W dniu 21.05.2019 wysyłałem 101 zł na swoje konto PayPal do dnia dzisiejszego 25.06.2019 nie dostałem swoich pieniędzy ale co się dowiedziałem - Dziękujemy za skontaktowanie się z firmą PayPal w związku z niedostarczonym doładowaniem.
Panie XXXX , uprzejmie sugerujemy kontakt z firmą Trustly celem jak najszybszego rozwiązania tego problemu.
https://trustly.com/pl/ Oni zawalili ale to ja mam za nich załatwiać sprawę bo oni mają mnie KOMPLETNIE W D........
..........a ich mać.
Okradł mnie PayPal
a Trustly się kontaktowałeś?
To może trochę potrwać. Ostatnio do mnie trafił taki źle zaksięgowany przelew, i chociaż skontaktowałem się z nimi od razu tego samego dnia, to zajęło im prawie 2 tygodnie zabranie tych kilkuset złotych z mojego konta. Najpierw twierdzili, że to niemożliwe, bo przelew mógł trafić do mnie tylko z konta o tych samych danych, to poprosiłem o podanie danych konta nadawcy, skoro należy do mnie... W końcu po dłuższej korespondencji przekazali to do działu księgowego i po kolejnym tygodniu zabrali pieniądze (mam nadzieję, że zaksięgowali już na właściwym koncie albo zwrócili do nadawcy).
- Posty: 262
- Rejestracja: 9 maja 2014, o 08:26
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował: 104 razy
- Podziękowania: 48 razy
- Kontakt:
Pieniądze Ci wrócą na konto po jednym tygodniu, maksymalnie do dwóch.
Miałem coś podobnego dwa razy. Za pierwszym razem kontaktowałem się z nimi i wtedy po około tygodniu pieniądze wróciły na konto. Drugim razem bez kontaktu tak po 10-11 dniach także wróciły.
Edit: Mój błąd, tak to nigdy nie miałem. To rzeczywiście sobie polecieli.
Ostatnio zmieniony 25 cze 2019, o 16:52 przez Merque, łącznie zmieniany 1 raz.
O brawo to teraz kradna kase z doladowania, juz im nie wystarcza ze zabierają kase z kont, teraz kradną nawet nim kasa dotrze na konto.lactoral pisze: W dniu 21.05.2019 wysyłałem 101 zł na swoje konto PayPal do dnia dzisiejszego 25.06.2019 nie dostałem swoich pieniędzy ale co się dowiedziałem - Dziękujemy za skontaktowanie się z firmą PayPal w związku z niedostarczonym doładowaniem.
Panie XXXX , uprzejmie sugerujemy kontakt z firmą Trustly celem jak najszybszego rozwiązania tego problemu.
https://trustly.com/pl/ Oni zawalili ale to ja mam za nich załatwiać sprawę bo oni mają mnie KOMPLETNIE W D........
..........a ich mać.
Btw ja ich olalem, choc w moim przypadku kwota wieksza xD
- Posty: 1234
- Rejestracja: 1 gru 2015, o 07:31
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 231 razy
- Podziękowania: 142 razy
- Kontakt:
To wybacz. Myslalem, ze ogolnie te tematy.
Ostatnio zmieniony 25 cze 2019, o 19:22 przez Hardkor, łącznie zmieniany 1 raz.
Za Cyberpunka i niby offtop w temacie cyberpunka tam mi napisal moderator za co zdbylem ten "złoty medal"

- Posty: 380
- Rejestracja: 10 gru 2012, o 17:31
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 18 razy
- Podziękowania: 6 razy
- Kontakt:
Ja mam podobny problem z Trustly: wypłacałem pieniądze z Refundera na konto bankowe (coś koło 45 zł) 11.06.19 właśnie przez Trustly, a do tej pory na konto nie dotarły. W sumie wcześniej tego nie zauważyłem, więc dopiero dzisiaj kontaktowałem się z Refunderem, czekam na odpowiedź.
Edit:
BOK odpisało, że mieli problem techniczny i pieniądze wróciły na Refundera. W południe zleciłem ponowną wypłatę i pieniądze tym razem dotarły bez problemu.
Edit:
BOK odpisało, że mieli problem techniczny i pieniądze wróciły na Refundera. W południe zleciłem ponowną wypłatę i pieniądze tym razem dotarły bez problemu.
- Posty: 668
- Rejestracja: 22 lut 2017, o 03:25
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 49 razy
- Podziękowania: 63 razy
- Kontakt:
Napisałem do firmy Trustly i dostałem taką odpowiedź.
Rita replied:
JUL 27, 2019 | 12:47PM CEST
Hello XXX,
Thank you for the information.
Kindly note that transactions which have not been sent through our service and were sent directly to PayPal’s bank account won’t be completed (sent to your PayPal’s account). Such payments will be stuck in PayPal system and need to be claimed manually from their side.
At this stage, since the funds were not sent to our bank account, we kindly ask you to contact PayPal with the proof of payment and ask them for a refund or adding the funds manually to your PayPal account.
Trustly is a digital payment provider. An intermediary between the customer and a merchant. That means that we process transactions, we don’t hold your funds and we don’t have insights into our merchants’ systems.
Thank you for understanding!
Best regards,
A firma Pier...ę Polaków czyli PP odpisał mi tak.
Szanowny Panie XXX
Dziękujemy za skontaktowanie się z firmą PayPal.
Panie XXX, uprzejmie informuję, że nie otrzymaliśmy jeszcze informacji z serwisu Trustly i ponowiliśmy zapytanie. Jak tylko będziemy w posiadaniu jakichkolwiek informacji, skontaktujemy się z Panem drogą mailową.
Dziękujemy za poświęcony nam czas.
Z poważaniem
Monika Przybylska
Dział Obsługi Klienta
PayPal
Copyright © 1999-2019 PayPal. Wszelkie prawa zastrzeżone.
PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A.,
Société en Commandite par Actions.
Oficjalna siedziba: 22-24 Boulevard Royal, L-2449 Luxembourg,
R.C.S. Luxembourg B 118 349.
Firma PP OKRADA ludzi w jawny sposób i nic im nie można im zrobić.
Rita replied:
JUL 27, 2019 | 12:47PM CEST
Hello XXX,
Thank you for the information.
Kindly note that transactions which have not been sent through our service and were sent directly to PayPal’s bank account won’t be completed (sent to your PayPal’s account). Such payments will be stuck in PayPal system and need to be claimed manually from their side.
At this stage, since the funds were not sent to our bank account, we kindly ask you to contact PayPal with the proof of payment and ask them for a refund or adding the funds manually to your PayPal account.
Trustly is a digital payment provider. An intermediary between the customer and a merchant. That means that we process transactions, we don’t hold your funds and we don’t have insights into our merchants’ systems.
Thank you for understanding!
Best regards,
A firma Pier...ę Polaków czyli PP odpisał mi tak.
Szanowny Panie XXX
Dziękujemy za skontaktowanie się z firmą PayPal.
Panie XXX, uprzejmie informuję, że nie otrzymaliśmy jeszcze informacji z serwisu Trustly i ponowiliśmy zapytanie. Jak tylko będziemy w posiadaniu jakichkolwiek informacji, skontaktujemy się z Panem drogą mailową.
Dziękujemy za poświęcony nam czas.
Z poważaniem
Monika Przybylska
Dział Obsługi Klienta
PayPal
Copyright © 1999-2019 PayPal. Wszelkie prawa zastrzeżone.
PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A.,
Société en Commandite par Actions.
Oficjalna siedziba: 22-24 Boulevard Royal, L-2449 Luxembourg,
R.C.S. Luxembourg B 118 349.
Firma PP OKRADA ludzi w jawny sposób i nic im nie można im zrobić.