No i stało się to co miało stać. Typowe dla model 1914: w ~półtora roku od kupna złapał mocny drift (góra/dół) na lewym sticku. Grać się praktycznie nie da (postać sama chodzi do przodu/tyłu), wszystko lata po menu itd. Poza tym reszta działa jak złoto.
Konsola i pad zarejestrowane na koncie Microsoft, gwarancja na pad do końca lutego przyszłego roku. I teraz zasadnicze pytanie: czego spodziewać się przy realizacji gwarancji bezpośrednio w MS? Z tego co wyczytałem zalecają zapakowanie w folię bąbelkową i wysłanie w zwykłym kartonowym pudełku (nie wraca), oczywiście bez samej konsoli. Z oczywistych oczywistości wyjąć baterię lub akumulator Play&Charge, wysyłać bez kabla itd, Po utworzeniu zlecenia serwisowego dostanie się naklejkę do przedpłaconej wysyłki (jaki przewoźnik jest u MS? Tyle wyczytałem. A na co jeszcze uważać? I ile to trwa bo konsola raczej kiepsko działa bez pada - da się tylko skorzystać z IR blastera w telefonie i używać do streamingów. Robią jakieś problemy z tymi dryftującymi stickami czy od ręki mając świadomość ze dla model 1914 to wada konstrukcyjna? Generalnie prośba o sugestie od kogoś kto przechodził już serwisowanie pada/konsoli bezpośrednio w Microsofcie.
Pad Xbox Series - realizacja gwarancji Microsoft.
- Posty: 704
- Rejestracja: 22 gru 2012, o 21:22
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 72 razy
- Podziękowania: 129 razy
- Kontakt:
Wiesz, 289 zł na ulicy nie leży - multisystemowe pady (PC/Android/Switch/Steam link/PS od Chińczyka z dwoma stickami z przełącznikami z effectem Halla można kupić poniżej 70 zł (choćby Gamesir T4 Nova Lite którego sobie bardzo chwalę) więc tym bardziej nie mam ochoty sponsorować Microsoftu i im odpuszczać fuszerki kupując kolejny pad za prawie 300 zł z wadliwymi przełącznikami co ~1,5 roku. Te 1914 położyli po całości - dla porównania stary pad od X360 działa mi bez żadnych problemów od 2009 r. do dziś.kaloryfer pisze: 4 wrz 2024, o 18:14 Szczerze, mi by sie nie chciało odsyłać i czekać. te pady nie są jakieś drogie chyba. Podłacz do konsoli klawiature i myszke i masz psudo PC.
Że da się podłączyć kb/m to wiem bo od czasu do czasu to robię, ale to nie rozwiązanie - do streamingów i tak wygodniejszy jest pilot IR, a gry i tak w 99% przypadków wymagają pada.Stąd pytanie jak w praktyce wygląda ta procedura gwarancyjna w MS.
- Posty: 1257
- Rejestracja: 2 gru 2012, o 18:46
- Podziękował: 1021 razy
- Podziękowania: 365 razy
- Kontakt:
Wymieniałem pada na gwarancji MS z tego samego powodu. Wypełnij formularz. Zapakuj zgodnie z instrukcją jaka przyjdzie emailem. Kurier odbiera pada i w ok 2 tyg. przysyłają nowego (sprawdzałem numer) bez pudełka MS tylko w zastępczym. Pad śmiga. Niepotrzebnie się martwisz bo obsługa gwarancyjna MS była najmniej problemowa z jaką się spotlałem.Skapiradlo pisze: 4 wrz 2024, o 15:26 No i stało się to co miało stać. Typowe dla model 1914: w ~półtora roku od kupna złapał mocny drift (góra/dół) na lewym sticku. Grać się praktycznie nie da (postać sama chodzi do przodu/tyłu), wszystko lata po menu itd. Poza tym reszta działa jak złoto.
Konsola i pad zarejestrowane na koncie Microsoft, gwarancja na pad do końca lutego przyszłego roku. I teraz zasadnicze pytanie: czego spodziewać się przy realizacji gwarancji bezpośrednio w MS? Z tego co wyczytałem zalecają zapakowanie w folię bąbelkową i wysłanie w zwykłym kartonowym pudełku (nie wraca), oczywiście bez samej konsoli. Z oczywistych oczywistości wyjąć baterię lub akumulator Play&Charge, wysyłać bez kabla itd, Po utworzeniu zlecenia serwisowego dostanie się naklejkę do przedpłaconej wysyłki (jaki przewoźnik jest u MS? Tyle wyczytałem. A na co jeszcze uważać? I ile to trwa bo konsola raczej kiepsko działa bez pada - da się tylko skorzystać z IR blastera w telefonie i używać do streamingów. Robią jakieś problemy z tymi dryftującymi stickami czy od ręki mając świadomość ze dla model 1914 to wada konstrukcyjna? Generalnie prośba o sugestie od kogoś kto przechodził już serwisowanie pada/konsoli bezpośrednio w Microsofcie.

- Ci użytkownicy podziękowali MDA za ten post:
- Skapiradlo
- Posty: 704
- Rejestracja: 22 gru 2012, o 21:22
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 72 razy
- Podziękowania: 129 razy
- Kontakt:
Dziękuję za informacje i uspokojenieMDA pisze: 5 wrz 2024, o 00:38 Wymieniałem pada na gwarancji MS z tego samego powodu. Wypełnij formularz. Zapakuj zgodnie z instrukcją jaka przyjdzie emailem. Kurier odbiera pada i w ok 2 tyg. przysyłają nowego (sprawdzałem numer) bez pudełka MS tylko w zastępczym. Pad śmiga. Niepotrzebnie się martwisz bo obsługa gwarancyjna MS była najmniej problemowa z jaką się spotlałem.![]()

- Ci użytkownicy podziękowali Skapiradlo za ten post:
- MDA