Nowa gra na GL - Mooch

Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 96
Rejestracja: 10 wrz 2013, o 20:42
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polska B
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 2 razy
Kontakt:

Znajomy tworzy grę, więc liczę na tych, którzy mają Steama - na głos "Tak". Liczę na was, jesteśmy coraz bliżej Greenlighta :)

http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... text=Mooch

To nie Skyrim 2, ale jednak tworzymy to w sumie nie dla kasy, a dla zabawy. Zresztą, wkrótce wyda się demo, więc każdy sobie będzie mógł zobaczyć.

Dzięki za każdy +1!
Ostatnio zmieniony 30 cze 2015, o 17:46 przez Gnoll-GOL, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 3659
Rejestracja: 16 kwie 2013, o 22:00
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bielany Wrocławskie
Podziękował: 75 razy
Podziękowania: 145 razy
Kontakt:

Darmowe klucze dla łowcow? :trollface:
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 96
Rejestracja: 10 wrz 2013, o 20:42
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polska B
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 2 razy
Kontakt:

smugglersun pisze: Darmowe klucze dla łowcow? :trollface:
To nie ode mnie zależy.
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 1009
Rejestracja: 1 wrz 2013, o 19:09
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 728 razy
Podziękowania: 231 razy
Kontakt:

Namówiłem kilku znajomych do głosowania, powodzenia ^^

btw
Darmowe klucze były by mile widziane, ale nawet jak ich nie będzie, warto wesprzeć rodaka :)
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 194
Rejestracja: 13 cze 2013, o 21:07
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 3 razy
Kontakt:

Z takim podawaniem linków do Greenlight trzeba bardzo uważać.
Kliknąłem w to bowiem i uczciwie, jak zwykle zresztą przy tym całym zielonym świetle, analizuję postawione pytanie: "Gdyby ta gra była dostępna na Steam, czy zostałaby przez ciebie zakupiona?" Odpowiedź dla mnie jest oczywista, jak zawsze gdy trafiam na Greenlight. I tylko fakt, że akurat nie jestem zalogowany na steama przez przeglądarkę sprawia, że zwyczajnie ignoruję te zapytanie wraz z trzema odpowiedziami, z których tylko jedno jest słuszne.
Także trzeba uważać :dziadek:
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 412
Rejestracja: 1 lip 2013, o 23:11
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 61 razy
Podziękowania: 40 razy
Kontakt:

+1, w pełni zasłużone.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 0
Rejestracja: 30 cze 2015, o 18:26
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Witam,

Jako twórca Moocha chciałbym napisać kilka słów o sobie i projekcie, co może Wam przybliży co robimy i w jaki sposób. A także mam nadzieje odpowie na następne pytania.

Od zawsze byłem związany z branżą IT i od wielu lat chciałem podjąć się wyzwania, jakim jest stworzenie gry na platformę PC. Niestety, brak odwagi zawsze powodował, że były inne priorytety życiowe i wybierałem inne zadania, niż to, o którym marzyłem. Niedawno jednak pewne bariery zostały przełamane, a finał jest w postaci gry na Steam Greenlight, której link już został podany, a który podaję jeszcze raz:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =472275197

Jest to prosta gra, ala avoid'em. Finalnie ma mieć 72 poziomy, co 8 poziom własny boss. Wszystkie grafiki są rysowane ręcznie, muzyka została kupiona. Całość realizujemy sami, we własnym finansowaniu, w oparciu o silnik Construct. Staramy się aktualnie przebić przez Greenlighta, więc każde Wasze wsparcie i opinie się liczą. Grę planujemy skończyć 15 lipca, ale nie wiemy, czy steam będzie już wtedy chciał ją opbulikować. Wszystko zależy od Was, społeczności, głosów i zainteresowania grą.

Odpowiadając czy będą darmowe klucze - nie wiemy tego jeszcze. To jest pierwsza gra, którą puszczamy na steama i pierwsza, którą w ogóle się zajmujemy. Wynik, po beta testach, wydaje się bardzo pozytywny. Aspiracje mamy dużo większe, niestety do ich ziszczenia potrzebujemy udowodnić, że jesteśmy w stanie coś zrobić, a społeczność to zaakceptuje, my to opublikujemy na steamie, a finalnie nastąpi jakaś sprzedaż. "Jakaś" to kluczowe słowo, ponieważ jest to podstawa do pozyskania większego kapitału od potencjalnych inwestorów. Może nam się uda, może nie, ale będziemy starać się z całych sił, aby finalnie robić jeszcze większe i fajniejsze gry. Od czegoś trzeba zacząć. Wracając do głownego pytania - jeśli rozdamy klucze na samym początku za darmo, to nie uda nam się uzyskać jakiegokolwiek efektu, więc i następstwa żadnego nie będzie. Na pewno będziemy chcieli zrobić konkursy lub promocje.

Bardzo dziękuję za pozytywne opinie w tym wątku. Mam nadzieję, że po komentarzach, wsparciu i feedbacku uda się nam zrobić produkt, który będzie ciekawy i grywalny.
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 1778
Rejestracja: 2 gru 2012, o 18:24
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 102 razy
Podziękowania: 24 razy
Kontakt:

A w jaką cenę celujecie przy premierze?
ODPOWIEDZ