Prawdziwy SMS od DHL eCommerce ale nic nie kupowałem
- Posty: 668
- Rejestracja: 22 lut 2017, o 03:25
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 49 razy
- Podziękowania: 63 razy
- Kontakt:
Dzisiaj dostałem SMS o treści – Twoja paczka DHL e-Commerce tu numer XXXXXXXXX została przygotowana przez nadawcę. Przekieruj ją do automatu DHL BOX link oraz pin. Na link nie wchodziłem tylko wszedłem na stronę DHL i wpisałem numer przesyłki i ukazało mi się takie coś (DHL otrzymał dane elektroniczne przesyłki. Informacje zostaną zaktualizowane po przekazaniu przez Nadawcę przesyłki do transportu, wtorek, 27 maja 2025 13:21 Czas lokalny) Chciałem bezpośrednio porozmawiać, z kim telefonicznie z DHL, ale nie znalazłem żadnego numeru telefonu. Miał ktoś podobny numer, bo jakoś nie chce mi się wierzyć, że ktoś pomylił numer telefonu.
- Posty: 250
- Rejestracja: 11 sie 2016, o 15:28
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował: 28 razy
- Podziękowania: 239 razy
- Kontakt:
A co jest nietypowego w pomyleniu numeru telefonu? Czasem wystarczy jedna źle wprowadzona cyfra, czasem skopiowanie złego numeru przez wyszukanie ciągu pokrywającego się z innym, w jakiejś bazie w firmie czy u prywatnego sprzedającego.
Jakie jest konkretnie pytanie? Nie zamawiałeś- nie do Ciebie. Zwyczajnie ignoruj. W najgorszym wypadku będziesz miał jeden telefon od wysyłającej strony, a najprawdopodobniej pomyłka się wyjaśni zanim paczka dotrze do miejsca docelowego bo zostanie to zauważone i skorygowane przez jedną albo drugą stronę.
Kupujący dostają powiadomienia SMS jak i mailowe, więc jak odbiorca nie dostanie SMSa, to zapewne dostanie maila.
Jakie jest konkretnie pytanie? Nie zamawiałeś- nie do Ciebie. Zwyczajnie ignoruj. W najgorszym wypadku będziesz miał jeden telefon od wysyłającej strony, a najprawdopodobniej pomyłka się wyjaśni zanim paczka dotrze do miejsca docelowego bo zostanie to zauważone i skorygowane przez jedną albo drugą stronę.
Kupujący dostają powiadomienia SMS jak i mailowe, więc jak odbiorca nie dostanie SMSa, to zapewne dostanie maila.
- Posty: 160
- Rejestracja: 14 lip 2014, o 20:28
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 19 razy
Pomyłki się zdarzają, że ktoś wpisał zły numer telefonu. Kiedyś znana mi osoba otrzymała SMS do odbioru paczki z paczkomatu z pinem, mimo, że nic nie zamawiała, również okazało się, że jest to prawdziwa przesyłka po sprawdzeniu numeru przesyłki. Sprawa została po prostu zignorowana i tyle.
Możliwe że ktoś zamawia na Aliexpress na nowe konto/ klienta i podał 'wymyślony' numer i trafił na ciebie. Ja sam tak zrobiłem więc jak do kogoś dotrze sms to taki psikus
Czy dhl czy inpost, numer niestety trzeba podać a kod i tak później odbieramy z maila.

Czy dhl czy inpost, numer niestety trzeba podać a kod i tak później odbieramy z maila.
- Posty: 668
- Rejestracja: 22 lut 2017, o 03:25
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 49 razy
- Podziękowania: 63 razy
- Kontakt:
Nigdy mi się nie zdarzyło pomylić e-mail, czy numer telefonu, bo to sprawdzam po 6-7 razy jak wysyłam paczkę. Rozumiem w innych sprawach się pomylić.Gottwald pisze: 27 maja 2025, o 23:11 A co jest nietypowego w pomyleniu numeru telefonu? Czasem wystarczy jedna źle wprowadzona cyfra, czasem skopiowanie złego numeru przez wyszukanie ciągu pokrywającego się z innym, w jakiejś bazie w firmie czy u prywatnego sprzedającego.
Jakie jest konkretnie pytanie? Nie zamawiałeś- nie do Ciebie. Zwyczajnie ignoruj. W najgorszym wypadku będziesz miał jeden telefon od wysyłającej strony, a najprawdopodobniej pomyłka się wyjaśni zanim paczka dotrze do miejsca docelowego bo zostanie to zauważone i skorygowane przez jedną albo drugą stronę.
Kupujący dostają powiadomienia SMS jak i mailowe, więc jak odbiorca nie dostanie SMSa, to zapewne dostanie maila.
Sprawa SMS się wyjaśniła. Kiedyś na Allegro kupiłem plecak, któremu niedawno popsuła się podszewka napisałem do sprzedawcy, który jest partnerem producenta i zostałem poproszony o zdjęcie usterki. Gdy zdjęcie wysłałem to otrzymałem informacje (Dziękuje bardzo, zgłaszam w takim razie uszkodzenie do serwisu i jak tylko dostanę odpowiedź z decyzją, to niezwłocznie o wszystkim Państwa poinformuję. Pozdrawiam i życzę miłego dnia.) Nikt do mnie nie pisał, więc czekałem cierpliwie. Niedawno był kurier z nowym plecakiem, czyli teraz mam dwa plecaki. Nie napiszę, jakiej marki był to plecak, bo niektórzy z forum już by mi zarzucili kryptoreklamę.
Temat do zamknięcia.