Cdkeys.com - temat ogólny

Okazyjne ceny gier na PC z dystrybucji elektronicznej. Klucze Steam, GOG, Origin, Uplay itd
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1452
Rejestracja: 6 kwie 2017, o 17:09
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 218 razy
Podziękowania: 362 razy
Kontakt:

pelikulas pisze: 29 maja 2022, o 16:57 To wtedy sie trejduje taki klucz z hamerykanaem jakims lub cos :)
Średni interes, bo nawet jak już sobie w końcu znajdziesz chętnego na taki handel (co może potrwać a także wymaga gimnastyki w postaci różnych zabiegów, ogłoszeń, negocjacji itp) to rzadko dostaniesz zwrot kasy albo coś równie cennego a i dokładnie czegoś takiego co chcesz. Nie wspominając że zwyczajnie możesz zostać przy okazji wycyckany albo koleś ci powie że klucz był zużyty, i co wtedy?
Refund klucza który był sprzedany w złym regionie to podstawowy tryb postępowania, tym bardziej że region lock akurat jest możliwy do sprawdzenia. Nawet na yuplayu kiedyś zwrócili mi kasę za klucz z RU i nie było z tym większego problemu.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 6
Rejestracja: 1 lip 2022, o 09:16
Podziękował: 0
Podziękowania: 15 razy

Wcześniej nie potrzebowałem konta na forum, więc na początku może się przywitam! :macha:

Stwierdziłem, że po moich bojach z CDKeys trzeba przestrzec innych przed kupowaniem w tym sklepie, albo sprawić, żeby się ludzie mocno zastanowili przed zakupami.

Dotychczas byłem zadowolony ze sklepu, kupiłem tam kilka gier i zawsze było wszystko OK, więc tym razem nawet nie czytałem opinii. Zawsze traktowałem CDKeys prawie na równi z oficjalnymi sklepami i gdy na gg.deals pojawiła się dobra oferta na God of War, to postanowiłem, że już nie ma co dłużej czekać i dokonałem zakupu. Niestety, jak się później okazało, od ok. 1,5 roku coś niedobrego się dzieje ze stroną, wprowadzili sporo zmian i niestety lawinowo wzrosła liczba negatywnych komentarzy na trustpilocie. Oczywiście sprawdziłem to po fakcie. :shock:
Wracając jednak do transakcji, to użyłem płatności przez Przelewy24 i przez BLIKa, wpisałem kod, kasę pobrało i po paru chwilach cofnęło mnie z powrotem do zamówienia, a na maila otrzymałem info, że zamówienie się nie udało, płatność nie została pobrana i żebym poczekał chwilę albo użył innej metody. Można łatwo zgadnąć, że kasę pobrało, a kodu brak. Napisałem reklamację od supportu i po 4 minutach dostałem odpowiedź kopiuj-wklej, że oni kasy nie mają, żeby kontaktować się z bankiem lub z wystawcą karty. Kolejna reklamacja tym razem w Przelewy24, na drugi dzień otrzymałem potwierdzenie, że płatność została przyjęta przez PPRO(kolejnego pośrednika), reklamacja w PPRO - brak reakcji, złożyłem więc reklamację w moim banku i czekam. Oczywiście w między czasie pisałem znowu do supportu CDKeys, wysyłałem potwierdzenia z Przelewy24 i inne, ale na początku mnie olali i zamykali zlecenie po 24 godzinach, ale jak uporczywie wysyłałem coraz to nowe informację, to znowu otrzymałem odpowiedź, że kasy nie dostali i tyle.

Żeby dodać trochę miodu do tej beczki dziegciu, to napiszę, że parę godzin później(naturalnie za wyższą cenę) używając karty kupiłem kod, zapłaciłem drugi raz i tym razem się udało. Wychodzi na to, że warto używać takich metod płatności, które możemy w razie czego anulować lub odzyskać kasę np. chargeback.

Mam nadzieję, że moje wypociny pomogą komuś, kto się waha, przed podjęciem decyzji. Myślę, że lepiej czasem dopłacić te kilkanaście-kilkadziesiąt złotych i mieć pewność kupując w oficjalnym sklepie.
Ci użytkownicy podziękowali Gordek123 za ten post (w sumie 5):
Maikeruxarlo12Javboboolverseldawido159
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 310
Rejestracja: 12 paź 2013, o 00:00
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 23 razy
Podziękowania: 43 razy
Kontakt:

Gordek123 pisze: 1 lip 2022, o 09:46 Wcześniej nie potrzebowałem konta na forum, więc na początku może się przywitam! :macha:

Stwierdziłem, że po moich bojach z CDKeys trzeba przestrzec innych przed kupowaniem w tym sklepie, albo sprawić, żeby się ludzie mocno zastanowili przed zakupami.

Dotychczas byłem zadowolony ze sklepu, kupiłem tam kilka gier i zawsze było wszystko OK, więc tym razem nawet nie czytałem opinii. Zawsze traktowałem CDKeys prawie na równi z oficjalnymi sklepami i gdy na gg.deals pojawiła się dobra oferta na God of War, to postanowiłem, że już nie ma co dłużej czekać i dokonałem zakupu. Niestety, jak się później okazało, od ok. 1,5 roku coś niedobrego się dzieje ze stroną, wprowadzili sporo zmian i niestety lawinowo wzrosła liczba negatywnych komentarzy na trustpilocie. Oczywiście sprawdziłem to po fakcie. :shock:
Wracając jednak do transakcji, to użyłem płatności przez Przelewy24 i przez BLIKa, wpisałem kod, kasę pobrało i po paru chwilach cofnęło mnie z powrotem do zamówienia, a na maila otrzymałem info, że zamówienie się nie udało, płatność nie została pobrana i żebym poczekał chwilę albo użył innej metody. Można łatwo zgadnąć, że kasę pobrało, a kodu brak. Napisałem reklamację od supportu i po 4 minutach dostałem odpowiedź kopiuj-wklej, że oni kasy nie mają, żeby kontaktować się z bankiem lub z wystawcą karty. Kolejna reklamacja tym razem w Przelewy24, na drugi dzień otrzymałem potwierdzenie, że płatność została przyjęta przez PPRO(kolejnego pośrednika), reklamacja w PPRO - brak reakcji, złożyłem więc reklamację w moim banku i czekam. Oczywiście w między czasie pisałem znowu do supportu CDKeys, wysyłałem potwierdzenia z Przelewy24 i inne, ale na początku mnie olali i zamykali zlecenie po 24 godzinach, ale jak uporczywie wysyłałem coraz to nowe informację, to znowu otrzymałem odpowiedź, że kasy nie dostali i tyle.

Żeby dodać trochę miodu do tej beczki dziegciu, to napiszę, że parę godzin później(naturalnie za wyższą cenę) używając karty kupiłem kod, zapłaciłem drugi raz i tym razem się udało. Wychodzi na to, że warto używać takich metod płatności, które możemy w razie czego anulować lub odzyskać kasę np. chargeback.

Mam nadzieję, że moje wypociny pomogą komuś, kto się waha, przed podjęciem decyzji. Myślę, że lepiej czasem dopłacić te kilkanaście-kilkadziesiąt złotych i mieć pewność kupując w oficjalnym sklepie.
Daj znać później czy kasa w końcu wróciła do Ciebie.
Awatar użytkownika
Zbanowany
Posty: 3043
Rejestracja: 28 lis 2013, o 16:21
Podziękował: 211 razy
Podziękowania: 364 razy

bylo odczekac dzien lub 2, nie robic afery a kasa sama by wrocila... to tylko systemy informatyczne które czasami odpieprzają rozne cudowne rzeczy :) Czemu w PPRO nie ma reklamacji? Pewno sie tylko tam coś przytaklo i trzeba bylo poczekac... nieraz sie mi zdazylo ze kase zaplacilem, pobralo kodu/gry nie bylo i samo po paru dniach przychodzilo... Tak samo mialem na steamie zaplacilem przelewami 24, kase pobralo a gry niepojawialy sie w bibliotece przez pare h i spokojnie czekalem i sie pojawily :)
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1452
Rejestracja: 6 kwie 2017, o 17:09
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 218 razy
Podziękowania: 362 razy
Kontakt:

Kupiłem radośnie klucza do Star Ruler 2 (był reklamowany na głównej łowców)
Niestety dostałem klucza do Star Ruler 1. Dłobiazg. Żeby było śmieszniej klucza zapewne nie zużyłem bo SR1 już mam.

Reklamacja poszła, wysłałem im upierdliwe screenshoty (które w większości nic albo niewiele wnosiły) a potem... no cóż chyba tydzień to trwało zanim dostałem zwrotną wiadomość że coś robią :D Ale potem za dwa dni oddali.
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 213
Rejestracja: 2 lis 2014, o 19:38
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poznań
Discord: povi
Podziękował: 157 razy
Podziękowania: 110 razy
Kontakt:

Gordek123 pisze: 1 lip 2022, o 09:46 Stwierdziłem, że po moich bojach z CDKeys trzeba przestrzec innych przed kupowaniem w tym sklepie, albo sprawić, żeby się ludzie mocno zastanowili przed zakupami.

(...)

Żeby dodać trochę miodu do tej beczki dziegciu, to napiszę, że parę godzin później(naturalnie za wyższą cenę) używając karty kupiłem kod, zapłaciłem drugi raz i tym razem się udało. Wychodzi na to, że warto używać takich metod płatności, które możemy w razie czego anulować lub odzyskać kasę np. chargeback.

Mam nadzieję, że moje wypociny pomogą komuś, kto się waha, przed podjęciem decyzji. Myślę, że lepiej czasem dopłacić te kilkanaście-kilkadziesiąt złotych i mieć pewność kupując w oficjalnym sklepie.
Z takich skomplikowanych doświadczeń u nich to ja miałem jedno. Jakiś już dłuższy czas temu kiedy mój zakup nie przeszedł przez błąd na stronie, a pieniądze zostały pobrane z PP to dostałem maila, że zakup się nie udał. To było dziwne, bo oni też pieniędzy ode mnie nie mieli i okazało się, że jednak moja karta nie została obciążona mimo, że mail od PP dawał co innego do zrozumienia. Straciłem przez to kod rabatowy, ale dostałem od nich nowy, bardzo korzystny i jeszcze ze względu na to, że gra po tygodniu ticketowania była droższa - zgodzili się oddać mi różnicę.

Support bywa, że mają cienki i powolny - trzeba trafić na odpowiednią osobę do trudnej sprawy oraz krótko i rzeczowo do nich pisać, bo dłuższe wiadomości trudniej im przychodzi rozumieć. Najlepiej wypunktować niż dawać np. ścianę tekstu. Skoro kupiłeś coś potem za wyższą cenę, to myślę, że możesz od nich chcieć zwrotu tej różnicy w cenie. Różne akcje miałem nie tylko w keyshopach, zazwyczaj trzeba umieć sobie coś wywalczyć. Osobiście nie skreślam cdkeysów.
Ci użytkownicy podziękowali Povi^ za ten post:
MDA
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 6
Rejestracja: 1 lip 2022, o 09:16
Podziękował: 0
Podziękowania: 15 razy

pelikulas pisze: 1 lip 2022, o 18:17 bylo odczekac dzien lub 2, nie robic afery a kasa sama by wrocila... to tylko systemy informatyczne które czasami odpieprzają rozne cudowne rzeczy :) Czemu w PPRO nie ma reklamacji? Pewno sie tylko tam coś przytaklo i trzeba bylo poczekac... nieraz sie mi zdazylo ze kase zaplacilem, pobralo kodu/gry nie bylo i samo po paru dniach przychodzilo... Tak samo mialem na steamie zaplacilem przelewami 24, kase pobralo a gry niepojawialy sie w bibliotece przez pare h i spokojnie czekalem i sie pojawily :)
Chyba nie myślisz, że pierwszą moją reakcją było napisanie na forum. Zakupu dokonałem w zeszły piątek, więc już ponad tydzień temu.
Naprawdę rozumiem, że mogą pojawić się różne nieprzewidziane sytuacje i staram się być elastyczny, ale przy braku chęci współpracy jest ciężko cokolwiek zdziałać. Akurat podejrzewam, że PPRO, to pośrednik, którego używają i więcej mogliby zdziałać kontaktując się z nimi niż ja, który nie korzysta bezpośrednio z ich usług.

Oczywiście napisze, gdy coś się wyjaśni.
Ciągle mam nadzieję odzyskać pieniądze, nawet pomniejszone o jakieś prowizje, co nie zmienia faktu, że od 1,5 roku ilość negatywnych komentarzy o CDKeys rośnie lawinowo. Tak wyszło, że zbiegło się to w czasie ze zmianami w sklepie itp.
Ci użytkownicy podziękowali Gordek123 za ten post:
xarlo12
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 7048
Rejestracja: 14 lut 2013, o 15:17
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: ◕_◕ Liberty City ಠ╭╮ಠ ostatnio Los Santos
Podziękował: 1377 razy
Podziękowania: 1315 razy
Kontakt:

bo jak już ktoś zostawia opinie to zwykle negatywną bo na pozytywne nie ma czasu pisać a być może nawet nie pomyśli żeby taką zostawić
Ci użytkownicy podziękowali Armin za ten post (w sumie 4):
MaikeruMDAeldawido159Natan
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 6
Rejestracja: 1 lip 2022, o 09:16
Podziękował: 0
Podziękowania: 15 razy

Udało się sprawę zakończyć pomyślnie, więc napiszę co i jak dla osób, które mogły mieć podobną sytuację.

Ogólnie to CDKeys nie zrobiło nic, od czasu tamtych ticketów i dalej nie polecam płacić u nich BLIKiem.
Ale po kolei. W zeszły piątek, po prawie 3 tygodniach otrzymałem list polecony z banku, że moja reklamacja została odrzucona. Powód? Środki zostały przesłane poprawnie. Postanowiłem więc chwycić się brzytwy i napisałem maile do BLIKa, jeszcze raz do Przelewów24 z prośbą o interwencję w PPRO(jako większa firma, więcej może, a moje zgłoszenia do pomocy technicznej PPRO, poprzez formularz zgłoszeniowy, pozostawały bez odpowiedzi, podejrzewam, że z racji tego, że nie byłem ich klientem) i na końcu udało mi się wygooglować jakiś adres mailowy do PPRO Payment Services S.A i tam też napisałem.
Po ok. godzinie odpisali z BLIKa, że nic nie mogą zrobić i że jedyną metodą odzyskania kasy z BLIKa jest zwrot przez nadawcę. :-D Po ok. 6 godzinach otrzymałem maila od PPRO, że przepraszają i już wykonali refunda, że pieniądze powinny wrócić w przeciągu kilku godzin i rzeczywiście, po 1,5 godziny miałem przelew zwrotny. Wywnioskowałem z tego, że to u nich utknęły pieniądze. Na koniec, już w sobotę dostałem maila od Przelewów, że odbiorca cofnął przelew(nawet nie wiedzieli, że to PPRO nadało zwrot) z informacją, że pieniądze powinny być na rachunku.

Podsumowując. W między czasie zaznajomiłem się z tematem płatności BLIK poza naszym krajem. Okazuje się, że w maju była głośna sprawa o zaginięciu środków wielu ludzi, którzy kupowali bilety w WizzAir, ale tam zadziałały media i WizzAir kasę oddał. Z informacji uzyskanych od ludzi zajmujących się przelewami, systemami płatności, sklepami internetowymi itp. dowiedziałem się, że czasami przelewy nie dochodzą i trzeba się zalogować w PayU, czy w innym systemie z którego korzysta sprzedawca i ręcznie "popchnąć" przelew. W tym przypadku CDKeys w ogóle nawet nie próbowało pomóc.
Dodatkowo, jak już wspomniałem w tekście, potwierdziła się moja hipoteza, że przelewy BLIK nie mają żadnej ochorny typu "chargeback" i jeśli trafimy na nieuczciwego sprzedawcę, to mamy problem. W przypadku sklepów w Polsce, możemy jeszcze to załatwić, bo zazwyczaj jest jeden pośrednik i zawsze można postraszyć takiego oszusta policją.

Bardzo zawiodłem się na BLIKu i myślę, że moje doświadczenia powinny dać do myślenia innym, którzy będą się zastanawiali, czy wybrać metodę płatności BLIK w zagranicznych sklepach. Co do samego CDKeys, to poszukam sobie alternatywy, bo stracili moje zaufanie, ale przy płatności kartą, myślę, że można zaryzykować zakup w ich sklepie.
Ci użytkownicy podziękowali Gordek123 za ten post (w sumie 9):
Seyonnexarlo12MaikeruMDAChristophHitokirieldawido159darkwindMerque
MDA
Awatar użytkownika
MDA
Wiedźmin
Posty: 1257
Rejestracja: 2 gru 2012, o 18:46
Podziękował: 1021 razy
Podziękowania: 365 razy
Kontakt:

Gordek123 pisze: 21 lip 2022, o 11:37 Udało się sprawę zakończyć pomyślnie, więc napiszę co i jak dla osób, które mogły mieć podobną sytuację.

Ogólnie to CDKeys nie zrobiło nic, od czasu tamtych ticketów i dalej nie polecam płacić u nich BLIKiem.
Ale po kolei. W zeszły piątek, po prawie 3 tygodniach otrzymałem list polecony z banku, że moja reklamacja została odrzucona. Powód? Środki zostały przesłane poprawnie. Postanowiłem więc chwycić się brzytwy i napisałem maile do BLIKa, jeszcze raz do Przelewów24 z prośbą o interwencję w PPRO(jako większa firma, więcej może, a moje zgłoszenia do pomocy technicznej PPRO, poprzez formularz zgłoszeniowy, pozostawały bez odpowiedzi, podejrzewam, że z racji tego, że nie byłem ich klientem) i na końcu udało mi się wygooglować jakiś adres mailowy do PPRO Payment Services S.A i tam też napisałem.
Po ok. godzinie odpisali z BLIKa, że nic nie mogą zrobić i że jedyną metodą odzyskania kasy z BLIKa jest zwrot przez nadawcę. :-D Po ok. 6 godzinach otrzymałem maila od PPRO, że przepraszają i już wykonali refunda, że pieniądze powinny wrócić w przeciągu kilku godzin i rzeczywiście, po 1,5 godziny miałem przelew zwrotny. Wywnioskowałem z tego, że to u nich utknęły pieniądze. Na koniec, już w sobotę dostałem maila od Przelewów, że odbiorca cofnął przelew(nawet nie wiedzieli, że to PPRO nadało zwrot) z informacją, że pieniądze powinny być na rachunku.

Podsumowując. W między czasie zaznajomiłem się z tematem płatności BLIK poza naszym krajem. Okazuje się, że w maju była głośna sprawa o zaginięciu środków wielu ludzi, którzy kupowali bilety w WizzAir, ale tam zadziałały media i WizzAir kasę oddał. Z informacji uzyskanych od ludzi zajmujących się przelewami, systemami płatności, sklepami internetowymi itp. dowiedziałem się, że czasami przelewy nie dochodzą i trzeba się zalogować w PayU, czy w innym systemie z którego korzysta sprzedawca i ręcznie "popchnąć" przelew. W tym przypadku CDKeys w ogóle nawet nie próbowało pomóc.
Dodatkowo, jak już wspomniałem w tekście, potwierdziła się moja hipoteza, że przelewy BLIK nie mają żadnej ochorny typu "chargeback" i jeśli trafimy na nieuczciwego sprzedawcę, to mamy problem. W przypadku sklepów w Polsce, możemy jeszcze to załatwić, bo zazwyczaj jest jeden pośrednik i zawsze można postraszyć takiego oszusta policją.

Bardzo zawiodłem się na BLIKu i myślę, że moje doświadczenia powinny dać do myślenia innym, którzy będą się zastanawiali, czy wybrać metodę płatności BLIK w zagranicznych sklepach. Co do samego CDKeys, to poszukam sobie alternatywy, bo stracili moje zaufanie, ale przy płatności kartą, myślę, że można zaryzykować zakup w ich sklepie.
Zatem problemem nie jest CDKeys bo to najlepszy keyshop choć nie najtańszy. Natomiast problemy BLIKa są znane od dawna i o ile nie płacisz nim w Polsce, w dużym markecie i na nie duże kwoty to ok. W każdym innym przypadku lepiej zapłacić Przelewy24, PayU, Paypal, karta czy przelew bankowy. Niekiedy płacę BLIK acz generalnie staram się go unikać. To ciągle słaby system i tak jak piszesz, z marnymi zabezpieczeniami.
Ci użytkownicy podziękowali MDA za ten post:
Maikeru
Awatar użytkownika
Zbanowany
Posty: 3043
Rejestracja: 28 lis 2013, o 16:21
Podziękował: 211 razy
Podziękowania: 364 razy

MDA pisze: 21 lip 2022, o 13:50
Gordek123 pisze: 21 lip 2022, o 11:37 Udało się sprawę zakończyć pomyślnie, więc napiszę co i jak dla osób, które mogły mieć podobną sytuację.

Ogólnie to CDKeys nie zrobiło nic, od czasu tamtych ticketów i dalej nie polecam płacić u nich BLIKiem.
Ale po kolei. W zeszły piątek, po prawie 3 tygodniach otrzymałem list polecony z banku, że moja reklamacja została odrzucona. Powód? Środki zostały przesłane poprawnie. Postanowiłem więc chwycić się brzytwy i napisałem maile do BLIKa, jeszcze raz do Przelewów24 z prośbą o interwencję w PPRO(jako większa firma, więcej może, a moje zgłoszenia do pomocy technicznej PPRO, poprzez formularz zgłoszeniowy, pozostawały bez odpowiedzi, podejrzewam, że z racji tego, że nie byłem ich klientem) i na końcu udało mi się wygooglować jakiś adres mailowy do PPRO Payment Services S.A i tam też napisałem.
Po ok. godzinie odpisali z BLIKa, że nic nie mogą zrobić i że jedyną metodą odzyskania kasy z BLIKa jest zwrot przez nadawcę. :-D Po ok. 6 godzinach otrzymałem maila od PPRO, że przepraszają i już wykonali refunda, że pieniądze powinny wrócić w przeciągu kilku godzin i rzeczywiście, po 1,5 godziny miałem przelew zwrotny. Wywnioskowałem z tego, że to u nich utknęły pieniądze. Na koniec, już w sobotę dostałem maila od Przelewów, że odbiorca cofnął przelew(nawet nie wiedzieli, że to PPRO nadało zwrot) z informacją, że pieniądze powinny być na rachunku.

Podsumowując. W między czasie zaznajomiłem się z tematem płatności BLIK poza naszym krajem. Okazuje się, że w maju była głośna sprawa o zaginięciu środków wielu ludzi, którzy kupowali bilety w WizzAir, ale tam zadziałały media i WizzAir kasę oddał. Z informacji uzyskanych od ludzi zajmujących się przelewami, systemami płatności, sklepami internetowymi itp. dowiedziałem się, że czasami przelewy nie dochodzą i trzeba się zalogować w PayU, czy w innym systemie z którego korzysta sprzedawca i ręcznie "popchnąć" przelew. W tym przypadku CDKeys w ogóle nawet nie próbowało pomóc.
Dodatkowo, jak już wspomniałem w tekście, potwierdziła się moja hipoteza, że przelewy BLIK nie mają żadnej ochorny typu "chargeback" i jeśli trafimy na nieuczciwego sprzedawcę, to mamy problem. W przypadku sklepów w Polsce, możemy jeszcze to załatwić, bo zazwyczaj jest jeden pośrednik i zawsze można postraszyć takiego oszusta policją.

Bardzo zawiodłem się na BLIKu i myślę, że moje doświadczenia powinny dać do myślenia innym, którzy będą się zastanawiali, czy wybrać metodę płatności BLIK w zagranicznych sklepach. Co do samego CDKeys, to poszukam sobie alternatywy, bo stracili moje zaufanie, ale przy płatności kartą, myślę, że można zaryzykować zakup w ich sklepie.
Zatem problemem nie jest CDKeys bo to najlepszy keyshop choć nie najtańszy. Natomiast problemy BLIKa są znane od dawna i o ile nie płacisz nim w Polsce, w dużym markecie i na nie duże kwoty to ok. W każdym innym przypadku lepiej zapłacić Przelewy24, PayU, Paypal, karta czy przelew bankowy. Niekiedy płacę BLIK acz generalnie staram się go unikać. To ciągle słaby system i tak jak piszesz, z marnymi zabezpieczeniami.
Dokładnie blik ssie... W zimowej robocie, wiekszość rzeczy płacone blikiem przez klientów okazywalo się że transakcja niesfinalizowana, ze kasa gdzies utknela... Jak małe kwoty to jeszcze pol biedy bo male w wiekszosci przypadkow działało, ale kwoty powyzej 1-1,5k to 100% pewnosc ze cos sie spieprzylo... Zawsze jak przychodzil klient drzeć ryja ze mu coś nie działa, to tylko delikatny usmiech w strone klienta był i pytanie - pewnie płacił pan blikiem i kwote powyzej 1k i w 100% sie to potwierdzalo xD
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 6
Rejestracja: 1 lip 2022, o 09:16
Podziękował: 0
Podziękowania: 15 razy

MDA pisze: 21 lip 2022, o 13:50 Zatem problemem nie jest CDKeys bo to najlepszy keyshop choć nie najtańszy. Natomiast problemy BLIKa są znane od dawna i o ile nie płacisz nim w Polsce, w dużym markecie i na nie duże kwoty to ok. W każdym innym przypadku lepiej zapłacić Przelewy24, PayU, Paypal, karta czy przelew bankowy. Niekiedy płacę BLIK acz generalnie staram się go unikać. To ciągle słaby system i tak jak piszesz, z marnymi zabezpieczeniami.
Problem z CDKeys był taki, że olali sprawę i nie wykazali ani odrobiny chęci wyjaśnienia mojego problemu. Dlatego napisałem, że przestrzegam bardziej przed płaceniem Blikiem niż przed samym sklepem, choć sam tam już nic nie kupię.
Awatar użytkownika
Zbanowany
Posty: 3043
Rejestracja: 28 lis 2013, o 16:21
Podziękował: 211 razy
Podziękowania: 364 razy

Gordek123 pisze: 22 lip 2022, o 21:53
MDA pisze: 21 lip 2022, o 13:50 Zatem problemem nie jest CDKeys bo to najlepszy keyshop choć nie najtańszy. Natomiast problemy BLIKa są znane od dawna i o ile nie płacisz nim w Polsce, w dużym markecie i na nie duże kwoty to ok. W każdym innym przypadku lepiej zapłacić Przelewy24, PayU, Paypal, karta czy przelew bankowy. Niekiedy płacę BLIK acz generalnie staram się go unikać. To ciągle słaby system i tak jak piszesz, z marnymi zabezpieczeniami.
Problem z CDKeys był taki, że olali sprawę i nie wykazali ani odrobiny chęci wyjaśnienia mojego problemu. Dlatego napisałem, że przestrzegam bardziej przed płaceniem Blikiem niż przed samym sklepem, choć sam tam już nic nie kupię.
A myslisz, że jak my w robocie robimy, kupowałes online, pisz se do swojego banku czy tam posrednika platnosci... i najwiecej problemow jest z blikiem i duzymi kwotami... nie brakuje tez inteligentow ktorzy zazynają transakcje i konczą ją 2 godziny pozniej i sie dziwioą ze kasa im z konta poszłą a system transakcje odrzucil... xD a pisze im jak byc ze mają 15 minut na sfinalizowanie transkacji i nawet licznik im odlicza :D
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 158
Rejestracja: 14 sie 2015, o 02:08
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 286 razy
Podziękowania: 90 razy
Kontakt:

Czy kupował ktoś może year one passa do Doom Eternal? https://www.cdkeys.com/doom-eternal-yea ... -dlc-pc-eu
W opisie nie ma Battlemode, natomiast w innych ofertach (WW) https://www.cdkeys.com/doom-eternal-yea ... c-ww-steam i (EMEA) https://www.cdkeys.com/doom-eternal-yea ... emea-steam już jest.

Niby na steam nie można kupić osobno Battlemode, tylko jest w year one passie, ale wolę się upewnić, bo nie wiem czemu są aż 3 wersje passów na cdkeys.
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 740
Rejestracja: 24 lip 2019, o 14:50
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 349 razy
Podziękowania: 343 razy

Cypek pisze: 12 lut 2023, o 19:40 Czy kupował ktoś może year one passa do Doom Eternal? https://www.cdkeys.com/doom-eternal-yea ... -dlc-pc-eu
W opisie nie ma Battlemode, natomiast w innych ofertach (WW) https://www.cdkeys.com/doom-eternal-yea ... c-ww-steam i (EMEA) https://www.cdkeys.com/doom-eternal-yea ... emea-steam już jest.
Te 3 różne wersje wynikają z ograniczeń regionalnych - jedna jest tylko na Europę, druga też na Afrykę i Azję a trzecia na cały świat.

Battlemode jest dostępny już w samej podstawce.

Czemu więc jest umieszczony też w dodatkach? Bo to są samodzielne dodatki, można je nabyć, bez posiadania samej podstawki. I ci którzy nie mają podstawki, kupując sam dodatek, dostają jednocześnie dostęp do Battlemode'a.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 99
Rejestracja: 10 gru 2013, o 12:13
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 242 razy
Podziękowania: 11 razy
Kontakt:

Orientuje się ktoś czy klucze kupione w tym sklepie zawierają pre-orderowe bonusy?
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 2
Rejestracja: 23 lut 2023, o 21:55
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Witam, mam problem z cdkeys, otóż kupiłem u nich subskrypcję na psp 12 miesięcy. Zapłaciłem PayPalem wszystko elegancko poszło, za chwilę mail, że zapłacono i automatycznie moje konto na psp zostało przedłużone o kolejne 12 miesięcy. Pograłem 5 dni w D2 Resur.. wczoraj loguje się a tu wywala mi okno z planami subskrypcji i zapłać jak chcesz grać. Pisałem do supporta, oczywiście odpowiedział bot z jakimiś wskazówkami, ale mojej sprawy nie da się tam przypisać do niczego. Wysłałem maila ze screenem, że mój mail pokrywa się z kontem na psp i drugiego, że brak przedłużenia subskrypcji. O ile wczoraj dość szybko odpisywał automat, tak dziś jużw sumie 24h zero odzewu. Mogę coś jeszcze z tym zrobić? W cdkeys dałem 201 zł, na psp 240.. za 39 zł nerwy i nalepka na czole cebulak ehh
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 2
Rejestracja: 23 lut 2023, o 21:55
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Ok działa. Dostałem instrukcję, że trzeba manualnie wprowadzić kod. Nie rozumiem tylko dlaczego po dokonaniu płatności z automatu moje konto w PS załapało 12-miesięczną subskrypcję, a po 5 dniach Sony rozmyśliło się i chcą już manualnego kodu.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 33
Rejestracja: 26 gru 2013, o 22:25
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polska
Discord: Jarol2K#1650
Podziękował: 6 razy
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:

Witajcie mam dziwny problem. Od ponad roku nic u nich kupić nie mogę. Przy płatności wywala błąd i tyle. Próbowałem na 3 różnych internetach, 2 komputerach i telefonie. VPN nie mam, adblocki wyłączone no nie mam więcej pomysłów. Support zlewa i piszę żebym robił to co w komunikacie. Nie wiem co mam jeszcze zrobić. Czy jakiś miły bazarkowicz kupił by mi two point campus za 33zł i wystawił za 34/35zł? Dawno polowałem a tutaj HL i chciałem kupić a to dziadostwo mi nie pozwala :(
Załączniki
Zrzut ekranu 2023-12-28 200552.png
Zrzut ekranu 2023-12-28 200552.png (17.11 KiB) Przejrzano 1563 razy
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 599
Rejestracja: 9 cze 2020, o 19:50
Podziękował: 371 razy
Podziękowania: 455 razy

Two Point Campus będzie w przyszłym Choicie :D
Poczekaj do wtorku (choć gierka świetna, przeszedłem)
Ci użytkownicy podziękowali pioytyr za ten post (w sumie 2):
ArminJarol2K
ODPOWIEDZ