Ja dalej Origina używam zamiast EA App, polecam dodatek "F*** off EA App" z githubaLisek445 pisze: 4 mar 2025, o 19:01 Nowy choice a w nim 2 gry na origina...
Edit:
Miałem na myśli na EA app... zapomniałem, że origina już nie ma xd
![]()
Humble Choice – temat ogólny
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
- Posty: 747
- Rejestracja: 21 sie 2015, o 17:46
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 473 razy
- Podziękowania: 161 razy
- Kontakt:
- Ci użytkownicy podziękowali TheLastJedi za ten post:
- MDA
- Posty: 1042
- Rejestracja: 14 cze 2016, o 06:56
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 1287 razy
- Podziękowania: 391 razy
- Kontakt:
Pelik, zjedz snickersa, bo gwiazdorzysz. Po co 'współpracujesz' z oszustami, skoro Cię oszukują? Po co ich wpierasz, kupując u nich bundle? Mądry człowiek ucieka od nieszczęścia, a głupi wchodzi dwa razy do tej samej rzeki. PayPal oszuści, Humble oszuści.
1. Nie chcesz pisać? To nie mędź, że nie masz kluczy i nie zmieniasz tego stanu.
2. Nie jesteś jedyny, którym brakuje kluczy, więc nie - nie uwzięli się na Ciebie oszuści.
3. Masz 'maila'
https://support.humblebundle.com/hc/en-us/requests/new
1. Nie chcesz pisać? To nie mędź, że nie masz kluczy i nie zmieniasz tego stanu.
2. Nie jesteś jedyny, którym brakuje kluczy, więc nie - nie uwzięli się na Ciebie oszuści.
3. Masz 'maila'

- Posty: 847
- Rejestracja: 9 sty 2013, o 18:19
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 21 razy
- Podziękowania: 705 razy
- Kontakt:
Jeżeli kluczy nie ma przez dłuższy okres czasu to należy zgłosić się do supportu. W większości wypadków support w ramach rekompensaty zwróci Wam błyskawicznie (moje zgłoszenie ogarnęli w 5 minut
) równowartość 5 dolarów amerykańskich za każdy brakujący kluczy do portfela w ich sklepie.
Dla mnie to dobry deal, bo czasem coś kupię w ich sklepie. Z kolei kluczy, których zabrakło mogę odkupić "za grosze" w keyshopach.

Dla mnie to dobry deal, bo czasem coś kupię w ich sklepie. Z kolei kluczy, których zabrakło mogę odkupić "za grosze" w keyshopach.
- Posty: 158
- Rejestracja: 14 sie 2015, o 02:08
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 286 razy
- Podziękowania: 90 razy
- Kontakt:
To miałeś szczęście, mi nie chcą dać refunda, zrobiłem testowo dwa zgłoszenia, na jedno odpowiedzieli, że czas na aktywację klucza minął, a na drugie już czekam kilka ładnych dni i nic.Desolator pisze: 5 mar 2025, o 19:06 Jeżeli kluczy nie ma przez dłuższy okres czasu to należy zgłosić się do supportu. W większości wypadków support w ramach rekompensaty zwróci Wam błyskawicznie (moje zgłoszenie ogarnęli w 5 minut) równowartość 5 dolarów amerykańskich za każdy brakujący kluczy do portfela w ich sklepie.
Dla mnie to dobry deal, bo czasem coś kupię w ich sklepie. Z kolei kluczy, których zabrakło mogę odkupić "za grosze" w keyshopach.
- Posty: 1452
- Rejestracja: 6 kwie 2017, o 17:09
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 218 razy
- Podziękowania: 362 razy
- Kontakt:
5 USD za każdy brakujący klucz?!Desolator pisze: 5 mar 2025, o 19:06 W większości wypadków support w ramach rekompensaty zwróci Wam błyskawicznie (moje zgłoszenie ogarnęli w 5 minut) równowartość 5 dolarów amerykańskich za każdy brakujący kluczy do portfela w ich sklepie.



No dokładnie, wiele z tych kluczy mimo że ich brakuje w bundlach to w keyshopach często są i to dużo taniejDla mnie to dobry deal, bo czasem coś kupię w ich sklepie. Z kolei kluczy, których zabrakło mogę odkupić "za grosze" w keyshopach.
HB niczym klasyczny pacjent z chorobą dwubiegunową widzę się nam tu miota.
Jeszcze trochę a okaże się że frajerami są ci co te kluczyki zapobiegliwie poodkrywali.
- Posty: 847
- Rejestracja: 9 sty 2013, o 18:19
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 21 razy
- Podziękowania: 705 razy
- Kontakt:
1. Przy kluczu była informacja, że jest terminowy i należy go wykorzystać do określonej daty? Jeśli była to support ma rację, jeśli nie było to powinieneś dalej drążyć temat.Cypek pisze: 5 mar 2025, o 19:15 To miałeś szczęście, mi nie chcą dać refunda, zrobiłem testowo dwa zgłoszenia, na jedno odpowiedzieli, że czas na aktywację klucza minął, a na drugie już czekam kilka ładnych dni i nic.
2. Skoro nic nie odpowiadają od kilku dni to wyślij kolejną wiadomość. Ewentualnie utwórz nowe zgłoszenie i zapytaj w nim dlaczego nikt nie odpowiada na Twoje zgłoszenie o numerze XYZ

- Posty: 1160
- Rejestracja: 29 kwie 2014, o 16:07
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 280 razy
- Podziękowania: 288 razy
- Kontakt:
Problem z HB jest taki, że o ile te przypadki z brakującymi kluczami sprzed x miesięcy można zrozumieć, tak ostatnio zdarzało się (było o tym głośno na reddicie HB) że brakowało kluczy gdy ktoś kupił obecny Choice. Co rodzi pytanie, jak duży tam w IGN jest bałagan. Fanatical jakoś potrafi poinformować że w danym momencie do danego produktu brakuje kluczy, a z HB dowiadujesz się o tym... po zakupie.
- Posty: 847
- Rejestracja: 9 sty 2013, o 18:19
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 21 razy
- Podziękowania: 705 razy
- Kontakt:
Niebawem się dowiem czy jeszcze jest to aktualne. Właśnie poprosiłem ich o refunda za Beneath Oresa ze styczniowego Choice'a z tego roku, bo kluczy zabrakło jak ten bundel był jeszcze aktywny... Deal będzie dobry, bo w keyshopach klucz do tej gry jest za zawrotne 79 groszy ;D
- Posty: 158
- Rejestracja: 14 sie 2015, o 02:08
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 286 razy
- Podziękowania: 90 razy
- Kontakt:
1. Nie zgodzę się, zapłaciłem za produkt i nawet jeśli data była, to nie mogłem wygenerować klucza. Tak samo mam obecnie z Hi-Fi RUSHDesolator pisze: 5 mar 2025, o 19:331. Przy kluczu była informacja, że jest terminowy i należy go wykorzystać do określonej daty? Jeśli była to support ma rację, jeśli nie było to powinieneś dalej drążyć temat.Cypek pisze: 5 mar 2025, o 19:15 To miałeś szczęście, mi nie chcą dać refunda, zrobiłem testowo dwa zgłoszenia, na jedno odpowiedzieli, że czas na aktywację klucza minął, a na drugie już czekam kilka ładnych dni i nic.
2. Skoro nic nie odpowiadają od kilku dni to wyślij kolejną wiadomość. Ewentualnie utwórz nowe zgłoszenie i zapytaj w nim dlaczego nikt nie odpowiada na Twoje zgłoszenie o numerze XYZ![]()
Tutaj jednak wkurzyłem się i w tickecie, który mi zamknęli, zagroziłem im sądem etc. po czym ticket został przekierowany do innej osoby i otrzymałem swoje upragnione środki do ich sklepu

2. Zrobiłem zgłoszenia do innych gier, to sobie zostawię, żeby mieć argument, że długo im schodzi z odpowiedzią

- Posty: 847
- Rejestracja: 9 sty 2013, o 18:19
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 21 razy
- Podziękowania: 705 razy
- Kontakt:
Oczywiście dali Ci równowartość 5 USD?Cypek pisze: 6 mar 2025, o 14:48 Tutaj jednak wkurzyłem się i w tickecie, który mi zamknęli, zagroziłem im sądem etc. po czym ticket został przekierowany do innej osoby i otrzymałem swoje upragnione środki do ich sklepu
BTW: zapytałem wczoraj support co z kluczami Beneath Oresa i niestety nie zaproponowali mi żadnej rekompensaty. Mam po prostu cierpliwie czekać na nową partię kluczy.
EDIT: klucze do Beneath Oresa ponownie są dostępne.
Ostatnio zmieniony 6 mar 2025, o 19:51 przez Desolator, łącznie zmieniany 1 raz.
- Posty: 158
- Rejestracja: 14 sie 2015, o 02:08
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 286 razy
- Podziękowania: 90 razy
- Kontakt:
Nie prosiłem o żadną kwotę, zaproponowali mi za friends vs friends 3 dolary, a na koncie humble store mam euro i wpadło coś koło 2.87 jak pamiętam. Dzisiaj zrobiłem zgłoszenia dla 4 gier, gdzie odpowiedziała mi na wszystkie ta sama osoba i tylko za jedno dostałem 5 dolarów do store (Jack Move). Zastanawiam się jak to teraz rozegrać taktycznie, czy odpowiadać na zamknięte zgłoszenia, że też chcę za nie hajs do store, czy jednak poczekać parę dni i zrobić nowe zgłoszenia :pDesolator pisze: 6 mar 2025, o 18:18Oczywiście dali Ci równowartość 5 USD?Cypek pisze: 6 mar 2025, o 14:48 Tutaj jednak wkurzyłem się i w tickecie, który mi zamknęli, zagroziłem im sądem etc. po czym ticket został przekierowany do innej osoby i otrzymałem swoje upragnione środki do ich sklepu
BTW: zapytałem wczoraj support co z kluczami Beneath Oresa i niestety nie zaproponowali mi żadnej rekompensaty. Mam po prostu cierpliwie czekać na nową partię kluczy.
- Posty: 1452
- Rejestracja: 6 kwie 2017, o 17:09
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 218 razy
- Podziękowania: 362 razy
- Kontakt:
3 USD za Friends vs FriendsCypek pisze: 6 mar 2025, o 18:36 Nie prosiłem o żadną kwotę, zaproponowali mi za friends vs friends 3 dolary, a na koncie humble store mam euro i wpadło coś koło 2.87 jak pamiętam. Dzisiaj zrobiłem zgłoszenia dla 4 gier, gdzie odpowiedziała mi na wszystkie ta sama osoba i tylko za jedno dostałem 5 dolarów do store (Jack Move). Zastanawiam się jak to teraz rozegrać taktycznie, czy odpowiadać na zamknięte zgłoszenia, że też chcę za nie hajs do store, czy jednak poczekać parę dni i zrobić nowe zgłoszenia :p
5 USD za Jack Move





Jak to się rozniesie to podejrzewam że nagle wszyscy masowo przestaną odkrywać zapychacze humbla licząc na tego typu frukta w przyszłości
...które mogą nie nastąpić, bo w nowym paradygmacie popytu na nie kluczy zapewne starczy dla, no prawie, każdego.
O co zresztą chodziło.
A po trzech latach oficjalnie: sayonara.
Genialne.
- Posty: 98
- Rejestracja: 14 lis 2013, o 21:47
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Koszalin
- Podziękował: 3 razy
- Podziękowania: 2 razy
- Kontakt:
Support nie odpowiada.
Ticket wysłany 7 dni temu - zero odpowiedzi. Dostałem tylko odpowiedź z automatu
A kluczy nadal nie ma - wysłałem im liste czego do tej pory nie mam, pewnie nie wiedzą co odpisać.
Ticket wysłany 7 dni temu - zero odpowiedzi. Dostałem tylko odpowiedź z automatu

A kluczy nadal nie ma - wysłałem im liste czego do tej pory nie mam, pewnie nie wiedzą co odpisać.
- Posty: 24
- Rejestracja: 26 gru 2015, o 08:41
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 41 razy
- Podziękowania: 29 razy
- Kontakt:
Osobiście musiałem czekać 13 dni na odpowiedź od Humble na dosyć prostą sprawę. W Fanaticalu, support zawsze odpowiadał w ciągu 1-2 godzin. Widać jakie HB ma priorytety i raczej nie jest nim klient xDDNorthulus pisze: 12 mar 2025, o 11:02 Support nie odpowiada.
Ticket wysłany 7 dni temu - zero odpowiedzi. Dostałem tylko odpowiedź z automatu
A kluczy nadal nie ma - wysłałem im liste czego do tej pory nie mam, pewnie nie wiedzą co odpisać.