Muve.pl - oficjalny temat
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
Sytuacja wygląda tak: Od momentu złożenia zamówienia na początku tygodnia, została wygenerowana etykieta i nic więcej. Wysłałam do Państwa kilka maili, pisałam tutaj, pisałam na fb, jak sami mi zresztą kazaliście. Nigdzie nikt się nie raczył odezwać i powiedzieć mi, co z moimi zakupami. Wszystko, co tutaj piszecie jest wierutną bzdurą. Kłamiecie bezczelnie, że zaległości będą wysłane wczoraj, że mam napisać na fb, że mam dzwonić na infolinię, tylko po to, aby tutaj wyjść w porządku, a nic z tego nie działa, nikt się tym nawet nie interesuje. Jeśli chodzi o infolinię, dziś najpierw nie działała, po jakimś czasie teoretycznie już tak, ale! Spędziłam na niej prawie 5 godzin. Naprawdę. Połączyło mnie jakoś między godziną 12, a 13 dzisiaj, byłam niby 15 w kolejce. I tak cały dzień zleciał na oczekiwaniu na połączenie, które to oczekiwanie zakończyło się przed godziną 17 niczym. Byłam już pierwsza w kolejce, trwało to już blisko godzinę i nagle połączenie się urwało. Aż taka naiwna nie jestem, aby od początku nie być świadomą, że to, co słyszę w słuchawce, to jakiś żenujący żart (powtórzę, 15 osób, 5 godzin), ale chciałam się do końca przekonać o tym. Także to są jakieś kpiny. Poszedł dziś mail o anulowanie zamówienia i to z Waszej winy. Na piśmie także Państwo dostaniecie.
Również od 3 grudnia oczekuję na swoje zamówienie (tego dnia zostało zrealizowane - wygenerowana etykieta). Do dzisiaj nie dotarło, na żadnego z wysłanych maili nie dostałem odpowiedzi, natomiast kontakt telefoniczny z Wami to jakiś przykry żart, byłem 4 w kolejce czekałem ponad godzinę. 2 razy dzwoniłem i 2 razy zostałem zapewniony że paczka zostanie wysłana. Zmarnowałem tylko czas na te telefony ponieważ kolejny tydzień mija i paczki dalej nie ma. Również wysyłam maila o anulowanie zamówienia i to z Waszej winy!
Nikt nigdzie mi nie odpowiedział. Ani na maila, ani na wiadomość na fb, o infolinii już nawet nie chcę myśleć. Już bez nerwów i pretensji powiem, że jeśli zamówienie nagle dojdzie, nie zostanie przeze mnie odebrane, tylko wróci do Was. Jak już pisałam, poszła informacja o odstąpieniu od umowy i prośba o zwrot pieniędzy. To nie jest tak, że nie rozumiem, że jest większy ruch i nie mogę poczekać nawet kilka dni dłużej. Po prostu tak nieprofesjonalnego zachowania ze strony sprzedawcy nie widziałam jeszcze nigdy, a naprawdę często coś zamawiam w sklepach internetowych.
- Posty: 1582
- Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 4 razy
- Kontakt:
Niestety wszystko wynika z tego, że liczba zamówień przekroczyła wielokrotnie nasze oczekiwania - stąd powstały opóźnienia w wysyłce, a także odpowiadaniu przez COK. Odnotowaliśmy już anulację zamówienia - podesłałem informację o tym do Centrum Obsługi Klienta, aby zwrot pieniędzy miał miejsce jak najszybciej. Mogę Cię jedynie serdecznie przeprosić za całą sytuację.
- Posty: 1234
- Rejestracja: 1 gru 2015, o 07:31
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 231 razy
- Podziękowania: 142 razy
- Kontakt:
No ja liczę, że paczka od was mi dojdzie jutro. Wczoraj zamówione wieczorem, dziś rano podobno wydrukowany list. Przedmiot dostępny 24h i wybrana dostawa kurierem. Ma być na prezent 

- Posty: 48
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 23:24
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Wolfsburg
- Podziękował: 63 razy
- Podziękowania: 36 razy
- Kontakt:
Zdecydowanie czarodzieje i duchy. W ogóle Ups w mojej okolicy to kpina. Trzy ostatnie paczki zamiast dostarczyć mi do domu zawozili do punktu odbioru twierdzac, ze nikogo nie zastali. Najlepsze, że ja mam kamerę ustawioną na bramę i sprawdzałem sobie czy byli. Za każdym razem nikogo nie bylo no chyba, że byli niewidzialni. Inne firmy Dpd czy dhl zawsze dowozą nawet na komórkę dzwonią jesli ktoś nie otwiera a ci z Ups nie potrafia tego zrobic. Dlatego u was wole juz brac paczkomat.
Witam czy ta promocja jeszcze obowiązuje?
https://muve.pl/sklep/xbox-one/karty-pr ... pln,219485#
I czemu nie mogę tego zakupić
, kilkanaście razy już próbowałem także przed świętami i ciągle mam ten sam komunikat

https://muve.pl/sklep/xbox-one/karty-pr ... pln,219485#
I czemu nie mogę tego zakupić


Etykieta wygenerowana 13 XII, wg trackera UPS nadal nie odebrana przez kuriera.
Support nie odpowiedział na maila od 20 XII (choć to względnie rozumiem, święta były).
Jakie są obecnie opóźniania? Kiedy można się spodziewać, że paczka opuści magazyn?
Support nie odpowiedział na maila od 20 XII (choć to względnie rozumiem, święta były).
Jakie są obecnie opóźniania? Kiedy można się spodziewać, że paczka opuści magazyn?
Kupiłem już kiedyś z 2 miesiące temu, ale wtedy to była inna promocja bo Xbox live gold 3m + 3m gratis.
- Posty: 1265
- Rejestracja: 6 lut 2014, o 17:41
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 235 razy
- Podziękowania: 219 razy
- Kontakt:
W związku ze startem kolejnego "brania" mam pytanie do Muve: kiedy macie zamiar urealnić cenę Obliviona?
Od kilku lat cena zatrzymała się na poziomie 90 zł bazowa, 45 zł w przecenie za 12 letnią grę.
A teraz ciekawostka.
Podczas Latobrania 2015 Oblivion kosztował u was 34 zł (oczywiście cały czas mówimy o wersji Game of the Year Deluxe) natomiast podczas Wiosnobrania 2014 kosztował 25 zł.
Konkurencja na dzień dzisiejszy sprzedaje za ... 15 zł.
I jeśli macie zamiar odpowiedzieć: "to kup u konkurencji". No cóż tak zrobię skoro polskie sklepy są dla mnie za drogie. Tylko potem nie narzekajcie że "gry się w Polsce nie sprzedają". Ciężko żeby się sprzedawały z takimi cenami.
Od kilku lat cena zatrzymała się na poziomie 90 zł bazowa, 45 zł w przecenie za 12 letnią grę.
A teraz ciekawostka.
Podczas Latobrania 2015 Oblivion kosztował u was 34 zł (oczywiście cały czas mówimy o wersji Game of the Year Deluxe) natomiast podczas Wiosnobrania 2014 kosztował 25 zł.
Konkurencja na dzień dzisiejszy sprzedaje za ... 15 zł.
I jeśli macie zamiar odpowiedzieć: "to kup u konkurencji". No cóż tak zrobię skoro polskie sklepy są dla mnie za drogie. Tylko potem nie narzekajcie że "gry się w Polsce nie sprzedają". Ciężko żeby się sprzedawały z takimi cenami.
Mnie zastanawia jakim cudem na Muve kiedys kupilem Mafie 2 Deluxe za 7zł a teraz jest na super wyprzedazy za 35zł