Eneba przelewy24

Okazyjne ceny gier na PC z dystrybucji elektronicznej. Klucze Steam, GOG, Origin, Uplay itd
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 3
Rejestracja: 24 gru 2019, o 21:28
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 0

Witam, ostatnio kupiłem na enebie gry i nie dostałem kluczy, nie dostałem e-maila ani w bibliotece na stronie, jedyny mail dostałem od przelewy24 ze status transakcji jest w trakcie i tak juz od wczoraj,pisałem do supportu i odpisali że e-mail od nich z kluczami może być w spamie, oczywiście sprawdziłem i nic nie było od eneby.Czy juz kiedyś tak miał używając przelewy24 na enebie i czy można dostać refunda? od razu dziękuje za odpowiedzi.
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 144
Rejestracja: 29 lis 2013, o 22:05
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 6 razy
Kontakt:

A na koncie na stronie eneba w my library nie masz żadnych kluczy?
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 3
Rejestracja: 24 gru 2019, o 21:28
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 0

boosky pisze: 11 kwie 2020, o 13:23 A na koncie na stronie eneba w my library nie masz żadnych kluczy?
nie mam bym wysłał screena ale nie wiem jak



Mod edit: połączyłem posty
Załączniki
Screenshot_1.png
Screenshot_1.png (72.33 KiB) Przejrzano 8582 razy
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2020, o 20:17 przez Bensonekk, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 582
Rejestracja: 16 gru 2012, o 16:27
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Mordor
Podziękował: 3 razy
Podziękowania: 26 razy

Bensonekk pisze: 11 kwie 2020, o 13:45
boosky pisze: 11 kwie 2020, o 13:23 A na koncie na stronie eneba w my library nie masz żadnych kluczy?
nie mam bym wysłał screena ale nie wiem jak

Obrazek

Mod edit: połączyłem posty
*psst* ocenzurowałbym maila.
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 160
Rejestracja: 4 lip 2013, o 10:19
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 12 razy
Podziękowania: 21 razy
Kontakt:

Tak, napisz w tickecie że środki zostały pobrane, przelew w Przelewy24 przeszedł z sukcesem a nie widzisz nic w panelu. Załącz numer tranzakcji z P24.

Zacytuję swój komentarz pod jednym z Flash Sale'ów:
Nie polecam Eneby. Kolejny raz została odrzucona płatność, kolejny raz kasa została zeżarta z konta. Znowu będę musiał zakładać ticket, oczywiście znowu będę musiał udowadniać, że robiłem u nich zakupy - bo failed tranzakcji nawet oni nie logują. To już trzeci taki przypadek, na pięć prób zakupowych w tym sklepie tylko dwa razy mi się udało coś zakupić. Plus taki, że jak już temat się przemieli w service desku to szybko kasa wraca.
Najwyraźniej mam pecha, co nie zmienia faktu, że sklep ma problem pomiędzy dostawcą płatności (Przelewy24) i sobą lub sobą i dostawcą klucza. Kasa jest ściągana z konta za każdym razem, Przelewy pokazują, że tranzakcja jest sfinalizowana, Eneba wyświetla tylko "błąd" i tyle. Wszystkie inne sklepy, z tej samej karty/konta działają również na duże kwoty.
Moja historia zakupów, wszystko płacone przez Przelewy24:
- Paczka FF7 i 8 - towar się skończył jak miałem w koszyku, nie dostałem żadnego komunikatu, płatność oczywiście przeszła i po powrocie na sklep - error. Ticket i refund.
- No Man's Sky za 89zł - przeszło, działa.
- Temtem z flash sale z pierwszego tygodnia marca - płatność przeszła, klucza nie ma, ticket o refund i poganianie SD o odpowiedzi.
- Doom Classic pack za 9zł - przeszło, działa.
- Temtem z wczorajszego flash sale - kupione w ten sam dzień co Doom pack, kasa ściągnięta, klucza nie ma... Kolejny ticket do SD założony. Nawet nie mogłem kupić przez PP bo "już kupiłeś jedną sztukę". Right.
Co ciekawe, najszybciej odpisują w weekend, w tygodniu już musiałem ciągnąć za język ludzi na FB. Bym nie miał problemu z tym wszystkim, gdyby kasa nie była ściągana z konta ("sorry, towaru nimo, sorry, cena się zmieniła"). No cóż, zobaczymy jak się skończy, raczej ostatni zakup na tej stronie.
Na moje pytanie co jest powodem tych problemów dostałem info, że to wina pośrednika płatności, i po drobnych naciskach - że to w sumie oni mają problem z pośrednikiem, a nie sam pośrednik.
Ostatecznie dostałem klucz do TemTem (zaproponowali to po mojej eskalacji), ale raczej już tam nie będę robić zakupów.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 3
Rejestracja: 24 gru 2019, o 21:28
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 0

DoktorBartas_PL pisze: 11 kwie 2020, o 14:29 Tak, napisz w tickecie że środki zostały pobrane, przelew w Przelewy24 przeszedł z sukcesem a nie widzisz nic w panelu. Załącz numer tranzakcji z P24.

Zacytuję swój komentarz pod jednym z Flash Sale'ów:
Nie polecam Eneby. Kolejny raz została odrzucona płatność, kolejny raz kasa została zeżarta z konta. Znowu będę musiał zakładać ticket, oczywiście znowu będę musiał udowadniać, że robiłem u nich zakupy - bo failed tranzakcji nawet oni nie logują. To już trzeci taki przypadek, na pięć prób zakupowych w tym sklepie tylko dwa razy mi się udało coś zakupić. Plus taki, że jak już temat się przemieli w service desku to szybko kasa wraca.
Najwyraźniej mam pecha, co nie zmienia faktu, że sklep ma problem pomiędzy dostawcą płatności (Przelewy24) i sobą lub sobą i dostawcą klucza. Kasa jest ściągana z konta za każdym razem, Przelewy pokazują, że tranzakcja jest sfinalizowana, Eneba wyświetla tylko "błąd" i tyle. Wszystkie inne sklepy, z tej samej karty/konta działają również na duże kwoty.
Moja historia zakupów, wszystko płacone przez Przelewy24:
- Paczka FF7 i 8 - towar się skończył jak miałem w koszyku, nie dostałem żadnego komunikatu, płatność oczywiście przeszła i po powrocie na sklep - error. Ticket i refund.
- No Man's Sky za 89zł - przeszło, działa.
- Temtem z flash sale z pierwszego tygodnia marca - płatność przeszła, klucza nie ma, ticket o refund i poganianie SD o odpowiedzi.
- Doom Classic pack za 9zł - przeszło, działa.
- Temtem z wczorajszego flash sale - kupione w ten sam dzień co Doom pack, kasa ściągnięta, klucza nie ma... Kolejny ticket do SD założony. Nawet nie mogłem kupić przez PP bo "już kupiłeś jedną sztukę". Right.
Co ciekawe, najszybciej odpisują w weekend, w tygodniu już musiałem ciągnąć za język ludzi na FB. Bym nie miał problemu z tym wszystkim, gdyby kasa nie była ściągana z konta ("sorry, towaru nimo, sorry, cena się zmieniła"). No cóż, zobaczymy jak się skończy, raczej ostatni zakup na tej stronie.
Na moje pytanie co jest powodem tych problemów dostałem info, że to wina pośrednika płatności, i po drobnych naciskach - że to w sumie oni mają problem z pośrednikiem, a nie sam pośrednik.
Ostatecznie dostałem klucz do TemTem (zaproponowali to po mojej eskalacji), ale raczej już tam nie będę robić zakupów.
napisałem ale musze jeszcze raz bo zapomniałem numeru tranzakcji
ODPOWIEDZ