Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands Open Beta, siedzi mi dalej w bibliotece.
Steam - temat ogólny
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
Mam kilkanaście Zonitronów, w tym kilka tych nowszych i nic mi nie ubyło :O .
Ciekawe że steam się za to wziął dopiero po tym jak Zonitron natrzaskał w 2-3 miesiące 173 gry

- Posty: 324
- Rejestracja: 12 mar 2016, o 02:14
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 22 razy
- Podziękowania: 24 razy
- Kontakt:
zgadzam sie w 100%!
silicon echo i zonitron - skasowali strony w sklepie, ceny!
mi ubylo kilkanascie pozycji. :/
- Posty: 1203
- Rejestracja: 16 gru 2012, o 16:45
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Sos
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 17 razy
- Kontakt:
Widzę, że nie tylko ja mam dylemat - co z portfelem? Jeśli mieli by konwertować wartość € na zł po przeciekowych 3,60 czy ile tam, a faktyczny kurs 4,40... to nie opłacało by się doładowywać konta. A pewnie wielu userów ma €gabeny z kart itp. Nie dość, że opodatkowany jest market to jeszcze mieli by userów obskubać? Sam już nie wiem, czy wystawić moje Cobelki na rynek, ale nie chce zostać okradziony dwukrotnie...
To może warto opróżnić w jakimś stopniu stan. Są jakieś promocje. Sam myślę nad SD DE, choć mam wersję starszą. Może bym jeszcze coś znalazł, ale tak specialnie nie mam chęci kupować bez potrzeby.
A dynamiczny portfel chyba nie ma sensu.. Dziś np. mam 100zł, ale jutro kurs sie zmieni i mam 95zł. I gdybym miał coś kupić za 99zł to w dniu następnym bym nie mógł, a cena produktu bez zmian.
Nie wiej jak w innych regionach było podczas wprowadzania takich zmian... Czy było jakieś oficialne info: co?, jak?, kiedy?...
Według mnie to powinni skonwertować portfel po realnym kursie - 4,40... a ceny gier wedle ustalonego nowego kursu na region.
To może warto opróżnić w jakimś stopniu stan. Są jakieś promocje. Sam myślę nad SD DE, choć mam wersję starszą. Może bym jeszcze coś znalazł, ale tak specialnie nie mam chęci kupować bez potrzeby.
A dynamiczny portfel chyba nie ma sensu.. Dziś np. mam 100zł, ale jutro kurs sie zmieni i mam 95zł. I gdybym miał coś kupić za 99zł to w dniu następnym bym nie mógł, a cena produktu bez zmian.
Nie wiej jak w innych regionach było podczas wprowadzania takich zmian... Czy było jakieś oficialne info: co?, jak?, kiedy?...
Według mnie to powinni skonwertować portfel po realnym kursie - 4,40... a ceny gier wedle ustalonego nowego kursu na region.
- Posty: 2409
- Rejestracja: 17 paź 2016, o 14:29
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 402 razy
- Podziękowania: 838 razy
Odpowiedzią na pytanie jak może wyglądać transformacja portfela może być to
https://support.steampowered.com/kb_art ... -QSNM-5276
Chociaż, jak niektórzy mówili w komentarzach, może być też tak, że będzie taki sam kurs jak proponowany dla developerów (czyli euro w kursie dolarowym), bo siła nabywcza pieniądza (czyli euro w portfelu) i tak będzie taka sama i nie będzie maksymalnej cebuli.
A jak było w innych regionach jak wprowadzali nowe waluty - no w niektórych były niezłe jaja i zamiast obniżek były spore podwyżki



- Posty: 1406
- Rejestracja: 11 sty 2013, o 22:59
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 61 razy
- Podziękowania: 74 razy
- Kontakt:
Jeśli kurs dla gier i portfela będzie taki sam, to nic nie stracimy, sam myślałem nad tym, czy by nie wykorzystać portfela na zbliżające się nowości z Wiszlisty i mimo wszystko dam sobie spokój, wątpię by przelicznik z Portfela był inny od tego sklepowego
A nawet jeśli, to najwyżej zjem kilka cebul z rozpaczy i zapomnę

A nawet jeśli, to najwyżej zjem kilka cebul z rozpaczy i zapomnę

- Posty: 1216
- Rejestracja: 16 paź 2015, o 20:11
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 139 razy
- Kontakt:
Ale to sie nie tyczy tylko sklepu , ale też rynku . przy kursie 3.6 to strata rzedu 70 zł przy 100 euro czyli grubo ponad 15 euro .TomHa pisze: Jeśli kurs dla gier i portfela będzie taki sam, to nic nie stracimy, sam myślałem nad tym, czy by nie wykorzystać portfela na zbliżające się nowości z Wiszlisty i mimo wszystko dam sobie spokój, wątpię by przelicznik z Portfela był inny od tego sklepowego![]()
A nawet jeśli, to najwyżej zjem kilka cebul z rozpaczy i zapomnę
- Posty: 1406
- Rejestracja: 11 sty 2013, o 22:59
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 61 razy
- Podziękowania: 74 razy
- Kontakt:
Monek22 pisze:Ale to sie nie tyczy tylko sklepu , ale też rynku . przy kursie 3.6 to strata rzedu 70 zł przy 100 euro czyli grubo ponad 15 euro .TomHa pisze: Jeśli kurs dla gier i portfela będzie taki sam, to nic nie stracimy, sam myślałem nad tym, czy by nie wykorzystać portfela na zbliżające się nowości z Wiszlisty i mimo wszystko dam sobie spokój, wątpię by przelicznik z Portfela był inny od tego sklepowego![]()
A nawet jeśli, to najwyżej zjem kilka cebul z rozpaczy i zapomnę
No niby tak, ale tylko w kontekście monetyzacji walleta poza Sztimem - np. Sztim Pad / Link - choć trzeba pamiętać, że raz, to w/w sprzęciwo stanieje w zakupie, dwa, można próbować na początku sprzedawać go jeszcze w starej cenie, np. na Alliego

W innym przypadku wartość portfela spadnie po przewalutowaniu, ale wartość całego szitu z Rynku i Sklepu też spadnie i finalnie za swoje 100 euro / 360 zł; nadal kupisz tyle samo np. kluczy CS, co przed wymianą walut w sklepie.
Podejrzewam, że jednak większość ludzi pożytkuje wallet u Gejba, Ci nie odczują prawdopodobnie większej różnicy, a może i żadnej.
- Posty: 1216
- Rejestracja: 16 paź 2015, o 20:11
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 139 razy
- Kontakt:
Napewno wszystkie ceny na rynku steam dostosuja sie do Polskiego rynkuTomHa pisze:Monek22 pisze:Ale to sie nie tyczy tylko sklepu , ale też rynku . przy kursie 3.6 to strata rzedu 70 zł przy 100 euro czyli grubo ponad 15 euro .TomHa pisze: Jeśli kurs dla gier i portfela będzie taki sam, to nic nie stracimy, sam myślałem nad tym, czy by nie wykorzystać portfela na zbliżające się nowości z Wiszlisty i mimo wszystko dam sobie spokój, wątpię by przelicznik z Portfela był inny od tego sklepowego![]()
A nawet jeśli, to najwyżej zjem kilka cebul z rozpaczy i zapomnę
No niby tak, ale tylko w kontekście monetyzacji walleta poza Sztimem - np. Sztim Pad / Link - choć trzeba pamiętać, że raz, to w/w sprzęciwo stanieje w zakupie, dwa, można próbować na początku sprzedawać go jeszcze w starej cenie, np. na AlliegoNieco czasu minie, zanim ceny się wyrównają wszędzie.
W innym przypadku wartość portfela spadnie po przewalutowaniu, ale wartość całego szitu z Rynku i Sklepu też spadnie i finalnie za swoje 100 euro / 360 zł; nadal kupisz tyle samo np. kluczy CS, co przed wymianą walut w sklepie.
Podejrzewam, że jednak większość ludzi pożytkuje wallet u Gejba, Ci nie odczują prawdopodobnie większej różnicy, a może i żadnej.

- Posty: 1662
- Rejestracja: 9 lip 2013, o 17:59
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: -17.660700, -150.639132
- Podziękował: 4 razy
- Podziękowania: 41 razy
- Kontakt:
O. To Valve ma do usunięcia jeszcze tylko minimum jakieś 10 - 15k "gier". Trzymam kciuki, żeby nie zajęło im to kolejnych 10 lat ; D
A co do przewalutowania, to nie rozumiem tego płaczu i teorii spiskowych. Portfel zmienią jednorazowo z euro na złotówki po domyślnym kursie (mają wewnętrzny exchange matrix, który pokazują deweloperom). Na 90% taki jaki dali domyślnie deweloperom, czyli jakieś 3,6 - 3,7 zł. Bo kto by się bawił, żeby w jednym momencie mieć inny przelicznik w sklepie , w portfelu, za doładowanie kartą z allegro, za kupno przedmiotu od Norwega czy Niemca na rynku i za zakup wirtualnej waluty w grach F2P itp. Oni mają tabelę wymiany i ją stosują w danym momencie wszędzie. Jedyne co się może stać to to, że kurs wymiany będzie trochę inny w momencie konwersji. Dali twórcom informację wcześniej, bo akcja zmieniania tylu cen dla tylu walut musi swoje potrwać. Więc jak nastąpi otwarcie sklepu z nową walutą, to kurs może wynosić 3,8 lub 3,9 zł. Nikt tego nie może przewidzieć. Więc miejcie nadzieję, że nasza gospodarka nie dostanie zadyszki przed Winter Sale
Z drugiej strony duże wzrosty pewnie nie będą częste (nawet jak kurs złotówki padnie na pysk), bo nie są mile widziane przez klientów (Nawet w Rosji się przed tym bronili długi czas i tamtejsza waluta musiała naprawdę sięgnąć dna, żeby zwiększyli ceny. Ale wtedy był to ogólny wzrost cen, drożała elektronika, zagraniczna żywność itp). Jak teraz przekonwertują 60€ na 220 zł, to za pół roku nie będą wołać 300 zł za coś, co klienci pamiętają po 220 zł (Dlatego bez względu na kurs dolara do euro istnieje standardowy schemat 60€ za nowe AAA, 40€ za jakiegoś budżetowca, 15 - 20€ za indyka). Więc duzi wydawcy gier (gdzie istnieje pozycja analityka rynku) już teraz przekalkulują jaki kurs ich satysfakcjonuje i takie dadzą ceny (dla nich kurs będzie pewnie bliższy 4 zł). Ale takie "przyszłościowe" myślenie tyczy się dużych graczy, nie jakiegoś Digital Homicide co ceny ustala z kompa w garażu u rodziców. Studia, które wypuszczają samodzielnie crapy po kilka euro po prostu zastosują domyślny przelicznik.
A co do rynku samego w sobie to tak czy siak zmiana będzie tylko pozytywna, bo będziemy mogli wystawiać rzeczy z groszami w końcówce. Więc ścinanie cen "jak u ruskich o 1 kopiejkę" stanie się faktem. Niezadowolona może być tylko garstka, która robi "flip" przedmiotów z CS:GO czy coś, żeby zarabiać i spieniężać to przez sprzedaż padów czy linków. Wtedy mogą stracić kilkadziesiąt złotych zarobku. Ale większość ludzi sprzedaje karty po to, żeby kupować bezpośrednio na Steam (lub doładowuje portfel żeby kupować). Więc dla nich nie będzie żadnej różnicy.
(Tak, grupka kilku osób z tego forum, która zarabia setki tysięcy na sprzedaży skrzynek z CS:GO nie może być uważana za "standardowego" użytkownika. W zasadzie to poza tym forum i grupami skupiającymi się wokół handlu nie znam nikogo kto by się w takie coś bawił. Ludzie są wręcz zaskoczeni, że można się bawić w sprzedaż naklejek czy skrzynek i że to może być dochodowe).
A co do przewalutowania, to nie rozumiem tego płaczu i teorii spiskowych. Portfel zmienią jednorazowo z euro na złotówki po domyślnym kursie (mają wewnętrzny exchange matrix, który pokazują deweloperom). Na 90% taki jaki dali domyślnie deweloperom, czyli jakieś 3,6 - 3,7 zł. Bo kto by się bawił, żeby w jednym momencie mieć inny przelicznik w sklepie , w portfelu, za doładowanie kartą z allegro, za kupno przedmiotu od Norwega czy Niemca na rynku i za zakup wirtualnej waluty w grach F2P itp. Oni mają tabelę wymiany i ją stosują w danym momencie wszędzie. Jedyne co się może stać to to, że kurs wymiany będzie trochę inny w momencie konwersji. Dali twórcom informację wcześniej, bo akcja zmieniania tylu cen dla tylu walut musi swoje potrwać. Więc jak nastąpi otwarcie sklepu z nową walutą, to kurs może wynosić 3,8 lub 3,9 zł. Nikt tego nie może przewidzieć. Więc miejcie nadzieję, że nasza gospodarka nie dostanie zadyszki przed Winter Sale

Z drugiej strony duże wzrosty pewnie nie będą częste (nawet jak kurs złotówki padnie na pysk), bo nie są mile widziane przez klientów (Nawet w Rosji się przed tym bronili długi czas i tamtejsza waluta musiała naprawdę sięgnąć dna, żeby zwiększyli ceny. Ale wtedy był to ogólny wzrost cen, drożała elektronika, zagraniczna żywność itp). Jak teraz przekonwertują 60€ na 220 zł, to za pół roku nie będą wołać 300 zł za coś, co klienci pamiętają po 220 zł (Dlatego bez względu na kurs dolara do euro istnieje standardowy schemat 60€ za nowe AAA, 40€ za jakiegoś budżetowca, 15 - 20€ za indyka). Więc duzi wydawcy gier (gdzie istnieje pozycja analityka rynku) już teraz przekalkulują jaki kurs ich satysfakcjonuje i takie dadzą ceny (dla nich kurs będzie pewnie bliższy 4 zł). Ale takie "przyszłościowe" myślenie tyczy się dużych graczy, nie jakiegoś Digital Homicide co ceny ustala z kompa w garażu u rodziców. Studia, które wypuszczają samodzielnie crapy po kilka euro po prostu zastosują domyślny przelicznik.
A co do rynku samego w sobie to tak czy siak zmiana będzie tylko pozytywna, bo będziemy mogli wystawiać rzeczy z groszami w końcówce. Więc ścinanie cen "jak u ruskich o 1 kopiejkę" stanie się faktem. Niezadowolona może być tylko garstka, która robi "flip" przedmiotów z CS:GO czy coś, żeby zarabiać i spieniężać to przez sprzedaż padów czy linków. Wtedy mogą stracić kilkadziesiąt złotych zarobku. Ale większość ludzi sprzedaje karty po to, żeby kupować bezpośrednio na Steam (lub doładowuje portfel żeby kupować). Więc dla nich nie będzie żadnej różnicy.
(Tak, grupka kilku osób z tego forum, która zarabia setki tysięcy na sprzedaży skrzynek z CS:GO nie może być uważana za "standardowego" użytkownika. W zasadzie to poza tym forum i grupami skupiającymi się wokół handlu nie znam nikogo kto by się w takie coś bawił. Ludzie są wręcz zaskoczeni, że można się bawić w sprzedaż naklejek czy skrzynek i że to może być dochodowe).
- Posty: 1257
- Rejestracja: 2 gru 2012, o 18:46
- Podziękował: 1021 razy
- Podziękowania: 365 razy
- Kontakt:
Ktoś tu zarabia setki tysięcy ze sprzedaży skrzynek CSGO?MSKOTOR pisze: (Tak, grupka kilku osób z tego forum, która zarabia setki tysięcy na sprzedaży skrzynek z CS:GO nie może być uważana za "standardowego" użytkownika. W zasadzie to poza tym forum i grupami skupiającymi się wokół handlu nie znam nikogo kto by się w takie coś bawił. Ludzie są wręcz zaskoczeni, że można się bawić w sprzedaż naklejek czy skrzynek i że to może być dochodowe).

Chodzi mi o to czy mogę aktywować kod doładowania 5$, mając konto w Euro.
- Posty: 2409
- Rejestracja: 17 paź 2016, o 14:29
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 402 razy
- Podziękowania: 838 razy
https://support.steampowered.com/kb_art ... h#currency