Muve.pl - oficjalny temat
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
- Posty: 1582
- Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 4 razy
- Kontakt:
Napisz proszę na pomoc@muve.pl (lub zadzwoń do nas bezpośrednio) - zobaczymy, co tam nie zagrało i jak najszybciej rozwiążemy sprawę.
Czy jest jakaś szansa na promocje na Ił-2 Bitwa o Stalingrad? Kto podejmuje decyzje o przecenieniu produktu? Muve czy deweloper? Jakiś czas temu była doskonała promocja w Biedronce, gdzie sprzedawali wersję pudełkową za 49.99zł (bardzo cierpię, że nie udało mi się załapać
). Takie promocje wychodzą od polskiego dystrybutora (Cenega?) czy Biedronka na własną rękę sprzedawała grę w tak niskiej cenie?
@muve.pl niżej:
Dzięki!

@muve.pl niżej:
Dzięki!
Ostatnio zmieniony 4 sty 2018, o 10:55 przez Avard, łącznie zmieniany 1 raz.
- Posty: 1582
- Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 4 razy
- Kontakt:
Szansa jest zawsze, a czy będzie - się okaże, na ten moment nie mamy takiej konkretnie promocji w planach.
Bardzo różnie - czasem to inicjatywa wydawcy, czasem nasza, a czasem wspólna.Kto podejmuje decyzje o przecenieniu produktu? Muve czy deweloper?
To już sprawa między wydawcą a sklepem, nie chcemy wyrokować.(...) czy Biedronka na własną rękę sprzedawała grę w tak niskiej cenie?
- Posty: 171
- Rejestracja: 5 paź 2015, o 22:34
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 2 razy
- Kontakt:
@muve.pl
Tak przy okazji, czy jest szansa że wasza inwentaryzacja zakończy się nieco wcześniej?
Bo wiszą mi jakieś zamówienia, które nie załapały się na wysyłkę przed 27.12 i zastanawiam się, czy jest szansa, że coś pojawi się jednak wcześniej 
Tak przy okazji, czy jest szansa że wasza inwentaryzacja zakończy się nieco wcześniej?


- Posty: 1582
- Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 4 razy
- Kontakt:
Bardzo trudno powiedzieć. Sami czekamy niecierpliwie, kiedy magazyn da nam "zielone światło", jednak nie chcemy nic obiecywać. Tak więc mimo najszczerszych chęci, nie jestem Ci w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
- Posty: 171
- Rejestracja: 5 paź 2015, o 22:34
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 2 razy
- Kontakt:
Muve, prośba o spojrzenie na moje zgłoszenie, bo doczekałem się dziś pierwszego zamówienia i okazało się że w zafoliowanym pudełku z Total War Warhammer II brak klucza STEAM - żadnej karteczki(w miejscu, w którym klucz wskazuje instrukcja nie ma nawet śladu po karteczce ani nic nie wskazuje, że kiedykolwiek była tam przyklejona), ani nic - opisałem w zgłoszeniu przez formularz - była w pełni zafoliowana, ale w pudełku jest wszystko poza najważniejszym. Pierwszy raz spotykam się z taką sytuacją


- Posty: 1956
- Rejestracja: 22 cze 2013, o 19:20
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 249 razy
- Podziękowania: 393 razy
- Kontakt:
Niestety tego się nie dowiesz, dopóki nie aktywujesz na steamie i nie sprawdzisz w konsoli jakie dokładnie subID aktywują te klucze

Powinny być ROW'y, ale nie dam sobie za to rąk odciąć

- Posty: 1582
- Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 4 razy
- Kontakt:
Napisałeś już może do naszego COK-u? Jeśli nie, zrób to proszę koniecznie. Jeżeli tak, przypomnę chłopakom, aby zabrali się za Twoje zgłoszenie w trybie pilnym, bo oczywiście gra bez kodu to tak nieco marnie.
- Posty: 171
- Rejestracja: 5 paź 2015, o 22:34
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 2 razy
- Kontakt:
Opisalem przez formularz kontaktowy na stronie i dosłałem zdjęcia na pomoc@muve.pl w odpowiedzi na powiadomienie o przyjęciu zgłoszenia, ale na razie nie dostałem żadnej informacji zwrotnej, a nie wiem czy jeszcze coś z mojej strony potrzebujecie?
- Posty: 1582
- Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 4 razy
- Kontakt:
Nie, czekamy właśnie na informację zwrotną od wydawcy gry. Niestety takie przypadki to coś bardzo rzadkiego (nie przypominam sobie, by w poprzednim roku trafił się choć jeden), więc musimy załatwić kilka formalności z tym związanych - postaramy się ogarnąć jak najszybciej, sprawa jest w toku.