G2A Deal

Paczki gier z grami indie i nie tylko
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 2
Rejestracja: 18 sty 2017, o 12:10
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

napisałem do supportu bo w tym momencie mnie okradli, kupilem te deale i juz nie mam ani jednego
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 847
Rejestracja: 9 sty 2013, o 18:19
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 21 razy
Podziękowania: 705 razy
Kontakt:

Zgłosiłem do supportu i otrzymałem taką odpowiedź:
Przepraszam za wszelkie niedogodnosci i za zwrocenie uwagi na ten problem. Zostal on juz zgloszony do dzialu IT celem dalszej weryfkacji i rozwiazania. Bardzo prosimy o cierpliwosc w tej kwestii, jak tylko sprawa sie wyjasni, damy znac!
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 8
Rejestracja: 15 gru 2016, o 19:31
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Czyli już skończyli z tym badziewiem? Nawet strona nie istnieje :)
Awatar użytkownika
Zbanowany
Posty: 2
Rejestracja: 22 sty 2018, o 21:48
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Zawsze broniłem trochę G2A, bo to jednak polska firma (choć podatki płaci na Cyprze), z dużym dystansem podchodziłem do usuwania gier z konta czy doniesień o lipnych kluczach. Tutaj nie mogę przejść obojętnie, bo kupiłem niemal wszystkie G2A Deale i nie przewidziałem, że mogą z nimi zrobić taki syf. Kupowałem nawet ich słabe bundle, a oni napluli mi w twarz, dzięki. Dobrze, że zwykłych kluczy praktycznie tam nie kupowałem, bo Kinguin jest przystępniejszy. Obym nie dał już im zarobić.
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 1229
Rejestracja: 4 gru 2013, o 22:36
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Greater Poland
Podziękował: 47 razy
Podziękowania: 67 razy
Kontakt:

Ogólnie mają coś tam spartolone. Pomimo iż kupiłem tam już trochę gier to historia zakupów jest czysta odkąd nową wersję strony wprowadzili. Szczęście, że klucze aktywowałem więc akurat mi to lata.
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 2286
Rejestracja: 27 sty 2013, o 12:33
Podziękował: 0
Podziękowania: 11 razy

MadHunter pisze: Ogólnie mają coś tam spartolone. Pomimo iż kupiłem tam już trochę gier to historia zakupów jest czysta odkąd nową wersję strony wprowadzili. Szczęście, że klucze aktywowałem więc akurat mi to lata.
a to jakiś ewenement? To samo zrobiło znane skądinąd Square Enix. Przepadły wszystkie klucze do "niespodzianek" sprzed 2015r. (2016?)
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 847
Rejestracja: 9 sty 2013, o 18:19
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 21 razy
Podziękowania: 705 razy
Kontakt:

Desolator pisze: Zgłosiłem do supportu i otrzymałem taką odpowiedź:
Przepraszam za wszelkie niedogodnosci i za zwrocenie uwagi na ten problem. Zostal on juz zgloszony do dzialu IT celem dalszej weryfkacji i rozwiazania. Bardzo prosimy o cierpliwosc w tej kwestii, jak tylko sprawa sie wyjasni, damy znac!
Dopytałem dzisiaj kolejny raz o status sprawy i taką odpowiedź otrzymałem ;)
Sprawdziłam sprawę ze Specialistami i wygląda na to, że sprawa jeszcze jest w toku. Jest to dość złożona sprawa dlatego rozwiązanie jej chwilę zajmuję. Jednak proszę się nie martwić, zapewniam, że nasi Specialiści robią wszystko żeby ją rozwiązać najszybciej jak to możliwe.
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 2002
Rejestracja: 17 mar 2013, o 22:38
Podziękował: 298 razy
Podziękowania: 261 razy
Kontakt:

Desolator pisze:
Desolator pisze: Zgłosiłem do supportu i otrzymałem taką odpowiedź:
Przepraszam za wszelkie niedogodnosci i za zwrocenie uwagi na ten problem. Zostal on juz zgloszony do dzialu IT celem dalszej weryfkacji i rozwiazania. Bardzo prosimy o cierpliwosc w tej kwestii, jak tylko sprawa sie wyjasni, damy znac!
Dopytałem dzisiaj kolejny raz o status sprawy i taką odpowiedź otrzymałem ;)
Sprawdziłam sprawę ze Specialistami i wygląda na to, że sprawa jeszcze jest w toku. Jest to dość złożona sprawa dlatego rozwiązanie jej chwilę zajmuję. Jednak proszę się nie martwić, zapewniam, że nasi Specialiści robią wszystko żeby ją rozwiązać najszybciej jak to możliwe.
Będziesz miał status "sprawa w toku" cały czas. Przerabiałem to z G2A, kiedy nie dostałem wszystkich kluczy w pierwszym monthly.
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 847
Rejestracja: 9 sty 2013, o 18:19
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 21 razy
Podziękowania: 705 razy
Kontakt:

Mi tam się nie śpieszy ;) Musiałem coś odpisać na poprzednią wiadomość, bo tickety są zamykane automatycznie, jeżeli nie ma w nich aktywności przez tydzień.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 76
Rejestracja: 23 lut 2017, o 03:51
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 16 razy
Podziękowania: 17 razy

olo1990pl pisze: Czy komuś (tak jak mi) usunęło z konta wszystkie G2A Deals?

W ich miejscu mam jedynie info, że nic nie zakupiłem. Support mówi, że miałem 30 dni na dostęp do kluczy i chyba uznał, że sprawa zakończona (a ograniczenie 30 dni dotyczyło chyba tylko pierwszego i drugiego Deal). Nawet jeśli to chyba powinienem mieć ślad na koncie, że miałem zakupione, ale aktualnie niedostępne.
bolesna prawda pisze: Też nie mam, pewnie każdemu wykasowali, ale dziwisz się?
Opinię na necie mają, jaką mają nie bez powodu i sami sobie ciężko na nią pracują z każdym dniem.
MadHunter pisze: Ogólnie mają coś tam spartolone. Pomimo iż kupiłem tam już trochę gier to historia zakupów jest czysta odkąd nową wersję strony wprowadzili. Szczęście, że klucze aktywowałem więc akurat mi to lata.
+1
To tylko potwierdza, jak ujowe jest G2A ;)
Awatar użytkownika
Zbanowany
Posty: 26
Rejestracja: 25 kwie 2018, o 20:09
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Kupiłem prawie wszystkie Deale, aktywowałem tylko SuperHota, a resztę mi ukradli i jak widać po newsach na głównej, opychają je po centa za zapisanie się do ich jakiejś subskrypcji. Z bólem kupowałem u nich ostatnio usuniętego Test Drive Unlimited 2, mam nadzieję, że już więcej nie dam im zarobić.
ODPOWIEDZ