Opisz jedną mechanikę gry, która nie działa, jest zła i napisz w jaki sposób można ją zastąpić (nie poprawić, zastąpić)

Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 1
Rejestracja: 15 cze 2023, o 13:00
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Mam na studia zrobić zadanie na podany w tytule temat i mam z tym problem. Byłby ktoś w stanie mi pomóc?
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1364
Rejestracja: 28 sty 2013, o 12:31
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 12 razy
Podziękowania: 95 razy
Kontakt:

Crafting - mechanika sztucznie wydłużająca grę. Czym ją zastąpić? Odzyskanym czasem :P
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 561
Rejestracja: 23 mar 2019, o 11:47
Podziękował: 375 razy
Podziękowania: 417 razy
Kontakt:

Mechanika sprzedawania waluty premium w grach AAA :gwizdany:
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 294
Rejestracja: 31 sty 2016, o 16:07
Discord: simonstillwater
Podziękował: 292 razy
Podziękowania: 231 razy
Kontakt:

No ale z czym masz problem?
Ci użytkownicy podziękowali xarlo12 za ten post:
Skywalker1988
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 138
Rejestracja: 2 sie 2020, o 19:14
Podziękował: 83 razy
Podziękowania: 56 razy

Mechanika: "dojenie kasy na wszelkie sposoby" - dlc, 'sizon pasy', waluty premium, płatne bety i early akcesy itp. itd. ...
Czym zastąpić: przyzwoitością developerów ( :lol: ) i kompletną, oraz niezbugowaną, grą w momencie premiery...

A jeśli to nie miała być fantastyka naukowa, to nie wiem... :D
Awatar użytkownika
Zbanowany
Posty: 72
Rejestracja: 25 sty 2023, o 12:24
Podziękował: 13 razy
Podziękowania: 42 razy

Mechanika cziterów w grach multi. Rozwiązanie zlikwidować gry multi.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 38
Rejestracja: 20 sty 2019, o 22:32
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 171 razy
Podziękowania: 186 razy
Kontakt:

Ja nienawidzę, gdy w grach, które nagradzają gracza za eksplorację, min-maxing i ogólną pieczołowitość, wprowadzone zostają również nagrody za pośpiech.

Rozwiązanie: niech twórcy zdecydują się na jedno albo drugie.
Ci użytkownicy podziękowali Yuviri za ten post:
rob006
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1583
Rejestracja: 10 kwie 2013, o 16:41
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 143 razy
Podziękowania: 331 razy
Kontakt:

Pytanie jest źle postawione bo nie ma jednej uniwersalnie złej mechaniki (chyba tylko misje eskortowe przychodzą mi na myśl jako przykład powszechnie nielubianej, ale je też da się zrobić dobrze) bo implementacja poszczególnych systemów czasem znacząco różni się w konkretnych tytułach. W jednej grze crafting może być całkowicie zbędny, w innej stanowić filar rozgrywki, w jednej otwarty świat to tylko sztuczne rozciągnięcie czasu gry przez napchanie na mapie generycznych aktywności, konkurenci mogą natomiast w ten sposób oferować niesamowitą swobodę i wolność. Po prostu nie zawsze dana mechanika działa tak samo i każdy system należy rozpatrywać indywidualnie przez pryzmat poszczególnych gier.
Ci użytkownicy podziękowali Angrenbor za ten post:
Quoyque
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 21
Rejestracja: 10 kwie 2013, o 15:41
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:

Angrenbor pisze: 16 cze 2023, o 09:35 Pytanie jest źle postawione bo nie ma jednej uniwersalnie złej mechaniki
No to pewnie w odpowiedzi do zadania dobrze by było po prostu pokazać problem i rozwiązanie na konkretnym przykładzie gry i pewnie o to chodziło.
ODPOWIEDZ