Poziomy pasek na monitorze

Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 124
Rejestracja: 11 lut 2017, o 13:40
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 40 razy
Podziękowania: 91 razy

Wiem, że to nie forum sprzętowe, ale zapytam.
Dzisiaj zauważyłem cieniutki pasek biegnący w poprzek ekranu. Widoczny jest głównie w (sorki za niezbyt naukowe określenie) lekko podświetlonej czerni. W grach to drażni jak cholera. W necie znalazłem zdjęcie usterki podobnej do mojej. Pytanie brzmi: da się to naprawić, czy czeka mnie kupno nowego monitora? I jeszcze jedno: po włączeniu monitora, gdy wyświetla się logo Iiyamy paska nie ma. Pojawia się dopiero po chwili, jak szanowny się rozgrzeje.
Edit: Jednak są dwa poziome paski w odległości 1cm od siebie. Dokładnie jak na tej fotce.
Załączniki
7656091500_1513686384.jpg
7656091500_1513686384.jpg (1.55 MiB) Przejrzano 4074 razy
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 1216
Rejestracja: 16 paź 2015, o 20:11
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 139 razy
Kontakt:

DywanPerski pisze: 12 sty 2021, o 19:58 Wiem, że to nie forum sprzętowe, ale zapytam.
Dzisiaj zauważyłem cieniutki pasek biegnący w poprzek ekranu. Widoczny jest głównie w (sorki za niezbyt naukowe określenie) lekko podświetlonej czerni. W grach to drażni jak cholera. W necie znalazłem zdjęcie usterki podobnej do mojej. Pytanie brzmi: da się to naprawić, czy czeka mnie kupno nowego monitora? I jeszcze jedno: po włączeniu monitora, gdy wyświetla się logo Iiyamy paska nie ma. Pojawia się dopiero po chwili, jak szanowny się rozgrzeje.
Edit: Jednak są dwa poziome paski w odległości 1cm od siebie. Dokładnie jak na tej fotce.
Rok temu tydzien przed koncem gwarancji reklamowalem podobną usterke tylko u dołu ekranu ,tez od liyamy ;D to wymienili mi matryce. Jak niemasz już gwarancji możliwe ze lepiej Ci wyjdzie juz kupno nowego monitora .
Ci użytkownicy podziękowali Monek22 za ten post:
DywanPerski
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 124
Rejestracja: 11 lut 2017, o 13:40
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 40 razy
Podziękowania: 91 razy

Monek22 pisze: 12 sty 2021, o 20:20 Rok temu tydzien przed koncem gwarancji reklamowalem podobną usterke tylko u dołu ekranu ,tez od liyamy ;D to wymienili mi matryce. Jak niemasz już gwarancji możliwe ze lepiej Ci wyjdzie juz kupno nowego monitora .
No to idealnie, bo pół roku temu mi się skończyła :lol:
ODPOWIEDZ