O co chodzi w najnowszej reklamie Allegro
- Posty: 668
- Rejestracja: 22 lut 2017, o 03:25
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 49 razy
- Podziękowania: 63 razy
- Kontakt:
Czy może ktoś mi powiedzieć o co chodzi w tej łzawej historyjce kobiecie na szlabanie. Przecież to kupy się tam nie trzyma. Dlaczego Allegro nie zrobiło tak mądrej reklamy jak OLX - Nie Rób -
- Posty: 287
- Rejestracja: 3 sty 2020, o 18:07
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 342 razy
- Podziękowania: 144 razy
- Kontakt:
Obejrzałem. Fabularnie kupy się trzyma ale czy to dobra reklama to ciężko powiedzieć. Mi się nie za bardzo podoba, ja lubię reklamy z tzw. jajem, które zapadają w pamięć a tą ckliwa historyjka za dwa dni zapomnę.
- Posty: 231
- Rejestracja: 5 paź 2013, o 22:49
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 4 razy
- Podziękowania: 25 razy
- Kontakt:
Na stróżówkach siedzą często ciepłe osoby w starszym wieku. Pomagają każdemu w pracy to i próbują pomóc w innych sytuacjach. Budując tym sobie szacunek wśród społeczności. Tu w przerysowany sposób.
Zawód ten jest zastępowany przez automatykę od bardzo dawna, ale w tym przypadku decyzję może podejmować rada osiedla/wspólnota mieszkaniowa.
W związku z tym widząc smutek, czując pustkę, rada osiedla postanawia przywrócić panią stróżującą do pracy.
Czy siedzenie w budce to praca? Tak, acz w dzisiejszych czasach raczej kamera — to może lekko się nie klei.
Przy czym obecnie reklamy nie sprzedają wprost produktów.
Często sprzedają emocje, uczucia i próbują połączyć je z produktem. Tu silne wzruszenie z Allegro.
Poczuj się piękna itd.
By nie było klasyczne kopytko się nie trzyma niczego, ale śmiech to też uczucie.
Ludzie w komentarzach pamiętają też dziadka co się uczył angielskiego. Co potwierdza skuteczność reklamy opartej na emocjach.
Zawód ten jest zastępowany przez automatykę od bardzo dawna, ale w tym przypadku decyzję może podejmować rada osiedla/wspólnota mieszkaniowa.
W związku z tym widząc smutek, czując pustkę, rada osiedla postanawia przywrócić panią stróżującą do pracy.
Czy siedzenie w budce to praca? Tak, acz w dzisiejszych czasach raczej kamera — to może lekko się nie klei.
Przy czym obecnie reklamy nie sprzedają wprost produktów.
Często sprzedają emocje, uczucia i próbują połączyć je z produktem. Tu silne wzruszenie z Allegro.
Poczuj się piękna itd.
By nie było klasyczne kopytko się nie trzyma niczego, ale śmiech to też uczucie.
Ludzie w komentarzach pamiętają też dziadka co się uczył angielskiego. Co potwierdza skuteczność reklamy opartej na emocjach.
- Ci użytkownicy podziękowali Dyziom za ten post (w sumie 3):
- Kotar • TheLastJedi • lactoral