Witam.
Chciałem kupić w niemieckim Microsofcie Xboxa series X. Zrobiłem zakup, zapłaciłem dodaną do konta kartą bankową, pobrało mi pieniądze, po czym po 6 dniach roboczych blokady kwoty na moim koncie bankowym otrzymałem informację z MS o tym, że moja płatność nie może zostać zrealizowana. Więc anulowałem zamówienie i pieniądze wróciły na konto. Drugą próbę podjąłem przy pomocy PayPala i tutaj od razu wyskakuje mi komunikat o problemie z przetworzeniem płatności. Czy zrobiłem błąd anulując zamówienie po tym komunikacie że strony MS po 6 dniach? Teraz poczytałem, że czasem jakieś auto wiadomości mogą do nas klientów trafiać. Mój bank PKO wszystkie transakcje rozlicza przeważnie do kilku dni, może tutaj czas oczekiwania jest dłuższy w związku z płatnością za granicą? Nie wiem co mam zrobić, chcę kupić tam konsolę i już nie wiem co robić. Wydaje mi się, że wszystko robię jak należy, kupowałem wiele razy przedmioty z zagranicy, PayPalem również płaciłem bez problemu. Proszę o pomoc i przepraszam, jeśli w złym dziale jest ten temat.
Pozdrawiam
Niemiecki Microsoft Store problem.
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.