Aktywowany przez ciebie klucz produktu Steam został usunięty z konta.

Dyskusja o wszystkim co dotyczy Łowcowego Bazaru
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 585
Rejestracja: 31 paź 2013, o 09:18
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 32 razy
Podziękowania: 12 razy
Kontakt:

Kupiłem na bazarze dwa klucze z najnowsze humbla a tam taki komunikat
Załączniki
332685018_1135120973823963_1137887582604898910_n.png
332685018_1135120973823963_1137887582604898910_n.png (45.61 KiB) Przejrzano 2712 razy
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 2409
Rejestracja: 17 paź 2016, o 14:29
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 402 razy
Podziękowania: 838 razy

Zgaduję, że komuś zrobili refund, bo dla części ludzi kupony nie działały. To oddawali kasę, przywracali kupon i trzeba było kupić jeszcze raz. Tylko zgaduję.
Chyba że przy obu kluczach ten komunikat ci wyskoczył? I ta sama gra?
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 280
Rejestracja: 25 mar 2014, o 14:58
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 62 razy
Podziękowania: 27 razy
Kontakt:

tak to jest zwiazane z tymi zwrotami od humbla, jak ktos pisal do nich o znizke to cofali calego bundla z kluczami zeby ktos na nowo mogl kupic ze znizka, musisz sie odezwac do sprzedajacego zeby Ci podeslal nowy klucz albo oddal kase bo jemu zwrocili pieniadze za ta paczke z ktorej wyslal Ci klucz
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 585
Rejestracja: 31 paź 2013, o 09:18
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 32 razy
Podziękowania: 12 razy
Kontakt:

to samo miałem na bazarze,sprzedajacy oddał kasę
ODPOWIEDZ