Witam!
Niedawno postanowiłem zostać Youtuberem i Streamerem!
Co znajdziecie na moich kanałach? Gameplay'e, Let's Play'e, premiery nowych gier itp! Zapraszam do oglądania, subskrybowania.
Pierwsze seria Let's Play to Mad Max.
Naprawdę warto obejrzeć, zawsze przytrafi mi się coś śmiesznego ;D..
https://www.youtube.com/watch?v=DkaFb2WcqXc
Mój kanał YT : https://www.youtube.com/user/TheRooob3
Mój kanał Twitch : http://www.twitch.tv/rooob3
Fanpage : https://www.facebook.com/TheRoooB/
Zachęcam do subów i dajcie jakieś lajki jeżeli podobały się wam filmiki!
Proszę też abyście wyrazili swoją opinię na temat mojego kanału na YT, jestem początkującym Youtuberem, przydadzą mi się jakieś sugestie : co powinienem zmienić, nad czym popracować itp.
YouTuber - .RoB
- Podziękował: 64 razy
- Podziękowania: 20 razy
- Kontakt:
Wohohoho, lets pleje i gejmpleje, nikt tego nie robił. Śmiejesz się jak coś śmiesznego stanie się w grze, brzmi jak *zaplumplum* sprawa by spędzić 20h oglądając grę. No bo po co grać jak można oglądać? I taniej, i mnie prądu kosztuje, no super sprawa, te lets pleje. 10/10 would watch again
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
Widzę, że wyzywanie się na tym forum weszło na wyższy poziom. Teraz już nie wystarczy kogoś nazwać cebulakiem (bo wszyscy nimi jesteśmy), dzieckiem neo (bo to wymarły gatunek), trollem (bo to całkiem fajna profesja, a wykwintny troll zawsze w cenie), n00bem (bo Rosjanie w CS-ie uczą, że każdy z nas jest nim jest), murzynem/czarnuchem (bo poprawnośc polityczna), a za wulgarniejsze frazesy można otrzymać warna... Więc się, kurde, wyzywajO od bezrobotnych O.o
Wasser pisze: Wohohoho, lets pleje i gejmpleje, nikt tego nie robił. Śmiejesz się jak coś śmiesznego stanie się w grze, brzmi jak *zaplumplum* sprawa by spędzić 20h oglądając grę. No bo po co grać jak można oglądać? I taniej, i mnie prądu kosztuje, no super sprawa, te lets pleje. 10/10 would watch again

Każdy ogląda to co lubi.
- Podziękował: 102 razy