[CS:GO] Tematyczny Hyde Park
Regulamin forum
Regulamin działu rozgrywki sieciowe
1. Prosimy o nie tworzenie kilku wątków dla tej samej gry z wyjątkiem tych, które dostępne są na różne platformy.
2. Prosimy używanie tagów z oznaczeniem platformy ([PC], [PS3], [X360] etc.) na początku tytułu każdego tematu.
Regulamin działu rozgrywki sieciowe
1. Prosimy o nie tworzenie kilku wątków dla tej samej gry z wyjątkiem tych, które dostępne są na różne platformy.
2. Prosimy używanie tagów z oznaczeniem platformy ([PC], [PS3], [X360] etc.) na początku tytułu każdego tematu.
- Posty: 127
- Rejestracja: 16 paź 2015, o 18:28
- Lokalizacja: Black Mesa,Nowy Meksyk,Stany Zjednoczone
- Podziękował: 216 razy
- Podziękowania: 43 razy
- Kontakt:
Uwaga na scam!

Macie tutaj linki, aby zgłosić tego oszusta!
https://www.youtube.com/watch?v=b5xPq22M_Kk
https://www.youtube.com/@imissyousomuch2359
https://source2cs.pro/





Macie tutaj linki, aby zgłosić tego oszusta!
https://www.youtube.com/watch?v=b5xPq22M_Kk
https://www.youtube.com/@imissyousomuch2359
https://source2cs.pro/
To dopiero początek, Source 2 pozwoli Valve dodać wiele nowości, a mapperzy będą mogli tworzyć o wiele lepsze mapy.
Port mapy zrobionej pod Source 1, a nowa mapa zrobiona z myślą o Source 2 to co innego, nowy silnik w porównaniu do znanych silników jak Unity czy Unreal ma standardowe limity, a Source 1 jak wiadomo ma spore limity, np. zawyżając, maksymalna szerokość mapy to około 832 metrów (lub 624, trudno określić, obie liczby mogą być niepoprawne, ale mniej więcej są to tego typu wielkości). Na nowym silniku Valve będzie mogło np. zrobić alternatywną wersję trybu Danger Zone gdzie mapy będą mogły być o wiele większe (było wiele przecieków, że mają dodać pojazdy). Nowości mają się pokazywać w trakcie testów, w tym upublicznione mają zostać narzędzia dla twórców map. Prawdopodobnie w dniu premiery pełnej wersji dostaniemy też jakąś dużą aktualizacje i coś w stylu operacji.