

Alan Wake i Alan Wake's American Nightmare to bardzo udane gry. Nie spodziewałem się wiele, a grało mi się w Alana szalenie przyjemnie. Bardzo polubiłem głównego bohatera, a wykorzystywanie światła do obrony dawało masę frajdy w walce z cieniami.

No nie mordeczko, to jakaś bzdura. Alan Wake i Control to obecnie jedno uniwersum i raczej gry o Alanie nie będzie nigdy, bo (jeżeli dobrze sobie przypominam) on "wyparował". Jakiś czas temu została podana informacja, że powstanie nowa gra w tym świecie, ale Alan raczej nie będzie jej protagonistą.
Remaster Alana to the next best thing. Był taki artykuł w publicystyce CDA i choć nie grałem w te wszystkie gry od Remedy, to fascynujące jak Alan Wake, Control, Max Payne i Quantum Break dzielą to samo uniwersum.StonRoc pisze: 22 cze 2021, o 19:54No nie mordeczko, to jakaś bzdura. Alan Wake i Control to obecnie jedno uniwersum i raczej gry o Alanie nie będzie nigdy, bo (jeżeli dobrze sobie przypominam) on "wyparował". Jakiś czas temu została podana informacja, że powstanie nowa gra w tym świecie, ale Alan raczej nie będzie jej protagonistą.
StonRoc pisze: 22 cze 2021, o 19:54No nie mordeczko, to jakaś bzdura. Alan Wake i Control to obecnie jedno uniwersum i raczej gry o Alanie nie będzie nigdy, bo (jeżeli dobrze sobie przypominam) on "wyparował". Jakiś czas temu została podana informacja, że powstanie nowa gra w tym świecie, ale Alan raczej nie będzie jej protagonistą.
Wiedziałem, że przypomnisz ten komentarz. Nie wiem co powiedzieć, kiedyś miałem świra na punkcie tego uniwersum i wszelkie plotki na temat powrotu Alana były komentowane, krótko tym, że koleś wyparował a kolejna gra Remedy będzie o kimś zupełnie innym, ale powiązana, tak samo jak było w Controlu.
Pierwsza gra była przygodową grą akcji – miała elementy horroru, ale była to przygodowa gra akcji. Była ona wypełniona fragmentami, które chcieliśmy naprawić, na przykład walka – fakt, że jest bardzo podobna i jest jej dużo przez całą rozgrywkę. [Zdecydowaliśmy, że przejście na] survival horror [w kontynuacji] ma dużo sensu – będzie mniej walki, tempo zostanie spowolnione – pozwoliło nam to zrobić więcej z fabułą i być bardziej ambitnym. Gdy walki jest mniej, każde starcie jest większym wydarzeniem – powiedział Sam Lake w wywiadzie.
no i co. Po prostu poznałeś zakończenie ,niema się czym ekscytować czy żalić sie o coś. Dzięki za informacjie poczytam sobie jakie jest zakończeniejojo87 pisze: 23 paź 2023, o 12:30 dzisiaj stalo sie cos za co najchetniej bym "sprzedal" sobie "plaskacza"... mialem juz dawno przestac czytac informacje o AW 2 ale pojawil sie kolejny artykul z zbiorem informacji przed premiera. jest on na planecie graczy. mysle sobie: "co mialem sie dowiedziec do juz sie dowiedzialem, co grubego moga tam podrzucic?".
tekst o wymaganiach, o AW 1 itd. i nagle, bez zadnego ostrzezenia jest informacja o... finale. o wyborze jaki czeka gracza... noz kur... serio?!
Nie wiem jak Ty ale ja jeśli sam przerabiam jakiś tytuł (nie ważne czy do film, książka czy gra) to chciałbym poznać finał kończąc właśnie ten tytuł. A tym bardziej nie spodziewałem się spojleru z finału w artykule na kilka dni przed premierą...kamil5304 pisze: 23 paź 2023, o 13:33 no i co. Po prostu poznałeś zakończenie ,niema się czym ekscytować czy żalić sie o coś. Dzięki za informacjie poczytam sobie jakie jest zakończenie