Cyberpunk 2077 Bechmarki 1080P Na Karcie do kopania crypto

Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 109
Rejestracja: 16 sie 2014, o 09:56
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Śląsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 23 razy
Kontakt:

Robiłem testy na forum guru3d z moją kartą w różnych ustawieniach to się podzielę.
Sapphire GPRO X080 *Rx 6700 10GB edycja górnicza * zmieniony bios i edytowany rejestr obraz przez HDMI na płycie głównej
1080P Ultra

https://i.postimg.cc/DyvJQqkv/Cyberpunk-UV-77.jpg
https://i.postimg.cc/MpXnNqpg/Cyberpunk-UV-FSR.jpg
https://i.postimg.cc/MK9c9vqy/Cyberpunk ... hthing.jpg
https://i.postimg.cc/JzgsWvy0/Cyberpunk ... hadows.jpg
https://i.postimg.cc/439m4Pt5/Cyberpunk ... ection.jpg
https://i.postimg.cc/7PMJTKRt/Cyberpunk ... hadows.jpg

Jak widać z FSR da się odpalić pojedynczy efekt RT zachowując przyzwoitą wydajność.
Trochę 3dmarków

https://www.3dmark.com/fs/30292816
https://www.3dmark.com/pr/2408611
https://www.3dmark.com/spy/39352650
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 109
Rejestracja: 16 sie 2014, o 09:56
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Śląsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 23 razy
Kontakt:

W Stellar blade na najwyższych ustawieniach 1440P ale z FSR Q stabilne 60FPS Vsyn
Karta z rzadka dobija do 99% użycia UV + OC pamięci średnio 110W max 142W
Obrazek
ODPOWIEDZ