Ograj sam to przekonasz się, że tych wszystkich błędów nie ma na PC. Wiele godzin za mną i nie spotkałem jeszcze takich bugów co piszą ludzie wyżej.pelikulas pisze: 16 sty 2021, o 15:29 Widząc co tu piszecie.... jedynie za darmo mozna to tykac kijem przez szmate xD
Cyberpunk 2077 - dyskusja ogólna
- Posty: 2729
- Rejestracja: 3 lut 2017, o 20:12
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Underground
- Podziękował: 2090 razy
- Podziękowania: 443 razy
- Kontakt:
- Posty: 413
- Rejestracja: 11 mar 2016, o 10:21
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 114 razy
- Kontakt:
Ja też pakuję w inne parametry, ale nie warto tego składować. Nabijasz momentalnie kraftując czy to hacki czy też ubrania i uwaga - sam niedawno to odkryłem... Inżynierię bardzo fajnie się wbija wyłączając ręcznie kamery (i to z niezłą ilością XP).Skapiradlo pisze: 16 sty 2021, o 03:15 (...) bo chronicznie brakuje mi punktu postaci do przeznaczenia na inżynierię (...)
- Posty: 20
- Rejestracja: 19 gru 2019, o 19:42
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 5 razy
- Podziękowania: 10 razy
Nie wcale ich nie ma, za każdym razem jak włączam grę to widzę jakieś błędy i niedoróbki, może po prostu ich nie dostrzegasz.eldawido159 pisze: 16 sty 2021, o 16:04 Ograj sam to przekonasz się, że tych wszystkich błędów nie ma na PC. Wiele godzin za mną i nie spotkałem jeszcze takich bugów co piszą ludzie wyżej.
- Posty: 2729
- Rejestracja: 3 lut 2017, o 20:12
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Underground
- Podziękował: 2090 razy
- Podziękowania: 443 razy
- Kontakt:
Może i masz racje. Osobiście nie widzę tych błędów, ale może dlatego że skupiam się na grze a nie na bugach.optimo022 pisze: 16 sty 2021, o 19:46
Nie wcale ich nie ma, za każdym razem jak włączam grę to widzę jakieś błędy i niedoróbki, może po prostu ich nie dostrzegasz.
- Posty: 1240
- Rejestracja: 9 wrz 2014, o 16:38
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 91 razy
- Podziękowania: 259 razy
- Kontakt:
Ciężko dostrzec coś czego nie ma jak np. AI NPCów czy ich harmonogramu dniaeldawido159 pisze: 16 sty 2021, o 20:36 Może i masz racje. Osobiście nie widzę tych błędów, ale może dlatego że skupiam się na grze a nie na bugach.

- Ci użytkownicy podziękowali GThoro za ten post:
- Skapiradlo
- Posty: 704
- Rejestracja: 22 gru 2012, o 21:22
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 72 razy
- Podziękowania: 129 razy
- Kontakt:
Wiem - robiłem ręcznie otwierania drzwi, zasłon przemysłowych, wyłączania kamer itp. mimo że mógłbym to robić zdalnie właśnie po to by podbić inżynierię. W momencie w którym zostawiłem grę brakowało mi już chyba tylko 2 punktów do max 20 w umiejętnościach odpowiedzialnych za hackowanie bojowe/naruszenie protokołu, dlatego z tym się wstrzymywałem.HAKIMODO pisze: 16 sty 2021, o 16:53 Ja też pakuję w inne parametry, ale nie warto tego składować. Nabijasz momentalnie kraftując czy to hacki czy też ubrania i uwaga - sam niedawno to odkryłem... Inżynierię bardzo fajnie się wbija wyłączając ręcznie kamery (i to z niezłą ilością XP).
Generalnie IMHO drzewko rozwoju jest ewidentnie tak pomyślane aby przechodzić grę "po bożemu" tak jak twórcy sobie wymyślili: czyli najpierw odgrywasz interaktywny film z głównego wątku, a misje poboczne (gigs itp) zostawiasz sobie na endgame. Inaczej brakuje punktów postaci i to co robisz nie powoduje rozwoju umiejętności. Musisz wcześniej przelecieć wątek główny w którym na dużych przyrostach podstawowy XP sam wpada, a dopiero potem rozwijać postać. Inaczej postać się nie rozwija przez level cap. Doszło do tego że robiłem aktywności poboczn, potem przez level ca wracałem na 1-2 misje do wątku głównego i znowu trochę pobocznych. To zły wybór. Tak samo jak kompletnie niepotrzebnie rozłożyłem startowe punkty postaci prawie po równo, a trzeba było nie dawać nic poza punkty startowe w moim buildzie na siłę i refleks czyli 2 górne lewe umiejętności odpowiedzialne za styl "na Rambo".
Ale to wiem teraz! Na pewno Cyberpunkowi nie pomaga brak instrukcji z opisem bo przy pierwszym odpaleniu w kreatorze postaci i tym bardziej wielopoziomowe drzewko rozwoju na pierwszy ogląd sprawia wrażenie chaosu. Po n-godzinach z grą jest proste i logiczne, ale do tego trzeba samemu dojść. Tak samo jak do tego że w grze nie ma licznika czasu i postać nie umrze z powodu awarii relica czego na początku nie wiedziałem i zaczynałem wybijać się z rytmu robiąc po 1-2 misje główne jak zaczęło mnie niepokoić przyrastanie procentów odpowiedzialnych za uszkodzenie chipu. Po prostu bałem się że po ~200+ h gry będę musiał zaczynać od początku bo zabraknie czasu. Teraz już doczytałem w sieci że takiego nie ma, ale skąd gracz ma to wiedzieć po raz pierwszy uruchamiając grę.
Koniec końców teraz po patchu 1.1/1.2 będę chciał ją skończyć, ale mając już te doświadczenia za rok czy półtora jak już wymienię sprzęt na jakiegoś Ryzena 5000 i grafikę z RTX, a gra będzie połatana jak obecnie Witcher3 GOTY, będę chciał ją przejść jeszcze raz ze wszystkimi bajerami graficznymi RTX na innym buildzie postaci.
- Posty: 704
- Rejestracja: 22 gru 2012, o 21:22
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 72 razy
- Podziękowania: 129 razy
- Kontakt:
Niektóre są tak proste do wyłapania, że aż dziwię się że to przeczono i nie poprawiono. Ot słynne wydanie finalnego buildu z domyślnymi ustawieniami intelowskiego kompilatora takimi, że połowa SMT w Ryzenach nie działa (co ciekawe CMT w starszych FXach - Vishera/Bulldozer działało od początku poprawnie) czy wkurzająca mnie strasznie konieczność ustawiania języka napisów i interface na polski, jeśli chcę grać z angielskimi głosami. W wersji steamowej za każdym uruchomieniem gry muszę to ręcznie zmienić.optimo022 pisze: 16 sty 2021, o 19:46 Nie wcale ich nie ma, za każdym razem jak włączam grę to widzę jakieś błędy i niedoróbki, może po prostu ich nie dostrzegasz.
QA CP2077 było na takim poziomie, że nie zdziwiłbym się jakby kiedyś wyszło z AI NPCów będzie podobnie jak ze słynnym bugiem w ustawieniach AI w Alien Colonial Marines Gearboxu. No chyba że programistom nie wystarczyło czasu/umiejętności na napisanie porządnego AI miasta, mimo że przecież na to wzięli największe dofinansowanie z środków publicznych.
BTW:
Jak to jest jak macie grę ustawioną w ramach Steama na polski? Też trzeba zmieniać za każdym razem jeśli są różne ustawienia języka mówionego/napisów/interface?
Sam mam ustawione na angielski i trzeba ręcznie zmianiać za każdym razem napisy. Niby niewielki problem samemu zmienić w ramach steam i sprawdzić, ale biorąc pod uwagę sposób patchowania gry trochę szkoda mi komórek na dysku NVMe na którym jest CP2077, bo co patch/zmiana to ~120+ GB zapisu. Na HDD mechanicznych nie miało to znaczenia, na SSD już tak, zwłaszcza od kiedy praktycznie wszystko jest TLC.
- Posty: 1240
- Rejestracja: 9 wrz 2014, o 16:38
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 91 razy
- Podziękowania: 259 razy
- Kontakt:
No nie, nie mów, że zrobili tak samo jak w Wieśku 3, gdzie za "quest główny" gdzie idziesz pogadać z NPCem w ogródku i oglądasz cutscenki przez 5 minut dostajesz 2000PD, a za quest poboczny gdzie musisz coś zrobić, nabiegać się, wywalczyć swoje to dostajesz 2PD?Skapiradlo pisze: 17 sty 2021, o 01:05 Inaczej brakuje punktów postaci i to co robisz nie powoduje rozwoju umiejętności. Musisz wcześniej przelecieć wątek główny w którym na dużych przyrostach podstawowy XP sam wpada, a dopiero potem rozwijać postać. Inaczej postać się nie rozwija przez level cap.
- Posty: 704
- Rejestracja: 22 gru 2012, o 21:22
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 72 razy
- Podziękowania: 129 razy
- Kontakt:
Może nie aż tak bardzo jeśli chodzi o proporcje, ale idea jest zbliżona. Po 168h gry widzę że zalecane jest najpierw robienie wątku głównego, a dopiero potem aktywności pobocznych ewentualnie zrobienie dosłownie paru misji pobocznych jak brakuje $ i lecimy dalej z wątkiem głównym. Inaczej spora część uzyskiwanego XP w danych umiejętnościach po prostu się marnuje przez taką, a nie inną konstrukcję drzewka rozwoju postaci (jej dwupoziomowość z XP głównym i XP danej umiejętności, w mniejszym stopniu street creed bo to ostatnie wpływa głownie na to co jest w sklepach, pojawianie się kolejnych misji pobocznych/zleceń itp.). To ostatnie rośnie szybko i nie trzeba się nim specjalnie przejmować - w połowie gry mam postać na 20 czy 21 poziomie, a już od kilku leveli street creed na maksymalnym 50 poziomie z level capem. To piszę od siebie bo wcześniej sam nie wiedziałem jak z tym parametrem będzie i np: w misjach pobocznych najpierw tych całych cyberpsycho grzecznie ogłuszałem, raportowałem wykonanie do fixera, a potem taka postać dostawała strzał w głowę ze względu na spory przyrost XP i street creed za takich minibossów. Nie polecam takiego rozwiązania: z tego co widzę gra na obecnym hotfixie 1.06 za to nie karze, wręcz nagradza przez XP i street creed, ale to nie jest konieczne i człowiek czuje się z tym trochę nieswojo - coś jak ratowanie siostrzyczek w Bioshocku, odebranie nagrody, a jak Tanerbaum przestanie patrzeć mordowanie ich po cichu dla ADAMa ;>GThoro pisze: 17 sty 2021, o 06:10 No nie, nie mów, że zrobili tak samo jak w Wieśku 3, gdzie za "quest główny" gdzie idziesz pogadać z NPCem w ogródku i oglądasz cutscenki przez 5 minut dostajesz 2000PD, a za quest poboczny gdzie musisz coś zrobić, nabiegać się, wywalczyć swoje to dostajesz 2PD?
Nawet nie mówię że pociągnięcie najpierw wątku fabularnego to jest złe rozwiązanie. Chyba lepiej najpierw go ograć bo nie wypada się z rytmu. Tyle że wolałbym grać po swojemu - w wielu grach po skończeniu wątku fabularnego czuję efekt "skończonej gry" i robienie misji pobocznych dopiero wtedy zaczyna przypominać przykry obowiązek. Tak wiem - nikt nikogo nie zmusza do dalszego grania, ale jak już zabieram się za jakąś grę, a robię to rzadko, lubię mieć ją zrobioną na 100%.
- Posty: 1234
- Rejestracja: 1 gru 2015, o 07:31
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 231 razy
- Podziękowania: 142 razy
- Kontakt:
Steam i gra w PL, za kazdym razem musze dubbing ustawiac na ang.Skapiradlo pisze: 17 sty 2021, o 01:20optimo022 pisze: 16 sty 2021, o 19:46 Nie wcale ich nie ma, za każdym razem jak włączam grę to widzę jakieś błędy i niedoróbki, może po prostu ich nie dostrzegasz.
BTW:
Jak to jest jak macie grę ustawioną w ramach Steama na polski? Też trzeba zmieniać za każdym razem jeśli są różne ustawienia języka mówionego/napisów/interface?
Sam mam ustawione na angielski i trzeba ręcznie zmianiać za każdym razem napisy. Niby niewielki problem samemu zmienić w ramach steam i sprawdzić, ale biorąc pod uwagę sposób patchowania gry trochę szkoda mi komórek na dysku NVMe na którym jest CP2077, bo co patch/zmiana to ~120+ GB zapisu. Na HDD mechanicznych nie miało to znaczenia, na SSD już tak, zwłaszcza od kiedy praktycznie wszystko jest TLC.
- Ci użytkownicy podziękowali Hardkor za ten post:
- Skapiradlo
GoG i wchodząc do gry zawsze muszę zmienić dubbing z polskiego na angielski.Hardkor pisze: 17 sty 2021, o 13:51 Steam i gra w PL, za kazdym razem musze dubbing ustawiac na ang.
- Ci użytkownicy podziękowali Refty za ten post:
- Skapiradlo
- Posty: 694
- Rejestracja: 9 sty 2013, o 17:45
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Prudnik
- Podziękował: 254 razy
- Podziękowania: 194 razy
- Kontakt:
By nie zmieniać języka wystarczy zmienić ręcznie w pliku i wszystko działa, ale każdy patch to nadpisuje, więc trzeba ponownie ustawić. Powinno pomóc, a mowa o pliku goggame-1423049311.info. Chyba jest o tym wzmianka na forum goga.
- Ci użytkownicy podziękowali RedEvil za ten post:
- Skapiradlo
- Posty: 1240
- Rejestracja: 9 wrz 2014, o 16:38
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 91 razy
- Podziękowania: 259 razy
- Kontakt:
https://www.youtube.com/watch?v=omyoJ7onNrg jeden z lepszych filmów tego typu. Kurde, aż przykro i smutno się robi czym ta gra mogła być, a nie jest, ech....
- Posty: 1631
- Rejestracja: 21 sie 2015, o 20:27
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Polska
- Podziękował: 106 razy
- Podziękowania: 80 razy
- Kontakt:
Jest już aktualizacja 1.1
https://www.cyberpunk.net/pl/news/37376 ... izacja-1-1
https://www.cyberpunk.net/pl/news/37376 ... izacja-1-1
- Posty: 16
- Rejestracja: 22 kwie 2016, o 11:23
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 4 razy
- Kontakt:
To jest coś, czego ta gra najbardziej potrzebowała, dobrze, że to naprawili. Nieważne, że ludzie zgłaszają po patchu 1.1 problem, że gra nie pozwala ukończyć głównego wątku, bo zawiesza się rozmowa z Arasaką xDArmin pisze: 23 sty 2021, o 01:17 jestem zadowolony z:
"Naprawiono barwę cząsteczek, które wyglądały z bliska na różowe."
![]()
- Posty: 704
- Rejestracja: 22 gru 2012, o 21:22
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 72 razy
- Podziękowania: 129 razy
- Kontakt:
Z Takemurą.solaris90 pisze: 24 sty 2021, o 10:19 To jest coś, czego ta gra najbardziej potrzebowała, dobrze, że to naprawili. Nieważne, że ludzie zgłaszają po patchu 1.1 problem, że gra nie pozwala ukończyć głównego wątku, bo zawiesza się rozmowa z Arasaką xD
To że Patch 1.1 powinien nazywać się na PC Hotfix 1.07 to jedno. Wiadomo, skupili się na tym co najbardziej palące czyli ratowaniu sytuacji na kalkulatorach - PS4/XBO. Jestem rozczarowanym, bo odstawiłem przy kolejnym błędzie grę 3 tygodnie temu i czekałem na patch 1.1. Jak widać trzeba będzie czekać co najmniej do 1.2 ale jak tak dalej pójdzie prędzej o grze zapomnę i nie będzie mi się chciało wracać, a nie ją skończę przy takim łataniu przez CDPR. W końcu leci XBGPU, teraz jeszcze EA Play i będę chciał przejść Jedi Fallen Order.
Ale jak dla mnie największe przegięcie, to że od tylu hotfixów w patchu 1.1 nie naprawili trywialnego, ale wkurzającego błędu z brakiem zapamiętywania wersji językowej i trzeba ręcznie przestawiać po każdym patchu/hotfiksie. Jakby jeszcze to był jakiś nie wiadomo jaki błąd, ale przecież wystarcza ręczna zmiana w plikach gry na "en-en" wg potrzeb i działa, a więc nie jest to mechanizm wymagający przebudowania sporej części mechaniki gry jak teleportacja policji czy AI ruchu ulicznego, NPCów. To jest kwintesencja tego co się dzieje obecnie w CDPR.
- Załączniki
-
- CP2077_lang.png (11.91 KiB) Przejrzano 5125 razy
- Posty: 218
- Rejestracja: 3 wrz 2013, o 21:52
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 34 razy
- Podziękowania: 24 razy
- Kontakt:
Dlatego ludzie śmieli się z Todda i z F76 w komentarzach jaka to kupa, nie mówiąc, że sami redaktorzy forum umieszczali "ikonki kupy", ale najwidoczniej Redzi są jeszcze lepsi. Nie ma to jak zyskać renomę przez W3, a zarazem zaraz ją stracić przez CP2077. Teraz jesteśmy na etapie - "naprawiają co zepsute psując przy tym rzeczy, które działały". Nie wiem jak oni chcą to naprawić w miarę stabilnie do wersji 1.2 co ma wyjść w lutym, bo przecież zabierają się za DLC i multi chyba.GThoro pisze: 18 sty 2021, o 10:05Kurde, aż przykro i smutno się robi czym ta gra mogła być, a nie jest, ech....
- Posty: 16
- Rejestracja: 22 kwie 2016, o 11:23
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 4 razy
- Kontakt:
Faktycznie z Takemurą, my bad. Sam nie gram w Cyberpunka właśnie przez błędy i nie wiem czy zagram w cokolwiek. REDzi na pewno skupiają się na tym, żeby gra była dopracowana na PS4 i XBO, ale tego też nie da się zrobić, bo normalnie proces produkcyjny wygląda tak, że przygotowuje się grę na konsolę tak żeby działała, a potem tworzy ją pod PC stopniowo upgrade'ując kolejne rzeczy, bo komputer siłą rzeczy zawsze będzie mocniejszy od konsoli. W drugą stronę to zadziała tylko i wyłącznie tak, jak wygląda to obecnie. Zresztą PC też ma srogie błędy. Udało mi się instruując kumpla na Discordzie zreprodukować wszelkie błędy, o których czytałem na Reddicie i to po kilka razy, a on sam mi pokazał jeszcze parę innych, o których nie wiedziałem.Skapiradlo pisze: 24 sty 2021, o 11:27Z Takemurą.solaris90 pisze: 24 sty 2021, o 10:19 To jest coś, czego ta gra najbardziej potrzebowała, dobrze, że to naprawili. Nieważne, że ludzie zgłaszają po patchu 1.1 problem, że gra nie pozwala ukończyć głównego wątku, bo zawiesza się rozmowa z Arasaką xD
To że Patch 1.1 powinien nazywać się na PC Hotfix 1.07 to jedno. Wiadomo, skupili się na tym co najbardziej palące czyli ratowaniu sytuacji na kalkulatorach - PS4/XBO. Jestem rozczarowanym, bo odstawiłem przy kolejnym błędzie grę 3 tygodnie temu i czekałem na patch 1.1. Jak widać trzeba będzie czekać co najmniej do 1.2 ale jak tak dalej pójdzie prędzej o grze zapomnę i nie będzie mi się chciało wracać, a nie ją skończę przy takim łataniu przez CDPR. W końcu leci XBGPU, teraz jeszcze EA Play i będę chciał przejść Jedi Fallen Order.
- Posty: 90
- Rejestracja: 31 paź 2014, o 16:19
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 3 razy
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
Ja to chyba jestem jakiś szczęściarzem, że pomimo tego, że do przejścia gry na 100% zabrakło mi tylko kupowania aut, nie spotkałem się z jakimiś większymi błędami uniemożliwiającymi rozgrywkę. Ot, w jednym queście Judy przewróciła się i wpadła pod mapę i trzeba było zrobić reloada, ale poza tym poszło w miarę gładko.