Wczoraj około 21 dokonałem pierwszej transakcji przez MS Store (stronę internetową) ze względu na zniżkę na pady do Xboxa. Moim łupem miał paść pad z kablem typu c za 188,30. Niestety po kilku godzinach, kiedy spojrzałem na maila (było już po 24), jak się okazało chwilę dokonaniu płatności (dotpay) przyszedł mi mail o następującej treści:
"Artykuły w Twoim zamówieniu usług Microsoft zostały anulowane
Dziękujemy za zakupy u nas. Wystąpił nieoczekiwany problem po naszej stronie. Nie mogliśmy przetworzyć niektórych elementów w Twoim zamówieniu, więc musieliśmy je anulować.
Przepraszamy za niedogodności. Aby kupić anulowane pozycje, odwiedź sklep Microsoft Store i złóż kolejne zamówienie."
Idąc więc za poradą, zamówiłem pada jeszcze raz. Tym razem jednak przez swoje gapiostwo czarnego bez kabla typu C. I tym razem jednak po dokonaniu płatności (również dotpay) , dosłownie za sekundę otrzymałem maila o takiej samej treści.
Obecnie zamówienia znajdują się w historii, w filtrze "w toku", z przewidywanym czasem realizacji 30 listopada, chociaż jak się domyślam w najbliższym dniu roboczym status ten zmieni się negatywnie.
Po tej drugiej transakcji zacząłem się zastanawiać, czy może ten pad jest już najzwyczajniej w świecie niedostępny, ale dzisiaj na stronie MS Store dalej wygląda jakby można było go kupić.
Jestem zielony jeżeli chodzi o MS Store, stąd też zwracam się do Was z pytaniem, czy ktoś miał podobną sytuację? Nie ukrywam, że dalej byłbym zainteresowany skorzystaniem z tej promocji, jednak średnio uśmiecha mi się po raz kolejny dokonać płatności na zamówienie, które z bomby zostanie anulowane i zamrozi mi pieniądze. Drugie pytanie, po jakim czasie MS Store zwraca środki, są to standardowe 3-5 dni? Z góry dzięki
