GAMIVO.COM - oficjalny temat
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
U mnie również zwrot prze PP zadziałał dlatego w kluczykarniach polecam płatność tą formą nawet jak trochę więcej wychodzi szkoda zdrowia dla 2 zł oszczędności
- Posty: 230
- Rejestracja: 24 lut 2016, o 13:07
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 130 razy
- Podziękowania: 171 razy
Chciałem ostrzec przed jednym sprzedawcą, mianowicie Exclusive RARE Games, który wysłał mi używany klucz oraz pochwalić support Gamivo za okazaną pomoc.
https://pl.trustpilot.com/reviews/5d5e9 ... 09d4811e9c
https://pl.trustpilot.com/reviews/5d5e9 ... 09d4811e9c
- Posty: 7048
- Rejestracja: 14 lut 2013, o 15:17
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: ◕_◕ Liberty City ಠ╭╮ಠ ostatnio Los Santos
- Podziękował: 1377 razy
- Podziękowania: 1315 razy
- Kontakt:
greyman pisze: Chciałem ostrzec przed jednym sprzedawcą, mianowicie Exclusive RARE Games, który wysłał mi używany klucz oraz pochwalić support Gamivo za okazaną pomoc.
https://pl.trustpilot.com/reviews/5d5e9 ... 09d4811e9c
a co to te Paris, John, Blue? jakaś nowa piosenka? ;d
- Posty: 230
- Rejestracja: 24 lut 2016, o 13:07
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 130 razy
- Podziękowania: 171 razy
Nie Armin
To osoby z supportu z którymi miałem kontakt i które mi pomogły 
Naprawdę, nie spodziewałem się aż tak pozytywnego odzewu i chęci udzielenia pomocy.
Sprawa dotyczyła mojego nieudanego zakupu: https://disqus.com/home/discussion/lowc ... 4581135209


Naprawdę, nie spodziewałem się aż tak pozytywnego odzewu i chęci udzielenia pomocy.
Sprawa dotyczyła mojego nieudanego zakupu: https://disqus.com/home/discussion/lowc ... 4581135209
- Posty: 1216
- Rejestracja: 16 paź 2015, o 20:11
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 139 razy
- Kontakt:
@ja też ostatnio dostałem zuzyty klucz , kazali mi napisać do steama , który 1raz w hsitori mojej , a mialem juz kilka takich problemów podał mi date aktywacji klucza która byla ponad 2 lata temu i oddali hajs.
- Posty: 92
- Rejestracja: 22 maja 2017, o 18:41
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Polen
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
Hah, a na Gamivo już można składać preorder na GTA VI xD
https://www.gamivo.com/product/grand-theft-auto-6-gta-6
https://www.gamivo.com/product/grand-theft-auto-6-gta-6
- Posty: 1364
- Rejestracja: 28 sty 2013, o 12:31
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 12 razy
- Podziękowania: 95 razy
- Kontakt:
Zabawne, kupiłem wczoraj doładowanie Steam na Gamivo a oni zatrzymali transakcję i poprosili o zdjęcie dowodu osobistego. Konto na Gamivo mam od roku tylko dawno nic nie kupowałem.
Napisałem też osobno do Gamivo, że chcę zwrotu pieniędzy i ponoć kasa wróci za kilka dni.
Na szczęście płaciłem PayPalem więc od razu otworzyłem spórWe have received a system security alert. Therefore we would like to ensure the transaction is authorised by the account owner.
Before we can complete your order, we would like you to provide us with the proof of your identity. We kindly ask you to provide us with a photo of your ID, with a handwritten 'gamivo.com' note on a piece of paper next to it. Please make sure that the photo is not edited and the name and the expiry date of the document are visible. Once that is done we will be happy to complete your order.

Napisałem też osobno do Gamivo, że chcę zwrotu pieniędzy i ponoć kasa wróci za kilka dni.