Humble Choice – temat ogólny

Paczki gier z grami indie i nie tylko
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 747
Rejestracja: 21 sie 2015, o 17:46
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 473 razy
Podziękowania: 161 razy
Kontakt:

Lisek445 pisze: 4 mar 2025, o 19:01 Nowy choice a w nim 2 gry na origina...
Edit:
Miałem na myśli na EA app... zapomniałem, że origina już nie ma xd
Obrazek
Ja dalej Origina używam zamiast EA App, polecam dodatek "F*** off EA App" z githuba
Ci użytkownicy podziękowali TheLastJedi za ten post:
MDA
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 197
Rejestracja: 20 lis 2013, o 00:25
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:

A próbowałeś może kontaktować się z supportem, zamiast wylewać takie pomyje?
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 1042
Rejestracja: 14 cze 2016, o 06:56
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 1287 razy
Podziękowania: 391 razy
Kontakt:

Pelik, zjedz snickersa, bo gwiazdorzysz. Po co 'współpracujesz' z oszustami, skoro Cię oszukują? Po co ich wpierasz, kupując u nich bundle? Mądry człowiek ucieka od nieszczęścia, a głupi wchodzi dwa razy do tej samej rzeki. PayPal oszuści, Humble oszuści.
1. Nie chcesz pisać? To nie mędź, że nie masz kluczy i nie zmieniasz tego stanu.
2. Nie jesteś jedyny, którym brakuje kluczy, więc nie - nie uwzięli się na Ciebie oszuści.
3. Masz 'maila' -> https://support.humblebundle.com/hc/en-us/requests/new
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 847
Rejestracja: 9 sty 2013, o 18:19
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 21 razy
Podziękowania: 705 razy
Kontakt:

Jeżeli kluczy nie ma przez dłuższy okres czasu to należy zgłosić się do supportu. W większości wypadków support w ramach rekompensaty zwróci Wam błyskawicznie (moje zgłoszenie ogarnęli w 5 minut :o) równowartość 5 dolarów amerykańskich za każdy brakujący kluczy do portfela w ich sklepie.

Dla mnie to dobry deal, bo czasem coś kupię w ich sklepie. Z kolei kluczy, których zabrakło mogę odkupić "za grosze" w keyshopach.
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 158
Rejestracja: 14 sie 2015, o 02:08
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 286 razy
Podziękowania: 90 razy
Kontakt:

Desolator pisze: 5 mar 2025, o 19:06 Jeżeli kluczy nie ma przez dłuższy okres czasu to należy zgłosić się do supportu. W większości wypadków support w ramach rekompensaty zwróci Wam błyskawicznie (moje zgłoszenie ogarnęli w 5 minut :o) równowartość 5 dolarów amerykańskich za każdy brakujący kluczy do portfela w ich sklepie.

Dla mnie to dobry deal, bo czasem coś kupię w ich sklepie. Z kolei kluczy, których zabrakło mogę odkupić "za grosze" w keyshopach.
To miałeś szczęście, mi nie chcą dać refunda, zrobiłem testowo dwa zgłoszenia, na jedno odpowiedzieli, że czas na aktywację klucza minął, a na drugie już czekam kilka ładnych dni i nic.
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1452
Rejestracja: 6 kwie 2017, o 17:09
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 218 razy
Podziękowania: 362 razy
Kontakt:

Desolator pisze: 5 mar 2025, o 19:06 W większości wypadków support w ramach rekompensaty zwróci Wam błyskawicznie (moje zgłoszenie ogarnęli w 5 minut :o) równowartość 5 dolarów amerykańskich za każdy brakujący kluczy do portfela w ich sklepie.
5 USD za każdy brakujący klucz?!
:o :o :o
Dla mnie to dobry deal, bo czasem coś kupię w ich sklepie. Z kolei kluczy, których zabrakło mogę odkupić "za grosze" w keyshopach.
No dokładnie, wiele z tych kluczy mimo że ich brakuje w bundlach to w keyshopach często są i to dużo taniej
HB niczym klasyczny pacjent z chorobą dwubiegunową widzę się nam tu miota.
Jeszcze trochę a okaże się że frajerami są ci co te kluczyki zapobiegliwie poodkrywali.
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 847
Rejestracja: 9 sty 2013, o 18:19
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 21 razy
Podziękowania: 705 razy
Kontakt:

Cypek pisze: 5 mar 2025, o 19:15 To miałeś szczęście, mi nie chcą dać refunda, zrobiłem testowo dwa zgłoszenia, na jedno odpowiedzieli, że czas na aktywację klucza minął, a na drugie już czekam kilka ładnych dni i nic.
1. Przy kluczu była informacja, że jest terminowy i należy go wykorzystać do określonej daty? Jeśli była to support ma rację, jeśli nie było to powinieneś dalej drążyć temat.
2. Skoro nic nie odpowiadają od kilku dni to wyślij kolejną wiadomość. Ewentualnie utwórz nowe zgłoszenie i zapytaj w nim dlaczego nikt nie odpowiada na Twoje zgłoszenie o numerze XYZ :P
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 1160
Rejestracja: 29 kwie 2014, o 16:07
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 280 razy
Podziękowania: 288 razy
Kontakt:

Problem z HB jest taki, że o ile te przypadki z brakującymi kluczami sprzed x miesięcy można zrozumieć, tak ostatnio zdarzało się (było o tym głośno na reddicie HB) że brakowało kluczy gdy ktoś kupił obecny Choice. Co rodzi pytanie, jak duży tam w IGN jest bałagan. Fanatical jakoś potrafi poinformować że w danym momencie do danego produktu brakuje kluczy, a z HB dowiadujesz się o tym... po zakupie.
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 847
Rejestracja: 9 sty 2013, o 18:19
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 21 razy
Podziękowania: 705 razy
Kontakt:

lewriczin pisze: 5 mar 2025, o 19:28 5 USD za każdy brakujący klucz?!
:o :o :o
Niebawem się dowiem czy jeszcze jest to aktualne. Właśnie poprosiłem ich o refunda za Beneath Oresa ze styczniowego Choice'a z tego roku, bo kluczy zabrakło jak ten bundel był jeszcze aktywny... Deal będzie dobry, bo w keyshopach klucz do tej gry jest za zawrotne 79 groszy ;D
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 158
Rejestracja: 14 sie 2015, o 02:08
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 286 razy
Podziękowania: 90 razy
Kontakt:

Desolator pisze: 5 mar 2025, o 19:33
Cypek pisze: 5 mar 2025, o 19:15 To miałeś szczęście, mi nie chcą dać refunda, zrobiłem testowo dwa zgłoszenia, na jedno odpowiedzieli, że czas na aktywację klucza minął, a na drugie już czekam kilka ładnych dni i nic.
1. Przy kluczu była informacja, że jest terminowy i należy go wykorzystać do określonej daty? Jeśli była to support ma rację, jeśli nie było to powinieneś dalej drążyć temat.
2. Skoro nic nie odpowiadają od kilku dni to wyślij kolejną wiadomość. Ewentualnie utwórz nowe zgłoszenie i zapytaj w nim dlaczego nikt nie odpowiada na Twoje zgłoszenie o numerze XYZ :P
1. Nie zgodzę się, zapłaciłem za produkt i nawet jeśli data była, to nie mogłem wygenerować klucza. Tak samo mam obecnie z Hi-Fi RUSH
Tutaj jednak wkurzyłem się i w tickecie, który mi zamknęli, zagroziłem im sądem etc. po czym ticket został przekierowany do innej osoby i otrzymałem swoje upragnione środki do ich sklepu :P
2. Zrobiłem zgłoszenia do innych gier, to sobie zostawię, żeby mieć argument, że długo im schodzi z odpowiedzią :P
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 847
Rejestracja: 9 sty 2013, o 18:19
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 21 razy
Podziękowania: 705 razy
Kontakt:

Cypek pisze: 6 mar 2025, o 14:48 Tutaj jednak wkurzyłem się i w tickecie, który mi zamknęli, zagroziłem im sądem etc. po czym ticket został przekierowany do innej osoby i otrzymałem swoje upragnione środki do ich sklepu :P
Oczywiście dali Ci równowartość 5 USD?

BTW: zapytałem wczoraj support co z kluczami Beneath Oresa i niestety nie zaproponowali mi żadnej rekompensaty. Mam po prostu cierpliwie czekać na nową partię kluczy.

EDIT: klucze do Beneath Oresa ponownie są dostępne.
Ostatnio zmieniony 6 mar 2025, o 19:51 przez Desolator, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 158
Rejestracja: 14 sie 2015, o 02:08
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 286 razy
Podziękowania: 90 razy
Kontakt:

Desolator pisze: 6 mar 2025, o 18:18
Cypek pisze: 6 mar 2025, o 14:48 Tutaj jednak wkurzyłem się i w tickecie, który mi zamknęli, zagroziłem im sądem etc. po czym ticket został przekierowany do innej osoby i otrzymałem swoje upragnione środki do ich sklepu :P
Oczywiście dali Ci równowartość 5 USD?

BTW: zapytałem wczoraj support co z kluczami Beneath Oresa i niestety nie zaproponowali mi żadnej rekompensaty. Mam po prostu cierpliwie czekać na nową partię kluczy.
Nie prosiłem o żadną kwotę, zaproponowali mi za friends vs friends 3 dolary, a na koncie humble store mam euro i wpadło coś koło 2.87 jak pamiętam. Dzisiaj zrobiłem zgłoszenia dla 4 gier, gdzie odpowiedziała mi na wszystkie ta sama osoba i tylko za jedno dostałem 5 dolarów do store (Jack Move). Zastanawiam się jak to teraz rozegrać taktycznie, czy odpowiadać na zamknięte zgłoszenia, że też chcę za nie hajs do store, czy jednak poczekać parę dni i zrobić nowe zgłoszenia :p
Ci użytkownicy podziękowali Cypek za ten post:
Desolator
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 776
Rejestracja: 10 gru 2014, o 18:11
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 6 razy
Podziękowania: 114 razy

Attention! We have run out of Steam keys for Hyper Light Breaker, but more are on their way! As soon as we receive more Steam keys, we will add them to your download page. Sorry about the delay!
:gwizdany:
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 740
Rejestracja: 24 lip 2019, o 14:50
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 349 razy
Podziękowania: 343 razy

Powróciły klucze do:
Autonauts vs Piratebots (September 2023)
Old World (December 2024)
Beneath Oresa (January 2025)
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1452
Rejestracja: 6 kwie 2017, o 17:09
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 218 razy
Podziękowania: 362 razy
Kontakt:

Cypek pisze: 6 mar 2025, o 18:36 Nie prosiłem o żadną kwotę, zaproponowali mi za friends vs friends 3 dolary, a na koncie humble store mam euro i wpadło coś koło 2.87 jak pamiętam. Dzisiaj zrobiłem zgłoszenia dla 4 gier, gdzie odpowiedziała mi na wszystkie ta sama osoba i tylko za jedno dostałem 5 dolarów do store (Jack Move). Zastanawiam się jak to teraz rozegrać taktycznie, czy odpowiadać na zamknięte zgłoszenia, że też chcę za nie hajs do store, czy jednak poczekać parę dni i zrobić nowe zgłoszenia :p
3 USD za Friends vs Friends
5 USD za Jack Move

:E :E :E :E :E

Jak to się rozniesie to podejrzewam że nagle wszyscy masowo przestaną odkrywać zapychacze humbla licząc na tego typu frukta w przyszłości
...które mogą nie nastąpić, bo w nowym paradygmacie popytu na nie kluczy zapewne starczy dla, no prawie, każdego.
O co zresztą chodziło.

A po trzech latach oficjalnie: sayonara.

Genialne.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 72
Rejestracja: 3 paź 2020, o 18:44
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 98 razy
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:

Aktywowany przez ciebie klucz produktu Steam został usunięty z konta. Czy ktoś również otrzymał taki alert po dodaniu Fabledom z Choice'a???
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 287
Rejestracja: 3 sty 2020, o 18:07
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 342 razy
Podziękowania: 144 razy
Kontakt:

Pisz do wsparcia HB
Damjano pisze: 10 mar 2025, o 18:00 Aktywowany przez ciebie klucz produktu Steam został usunięty z konta. Czy ktoś również otrzymał taki alert po dodaniu Fabledom z Choice'a???
Ci użytkownicy podziękowali joshep666 za ten post:
Damjano
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 98
Rejestracja: 14 lis 2013, o 21:47
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Koszalin
Podziękował: 3 razy
Podziękowania: 2 razy
Kontakt:

Support nie odpowiada.
Ticket wysłany 7 dni temu - zero odpowiedzi. Dostałem tylko odpowiedź z automatu ;-)

A kluczy nadal nie ma - wysłałem im liste czego do tej pory nie mam, pewnie nie wiedzą co odpisać.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 24
Rejestracja: 26 gru 2015, o 08:41
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 41 razy
Podziękowania: 29 razy
Kontakt:

Northulus pisze: 12 mar 2025, o 11:02 Support nie odpowiada.
Ticket wysłany 7 dni temu - zero odpowiedzi. Dostałem tylko odpowiedź z automatu ;-)

A kluczy nadal nie ma - wysłałem im liste czego do tej pory nie mam, pewnie nie wiedzą co odpisać.
Osobiście musiałem czekać 13 dni na odpowiedź od Humble na dosyć prostą sprawę. W Fanaticalu, support zawsze odpowiadał w ciągu 1-2 godzin. Widać jakie HB ma priorytety i raczej nie jest nim klient xDD
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 66
Rejestracja: 4 lis 2013, o 23:27
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 38 razy
Podziękowania: 24 razy
Kontakt:

W końcu wpadł jakiś kupon, 8$ za tą paczkę. Polecam sprawdzić maila :D
Ci użytkownicy podziękowali KutangPan za ten post:
szymon257
ODPOWIEDZ