłać email do supportu,
wiec jak to jest?
Też chętnie podłączę sie do pytania po ostatnim przekręcie z POE też chcę usunąć konto
- Posty: 88
- Rejestracja: 7 lis 2013, o 21:16
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 49 razy
- Podziękowania: 23 razy
Witam,
pisze w ramach przestrogi - chyba na tym polega to forum.
Klucz kupiony w ramach weekly sale. Po otrzymaniu - niespodzianka, duplikat. Trochę zdziwienie ... to przecież weekly sale - strona chyba jest G2A, okazuje się ze nie - to promocja na towar kogoś innego.
Niestety fakt ten jest przemilczany na stronie, brak jakichkolwiek ratingow sprzedawcy itd.
No nic zawsze jest ten "pierwszy raz" - RC, info do sprzedawcy. Ten dość bezczelnie że przecież klucz jest z legalnej dystrybucji (chyba GMG) więc na pewno dobry. Na pewno dobry był za pierwszą aktywacją :). Sprawa toczy się dalej - puszczają nerwy zmiana statusu na claim ... i zaczynają się schody, do gry wchodzi mityczny G2A RC, na którego na odpowiedzi nie ma żadnych ram czasowych.
Sprawa ciągnie się 2 miesiąc, w ciągu tego czasu sprzedawca poprosił o screenshot licencji, dzisiaj uznał że ten dostarczony jest za wąski ... abstrahując od tego że na screenshot'cie nic nie będzie - kupiona gra się nieaktywowała. Pewnie za miesiąc mityczny G2A RC udzieli szansy na odpowiedź i będziemy się bujać do przyszłego roku.
Ogólne wrażenie - fajne ceny, ale trzeba przeliczyć czy ryzyko na pewno się opłaca.
pisze w ramach przestrogi - chyba na tym polega to forum.
Klucz kupiony w ramach weekly sale. Po otrzymaniu - niespodzianka, duplikat. Trochę zdziwienie ... to przecież weekly sale - strona chyba jest G2A, okazuje się ze nie - to promocja na towar kogoś innego.
Niestety fakt ten jest przemilczany na stronie, brak jakichkolwiek ratingow sprzedawcy itd.
No nic zawsze jest ten "pierwszy raz" - RC, info do sprzedawcy. Ten dość bezczelnie że przecież klucz jest z legalnej dystrybucji (chyba GMG) więc na pewno dobry. Na pewno dobry był za pierwszą aktywacją :). Sprawa toczy się dalej - puszczają nerwy zmiana statusu na claim ... i zaczynają się schody, do gry wchodzi mityczny G2A RC, na którego na odpowiedzi nie ma żadnych ram czasowych.
Sprawa ciągnie się 2 miesiąc, w ciągu tego czasu sprzedawca poprosił o screenshot licencji, dzisiaj uznał że ten dostarczony jest za wąski ... abstrahując od tego że na screenshot'cie nic nie będzie - kupiona gra się nieaktywowała. Pewnie za miesiąc mityczny G2A RC udzieli szansy na odpowiedź i będziemy się bujać do przyszłego roku.
Ogólne wrażenie - fajne ceny, ale trzeba przeliczyć czy ryzyko na pewno się opłaca.
- Posty: 2468
- Rejestracja: 16 cze 2013, o 16:30
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 31 razy
- Podziękowania: 61 razy
- Kontakt:
Admini powinni dodać info pod każdym niusem dotyczącym G2A: Jeśli coś jest tanio to pewnie kradzione, kupując w tym serwisie ryzykujesz oskarżeniem o paserstwozoosia pisze: Witam,
pisze w ramach przestrogi - chyba na tym polega to forum.
Klucz kupiony w ramach weekly sale. Po otrzymaniu - niespodzianka, duplikat. Trochę zdziwienie ... to przecież weekly sale - strona chyba jest G2A, okazuje się ze nie - to promocja na towar kogoś innego.
Niestety fakt ten jest przemilczany na stronie, brak jakichkolwiek ratingow sprzedawcy itd.
No nic zawsze jest ten "pierwszy raz" - RC, info do sprzedawcy. Ten dość bezczelnie że przecież klucz jest z legalnej dystrybucji (chyba GMG) więc na pewno dobry. Na pewno dobry był za pierwszą aktywacją :). Sprawa toczy się dalej - puszczają nerwy zmiana statusu na claim ... i zaczynają się schody, do gry wchodzi mityczny G2A RC, na którego na odpowiedzi nie ma żadnych ram czasowych.
Sprawa ciągnie się 2 miesiąc, w ciągu tego czasu sprzedawca poprosił o screenshot licencji, dzisiaj uznał że ten dostarczony jest za wąski ... abstrahując od tego że na screenshot'cie nic nie będzie - kupiona gra się nieaktywowała. Pewnie za miesiąc mityczny G2A RC udzieli szansy na odpowiedź i będziemy się bujać do przyszłego roku.
Ogólne wrażenie - fajne ceny, ale trzeba przeliczyć czy ryzyko na pewno się opłaca.

Komuś została na koncie jakaś gra kupiona tanio na GOG a

- Posty: 91
- Rejestracja: 11 mar 2013, o 22:52
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 4 razy
- Kontakt:
Właśnie zastanawiam się jak z PoE u mnie będzie, bo nadal jest. Acz miałem epizod, gdy z ciekawości z pracy się zalogowałem na konto goga, bo ten wątek przypomniał mi, aby sprawdzić stan konta. A tam tylko darmowe gry, zero historii zakupów; nawet skrobnąłem pytanie do wsparcia co jest nie tak. Parę min. później wbijając się z telefonu (zapamiętane dane do logowania) a obecnie z chaty stan gier nadal pierwotny, czyli wszystko jest, więc nie wiem czym powodowane były owe zerowe stany na półce (prócz darmówek) i historii zakupów.
http://i.imgur.com/IFd59vw.png?1
Co robic w takim wypadku? Gift kupiony dwa dni temu, mialem wykupiona ta ochrone za 4zl.
Co robic w takim wypadku? Gift kupiony dwa dni temu, mialem wykupiona ta ochrone za 4zl.
Juz rozmawialem z supportem, zalozylem ta sprawe w Resulution Centre ale kurde, teraz tyle czekania, szukam bezposredniego kontaktu do kolesia na Steam czy cos ale tego nicku nigdzie nie znajduje na Steamie kurde, dwa dni temu kupilem i teraz z 2 tygodnie bede musial czekac zeby znowu sobie pograc, *bimbom*!
Udało mi się już chyba zalatwic tego refunda u G2A, pisze "chyba" bo jak otworzylem ticket z moja sprawa, dostalem w odpowiedzi na zgloszenie prosbe o przeslaniu kilku dowodow po czym po kilku minutach przyszedl drugi email ze zamowienie zmienilo status i leci do mnie refund. Upewnilem sie jeszcze dodatkowo na czacie ze refund zostal przyznany i chyba wszystko jest ok. Z jednej strony spoko ze G2A zalatwilo to w mgnieniu oka, z drugiej strony troche lipa ze jakos lepiej nie weryfikuja tych sprzedawcow. Oczywiscie sobie mam tez kilka rzeczy do zarzucenia, bo z ryzyka zdawalem sobie sprawe a mimo to kupilem. Teraz nauczony doswiadczeniem chyba juz nie skorzystam z ofert keyshopow i doplace na wersje prosto ze Steam.
- Posty: 1985
- Rejestracja: 18 sie 2013, o 20:26
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 7 razy
- Podziękowania: 422 razy
- Kontakt:
W jaki sposób mają to zweryfikować? Przecież nie mogą sobie aktywować klucza i sprawdzić czy jest ok 
Jeśli napisali, że dostaniesz pieniądze to to już koniec. Zależnie od tego, czym płaciłeś, dostaniesz pieniądze od 2 dni do tygodnia. Jak pierwszy raz czekałem na zwrot to dostałem po tygodniu, drugi raz dostałem po 2 dniach. Jeśli płaciłeś PSC to kasę dostaniesz na G2A Wallet.
A tak BTW. to po co ci akurat wersja Steamowa? Przecież i tak będziesz musiał aktywować ją w social clubie, więc kupowanie drożej jest w tym wypadku bez sensu. Rozumiem kupowanie gier wymagających uplaya na Steamie, bo często są tańsze, ale kiedy GTA V jest 2x droższe na Steamie niż w sklepach w wersji pudełkowej, to tego już pojąć nie potrafię.

Jeśli napisali, że dostaniesz pieniądze to to już koniec. Zależnie od tego, czym płaciłeś, dostaniesz pieniądze od 2 dni do tygodnia. Jak pierwszy raz czekałem na zwrot to dostałem po tygodniu, drugi raz dostałem po 2 dniach. Jeśli płaciłeś PSC to kasę dostaniesz na G2A Wallet.
A tak BTW. to po co ci akurat wersja Steamowa? Przecież i tak będziesz musiał aktywować ją w social clubie, więc kupowanie drożej jest w tym wypadku bez sensu. Rozumiem kupowanie gier wymagających uplaya na Steamie, bo często są tańsze, ale kiedy GTA V jest 2x droższe na Steamie niż w sklepach w wersji pudełkowej, to tego już pojąć nie potrafię.
- Posty: 175
- Rejestracja: 6 lip 2014, o 12:25
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 7 razy
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
Ostatni raz coś sprzedałem na g2a... Ktoś zarezwował go i przez jakiś tydzień nie zapłacił. Więc usunąłem aukcję i utworzyłem nową, która z miejsca została zablokowana (kasę za wystawienie oczywiście pobrali). 31-07 wysłałem zapytanie do supportu, gdzie mi odpowiedzieli że istnieje coś takiego jak rezewacja i dlatego nie mogę sprzedać klucza ponownie. 4-08 na moje kolejne zapytanie odpowiedzieli, że klucz może być zarezerwowany do 4 dni a potem wraca ponownie do sprzedaży. Więc dzisiaj ponownie wystawiłem aukcje i ponownie z miejsca zablokowana bo rezerwacja. Nie wiem jak to się ma do tych czterech dni... Kasę oczywiście znowu pobrali
- Posty: 91
- Rejestracja: 11 mar 2013, o 22:52
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 4 razy
- Kontakt:
Ja przerabiałem ten temat w tym tygodniu, Gra z GOG zablokowana 30 lipca parę dni później usunięta, więc od razu, gdy się zorientowałem, że jej nie mam posłałem mail do support G2A (maila bodaj na spodzie strony G2A) btw. zakup bez shielda itd. Po czym szybka odp. z G2A, by pisać do działu reklamacji (podano mail), kolejno tam mail, prośba z G2A w ich odp. o screen biblioteki i historii zakupu z GOG i ew. komunikat błędu. Dostali screeny, bo komunikatu żadnego nie miałem (screen jeden w załączeniu do ich formularza reklamacyjnego, reszta w linku do hostingu obrazków;)). Dwa dni później info z G2A o zwrocie kasy. Szybko bezboleśnie, na wszelki wypadek też ze wsparciem GOG pisałem, ale G2A o korespondencję nie prosił.