SteelSeries Arctis 1

Promocje na gry na konsole Xbox, Playstation, Nintendo. Okazyjne ceny konsol oraz sprzętu elektronicznego.
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 8
Rejestracja: 26 cze 2014, o 09:44
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Hej wszystkim.

https://lowcygier.pl/sprzet-gamingowy/b ... ia-expert/
Kupiłem te słuchawki z linka powyżej.
Jednak teraz widzę, że zmienili opis na inny. Myślę, że wyślą mi jednak te przewodowe. Mam screenshot strony żeby udowodnić, ale czy to wystarczy? Jak mam dociekać żeby mi wydali bezprzewodowe?

Na razie jeszcze nie wysłali, ale już z góry pytam co robić w razie jakby wysłali przewodowe.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 860
Rejestracja: 15 wrz 2013, o 21:55
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 289 razy
Podziękowania: 459 razy
Kontakt:

Na proformie masz zapisany model? Faktura w ME się chyba generuje przy zakupie i tam powinno być info.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 8
Rejestracja: 26 cze 2014, o 09:44
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Faktura wskazuje na numer produktu a tam został już zmieniony opis na przewodowe.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 8
Rejestracja: 26 cze 2014, o 09:44
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Teraz dostałem maila, że realizacja może się przedłużyć, a słuchawki przewodowe całkowicie wycofali z oferty na stronie, natomiast bezprzewodowe widnieją na stronie, ale jako niedostępne.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 8
Rejestracja: 26 cze 2014, o 09:44
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Powiedzieli na infolinii, że to była pomyłka i że sprzedaż wstrzymana. I nie wiadomo co dalej.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 1
Rejestracja: 4 lis 2020, o 11:39
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Hej Vieh,

Rozmawiałem dziś z rzecznikiem praw konsumenta odnośnie tego. Dowiedziałem się, że warto wystąpić o wykonanie umowy, jako konsumenci możemy się tego domagać. Jeśli mógłbym ten screen od ciebie pożyczyć to byłbym wdzięczny, dziś o 15 będę z nimi rozmawiać i powiem, że to jest ich błąd i oczekuję wywiązania się z umowy bo sorry ale słuchawki przewodowe Arctis 1 można kupić nawet za 170 zł, a najdroższe widziałem za 250, a oni chcą nam wcisnąć je za 280 i dać 50 zl zniżki, co jest absurdem
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 8
Rejestracja: 26 cze 2014, o 09:44
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Asuto pisze: 4 lis 2020, o 14:18 Hej Vieh,

Rozmawiałem dziś z rzecznikiem praw konsumenta odnośnie tego. Dowiedziałem się, że warto wystąpić o wykonanie umowy, jako konsumenci możemy się tego domagać. Jeśli mógłbym ten screen od ciebie pożyczyć to byłbym wdzięczny, dziś o 15 będę z nimi rozmawiać i powiem, że to jest ich błąd i oczekuję wywiązania się z umowy bo sorry ale słuchawki przewodowe Arctis 1 można kupić nawet za 170 zł, a najdroższe widziałem za 250, a oni chcą nam wcisnąć je za 280 i dać 50 zl zniżki, co jest absurdem
Dzięki za kontakt. Wysłałem Ci na maila.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 1
Rejestracja: 11 lut 2020, o 14:30
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Witam wszystkich,

z zawodu jestem prawnikiem i również zakupiłem przedmiotowe słuchawki.

Po dzisiejsze rozmowie z pracownikiem media expert, moje zamówienie zostało do mnie wysłane.

Należ zaznaczyć, że zawarliście umowę sprzedaży ze sklepem (art. 535 k.c.) i nie ma podstaw do tego, aby wasze zamówienia nie zostały zrealizowane.

Błąd, na który media expert się powołuje, nie jest błędem istotnym w myśl art 84 § 2 k.c., dlatego też nie może on uchylić się od skutków pranwych złożonego oświadczenia woli na podstawie art. 84 w zw. z art 88 § 1 k.c.

Przeczytałem również regulamin sklepu i nie ma tam żadnej klauzuli, która umożliwiała by odstąpienie od umowy przez media expert.

W przypadku odmowy realizacji waszych zamówień, żądajcie wskazania podstawy prawnej na jakiej media expert się opiera. Tłumaczenie sklepu, że pojawił się błąd na stronie nie jest żadnym tłumaczeniem.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 8
Rejestracja: 26 cze 2014, o 09:44
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Benekkol pisze: 5 lis 2020, o 21:53 Witam wszystkich,

z zawodu jestem prawnikiem i również zakupiłem przedmiotowe słuchawki.

Po dzisiejsze rozmowie z pracownikiem media expert, moje zamówienie zostało do mnie wysłane.

Należ zaznaczyć, że zawarliście umowę sprzedaży ze sklepem (art. 535 k.c.) i nie ma podstaw do tego, aby wasze zamówienia nie zostały zrealizowane.

Błąd, na który media expert się powołuje, nie jest błędem istotnym w myśl art 84 § 2 k.c., dlatego też nie może on uchylić się od skutków pranwych złożonego oświadczenia woli na podstawie art. 84 w zw. z art 88 § 1 k.c.

Przeczytałem również regulamin sklepu i nie ma tam żadnej klauzuli, która umożliwiała by odstąpienie od umowy przez media expert.

W przypadku odmowy realizacji waszych zamówień, żądajcie wskazania podstawy prawnej na jakiej media expert się opiera. Tłumaczenie sklepu, że pojawił się błąd na stronie nie jest żadnym tłumaczeniem.
Dzięki wielkie. Spróbuję się skontaktować.
ODPOWIEDZ