Epic Games - temat ogólny

Okazyjne ceny gier na PC z dystrybucji elektronicznej. Klucze Steam, GOG, Origin, Uplay itd
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 526
Rejestracja: 21 cze 2013, o 22:05
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 246 razy
Kontakt:

buck pisze: Gdyby się tak zadziało, że valve też przejdzie na 12% od sprzedaży tym samym zmusi GOG a do takiej stawki, a
skoro zarobili 30000zł, to zwalniając 12 osób podnieśli swój dochód na ten rok co najmniej 12x.
xD ktoś wytłumaczy
jak zwalniając 10% załogi (12 osób) można podnieść dochód 12x
xD
mamy zwycięzce w temacie chyba

PS proponuje aby za każdego "polaczka" jakie w tym temacie padło dawać 1 miesiąc odpoczynku dla autora, bo jak będzie zezwolenie raz to skończy się chamstwem przy każdym temacie w którymś strony się nie zgadzają
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1452
Rejestracja: 6 kwie 2017, o 17:09
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 218 razy
Podziękowania: 362 razy
Kontakt:

warhameron pisze: Gdyby się tak zadziało, że valve też przejdzie na 12% od sprzedaży tym samym zmusi GOG a do takiej stawki, a obecnie też bierze 30%. W zeszłym roku zysk GOG wyniósł 30 000 zł Przy 12% GOG z czasem po prostu padnie.
30% stawka valve, hehehe
Owszem, tyle biorą - podobno - za sprzedaż w swoim sklepiku. Ale jednocześnie wydają producentom setki tysięcy kluczy absolutnie za darmo. Proporcji sprzedanych sztuk w sklepie do wydanych kluczy nie znamy, ale... tak czy siak jeśli by to wszystko zsumować, to średnia marża volvo byłaby dużo dużo niższa.
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1265
Rejestracja: 6 lut 2014, o 17:41
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 235 razy
Podziękowania: 219 razy
Kontakt:

exoixonar pisze:
buck pisze: Gdyby się tak zadziało, że valve też przejdzie na 12% od sprzedaży tym samym zmusi GOG a do takiej stawki, a
skoro zarobili 30000zł, to zwalniając 12 osób podnieśli swój dochód na ten rok co najmniej 12x.
xD ktoś wytłumaczy
jak zwalniając 10% załogi (12 osób) można podnieść dochód 12x
xD
mamy zwycięzce w temacie chyba

PS proponuje aby za każdego "polaczka" jakie w tym temacie padło dawać 1 miesiąc odpoczynku dla autora, bo jak będzie zezwolenie raz to skończy się chamstwem przy każdym temacie w którymś strony się nie zgadzają
A ja proponuję zapoznać się z regulaminem forum.
NALEŻY:
§5. używać poprawnej polszczyzny, zasad ortograficznych i kulturalnego języka;
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 732
Rejestracja: 16 gru 2015, o 21:47
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 45 razy
Podziękowania: 134 razy
Kontakt:

Furrak pisze:
Niriles pisze:
Furrak pisze: (...)zacząłem się zastanawiać (...) czy może po ponad 20 latach znów będę piracił. To chyba jedno z najważniejszych pytań(...)
A ja mam wrażenie, że ważniejsze jest pytanie - skąd biorą się takie pomysły u "przeciwników" Epica? To już któryś raz (nie tylko tutaj na Łowcach), gdzie ktoś postuluje piractwo.(...)
Jeżeli wymieniam piractwo jako jedną z opcji, nie najprawdopodobniejszą, ani nie jedyną, a tylko możliwą to je promuje? Zechciej mi to wyjaśnić, bo przyznam że definicje jakie znam do tego nie pasują :) (...)
W moim poście było postulować, a nie promować. A ty proponowałeś piractwo jako jedną z dwóch opcji (druga to czekać), więc wszystko się zgadza (wg tego, co podpowiada słownik) :) Poza tym w zdaniu było też "nie tylko tutaj na Łowcach", więc to nie była do końca wycieczka w twoją stronę, po prostu ty mnie natchnąłeś ;)

A ten argument z biurkiem, też często powtarzany - rozumiem słowa, ale nie sens: jak Steam uruchamia śmieci (Uplaye, Originy, cokolwiek) to jest dobrze; włączyć je samemu bez pośrednictwa Parówy - źle i burdel "na biurku"?

Przecież to wszystko jest na jednym kompie, na jednym pulpicie, po jednej ikonce dla każdego tytułu, w który akurat gram. Czy robię to źle i powinienem zawsze najpierw wejść na Steam, przejrzeć moją >1000 gier listę i wybrać odpowiedni tytuł wiedząc, że nie mam żadnego dubla na innej platformie, bo wszystko jest tu, u wujka Gabena? ;P
Owszem, sam nie mam GTA V na Steam (z powodu ceny i braku wyboru, gdzie mogę kupić klucz Steam), a nie kupiłem na RSC (mimo ceny) bo tak, bo też chcę +1; ale to nie powód do robienia takiej dramy, jak teraz jest przy Epicu - po prostu wisi mi ta wersja PC, grałem na konsoli :) Bez konsoli też bym sobie poradził, zdecydowałaby cena, tylko i wyłącznie ona.
Furrak pisze:A dziś mam 12k gier na steam i widzę że się myliłem, bo wyszło to na dobre.
Ale wyszło na dobre komu? Tobie, bo wydałeś więcej forsy niż to konieczne, czy wydawcom którzy sprzedali więcej, niż to fizycznie możliwe? :D
Ja mam nieco ponad tysiąc gier i uważam, że jest tego za dużo jak dla jednego człowieka. Ale dalej kupuję bundle, bo się uzależniłem od tej, nieco przydrogiej zresztą, formy "zabawy".
warghameron pisze:BTW nie wiem czy się orientujecie, ale na wojnie są ofiary. Rykoszetem na tej wojence dostał i dostanie GOG.
Ja nie wiem jakim cudem oni w ogóle jeszcze działają. Chyba nie jestem ich targetem w żadnym stopniu, żadna ich wyprzedaż mnie nie zainteresowała - nawet teraz (na przykład) Syberia 3 Complete na GOG 37 zł vs Steam 25,18. Nawet doliczając Deluxe na Steam to dalej jest 34,57. Ale na Steamie przynajmniej mogę wybrać, czy e-śmieci/e-dodatki mnie interesują. Co ma do zaoferowania GOG, jeśli na dzień dobry cena jest wyższa od najdroższego sklepu w okolicy? ;) (Ale bez wywoływania dramy, znam argumenty, nie zgadzam się z nimi, a ceny i tak nie zachęcają :))
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 1184
Rejestracja: 17 lut 2013, o 06:42
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Outer Space
Podziękował: 7 razy
Podziękowania: 16 razy
Kontakt:

exoixonar pisze: xD ktoś wytłumaczy
jak zwalniając 10% załogi (12 osób) można podnieść dochód 12x
xD
mamy zwycięzce w temacie chyba

PS proponuje aby za każdego "polaczka" jakie w tym temacie padło dawać 1 miesiąc odpoczynku dla autora, bo jak będzie zezwolenie raz to skończy się chamstwem przy każdym temacie w którymś strony się nie zgadzają
Polecam tematykę - " przeniesienie kosztów wynagrodzeń na wynik finansowy" , "niemożliwe" stanie się możliwe. Fakt, przychodu w taki sposób nie podniesiesz.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 59
Rejestracja: 27 lis 2017, o 16:15
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz

maker3 pisze:
borubar pisze: Co teraz robi MS? Własne gry, kupuje własnych developerów.
To żaden argument, bo efekt jest taki sam, jedynie odwleczony w czasie, a nie natychmiastowy. Za kilka lat, jak wyjdą gry, które zaczęły powstawać po przejęciu przez MS, to fanatycy Steama będą bóldupić, że gra jest w Windows Store.
Nie sądziłem, że tak szybko będzie można to zweryfikować, ale jednak.
Epic kupuje własne studia, a ludzie nadal hejtują.
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 1216
Rejestracja: 16 paź 2015, o 20:11
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 139 razy
Kontakt:

maker3 pisze:
maker3 pisze:
borubar pisze: Co teraz robi MS? Własne gry, kupuje własnych developerów.
To żaden argument, bo efekt jest taki sam, jedynie odwleczony w czasie, a nie natychmiastowy. Za kilka lat, jak wyjdą gry, które zaczęły powstawać po przejęciu przez MS, to fanatycy Steama będą bóldupić, że gra jest w Windows Store.
Nie sądziłem, że tak szybko będzie można to zweryfikować, ale jednak.
Epic kupuje własne studia, a ludzie nadal hejtują.



xD "Epic kupuje własne studia" no w sumie troche prawdy w tym jest bo kupili studio z którym wspolpracowali od kilkunastu lat
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 25
Rejestracja: 14 paź 2016, o 15:10
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

maker3 pisze: Nie sądziłem, że tak szybko będzie można to zweryfikować, ale jednak.
Epic kupuje własne studia, a ludzie nadal hejtują.
Dziwisz się? Nie chce mi się znowu pisać, więc przekleję to, co napisałem już w komentarzu na stronce ŁG, bo pasuje (jeśli rzeczywiście gra Rocket League zostanie usunięta ze Steam):
borubar pisze:Epic znowu jest Grinchem i znowu będzie zdziwione, jak gracze się wkurzą. Ci frajerzy nic porządnie nie potrafią zrobić, bo wygląda na to, że pracują u nich certyfikowani idio... sami wiecie. Kupili studio, ale nie po to, żeby zrobić nowe gry, tylko żeby zabrać ze Steam stare i popularne produkcje.

MS wykupił Ninja Theory, i co? Gra nie zniknęła z PS4, ba, wydali nawet wersję na Swtich. To samo z Minecraftem - kupili i wydali na konsole Sony i Nintendo. Za to zdobywa się szacunek u graczy.

Valve kupiło twórców Firewatcha, i co? Gra dalej dostępna na GOGach itd.

Epic kupiło studio, i co robi? Zabiera ich stare gry ze Steam. Klasa sama w sobie. Epic to taki odpowiednik buraka, którego nikt nie lubi, a ów burak nie wie czemu i potem się żali, że wszyscy są przeciwko niemu.
Nawet EA zostawiło swoje gry na Steam wydane przed przejściem na Origin. Epic to Epic. Czego się spodziewać po kłamcach (nie będziemy już podkupowali gier, które zapowiedziane były wcześniej na steam [mija tydzień] kłamaliśmy, jednak będziemy :E ) i krętaczach (choćby ich PRowe "przekręty" z fałszywą propagandą sukcesu, którego nie było :D śmiech na sali).

Epic to buraki rynku gier :D Można było zrobić to co oni robią dobrze i z klasą. Jak choćby Microsoft od czasów zmiany sterów w dziale Xbox. Ale czego wymagać od Sweenya, który ciągle mąci na Twitterze, zaprzecza sam sobie i strzela sobie w stopę co chwilę? No właśnie.

W sumie sytuacja z RL mi zwisa, ale niesmak pozostaje.
Awatar użytkownika
Członek zespołu
Posty: 3904
Rejestracja: 13 lip 2013, o 00:58
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 429 razy
Podziękowania: 249 razy
Kontakt:

Ciekawa jaka jest szansa na to, że Rocket League będzie grą free to play na Epic Games Store ;)
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1240
Rejestracja: 9 wrz 2014, o 16:38
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 91 razy
Podziękowania: 259 razy
Kontakt:

Konkurencja, he he. Jak można w to w ogóle wierzyć :gwizdany:

Z innej beczki, wszystkie ficzery jakie EGS miał dodać w ciągu 1-2 miesiąca zostają opóźnione. Obiecanki cacanki.

Z BL3 też nie zaszaleli, dodali indywidualny loot, który standardem był już podczas premiery BL2, łał.
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 7048
Rejestracja: 14 lut 2013, o 15:17
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: ◕_◕ Liberty City ಠ╭╮ಠ ostatnio Los Santos
Podziękował: 1377 razy
Podziękowania: 1315 razy
Kontakt:

GThoro pisze: Konkurencja, he he. Jak można w to w ogóle wierzyć :gwizdany:

Z innej beczki, wszystkie ficzery jakie EGS miał dodać w ciągu 1-2 miesiąca zostają opóźnione. Obiecanki cacanki.

Z BL3 też nie zaszaleli, dodali indywidualny loot, który standardem był już podczas premiery BL2, łał.

przecież w boorderlands 2 loot jest na zasadzie kto pierwszy ten lepszy, nie ma i nie było żadnego indywidualnego lootu
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1240
Rejestracja: 9 wrz 2014, o 16:38
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 91 razy
Podziękowania: 259 razy
Kontakt:

Armin pisze: przecież w boorderlands 2 loot jest na zasadzie kto pierwszy ten lepszy, nie ma i nie było żadnego indywidualnego lootu
Tak, masz rację i o to mi właśnie chodzi (albo ja się źle wyraziłem powyżej, albo mnie nie zrozumiałeś :P). Podczas streamu z gameplayem BL3 zrobili wielką pompę, że indywidualny loot będzie. Taki ficzer był już w grach wydanych przed premierą BL2 i fakt, że tego wtedy już nie zaimplementowali jest zadziwiający.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 59
Rejestracja: 27 lis 2017, o 16:15
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz

borubar pisze:
maker3 pisze: Nie sądziłem, że tak szybko będzie można to zweryfikować, ale jednak.
Epic kupuje własne studia, a ludzie nadal hejtują.
Dziwisz się?
Nie dziwię się, sam przecież przewidziałem, że tak będzie.

Punktuje tylko hipokryctwo zakamuflowanych fanatyków Steama, którzy silą się na obiektywność.

Dwa przykłady z sieci:
1. - Internet: "Nie hejtuje Epica, tylko ekskluzywność, od zawsze byłem za konkurencją na rynku"
- Tymczasem wychodzi eksklusiv na Steam (z wątku o Octopath Traveler): Nikt nie widzi problemu, że gra będzie na jednej platformie

2. Internet: -Niech Epic kupuje studia/wydawców, a nie ekskluzywność, wtedy ze swoimi markami będzie mógł robić co chce
-Tymczasem Epic kupuje Psyonix....
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 860
Rejestracja: 15 wrz 2013, o 21:55
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 289 razy
Podziękowania: 459 razy
Kontakt:

maker3 pisze: - Tymczasem wychodzi eksklusiv na Steam (z wątku o Octopath Traveler): Nikt nie widzi problemu, że gra będzie na jednej platformie
Nikt nie widzi problemu, gdyż Steam nie opłacił tego tytułu, by mieć go na wyłączność. Nie zauważasz tego?
Płacenie za dostępność na jednej z platform jest chore i nie można tego nazwać zdrową konkurencją ani tym bardziej nie jest to dobre dla graczy. Większość firm będzie się starać, by ich tytuł był dopracowany, ale z pewnością znajdzie się ktoś, kto otrzyma hajs od takiego Epica i będzie miał gdzieś rozwój swojej gry i jej sprzedaż bo i tak na niej zarobił. W efekcie dostaniemy gry wydmuszki, w których nie będzie nic ciekawego oprócz bugów. Pół biedy jeśli będzie to jakiś randomowy tytuł, ale wyobraź sobie taką sytuację, w momencie gdy czekasz na jakąś grę, a dostajesz kupkę śmieci, bo po co nad nią pracować jak i tak hajsiki są.
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 732
Rejestracja: 16 gru 2015, o 21:47
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 45 razy
Podziękowania: 134 razy
Kontakt:

Seyonne pisze: Większość firm będzie się starać, by ich tytuł był dopracowany, ale z pewnością znajdzie się ktoś, kto otrzyma hajs od takiego Epica i będzie miał gdzieś rozwój swojej gry i jej sprzedaż bo i tak na niej zarobił. W efekcie dostaniemy gry wydmuszki(...)
Serio? Że niby teraz firmy starają się dopracować swoje gry, a te wszystkie early accessy bez końca (i bez update'ów), premiery gier bez "żadnej" zawartości, patche day one większe niż sama gra i cała masa tego typu potworków, w które obfituje branża tylko mi się przyśniły?
Grzmi mnie Epic, grzmi mnie Steam, grzmią mnie wydawcy, producenci, developerzy i sprzątaczki zbierające opakowania po pizzy w czasie crunchu - bo wszystkich ich łączy jedna, wspólna rzecz: w (.) mają graczy. Gier nie robi się dla fanów, a dla pieniędzy.

Ale z tego co rozumiem, to Epic płaci ludziom tyle, że mogą mieć wywalone na swoją robotę? To chyba dobrze dla tych wszystkich "informatyków", nareszcie mają szansę na godziwe pieniądze i warunki pracy :trollface:
oLiardi pisze: Czy steam wykupił sobie wyłączność czy to własna, mniej lub bardziej przemyślana decyzja twórcy/wydawcy? Czy Octopath Traveler miał być na epicu i się tam reklamował, a x czasu przed premierą powiedział epicowi i jego użytkownikom takiego wała! Idę na steama!
No przecież to jest jeszcze gorsze, bo twórcy (świadomie mniej lub bardziej) za darmo :shock: ograniczają dostępność swojej gry do jednej platformy. Epic przynajmniej komuś coś za to płaci.
I wychodzi na to, że skoro "twórcy" się na to godzą (na działania Epica), to znaczy, że kasa od "graczy" jest w sumie gunwo warta. Albo (co bardziej prawdopodobne) wszyscy wiedzą, że "gracze" to w większości idioci i nawet jak jakaś część z nich się obrazi, to i tak nie będzie widać żadnej różnicy "na pasku" na koniec miesiąca. A "dla czego" się robi gry napisałem parę zdań wcześniej...
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 860
Rejestracja: 15 wrz 2013, o 21:55
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 289 razy
Podziękowania: 459 razy
Kontakt:

Niriles pisze: Serio? Że niby teraz firmy starają się dopracować swoje gry, a te wszystkie early accessy bez końca (i bez update'ów), premiery gier bez "żadnej" zawartości, patche day one większe niż sama gra i cała masa tego typu potworków, w które obfituje branża tylko mi się przyśniły?
Nie, taka jest prawda i nic Ci się nie przywidziało. I co najgorsze, nasza w tym wina, bo kupujemy te potworki. Nie mówię, że teraz jest idealnie, ale z pewnością system płacenia za tytuł przed jego wyjściem, całej tej sytuacji nie poprawi, a tylko pogłębi problem, bo teraz mimo wszystko o dochodach gry decyduje w dużej mierze sprzedaż, a nie "macie tu hajs z góry i róbcie co chcecie".
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1239
Rejestracja: 20 wrz 2013, o 18:23
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 380 razy
Podziękowania: 518 razy
Kontakt:

Epic znowu chciało być cool a wyszli na rasistów, lol
Obrazek
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1240
Rejestracja: 9 wrz 2014, o 16:38
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 91 razy
Podziękowania: 259 razy
Kontakt:

Można sobie trochę pogdybać nt sprzedaży na EGS, bo jest trochę twardych faktów.

Wiadomo, że World War Z sprzedało się na EGS w 250k w pierwszym tygodniu i 320k łącznie po ok. dwóch tygodniach od premiery, a w szczycie na PC grało pi razy drzwi 23k graczy.

Wiadomo także, że Mordhau sprzedało się na Steamie w 500k w pierwszym tygodniu, a w szczycie było nieco ponad 60k graczy. Sądząc po sprzedaży prawdopodobnie załapali się -5% marży Steama.

Pytanie tylko jak bardzo można porównać to. Cenowo gry są dość podobne, gatunkowo tylko trochę (w sumie nie wiem, bo żadnej z tych gier na oczy nie widziałem :D).
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 25
Rejestracja: 14 paź 2016, o 15:10
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

maker3 pisze: Nie dziwię się, sam przecież przewidziałem, że tak będzie.

Punktuje tylko hipokryctwo zakamuflowanych fanatyków Steama, którzy silą się na obiektywność.

Dwa przykłady z sieci:
1. - Internet: "Nie hejtuje Epica, tylko ekskluzywność, od zawsze byłem za konkurencją na rynku"
- Tymczasem wychodzi eksklusiv na Steam (z wątku o Octopath Traveler): Nikt nie widzi problemu, że gra będzie na jednej platformie

2. Internet: -Niech Epic kupuje studia/wydawców, a nie ekskluzywność, wtedy ze swoimi markami będzie mógł robić co chce
-Tymczasem Epic kupuje Psyonix....
Dzisiaj ktoś odkopał temat, to postanowiłem wpaść i przy okazji odpowiedzieć :D

Fajnie, że w ogóle nie odniosłeś się do tego co napisałem, tylko uciąłeś cytat w miejscu, w którym mój wywód się zaczął (a raczej kopia mojego wywodu), co kompletnie olałeś.

1. Octopath Traveler. Czy ta gra była dostępna na preorderze na Epic Store przez pół roku, po czym SE ogłosiło "bliską współpracę" ze Steam, w wyniku czego gra zniknęła z Epic Store i wylądowała tylko na Steam. Bo może coś przegapiłem. Z tego co wiem, to wydawca podjął taką decyzję i Steam niczego im nie broni. Gdyby chcieli iść też na Epic, to droga wolna, ale widocznie nie chcą. Ich wybór. Albo Epic ich nie chce, bo już nie takie rzeczy się zdarzały. W końcu oni chwalą się, że na ich platformie znajdą się tylko wybrane wybitne gry, takie jak Close to the Sun z wysokim Meta 65, a dla crapów nie ma miejsca :)

2. Kupują Psyonix i pojawia się informacja/plotka, że Rocket League zniknie ze Steam (albo i nie, w sumie nie było jednoznacznego zaprzeczenia, tylko znowu jakieś słowne uniki). Do tego akurat sposobu odnosiła się moja odpowiedź, którą raczyłeś zignorować... okej. Gra była już na Steamie od lat i ewentualne uśniecie jej będzie PRowo złym ruchem. EA/Origin nie zabrały swoich wcześniej wydanych gier ze Steam, to samo MS, który kupił Minecrafta, Hellblade itd. i nie zablokowali tych gier na innych platformach, typu PlayStation czy Switch. Można to zrobić dobrze? Można.

Co do hipokryzji, to mam nadzieję, że Epic nie pójdzie tą drogą. Mówią, że "zabierają" gry ze Steam na rzecz exów na Epic Store, bo walczą o normalność chorego obecnie rynku gier, w której to normalności nie ma miejsca na 30% marży dla właścicieli platform, tylko więcej kasy dla developerów (ta, bo to akurat developer dostanie tę kasę, a nie wydawca, ale wiadomo - PR). Mówili, że jak Steam obniży marżę do 12%, to skończą z "podbieraniem" gier. Toteż mam nadzieję, że jak Psyonix zrobi im Rocket League 2, to produkcja pozostanie grą na wyłączność na PC na Epic Store. W przeciwnym razie powieje hipokryzją. Dlaczego? W końcu Sony, Microsoft i Nintendo również biorą 30% marży od sprzedaży gier na swoich platformach, czyli szkodzą rynkowi gier tak samo jak Steam, a przecież Timmy i jego wesoła gromadka mówi wprost, że ten 30% wyzysk to jedyny powód podbierania gier ze Steam. To oni w końcu walczą o dobro całej branży (robią z siebie rycerzy na białym koniu), czy tylko mydlą oczy naiwnym?
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 2409
Rejestracja: 17 paź 2016, o 14:29
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 402 razy
Podziękowania: 838 razy

Kolejny ex, John Wick Hex, odpowiedzialne za grę będzie studio, które ma na swoim koncie Thomas was Alone i Volume :E
https://www.rockpapershotgun.com/2019/0 ... very-move/
ODPOWIEDZ