Ubisoft Connect (Uplay) i Ubisoft Store - temat ogólny
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
a ja cały czas miałem bląd z regionem sklepu którego nie naprawili także lipa dla mnie ta usługa
- Posty: 694
- Rejestracja: 9 sty 2013, o 17:45
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Prudnik
- Podziękował: 254 razy
- Podziękowania: 194 razy
- Kontakt:
Ja anulowałem jakiś czas temu, w ramach uplay+ przeszedłem tylko FC5 i New Dawn, zawsze to za free, nie trzeba będzie tego kupować, bo raczej nie wrócę do tej gry, gierka na raz.
- Posty: 49
- Rejestracja: 31 paź 2014, o 12:48
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: KIELCE
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 2 razy
- Kontakt:
no ja też miałem błąd, ale w końcu udało się anulować za którąś próbą z poziomu strony www. generalnie jestem zadowolony bo skończyłem AC Odyssey Gold i The Division 2, szkoda ze nie zdążyłem jeszcze FarCry 5 Gold, ale nie można mieć wszystkiego 

- Posty: 41
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 21:52
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
ograłem trochę A.C. Odyssey podczas darmowego miesiąca. Jest na tyle fajna, że kupiłbym grę na promocji.... tylko teraz "zagwozdka". Gra w Uplay+ była w wersji Ultimate Edition, jak kupie podstawową wersję będę mógł kontynuować rozgrywkę? Orientuje się ktoś?
- Posty: 96
- Rejestracja: 3 lis 2014, o 01:04
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
Raczej nie, nawet na stronie Ubi pisali że może być problem z savami:
https://support.ubi.com/pl-PL/Faqs/0000 ... h-w-UPLAY/
Także jesli nie masz save po skonczeniu kampanii to pewnie zaczniesz od nowa.
Wam też działa dalej uPlay (subskrypcja)???
Myślałem że już dziś będzie wyłączony a dalej mogę grać w gry z abonamentu.
I nie, nie pobrało mi nic z konta.
Myślałem że już dziś będzie wyłączony a dalej mogę grać w gry z abonamentu.
I nie, nie pobrało mi nic z konta.
- Posty: 694
- Rejestracja: 9 sty 2013, o 17:45
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Prudnik
- Podziękował: 254 razy
- Podziękowania: 194 razy
- Kontakt:
Weź pod uwagę, że nie które gry mają 10h triala, jak w Originie. Np u mnie Wildlands nie ma znaczka uplay+ a jak wchodzę, pisze, że musze zakupić grę, bo okres próbnych 10h mi się skończył