Ubisoft Connect (Uplay) i Ubisoft Store - temat ogólny

Okazyjne ceny gier na PC z dystrybucji elektronicznej. Klucze Steam, GOG, Origin, Uplay itd
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 726
Rejestracja: 7 wrz 2013, o 23:02
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 44 razy
Podziękowania: 169 razy
Kontakt:

pioytyr pisze: 6 sie 2022, o 18:51 Co jest grane (...) a tu nagle zniknęła. Często tak u nich jest?
Niektórzy piszą, że gry z kont także znikają ;)
Wiec wiesz, ten tego, omijam
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1492
Rejestracja: 10 kwie 2013, o 16:41
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 122 razy
Podziękowania: 252 razy
Kontakt:

Czy zniżka za te Ubipunkty czy jak to się tam nazywa działa też przy zakupie abonamentu Ubisoft+?
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 664
Rejestracja: 24 lip 2019, o 14:50
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 257 razy
Podziękowania: 244 razy

Angrenbor pisze: 10 paź 2022, o 11:58 Czy zniżka za te Ubipunkty czy jak to się tam nazywa działa też przy zakupie abonamentu Ubisoft+?
Niestety nie.
Ci użytkownicy podziękowali StonRoc za ten post:
Angrenbor
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 781
Rejestracja: 15 wrz 2013, o 21:55
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 261 razy
Podziękowania: 387 razy
Kontakt:

Angrenbor pisze: 10 paź 2022, o 11:58 Czy zniżka za te Ubipunkty czy jak to się tam nazywa działa też przy zakupie abonamentu Ubisoft+?
Nie, a przynajmniej jak ostatnio się tym interesowałem z 2-3 miesiące temu, to nie można było sobie obniżyć ceny przy pomocy kodów zniżkowych.
Ci użytkownicy podziękowali Seyonne za ten post:
Angrenbor
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1492
Rejestracja: 10 kwie 2013, o 16:41
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 122 razy
Podziękowania: 252 razy
Kontakt:

StonRoc pisze: 10 paź 2022, o 12:53 Niestety nie.
Seyonne pisze: 10 paź 2022, o 12:56 Nie, a przynajmniej jak ostatnio się tym interesowałem z 2-3 miesiące temu, to nie można było sobie obniżyć ceny przy pomocy kodów zniżkowych.
Szkoda, dzięki za info.
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 1218
Rejestracja: 1 gru 2015, o 07:31
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 213 razy
Podziękowania: 138 razy
Kontakt:

Czy gra Immortals Fenyx Rising była za darmo rozdawana czy cos? Kupilem ja przed chwila na GMG, a tutaj widze ze ją mam. Sprawdzam historie zakupów i nie mam jej kupionej w ubisoft. Na email tez pusto. Magicznie sie pojawiła xD
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 278
Rejestracja: 9 cze 2020, o 19:50
Podziękował: 161 razy
Podziękowania: 177 razy

Hardkor pisze: 18 lis 2022, o 17:33 Czy gra Immortals Fenyx Rising była za darmo rozdawana czy cos? Kupilem ja przed chwila na GMG, a tutaj widze ze ją mam. Sprawdzam historie zakupów i nie mam jej kupionej w ubisoft. Na email tez pusto. Magicznie sie pojawiła xD
Nie była, może kiedyś pobrałeś z Ubi+ albo Game Passa? Ale wtedy byłaby ikonka Ubisoft+ i wykrzyknik na okładce w launcherze.
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 1218
Rejestracja: 1 gru 2015, o 07:31
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 213 razy
Podziękowania: 138 razy
Kontakt:

pioytyr pisze: 18 lis 2022, o 17:39
Hardkor pisze: 18 lis 2022, o 17:33 Czy gra Immortals Fenyx Rising była za darmo rozdawana czy cos? Kupilem ja przed chwila na GMG, a tutaj widze ze ją mam. Sprawdzam historie zakupów i nie mam jej kupionej w ubisoft. Na email tez pusto. Magicznie sie pojawiła xD
Nie była, może kiedyś pobrałeś z Ubi+ albo Game Passa? Ale wtedy byłaby ikonka Ubisoft+ i wykrzyknik na okładce w launcherze.
Nie ma takiej ikonki. Mam game passa, ale to bym musiał odpalać z gamepassa, a nie prosto z ubisoftu. No nie mam pojecia xD
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 278
Rejestracja: 9 cze 2020, o 19:50
Podziękował: 161 razy
Podziękowania: 177 razy

Hardkor pisze: 18 lis 2022, o 17:41

Nie ma takiej ikonki. Mam game passa, ale to bym musiał odpalać z gamepassa, a nie prosto z ubisoftu. No nie mam pojecia xD
Game Pass pobiera przez launcher Ubisoftu, więc pewnie kiedyś próbowałeś ściągnąć czy coś. Jeśli połączysz konta to nie ma nawet ikonki Ubi+, sprawdzone na R6 Extraction.
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 1218
Rejestracja: 1 gru 2015, o 07:31
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 213 razy
Podziękowania: 138 razy
Kontakt:

pioytyr pisze: 18 lis 2022, o 17:43
Hardkor pisze: 18 lis 2022, o 17:41

Nie ma takiej ikonki. Mam game passa, ale to bym musiał odpalać z gamepassa, a nie prosto z ubisoftu. No nie mam pojecia xD
Game Pass pobiera przez launcher Ubisoftu, więc pewnie kiedyś próbowałeś ściągnąć czy coś. Jeśli połączysz konta to nie ma nawet ikonki Ubi+, sprawdzone na R6 Extraction.
Tak, racja. Połączone konta mam. Odpallem apke xbox i pokazalo mi zainstalowana gre (a przeciez bralem ja prosto z ubisoftu)
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 98
Rejestracja: 17 gru 2013, o 18:16
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 10 razy
Podziękowania: 1 raz

Ktoś mi powie, czy dobrze rozumiem, że kupon dostanę dopiero za wydaniu 80 zł na kolejny zakup? Upatrzyłem FC6, ale z kuponem wychodzi ok, bez średnio, a niestety Valhallę już mam i nie mam co kupić więcej :( Dobrze rozumiem, że pozostaj emi cała cena FC6 bez dodatkowej zniżki za kupon?
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 156
Rejestracja: 28 maja 2014, o 00:50
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 42 razy
Kontakt:

alvaro pisze: 19 lis 2022, o 09:07 Ktoś mi powie, czy dobrze rozumiem, że kupon dostanę dopiero za wydaniu 80 zł na kolejny zakup? Upatrzyłem FC6, ale z kuponem wychodzi ok, bez średnio, a niestety Valhallę już mam i nie mam co kupić więcej :( Dobrze rozumiem, że pozostaj emi cała cena FC6 bez dodatkowej zniżki za kupon?
Możesz dostać kupon tez za ubipunkty. Masz już Valhalle, wystarczy, że trochę pograsz i wbijesz parę poziomów. Za każdy jest bodajże 10 punktów, a za pełny 20 (?), więc parę poziomów i masz 100 do kuponu 20%
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 90
Rejestracja: 15 mar 2017, o 17:46
Podziękował: 63 razy
Podziękowania: 95 razy

Mieliście jakieś doświadczenie z supportem Ubisoftu i możecie się nim podzielić? 07.12 utworzyłem ticket dotyczący DLC w starszych grach z serii AC (dla tych, co nie wiedzą - mieli je wyłączyć i ostatecznie to zrobili, ale jeżeli aktywowało się je przed określoną datą, to pozostawały na koncie, więcej info TUTAJ. W międzyczasie zgłoszenie zostało zaktualizowane dwukrotnie (znaczy się jedną z właściwości zgłoszenia jest "Zaktualizowane", no i tam data została zaktualizowana), 09.12 oraz 14.12, ale tak naprawdę nic się z nim nie stało, nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, status zgłoszenia to nadal było "Nowe", a o samej aktualizacji dowiedziałem się po ręcznym sprawdzeniu ticketa, nie otrzymałem żadnego stosownego powiadomienia na maila. Kilkanaście minut temu dodałem do zgłoszenia komentarz z zapytaniem, czy mógłbym poznać status zgłoszenia, po czym status automatycznie zmienił się na "W toku".

Więc tak to działa? Olewają kompletnie zgłoszenie dopóki ktoś nie skontaktuje się z nimi ponownie i dopiero wtedy łaskawie je procesują (no cóż, zobaczymy, czy w ogóle tak jest, póki co zmienił się jedynie status, ale stało się to z automatu)?
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 1194
Rejestracja: 6 lut 2014, o 17:41
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 112 razy
Podziękowania: 166 razy
Kontakt:

Haazheel pisze: 16 gru 2022, o 01:39 (...)
Pomoc techniczna Ubisoft nie istnieje. Tam siedzą Hindusi z translatorem i listą odpowiedzi kopiuj wklej.
Celowo z kilku kont opisałem im ten sam problem i za każdym razem po moich naciskach dostałem na każdym inną odpowiedź.
Przez 6 tygodni nie działał serwer multi AC3 a każde zgłoszenie w tej sprawie to była sama formułka od nich: przeprowadź kroki zawarte w faq. Do nich nawet nie docierało gdy pisałem że wszyscy tak mają z różnych części świata. I teraz najlepszy numer. Hindus nr 1 odpowiada na końcu że jest problem i nie wiedzą kiedy go rozwiążą.
Hindus nr 2 pięć minut później zaczyna formułkę o testach połączenia i wg niego serwer działa. Więc mu mówię że przed chwilą Hindus nr 1 mi powiedział że przecież nie działa. Hindus nr 2 myśli i napisał że "sprawdza". Mija pięć minut i odpowiada że faktycznie jest problem ale oni z tym nic nie mogą zrobić, trzeba czekać.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 781
Rejestracja: 15 wrz 2013, o 21:55
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 261 razy
Podziękowania: 387 razy
Kontakt:

Mogę potwierdzić. Co prawda ostatni raz pisałem do nich 2-3 lata temu, ale to była katorga. Kompletny brak zrozumienia tego, co potrzebuję, odpisywali na zupełnie inny temat. Do tego na odpowiedzi czekałem czasem i miesiąc. Zdarzyło się nawet, że kontakt z supportem urywał się całkowicie, więc zakładałem nowego ticketa, tam jakimś cudem sprawę udawało się rozwiązać, po czym nagle, dwa tygodnie później, otrzymywałem w odpowiedzi na pierwszego, że nic się nie da w tej dziedzinie zrobić.

Ogólnie, trzeba być nachalnym i wbijać się jak nie drzwiami, to oknem. W końcu się uda. Jak ktoś będzie Cię zbywał, zakładaj drugiego na ten sam temat, może dostaniesz inną osobę, która akurat będzie miała ochotę zrobić coś więcej niż kopiuj-wklej formułki ;)
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 90
Rejestracja: 15 mar 2017, o 17:46
Podziękował: 63 razy
Podziękowania: 95 razy

Obawiałem się tego, słyszałem głosy, że Ubisoft posiada absolutnie najgorszy support ze wszystkich większych platform już lata temu, ale liczyłem, że coś się od tamtego momentu ruszyło.

No nic, sprawa, o której pisałem, nie jest jakimś dużym priorytetem, więc najwyżej będę ich zasypywał toną ticketów, no i zobaczymy :P
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 298
Rejestracja: 28 lut 2015, o 09:39
Płeć: Mężczyzna
Discord: jojoPL1987#1944
Podziękował: 34 razy
Podziękowania: 114 razy
Kontakt:

Godzinę temu dostałem maila, że zostałem zarejestrowany do zamkniętych testów beta ich klienta. Sęk w tym, że do niczego takiego się nie zgłaszałem. O co chodzi? Ktoś ma dostęp do mojego konta Ubi?
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 181
Rejestracja: 11 sie 2016, o 15:28
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Katowice
Podziękował: 25 razy
Podziękowania: 151 razy
Kontakt:

jojo87 pisze: 14 mar 2023, o 19:30 Godzinę temu dostałem maila, że zostałem zarejestrowany do zamkniętych testów beta ich klienta. Sęk w tym, że do niczego takiego się nie zgłaszałem. O co chodzi? Ktoś ma dostęp do mojego konta Ubi?
W ustawieniach przez klienta albo www musiałeś zaznaczyć uczestnictwo w betach i testach, albo kiedyś zrobiłeś to w jakiejś ankiecie. Jeśli nie to może wysyłają randomowo do użytkowników z określonym stażem w serwisie czy coś.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 67
Rejestracja: 2 sie 2020, o 19:14
Podziękował: 47 razy
Podziękowania: 22 razy

MerlinPL pisze: 16 gru 2022, o 08:16 Tam siedzą Hindusi z translatorem i listą odpowiedzi kopiuj wklej.
Niestety, Hindusi to rak świata IT ogółem, nie tylko supportów wszelkiej maści...
Są tani jak barszcz, więc wszystkie firmy ich biorą...

Kiedyś poprosiłem taką jedną "specjalistkę" o zrestartowanie lapa i obserwowałem dłuższą chwilę jak kombinuje jak koń pod górę...
Może byłoby to i śmieszne, gdyby nie miała na linkedinie wpisanego kilkuletniego doświadczenia w obsłudze komputera i programowaniu... :-?
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 2503
Rejestracja: 3 gru 2012, o 16:40
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 71 razy
Podziękowania: 231 razy
Kontakt:

Na ubishopie również mają wiosenną wyprzedaż: https://store.ubi.com/eu/spring-sale?lang=en-PL

Niestety ceny te same co zawsze :/
ODPOWIEDZ