Z tej gry pamiętam tyle że grało się robotem i zabiło inne roboty
to się działo na takiej planecie i z tego co pamiętam to zaczynało się jak statki kosmiczne przylatują na orbitę tej planety
i jak dobrze pamiętam to wysyłają nie samego robota, tylko świadomość czy program który przejmuje kontrole nad robotem i jak zniszczą naszego robota to przejmujemy kontrolę nad innym robotem
z tego co pamiętam to ta gra ma dwa zakończenia
Pierwsze zakończenie to statki odlatują a planeta wybuch
a drugie zakończenie to planeta wysyła fale uderzeniową i wyłącza statki czy coś takiego
może nie zawiłe tych informacji, ale mam nadzieję że wystarczy
Szukam gry tytułu ni pamiętam
- Posty: 102
- Rejestracja: 28 sie 2013, o 14:19
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 5 razy
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
Próbowałeś porozmawiać ze sztuczną inteligencją? Spoko jest do znajdowania takich rzeczy. Ja kiedyś wpisałem "tu tu tu tu" czy coś podobnego i znalazło mi piosenkę, której szukałem.
"To, co opisujesz, brzmi jak gra Outcast: Second Contact lub jej oryginalna wersja Outcast z 1999 roku, chociaż niektóre szczegóły mogą się nieco różnić. W tej grze gracz wciela się w rolę Cuttera Slade’a, który eksploruje obcą planetę Adelpha w celu odnalezienia sondy i zapobiegnięcia katastrofie. Gra ma kilka zakończeń, a w jednym z nich, planowana fala uderzeniowa potencjalnie niszczy zagrożenie. Jednakże nie są to stricte roboty ani przejmowanie świadomości, więc jest możliwe, że mogę się mylić.
Czy być może gra była bardziej futurystyczna i miała bardziej "robotyczny" styl postaci?"
========================================================
"Gra, która pasuje do opisu, to Paradroid lub Paradroid 90. W tej grze gracz przejmuje kontrolę nad robotem i walczy z innymi robotami na statku kosmicznym. Gdy twój robot zostanie zniszczony, możesz przejąć kontrolę nad innym. Mechanika polega na przejmowaniu "umysłu" nowych robotów, co pozwala kontynuować grę z różnymi możliwościami, zależnie od przejętego modelu. Gra ma widok z góry, a rozgrywka jest dynamiczna i wymaga strategii w przejmowaniu kontroli nad przeciwnikami.
Czy to możliwe, że chodziło właśnie o Paradroid lub jego wariant?"
"To, co opisujesz, brzmi jak gra Outcast: Second Contact lub jej oryginalna wersja Outcast z 1999 roku, chociaż niektóre szczegóły mogą się nieco różnić. W tej grze gracz wciela się w rolę Cuttera Slade’a, który eksploruje obcą planetę Adelpha w celu odnalezienia sondy i zapobiegnięcia katastrofie. Gra ma kilka zakończeń, a w jednym z nich, planowana fala uderzeniowa potencjalnie niszczy zagrożenie. Jednakże nie są to stricte roboty ani przejmowanie świadomości, więc jest możliwe, że mogę się mylić.
Czy być może gra była bardziej futurystyczna i miała bardziej "robotyczny" styl postaci?"
========================================================
"Gra, która pasuje do opisu, to Paradroid lub Paradroid 90. W tej grze gracz przejmuje kontrolę nad robotem i walczy z innymi robotami na statku kosmicznym. Gdy twój robot zostanie zniszczony, możesz przejąć kontrolę nad innym. Mechanika polega na przejmowaniu "umysłu" nowych robotów, co pozwala kontynuować grę z różnymi możliwościami, zależnie od przejętego modelu. Gra ma widok z góry, a rozgrywka jest dynamiczna i wymaga strategii w przejmowaniu kontroli nad przeciwnikami.
Czy to możliwe, że chodziło właśnie o Paradroid lub jego wariant?"