PAYSAFECARD - Temat Ogólny

Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1477
Rejestracja: 5 lis 2015, o 21:49
Płeć: Kobieta
Podziękował: 36 razy
Podziękowania: 110 razy

Niestety często zdarza się, że karty zostają bez żadnego powodu zablokowane (przy płatności po prostu system płatności nas informuje, że zostały zablokowane ze względów bezpieczeństwa i odsyła do strony z formularzem/obsługą klienta).

Jak działa zwrot dostępnych środków paysafecard lub co trzeba podać w formularzu odblokowania kart?

W celu złożenia wniosku o zwrot online lub odblokowanie kodów kart prosimy przygotować następujące dane i dokumenty :
- dane konta bankowego (nazwa banku, IBAN, BIC)
- kopia PIN-u (kopie PIN-ów), którego dotyczy zwrot
- Pozostałe dokumenty, które mogą być wymagane (nie mogą być, tylko są wymagane, a nawet podając skan dowodu, piszą o więcej): kopia dokumentu tożsamości ze zdjęciem (np. paszportu, prawa jazdy lub dowodu osobistego – przednia i tylna strona - co ciekawe mamy na jednym nie przerabianym/kopiowanym zdjęciu umieścić obie strony dowodu i skan kart z pinami ;p), potwierdzenie miejsca zamieszkania (np. rachunek za prąd, potwierdzenie zameldowania, decyzja podatkowa itp.).
Prosimy pamiętać, że za zwrot jest pobierana i odliczana opłata operacyjna w wysokości 20 PLN. Przetworzenie wniosku o zwrot może potrwać do jedenastu dni roboczych.

Zwykłe wyłudzanie danych, nie dajcie się nabrać...
ODPOWIEDZ