Microsoft Store- pierwszy kontakt

Promocje na gry na konsole Xbox, Playstation, Nintendo. Okazyjne ceny konsol oraz sprzętu elektronicznego.
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 2
Rejestracja: 26 lis 2022, o 11:34
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 0

Witam,

Wczoraj około 21 dokonałem pierwszej transakcji przez MS Store (stronę internetową) ze względu na zniżkę na pady do Xboxa. Moim łupem miał paść pad z kablem typu c za 188,30. Niestety po kilku godzinach, kiedy spojrzałem na maila (było już po 24), jak się okazało chwilę dokonaniu płatności (dotpay) przyszedł mi mail o następującej treści:

"Artykuły w Twoim zamówieniu usług Microsoft zostały anulowane

Dziękujemy za zakupy u nas. Wystąpił nieoczekiwany problem po naszej stronie. Nie mogliśmy przetworzyć niektórych elementów w Twoim zamówieniu, więc musieliśmy je anulować.

Przepraszamy za niedogodności. Aby kupić anulowane pozycje, odwiedź sklep Microsoft Store i złóż kolejne zamówienie."

Idąc więc za poradą, zamówiłem pada jeszcze raz. Tym razem jednak przez swoje gapiostwo czarnego bez kabla typu C. I tym razem jednak po dokonaniu płatności (również dotpay) , dosłownie za sekundę otrzymałem maila o takiej samej treści.

Obecnie zamówienia znajdują się w historii, w filtrze "w toku", z przewidywanym czasem realizacji 30 listopada, chociaż jak się domyślam w najbliższym dniu roboczym status ten zmieni się negatywnie.

Po tej drugiej transakcji zacząłem się zastanawiać, czy może ten pad jest już najzwyczajniej w świecie niedostępny, ale dzisiaj na stronie MS Store dalej wygląda jakby można było go kupić.

Jestem zielony jeżeli chodzi o MS Store, stąd też zwracam się do Was z pytaniem, czy ktoś miał podobną sytuację? Nie ukrywam, że dalej byłbym zainteresowany skorzystaniem z tej promocji, jednak średnio uśmiecha mi się po raz kolejny dokonać płatności na zamówienie, które z bomby zostanie anulowane i zamrozi mi pieniądze. Drugie pytanie, po jakim czasie MS Store zwraca środki, są to standardowe 3-5 dni? Z góry dzięki :D
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 1956
Rejestracja: 22 cze 2013, o 19:20
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 249 razy
Podziękowania: 393 razy
Kontakt:

Zamawialem pada 2 miesiące temu w M$ Store.
Minutę po zamówieniu dostałem mail o anulacji, mimo, ze płatność przeszła bez problemu.
Chwilę później czat z supportem,- okazało się, że wszystko z zamówieniem wygląda OK, konsultant nie wie skąd mail o anulacji.
Po ok 2-3h na stronie M$ pojawiło się w końcu zamówienie w historii.

Te maila o anulacji to jakiś ich zbugowany automat.
Ci użytkownicy podziękowali McSnake za ten post:
RandomHuman
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 372
Rejestracja: 3 lut 2017, o 13:53
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 87 razy
Podziękowania: 125 razy

Na Twoje pytania Ci nie odpowiem, ale poradzę tyle - weź do nich zadzwoń i wypytaj o to wszystko. Z moich doświadczeń support MS jest świetny i bardzo pomocny.

Masz dwie możliwości - chat z supportem, ale to jest tylko po ang. i nie wiem, czy Ci tak ładnie pomogą w kwestiach zakupowych (w kwestiach technicznych/doradztwa na pewno). Poza tym kiedyś łatwiej było wskoczyć na chat z człowiekiem, teraz bieda się doklikać do tego, bo automat chce wszystko załatwić poradnikami online.

Możesz za to na stronie supportu MS zamówić rozmowę z konsultantem. Jest to tym bardziej spoko, bo podajesz swój nr telefonu i dzwonią, jak ktoś jest dostępny, nie musisz czekać na linii. Tylko że to chyba jest pon. - pt., w weekendy mają wolne. I teraz nie powiem Ci na pewno, czy dobrze mówię, bo ja zamawiałem support przez stronę Xboxa, nie MS, ale to raczej jest jeden pies i jeden numer; jakby co, to Cię przełączą. I jak zaczniesz już raz sprawę, to łatwiej się dogadać, bo Cię po nr telefonu rozpoznają, sprawdzą sobie i może kontynuować z inną osobą ze wsparcia.

Polecam kontakt z nimi od razu, bo są pomocni, a tu się możesz nie doczekać, jeśli komuś się nie trafiła podobna sprawa.
Ci użytkownicy podziękowali JasonTodd za ten post:
RandomHuman
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 2
Rejestracja: 26 lis 2022, o 11:34
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 0

Dzisiaj dostałem maila od DPD, że przesyłka została nadana. Wyszło na to, że to faktycznie zbugowany automat słał te maile o anulowaniu zamówienia, bo idą dwa pady. Fajny burdel, teraz zapewne jednego im odeślę :lol: Mówią, że pierwsze wrażenie jest najważniejsze... Cóż mogę rzec, Microsoft mnie nie kupił.

Niemniej dziękuję Panowie za poświęcony czas
:piwo:
ODPOWIEDZ