Spoko to wygląda, dużo prostsze śledzenie cen niż śledzik
Uwagi: Mam DLC do FURI w wishliście mimo iż posiadam grę i DLC.
Pisze w powiadomieniach że mam niepubliczną wishlistę steam, a mam publiczną i zaciągnęło jakoś.
GG.deals - porównywarka cenowa dla gier
Cześć Wszystkim 
Jestem osobą odpowiedzialną za prace zespołu nad interfejsem GG.deals. Jak celnie zauważyliście serwis jest we wczesnej becie i jeszcze daleka droga przed nami do pełnego zadowolenia wszystkich. Jesteśmy głęboko zmotywowani do tego, żeby docelowo dowieźć Wam najlepszą, możliwą porównywarkę ofert, byście zawsze mogli znaleźć to czego chcecie w cenie, której nie da się odmówić (ku uciesze!)
Wierzymy, że z pomocą tego community i z takim zespołem możemy spokojnie powalczyć na arenie międzynarodowej z projektem globalnym, który będzie znacznie lepiej odpowiadał potrzebom, niż wersja, z którą dzisiaj wystartowaliśmy.
Każda droga od czegoś się zaczyna, a najlepsze przygody nie da się zamknąć jedną decyzją.
Nikt nie powiedział, że będzie łatwo. Jesteśmy przygotowani na ciosy i krytykę. Ba. Łakniemy jej. Bez niej, a przede wszystkim bez Was to się nie uda.
Intensywnie pracujemy nad tym by zorganizować dalsze prace, ale komunikacje z Wami uważamy za kompletnie podstawowe zadanie. W razie pytań, uwag, zażaleń
możecie śmiało wyżyć się na mnie. 

Jestem osobą odpowiedzialną za prace zespołu nad interfejsem GG.deals. Jak celnie zauważyliście serwis jest we wczesnej becie i jeszcze daleka droga przed nami do pełnego zadowolenia wszystkich. Jesteśmy głęboko zmotywowani do tego, żeby docelowo dowieźć Wam najlepszą, możliwą porównywarkę ofert, byście zawsze mogli znaleźć to czego chcecie w cenie, której nie da się odmówić (ku uciesze!)
Wierzymy, że z pomocą tego community i z takim zespołem możemy spokojnie powalczyć na arenie międzynarodowej z projektem globalnym, który będzie znacznie lepiej odpowiadał potrzebom, niż wersja, z którą dzisiaj wystartowaliśmy.
Każda droga od czegoś się zaczyna, a najlepsze przygody nie da się zamknąć jedną decyzją.
Nikt nie powiedział, że będzie łatwo. Jesteśmy przygotowani na ciosy i krytykę. Ba. Łakniemy jej. Bez niej, a przede wszystkim bez Was to się nie uda.
Intensywnie pracujemy nad tym by zorganizować dalsze prace, ale komunikacje z Wami uważamy za kompletnie podstawowe zadanie. W razie pytań, uwag, zażaleń


Ostatnio zmieniony 22 cze 2018, o 02:21 przez h8HAX, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzięki za konkretną uwagę. Pracujemy nad praktycznie całością tej uwagi od dłuższego czasu. Zdajemy sobie sprawę z wad karty gry jeśli chodzi o możliwość przewijania opisu tj. game info.
Logo sklepów są klikalne i działają jako linki. Nie do końca rozumiem pytanie o bibliotekę, jeśli mógłbym prosić o rozwinięcie. Co do cen poniżej (porównanie ofert) to lista jest zorganizowana w sposób od najniższej ceny do najwyższej ceny. Stąd kolejność sklepów.
Będzie jeszcze lepiej. Just wait for it!

Sprawdzimy to. Dzięki!
- Posty: 1956
- Rejestracja: 22 cze 2013, o 19:20
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 249 razy
- Podziękowania: 393 razy
- Kontakt:
Nic mi uniemożliwia korzystania teraz, nie wiem skąd taki twój wniosek.
Portal ma nowoczesny design, ale przeznaczony jest dla osób, które chcą kupić jedną lub kilka gier. Dla kolekcjonerów/zbieraczy interfejs jest po prostu mało wygodny (za dużo klikania i przewijania).
Moje uwagi:
1. Brak odnośników do cen bazowych np.: steam, porównań o ile procentowo jest taniej vs cena bazowa.
2. Brak historii cen walut, w związku z czym 1$ bundle sprzed lat kosztują teraz w PLN dużo więcej niż faktycznie kosztowały. Fajnie by było umożliwić oglądanie użytkownikom Humbla w dolarach, GMG w funtach, czy Fanaticala w euro zamiast przeliczać wszystko aktualnym kursem walut.
3. Interfejs komórkowo tabletowy jest bardzo nowoczesny, ale bardzo niewygodny do wyklikiwania większej ilości gier. Ja mam krótką wishlistę (raptem kilkadziesiąt tytułów), ale znam osoby, które mają ją bardzo długą i utworzenie alertów na część z niej zajmie tydzień.
4. Procentowe obniżki jakie pokazywane są przy grach dotyczą ofert jedynie konkretnych sklepów, a nie odnoszą się do ceny bazowej gry na steamie/originie/gogu
4. W alertach okazywana jest obecna najniższa cena. Wymagacie, żeby wszyscy znali ceny bazowe wszystkich gier i mogli określić jedynie kwotę za jaką dobrze można kupić grę? Rozwiązanie jest super dla kogoś kto ma określoną kwotę i chce kupić konkretną grę.
6. Ceny bazowe też potrafią się zmieniać w czasie, więc zamiast bawić się w ręczne ustalanie wartości od którego ma się pojawić alert, dobrze by było móc operować procentami, np.: importuję całą wishlistę, alert na wszystko co będzie w obniżce większej niż np.: 90% albo trafi do kundla.
7. Brakuje mi priorytezacji sklepów. Są sklepy, w których wolę kupować, są takie których unikam. Chciałbym móc sobie wybrać (np w swoich ustawieniach) te , które ignoruję przy alertach i np.: ukrywam przy wyszukiwaniu ofert. Każdorazowe przeklikiwanie się przez listę sklepów przy alercie, jest uciążliwe.
P.S.
Czy synchronizacja kolekcji jest z salenautów (tak jak na bazarze), czy może bezpośrednio ze steam'a? Bo wszędzie widzę inne liczby :/
P.S2
Czy targetem będzie azja? W profilu wyświetla mi się "Member since: 2015/04/02", data jakaś z czapy, ale format yyyy/mm/dd to chyba jest japoński

- Posty: 747
- Rejestracja: 21 sie 2015, o 17:46
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 473 razy
- Podziękowania: 161 razy
- Kontakt:
Z tym się zgodzęMcSnake pisze: 6. Ceny bazowe też potrafią się zmieniać w czasie, więc zamiast bawić się w ręczne ustalanie wartości od którego ma się pojawić alert, dobrze by było móc operować procentami, np.: importuję całą wishlistę, alert na wszystko co będzie w obniżce większej niż np.: 90% albo trafi do kundla.
7. Brakuje mi priorytezacji sklepów. Są sklepy, w których wolę kupować, są takie których unikam. Chciałbym móc sobie wybrać (np w swoich ustawieniach) te , które ignoruję przy alertach i np.: ukrywam przy wyszukiwaniu ofert. Każdorazowe przeklikiwanie się przez listę sklepów przy alercie, jest uciążliwe.
ad. 6 Chciałbym opcje alertu dla zniżek np. 85% i pojawienia się w bundlu, lub ceny poniżej 4 euro dla całej wishlisty dwoma kliknięciami
ad. 7 Wybór że szukamy gier tylko na steam/GOG w zależności od gustu też się przyda
- Posty: 3573
- Rejestracja: 10 paź 2012, o 20:03
- Płeć: Mężczyzna
- Discord: remike#9022
- Podziękował: 576 razy
- Podziękowania: 261 razy
- Kontakt:
Tego się nie da (jeszcze)
to już jest
To już jest (może 3-4 kliknięcia)
To też już jest.
Albo nie dałeś nam wystarczająco dużo szansy i tylko zerknąłeś albo interfejs nie jest zbyt intuicyjny i nie odnalazłeś tych opcji. Jeśli miałbyś jakąś sugestię, jak to udoskonalić, to daj proszę znać

Aż się wypowiem, może pomogę w ten sposób :D.
Mnie na starcie strona zainteresowała - pierwsze wrażenie na temat wyglądu pozytywne, ale tym dalej, tym było coraz gorzej. Na tyle, że nie mam ochoty zakładać konta i dać szansy (przy czym salenauts mnie akurat do tego zachęciło).
Wchodząc na taką stronę, robię to nie po to, aby pooglądać jej wygląd lub screeny z gry. Wchodzę po informacje na temat cen tych gier. Na stronie głównej elementy są ogromne przez co przejrzenie pierwszych 10 wymaga ode mnie scrollowania. Z podobnego powodu wole odwiedzać Łowców, niż wspomniane Salenauts - tutaj wszystko mam pogrupowane w newsy i najważniejsze gry wypisane do szybkiego wglądu. Po ich cenach mogę też mniej więcej określić charakter promocji i ocenić, czy mam ochotę sprawdzać resztę gier - i o to chodzi.
Pomyślałem jednak, aby dać szanse i podejrzeć jakąś konkretną grę. Niestety tutaj podobnie. Wita mnie duży obrazek (ładny, ale przecież wiem co to za gra, więc pożytecznej informacji żadnej), sceeny z gry (jak poprzednio), ogromne przyciski (te również informacji żadnej nie dostarczają) i jedna wielka ramka z jedną obecna najniższą ceną. Na Salenauts mogłem chociaż odnieść to do ceny rynkowej, a tutaj nic. Rzucona od tak sobie liczba. Mam niby jakieś zakładki w tej ramce, ale po co? To kolejne kliknięcia, kiedy miejsca jest na tyle, że zmieściło by się spokojnie podsumowanie na jednej karcie.
Zjechałem niżej, aby zobaczyć chociaż rozpiskę cen - i znów podobny zawód. Nie jest już nawet aż tak istotne, że informacje zajmuje dużo miejsca (w pionie), a bardziej to w jaki sposób się wyróżnia poszczególne elementy. Słusznie chciano zaznaczyć mi, że ceny są ważne, ale zamiast pokolorować i wyróżnić cenę samym kolorem (tudzież wielkością czcionki), tak jak np robi to ceneo, cena została wciśnięta w duży kolorowy przycisk. Przez to uwagę przyciąga przycisk, a nie cena i to przycisk został podkreślony, a nie jego treść. Kiedy patrzę obok przycisku nie potrafię przeczytać co jest w jego środku z powodu zbyt ostrego kontrastu. Za to % obniżki, który jest mniej istotny jest czytelniejszy dużo bardziej, właśnie poprzez to, że ma zmieniony tylko i wyłącznie kolor.
W moim odczuciu całość daje odczucie jakby była taką lekką wydmuszką. Za dużo fajerwerków, za dużo uładnień, a za mało przemyśleń co, jak i po co. I może są tam gdzieś te funkcjonalności, może można się do nich dokopać, ale serwis nie jest stworzony po to, aby czerpać zabawę z ich odkopywania, tylko po to, aby tych funkcji używać. Dlatego jak mniemam dużej ilości osób nie chce się ich szukać i sprawdzać.
Podobają mi się za to kolorki, trochę GOGowo się czuję, ale fajnie.
Starałem się konstruktywnie, mam nadzieję, że pomogłem.
Powodzenia!
Mnie na starcie strona zainteresowała - pierwsze wrażenie na temat wyglądu pozytywne, ale tym dalej, tym było coraz gorzej. Na tyle, że nie mam ochoty zakładać konta i dać szansy (przy czym salenauts mnie akurat do tego zachęciło).
Wchodząc na taką stronę, robię to nie po to, aby pooglądać jej wygląd lub screeny z gry. Wchodzę po informacje na temat cen tych gier. Na stronie głównej elementy są ogromne przez co przejrzenie pierwszych 10 wymaga ode mnie scrollowania. Z podobnego powodu wole odwiedzać Łowców, niż wspomniane Salenauts - tutaj wszystko mam pogrupowane w newsy i najważniejsze gry wypisane do szybkiego wglądu. Po ich cenach mogę też mniej więcej określić charakter promocji i ocenić, czy mam ochotę sprawdzać resztę gier - i o to chodzi.
Pomyślałem jednak, aby dać szanse i podejrzeć jakąś konkretną grę. Niestety tutaj podobnie. Wita mnie duży obrazek (ładny, ale przecież wiem co to za gra, więc pożytecznej informacji żadnej), sceeny z gry (jak poprzednio), ogromne przyciski (te również informacji żadnej nie dostarczają) i jedna wielka ramka z jedną obecna najniższą ceną. Na Salenauts mogłem chociaż odnieść to do ceny rynkowej, a tutaj nic. Rzucona od tak sobie liczba. Mam niby jakieś zakładki w tej ramce, ale po co? To kolejne kliknięcia, kiedy miejsca jest na tyle, że zmieściło by się spokojnie podsumowanie na jednej karcie.
Zjechałem niżej, aby zobaczyć chociaż rozpiskę cen - i znów podobny zawód. Nie jest już nawet aż tak istotne, że informacje zajmuje dużo miejsca (w pionie), a bardziej to w jaki sposób się wyróżnia poszczególne elementy. Słusznie chciano zaznaczyć mi, że ceny są ważne, ale zamiast pokolorować i wyróżnić cenę samym kolorem (tudzież wielkością czcionki), tak jak np robi to ceneo, cena została wciśnięta w duży kolorowy przycisk. Przez to uwagę przyciąga przycisk, a nie cena i to przycisk został podkreślony, a nie jego treść. Kiedy patrzę obok przycisku nie potrafię przeczytać co jest w jego środku z powodu zbyt ostrego kontrastu. Za to % obniżki, który jest mniej istotny jest czytelniejszy dużo bardziej, właśnie poprzez to, że ma zmieniony tylko i wyłącznie kolor.
W moim odczuciu całość daje odczucie jakby była taką lekką wydmuszką. Za dużo fajerwerków, za dużo uładnień, a za mało przemyśleń co, jak i po co. I może są tam gdzieś te funkcjonalności, może można się do nich dokopać, ale serwis nie jest stworzony po to, aby czerpać zabawę z ich odkopywania, tylko po to, aby tych funkcji używać. Dlatego jak mniemam dużej ilości osób nie chce się ich szukać i sprawdzać.
Podobają mi się za to kolorki, trochę GOGowo się czuję, ale fajnie.
Starałem się konstruktywnie, mam nadzieję, że pomogłem.
Powodzenia!
Dzięki za wnikliwą relację. Pracujemy intensywnie nad zmianami, do których w dużej części nawiązujesz. Chcemy aby dostęp do wishlisty był dostępny już z poziomu strony głównej, gdzie też można by zarządzać alertami i skąd rozpoczynać szukanie innych gier.
I tutaj jest najwięcej możliwych scenariuszy. Bo część osób wie czego szuka (wyszukiwarka), ale duża grupa osób nie wie jeszcze czego szuka. Czy nie zgodziłbyś się z tym stwierdzeniem?
Przygotowujemy widok bardziej "giełdowo-aukcyjny", gdzie chcemy wyświetlić więcej parametrów, m.in. te, o których piszesz w swoich uwagach.
Kwestia ceny bazowej i % różnicy z naszej perspektywy są bardzo istotne. Nie wszystko jesteśmy w stanie wdrożyć natychmiast, a takie konsultacje, jak teraz mają za zadanie wyłowić kluczowe, najważniejsze zmiany, które pomogą w możliwie krótkim czasie zbliżyć się serwisowi do jego docelowej postaci. Wiadomo, każdy chce korzystać z produktu idealnego w momencie obcowania z nim. Pytanie ile takich produktów bez zetknięcia z odbiorcam może być idealne? Dlatego mega dzięki za konkretne uwagi. Wchłaniamy je jak paliwo

Ludzie też kiedyś wymrą

Jeszcze nie, ale zdradzę, że strona główna docelowo ma być customizowana.
- Posty: 212
- Rejestracja: 12 cze 2014, o 20:38
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 6 razy
- Podziękowania: 13 razy
- Kontakt:
Ja wiem, że to dopiero początek tej strony, ale będziecie uzupełniać sklepy w tej porównywarce cen?
Na przykład na takim allkeyshop jest dużo więcej tych sklepów, ale strona jest tak zawalona reklamami, że czasem się nie da wejść nawet z adblockiem bez jakiegoś laga :/
Na przykład na takim allkeyshop jest dużo więcej tych sklepów, ale strona jest tak zawalona reklamami, że czasem się nie da wejść nawet z adblockiem bez jakiegoś laga :/
- Posty: 1535
- Rejestracja: 7 lip 2015, o 12:35
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 5 razy
- Podziękowania: 26 razy
- Kontakt:
Widać, że "pan grafik" nie ma nic ze współczesnego gracza

Jak pisałem, zauważyłem, że te linki można znaleźć niżej, w porównywarce i rozumiem, że sortowane są po cenie, ale tak, jak strona jest zbudowana - widzę podstawowe (z uwagi na dobrze ukrytą sporą część, bardzo podstawowe) game info, a po linki muszę przescrollować o ekran w dół. Tymczasem spodziewał bym się znaleźć te główne linki właśnie w game info. To taka moja wizja, nie każdy musi myśleć tak samo

Dodatkowo, właśnie sobie uświadomiłem, że tych bibliotek, to jest nawet nieco więcej, bo i Micro$oft ma własny sklep PCtowo/Xboxowy, Sony ma swój PSN ... to jest do rozważenia. Na pewno dla mnie było by to bardziej czytelne, choć może trudniejsze w realizacji.
Na koniec, taka mała dygresja, z nawiązaniem, do tego, co napisał kolega powyżej:
Zgadzam się w pełni z tym, co cytowane powyżej i z tym, o czym pisał w dalszej części posta, ale chciałbym zwrócić uwagę na ten właśnie fragment. Opisuje on pewną tendencję, którą zauważam w tworzeniu serwisów internetowych (i nie tylko, bo nawiążę do gier) i w krótkich słowach można to streścić - wszystko ma być "piękne", mniejsza o treść.Sotery pisze: Mnie na starcie strona zainteresowała - pierwsze wrażenie na temat wyglądu pozytywne, ale tym dalej, tym było coraz gorzej. Na tyle, że nie mam ochoty zakładać konta i dać szansy (przy czym salenauts mnie akurat do tego zachęciło).
Wchodząc na taką stronę, robię to nie po to, aby pooglądać jej wygląd lub screeny z gry. Wchodzę po informacje na temat cen tych gier. Na stronie głównej elementy są ogromne przez co przejrzenie pierwszych 10 wymaga ode mnie scrollowania. Z podobnego powodu wole odwiedzać Łowców, niż wspomniane Salenauts - tutaj wszystko mam pogrupowane w newsy i najważniejsze gry wypisane do szybkiego wglądu. Po ich cenach mogę też mniej więcej określić charakter promocji i ocenić, czy mam ochotę sprawdzać resztę gier - i o to chodzi.
...
Skoro to serwis o grach i dla graczy, a ostatnio pogrywam sobie w Heroes of Might and Magic (różne części), to aż ciśnie mi się na usta (w sumie na palce, toć to słowo pisane) porównanie/nawiązanie - grafika w HoMM 3 na dzisiejsze standardy może i jest już brzydka, ale do jasnej cholery, CZYTELNA. Szukasz informacji - znajdujesz ją. Przejdźmy kilka edycji dalej, gra stała się "piękna", trójwymiarowa, plansza - obrotowa ... moment, nagle okazuje się, że rzeczy, które są dosłownie obok Twojej postaci - nie widzisz ich, bo patrzysz pod złym kątem, a powodu do obracania kamery jakoś specjalnie nie widzisz. To nie jest gra FPP/TPP, żeby kręcić kamerą na lewo i prawo. Tak jak gra straciła na czytelności, tak i serwisy internetowe raczą nas obecnie niesamowicie wymodelowanym layoutem, z bogatą grafiką, wszystko duże, amerykańskie ... ale ja tu chciałem, jak napisał kolega - informacji, a nie obrazków.
Niestety właśnie takie miałem odczucia po wejściu na stornę. Wygląda ładnie, ale po chwili przytłacza, a jak w końcu szukałem informacji - ok, znalazłem, choć trochę (serwis się rozwija, czekam na rozdział 2

To by było na tyle. Wiele z tej dygresji pewnie nie wyciągniecie, ale może choć przez chwilę osoba odpowiedzialna za layout, zapewne nie tylko gg.deal, ale i innych witryn internetowych, zastanowi się, czy faktycznie warto owczym pędem lecieć w to, co modne ... bo taka moda szybko przemija, a klasyka ... no cóż, "HoMM III najlepsze"

P.S.
Są i serwisy, które przy każdej wizycie witają nas grafiką na całą/pół strony. Nie niosącą żadnej informacji. Aby dotrzeć do "strony głównej", należy każdorazowo przeskrolować tą grafikę ... to już jest w pełnej krasie przykład tego o czym pisałem.
- Posty: 3573
- Rejestracja: 10 paź 2012, o 20:03
- Płeć: Mężczyzna
- Discord: remike#9022
- Podziękował: 576 razy
- Podziękowania: 261 razy
- Kontakt:
Tak, będziemy. Najpierw musimy skończyć stronę i wyjść z bety. Dodanie sklepów wiąże się z koniecznością poprawiania usterek gdy sklep coś zmieni (layout, feed produktów), gdy ceny są niepoprawne itd. Opóźnia to development.
Zdaję sobie sprawę, że bez wszystkich sklepów, porównywarka jest mało użyteczna. Niemniej na tym etapie chcemy przede wszystkim zebrać feedback i upewnić się, że serwis jest przyjazny w użyciu. Dodanie brakujących sklepów to będzie kwestia jakiegoś tygodnia-dwóch.
- Posty: 539
- Rejestracja: 13 sie 2016, o 07:49
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 30 razy
- Podziękowania: 107 razy
- Kontakt:
Nie wiem czy ktoś już zwracał uwagę...
Wiem że to beta i jeszcze wszystko nie działa.
Zauważyłem gdy przeglądałem moją wishliste że ceny które pojawiają się jako STEAM to ceny "normalne",
a nie obecnie panujące w wyprzedaży!
Wiem że to beta i jeszcze wszystko nie działa.
Zauważyłem gdy przeglądałem moją wishliste że ceny które pojawiają się jako STEAM to ceny "normalne",
a nie obecnie panujące w wyprzedaży!
- Posty: 175
- Rejestracja: 6 lip 2014, o 12:25
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 7 razy
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
Możliwość wyfiltrowania gier z lokalnym co-op + aktualna wyprzedaż steamowa, to wszystko czego potrzebowałem;)
Brakuje mi jedynie drobnych udogodnień:
- możliwości wyłączenia pokazywania gier, które jeszcze nie miały premiery. Chciałbym przeglądać gry z tego roku, ale tylko po premierze
- tym samym brakuje możliwości wyboru dowolnego zakresu release date.
- jeżeli jest kilka stron wyników, to fajnie żeby to było jak na forum Łowców - żeby przenosiło na górę wyników. Teraz przeglądam wyniki od góry na dół, klikam na kolejna stronę i przeglądam wyniki od dołu na górę i potem ponownie trzeba zjechać na dół, żeby przejść do kolejnej strony.
Brakuje mi jedynie drobnych udogodnień:
- możliwości wyłączenia pokazywania gier, które jeszcze nie miały premiery. Chciałbym przeglądać gry z tego roku, ale tylko po premierze
- tym samym brakuje możliwości wyboru dowolnego zakresu release date.
- jeżeli jest kilka stron wyników, to fajnie żeby to było jak na forum Łowców - żeby przenosiło na górę wyników. Teraz przeglądam wyniki od góry na dół, klikam na kolejna stronę i przeglądam wyniki od dołu na górę i potem ponownie trzeba zjechać na dół, żeby przejść do kolejnej strony.