G2A Deal
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
- Posty: 847
- Rejestracja: 9 sty 2013, o 18:19
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 21 razy
- Podziękowania: 705 razy
- Kontakt:
Zgłosiłem do supportu i otrzymałem taką odpowiedź:
Przepraszam za wszelkie niedogodnosci i za zwrocenie uwagi na ten problem. Zostal on juz zgloszony do dzialu IT celem dalszej weryfkacji i rozwiazania. Bardzo prosimy o cierpliwosc w tej kwestii, jak tylko sprawa sie wyjasni, damy znac!
Zawsze broniłem trochę G2A, bo to jednak polska firma (choć podatki płaci na Cyprze), z dużym dystansem podchodziłem do usuwania gier z konta czy doniesień o lipnych kluczach. Tutaj nie mogę przejść obojętnie, bo kupiłem niemal wszystkie G2A Deale i nie przewidziałem, że mogą z nimi zrobić taki syf. Kupowałem nawet ich słabe bundle, a oni napluli mi w twarz, dzięki. Dobrze, że zwykłych kluczy praktycznie tam nie kupowałem, bo Kinguin jest przystępniejszy. Obym nie dał już im zarobić.
- Posty: 1229
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 22:36
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Greater Poland
- Podziękował: 47 razy
- Podziękowania: 67 razy
- Kontakt:
Ogólnie mają coś tam spartolone. Pomimo iż kupiłem tam już trochę gier to historia zakupów jest czysta odkąd nową wersję strony wprowadzili. Szczęście, że klucze aktywowałem więc akurat mi to lata.
a to jakiś ewenement? To samo zrobiło znane skądinąd Square Enix. Przepadły wszystkie klucze do "niespodzianek" sprzed 2015r. (2016?)
- Posty: 847
- Rejestracja: 9 sty 2013, o 18:19
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 21 razy
- Podziękowania: 705 razy
- Kontakt:
Dopytałem dzisiaj kolejny raz o status sprawy i taką odpowiedź otrzymałemDesolator pisze: Zgłosiłem do supportu i otrzymałem taką odpowiedź:Przepraszam za wszelkie niedogodnosci i za zwrocenie uwagi na ten problem. Zostal on juz zgloszony do dzialu IT celem dalszej weryfkacji i rozwiazania. Bardzo prosimy o cierpliwosc w tej kwestii, jak tylko sprawa sie wyjasni, damy znac!

Sprawdziłam sprawę ze Specialistami i wygląda na to, że sprawa jeszcze jest w toku. Jest to dość złożona sprawa dlatego rozwiązanie jej chwilę zajmuję. Jednak proszę się nie martwić, zapewniam, że nasi Specialiści robią wszystko żeby ją rozwiązać najszybciej jak to możliwe.
- Posty: 2002
- Rejestracja: 17 mar 2013, o 22:38
- Podziękował: 298 razy
- Podziękowania: 261 razy
- Kontakt:
Będziesz miał status "sprawa w toku" cały czas. Przerabiałem to z G2A, kiedy nie dostałem wszystkich kluczy w pierwszym monthly.Desolator pisze:Dopytałem dzisiaj kolejny raz o status sprawy i taką odpowiedź otrzymałemDesolator pisze: Zgłosiłem do supportu i otrzymałem taką odpowiedź:Przepraszam za wszelkie niedogodnosci i za zwrocenie uwagi na ten problem. Zostal on juz zgloszony do dzialu IT celem dalszej weryfkacji i rozwiazania. Bardzo prosimy o cierpliwosc w tej kwestii, jak tylko sprawa sie wyjasni, damy znac!
Sprawdziłam sprawę ze Specialistami i wygląda na to, że sprawa jeszcze jest w toku. Jest to dość złożona sprawa dlatego rozwiązanie jej chwilę zajmuję. Jednak proszę się nie martwić, zapewniam, że nasi Specialiści robią wszystko żeby ją rozwiązać najszybciej jak to możliwe.
- Posty: 76
- Rejestracja: 23 lut 2017, o 03:51
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 16 razy
- Podziękowania: 17 razy
olo1990pl pisze: Czy komuś (tak jak mi) usunęło z konta wszystkie G2A Deals?
W ich miejscu mam jedynie info, że nic nie zakupiłem. Support mówi, że miałem 30 dni na dostęp do kluczy i chyba uznał, że sprawa zakończona (a ograniczenie 30 dni dotyczyło chyba tylko pierwszego i drugiego Deal). Nawet jeśli to chyba powinienem mieć ślad na koncie, że miałem zakupione, ale aktualnie niedostępne.
+1
To tylko potwierdza, jak ujowe jest G2A

Kupiłem prawie wszystkie Deale, aktywowałem tylko SuperHota, a resztę mi ukradli i jak widać po newsach na głównej, opychają je po centa za zapisanie się do ich jakiejś subskrypcji. Z bólem kupowałem u nich ostatnio usuniętego Test Drive Unlimited 2, mam nadzieję, że już więcej nie dam im zarobić.