Opisz jedną mechanikę gry, która nie działa, jest zła i napisz w jaki sposób można ją zastąpić (nie poprawić, zastąpić)
Mechanika sprzedawania waluty premium w grach AAA 

- Posty: 294
- Rejestracja: 31 sty 2016, o 16:07
- Discord: simonstillwater
- Podziękował: 292 razy
- Podziękowania: 231 razy
- Kontakt:
No ale z czym masz problem?
- Ci użytkownicy podziękowali xarlo12 za ten post:
- Skywalker1988
Mechanika: "dojenie kasy na wszelkie sposoby" - dlc, 'sizon pasy', waluty premium, płatne bety i early akcesy itp. itd. ...
Czym zastąpić: przyzwoitością developerów (
) i kompletną, oraz niezbugowaną, grą w momencie premiery...
A jeśli to nie miała być fantastyka naukowa, to nie wiem...
Czym zastąpić: przyzwoitością developerów (

A jeśli to nie miała być fantastyka naukowa, to nie wiem...

- Posty: 1583
- Rejestracja: 10 kwie 2013, o 16:41
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 143 razy
- Podziękowania: 331 razy
- Kontakt:
Pytanie jest źle postawione bo nie ma jednej uniwersalnie złej mechaniki (chyba tylko misje eskortowe przychodzą mi na myśl jako przykład powszechnie nielubianej, ale je też da się zrobić dobrze) bo implementacja poszczególnych systemów czasem znacząco różni się w konkretnych tytułach. W jednej grze crafting może być całkowicie zbędny, w innej stanowić filar rozgrywki, w jednej otwarty świat to tylko sztuczne rozciągnięcie czasu gry przez napchanie na mapie generycznych aktywności, konkurenci mogą natomiast w ten sposób oferować niesamowitą swobodę i wolność. Po prostu nie zawsze dana mechanika działa tak samo i każdy system należy rozpatrywać indywidualnie przez pryzmat poszczególnych gier.
No to pewnie w odpowiedzi do zadania dobrze by było po prostu pokazać problem i rozwiązanie na konkretnym przykładzie gry i pewnie o to chodziło.Angrenbor pisze: 16 cze 2023, o 09:35 Pytanie jest źle postawione bo nie ma jednej uniwersalnie złej mechaniki