Tylko że była tam bodaj jedna jedyna ścieżka, co tylko podkreślało sztuczność bossów. Tym razem liczę jednak na kilka dróg do zwycięstwa, tylko wtedy może być taki paradoks, że walki te będą zbyt proste
Deus Ex: Mankind Divided - temat ogólny
- Posty: 22
- Rejestracja: 29 lis 2013, o 21:01
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Posty: 437
- Rejestracja: 29 gru 2012, o 08:56
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Under Bergets Rot
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
Przez was teraz w głowie słyszę dialogi wypowiadane tym głosem. Jeśli chodzi o dobór głos - postać to wyszło genialnie. Dodam jeszcze od siebie, że w Human Revolution Adam Jensen miał świetny płaszcz. 

Dokładnie, niewiele jest takich "kreacji" growych, że głos danej postaci będziemy wspominać latami. A Jensen to tak jak np. lektor z Bastionu - rola niepowtarzalna.
- Posty: 512
- Rejestracja: 16 sie 2013, o 19:20
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 24 razy
- Podziękowania: 23 razy
- Kontakt:
Ja mam tylko nadzieję, że ponownie tak jak w Deus Ex 1 będzie można już wcześniej zabić "bossów" i to wieloma sposobami tak jak to można było zrobić dla przykładu z . Bo wbrew pozorom Deus Ex pozwalał nam pokonać pewnych przeciwników już dużo wcześniej, a linia fabularna leciała cały czas do przodu, dzięki czemu gra była jedyna w swoim rodzaju i wytaczała trend pod hasłem "nieliniowość", bo bądź co bądź w deus ex: human revolution są w konkretnym miejscu w danym momencie gry i nie da się tego zmienić. Podobnych rozwiązań do pierwszego deus ex to można byłoby jeszcze porównać do takich gier jak planescape: torment, gdzie jak dobrze poprowadziłeś dialogi i odpowiednio rozporządziłeś punkty na początku gry i wiedziałeś gdzie iść, to ostatecznie musiałeś walczyć tylko parę razy i nawet nie musiałeś mierzyć się z finalnym bossem aby ukończyć grę.
Skrócona wersja mojego monologu. Chciałbym aby w tej części bossowie nie byli stereotypowymi bossami, a przeciwnikami, których można wykończyć znacznie wcześniej na tyle możliwości, ile wyobraźnia gracza jest w stanie zrobić i żeby fabuła była po tym kontynuowana z oczywistymi konsekwencjami przez nas podjętymi.
Spoiler:pokaż
Skrócona wersja mojego monologu. Chciałbym aby w tej części bossowie nie byli stereotypowymi bossami, a przeciwnikami, których można wykończyć znacznie wcześniej na tyle możliwości, ile wyobraźnia gracza jest w stanie zrobić i żeby fabuła była po tym kontynuowana z oczywistymi konsekwencjami przez nas podjętymi.
- Posty: 296
- Rejestracja: 9 cze 2014, o 19:34
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 24 razy
- Podziękowania: 82 razy
- Kontakt:
Twórcy zapowiadają silne powiązanie Mankind Divided z pierwszym Deusem - mówiąc wprost, MD ma stanowić furtkę bezpośrednio prowadzącą do wydarzeń z DX1, poznamy też organizacje, które przekształcą się w te znane z oryginału. No i nie wiem, czy ktoś z Was zwrócił na to uwagę, ale rok 2029, w którym rozgrywać się ma MD, to rok urodzenia JC Dentona i gotów jestem się założyć, że Eidos Montreal to skrzętnie wykorzystają 
(...a co później? Marzyłby mi się remake DX1 z oryginalnym scenariuszem i tymi samymi pierwszoplanowymi aktorami oraz ze uwspółcześnioną mechaniką. Jeśli MD wyjdzie w 2016, to chyba zdążyliby zrobić remake na 20-lecie jedynki w 2020
Ot, takie gdybanie fana.)

(...a co później? Marzyłby mi się remake DX1 z oryginalnym scenariuszem i tymi samymi pierwszoplanowymi aktorami oraz ze uwspółcześnioną mechaniką. Jeśli MD wyjdzie w 2016, to chyba zdążyliby zrobić remake na 20-lecie jedynki w 2020

Ostatnio zmieniony 15 kwie 2015, o 00:33 przez Christoph, łącznie zmieniany 2 razy.
- Posty: 512
- Rejestracja: 16 sie 2013, o 19:20
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 24 razy
- Podziękowania: 23 razy
- Kontakt:
No to by było coś, nie zwracałem uwagę na daty, ale jeśli roczniki się zgadzają, to jestem w stanie założyć się o mojego laptopa że będzie przynajmniej wzmianka o tym, czego się teraz nie dowiem to jeszcze bardziej się nakręcam, przydałoby się całą trylogię na raz przejść :p
Spoiler:pokaż
- Posty: 729
- Rejestracja: 11 paź 2013, o 17:43
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 113 razy
- Podziękowania: 76 razy
- Kontakt:
Trailer oczywiście mega efektowny, zaniepokoiło mnie jednak na początku to, że walka bardziej przypominała tu sztuczki Batmana z serii Arkham niż skradanie i ciche, precyzyjne uderzenia z HR. Pole do popisu mają twórcy ogromne, jeżeli dołożą otwartość lokacji, zmienią filozofię walk z bossami na bardziej otwartą, to sukces murowany.
Zastanawia mnie też jeszcze jedna sprawa - trudno oczywiście doszukiwać się niuansów fabularnych po tak krótkim filmiku, ale dobrane do trailera sceny sugerują dla mnie większą polaryzację świata i frakcji niż miało to miejsce w HR. Chciałbym, żeby twórcy jednak tego uniknęli - odrutowani znajdują się na celowniku rządów i mediów, więc pakują się w anarchistyczne bojówki. Teoretycznie trudno więc sympatyzować od razu z jakąś stroną, ale w praktyce to chwyt z gatunku najprostszych, bo silna polaryzacja frakcji zawsze ujawnia dla mnie nieumiejętność poruszania się po zakamarkach szarości. W HR udało się czegoś takiego w jakimś stopniu uniknąć, choć dopiero finałowe etapy przyniosły nam wiedzę o tym, że tak naprawdę wszyscy umoczeni są tu w ciemne interesy.
Zastanawia mnie też jeszcze jedna sprawa - trudno oczywiście doszukiwać się niuansów fabularnych po tak krótkim filmiku, ale dobrane do trailera sceny sugerują dla mnie większą polaryzację świata i frakcji niż miało to miejsce w HR. Chciałbym, żeby twórcy jednak tego uniknęli - odrutowani znajdują się na celowniku rządów i mediów, więc pakują się w anarchistyczne bojówki. Teoretycznie trudno więc sympatyzować od razu z jakąś stroną, ale w praktyce to chwyt z gatunku najprostszych, bo silna polaryzacja frakcji zawsze ujawnia dla mnie nieumiejętność poruszania się po zakamarkach szarości. W HR udało się czegoś takiego w jakimś stopniu uniknąć, choć dopiero finałowe etapy przyniosły nam wiedzę o tym, że tak naprawdę wszyscy umoczeni są tu w ciemne interesy.
- Posty: 126
- Rejestracja: 12 kwie 2014, o 12:14
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 15 razy
- Kontakt:
Deux Ex (ten z 2000 r) to moja ulubiona gra na PC - pomimo upływu 15 lat od premiery mało która gra jej dziś dorównuje; doskonała fabuła z naciskiem na teorie spiskowe i konspiracyjne i mroczyny cyberpunk charakterystyczny dla końca ostatniego tysiąclecia. Do dziś trudno znaleźć grę z takim poziomem swobody i możliwością wyboru sposobu i drogi do osiągnięcia celu - jeśli dodamy do tego wspaniałą oprawę muzyczną oczywistością staje się to, dlaczego od lat zajmuje miejsce nr 1 w rozmaitych rankingach najlepszych gier wszechczasów.
Human Revolution to bardzo dobra gra, jednak w porównaniu z oryginałem jest znacznie uproszczona, głównie dzięki znacznie szerszej gamie rozmaitych ulepszeń czyniących z Adama prawdziwą maszynę nie do powstrzymania. Solą w oku są pojedynki z bossami - oryginalny Deus Ex może zostać ukończony z ominięciem prawie wszystkich przeciwników; w całej grze jest tylko jeden kluczowy pojedynek (który również mozna rozwiązać praktycznie bez walki). Ciekawi mnie bardzo jak wyjdzie ta nowa odsłona - screeny zapowiadają się ciekawie, mam również nadzieję że muzyka będzie na podobnym poziomie co ta do HR.
Human Revolution to bardzo dobra gra, jednak w porównaniu z oryginałem jest znacznie uproszczona, głównie dzięki znacznie szerszej gamie rozmaitych ulepszeń czyniących z Adama prawdziwą maszynę nie do powstrzymania. Solą w oku są pojedynki z bossami - oryginalny Deus Ex może zostać ukończony z ominięciem prawie wszystkich przeciwników; w całej grze jest tylko jeden kluczowy pojedynek (który również mozna rozwiązać praktycznie bez walki). Ciekawi mnie bardzo jak wyjdzie ta nowa odsłona - screeny zapowiadają się ciekawie, mam również nadzieję że muzyka będzie na podobnym poziomie co ta do HR.
- Posty: 512
- Rejestracja: 16 sie 2013, o 19:20
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 24 razy
- Podziękowania: 23 razy
- Kontakt:
Problem w tym, że Warren Spector kiedy tworzył grę ze swoim studiem, to on już miał od jakiegoś czasu w głowie jak powinna ta gra faktycznie wyglądać, po prostu miał wizję i trudno temu zaprzeczyć, gdy się przechodzi tą grę. Niezapominajmy, że pomimo tego że Eidos ma tych kilka firm, gdzie właśnie ta w montrealu tak jak poprzednio zajmują się kontynuacją Deus Eksa, to mimo wszystko muszą się liczyć, że spodoba się jak największą ilością odbiorców. To nie te czasy, gdzie liczyło się tylko to, żeby gra była jak najlepsza, teraz marketing też gra wielką rolę, co było widać po watch dogs od ubisoftu (sugeruję się tylko zdaniami graczy, bo osobiście nie grałem). Dlatego też pewnie chcą opowiedzieć tak historię, żeby przypasowała jak największej ilości graczy, więc mogą się spełnić obawy chochola(a hajs się musi zgadzać). Z drugiej strony mają na uwadze, że fani pierwszego deus eksa trzymają się dobrze, a kult wokół tej serii jest ogromny, więc fabuła jak i jej otoczka muszą być przynajmniej tak dobre jak w human revolution, bo fani nie puszczą im tego płazem, więc z kolei gra może być lepsza niż zakładamy.
Poza tym jak pamiętamy z poprzedniej części. Ogólnie twórcy mieli sporo na przemyślenie, jak chcą przedstawić grę, jak pojawił się trailer, to z pewnością gra jest w większości ukończona(conajmniej 40% gry, screeny potwierdzają moje przemyślenia), fabuła pozostanie niezmieniona w odnośnie tego jak ją zmontowali i pozostaje nam czekać, jak to w ostateczności będzie wyglądać. Choć byłoby miło, gdybyśmy wiedzieli chociaż kiedy wyjdzie, bo wolałbym w nią zagrać jeszcze w tym roku :p
EDIT: Przeczytałem sobie właśnie co wcześniej w temacie puścił Piccollo i jeśli to prawda o tych bossach w tej części, to ja już jestem spokojniejszy. Ale wciąż nie będę miał pewności, że ta gra jest świetna aż do czasu jego wydania, bo może się powtórzyć historia z Deus Ex: Invisible War, a tego byśmy nie chcieli, choć pod tym względem twórcy Human Revolution mają łatwiejszą drogę do sukcesu :p
Poza tym jak pamiętamy z poprzedniej części
Spoiler:pokaż
EDIT: Przeczytałem sobie właśnie co wcześniej w temacie puścił Piccollo i jeśli to prawda o tych bossach w tej części, to ja już jestem spokojniejszy. Ale wciąż nie będę miał pewności, że ta gra jest świetna aż do czasu jego wydania, bo może się powtórzyć historia z Deus Ex: Invisible War, a tego byśmy nie chcieli, choć pod tym względem twórcy Human Revolution mają łatwiejszą drogę do sukcesu :p
Ja bym wolał remake HR na silniku DX1. Jeśli nie korzysta się z broni palnej, granatów itp. to mechanika skradania się i cichej "neutralizacji" daje dużo więcej satysfakcji w pierwszej części. Lepiej jest to zrobione chyba tylko w starym Thief.
- Posty: 149
- Rejestracja: 1 lis 2013, o 19:55
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 27 razy
- Podziękowania: 24 razy
- Kontakt:
Premierę nowego deus ex przesunięto na 23 sierpnia 2016.
https://www.deusex.com/news/Deus-Ex-Man ... lease-Date
https://www.deusex.com/news/Deus-Ex-Man ... lease-Date
- Posty: 114
- Rejestracja: 20 sty 2015, o 15:21
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pol
- Podziękował: 3 razy
- Podziękowania: 4 razy
- Kontakt:
Oj bardzo oczekuje tej gry, jedna z moich ulubionych serii a jedynka to jednak najwieksze mistrzostwo, najlepszy mozliwy klimat i super dobra ogolnie gra/seria. (do serii ja nie zaliczam IW, tej mobilnej itp. a tylko 1 i Human Revolution)
- Posty: 508
- Rejestracja: 14 lut 2013, o 11:38
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
ŚmiechłemRapisher pisze: Oficjalne wymagania sprzętowe
https://www.deusex.com/news/DXMD-PC-sys ... ifications
