Ubisoft Connect (Uplay) i Ubisoft Store - temat ogólny

Okazyjne ceny gier na PC z dystrybucji elektronicznej. Klucze Steam, GOG, Origin, Uplay itd
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 77
Rejestracja: 20 mar 2013, o 21:28
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 3 razy
Podziękowania: 15 razy
Kontakt:

Pokłosie "promocji" na Far Cry 5 ;)
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1984
Rejestracja: 18 sie 2013, o 20:26
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 7 razy
Podziękowania: 416 razy
Kontakt:

Czy ktoś jeszcze ma problem z wejściem na Ubisoft Club? Cały czas tylko kręci mi się to logo, na chrome, IE i operze, na telefonie to samo. Avatar nie wiedzieć czemu mi się usunął i chciałem zmienić :P
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 96
Rejestracja: 3 lis 2014, o 01:04
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:

@Up, tak, kręcące się kółeczko albo białe tło z napisem pomoc techniczna - Ubi Klient. Za to przy próbie zalogowania w FF "The service is unavailable."
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 154
Rejestracja: 22 wrz 2017, o 10:29
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 33 razy
Podziękowania: 44 razy

Kiedyś na uplay był zapis, że gry drm free kupione u nich cyfrowo trzeba ściągnąć w ciągu 30 dni, potem przepadają. Teraz tego zapisu nie mogę znaleźć, więc jak to teraz wygląda? Przypisane są na stałe i można pobrać wielokrotnie?
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1984
Rejestracja: 18 sie 2013, o 20:26
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 7 razy
Podziękowania: 416 razy
Kontakt:

Teraz nie ma u nich gier DRMFree, wszystko przypisuje się do uplaya.
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 370
Rejestracja: 12 wrz 2013, o 20:54
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 9 razy
Kontakt:

Nie wiem czemu Remike nie wstawia newsa z promocji dodatków do AC Origins które mu wysłałem więc daję tutaj:

Aby docenić społeczność Twitch, stworzyliśmy unikatowe przedmioty na wyłączność dla członków Twitch Prime i zgromadziliśmy je w Pakiecie Mistrza Asasynów:
https://assassinscreed.ubisoft.com/game ... 0-76770-32

Odblokuj specjalne przedmioty w grze z Monster Energy®!
https://assassinscreed.ubisoft.com/game ... 0-76770-32
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 204
Rejestracja: 18 kwie 2013, o 21:05
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 20 razy
Podziękowania: 52 razy
Kontakt:

Dziś ma premierę Ode - nowa platformówka od twórców "Grow Home". Jest już do kupienia, ale chyba komuś się ceny pomyliły albo źle przecinek postawił :gwizdany: :
https://store.ubi.com/eu/ode/5a16b08788 ... 3c4c1.html
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 7048
Rejestracja: 14 lut 2013, o 15:17
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: ◕_◕ Liberty City ಠ╭╮ಠ ostatnio Los Santos
Podziękował: 1377 razy
Podziękowania: 1315 razy
Kontakt:

no najwyraźniej bo cena jak za kolekcjonerke takiej platformowki
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 204
Rejestracja: 18 kwie 2013, o 21:05
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 20 razy
Podziękowania: 52 razy
Kontakt:

Najwyraźniej sprawa przecinka, bo w US gra kosztuje 5 baksów.
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 214
Rejestracja: 3 gru 2012, o 12:24
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 3 razy
Kontakt:

Gdy próbuję coś kupić w sklepie Ubisoftu dostaję komunikat: We're sorry but the transaction failed and the payment has not been validated. Please note you will not be charged. Please try to order again. We would recommend you use another payment method. Nie przenosi mnie nawet na stronę logowania PayPal. Próbowałem na różnych urządzeniach, połączeniach internetowych z tym samym efektem. Nawet stworzyłem nowe konto, na którym tego problemu nie ma. Wcześniej miałem problem z wygenerowaniem zniżki za punkty Uplay, ale okazało się, że to był problem z ustawieniem regionu konta i po prośbie został zmieniony z "United States" na Polskę. Od tygodnia piszę z polskim supportem na temat problemów z zakupem bez żadnych rezultatów. Widziałem na zagranicznym forum jak ktoś miał ten sam komunikat, to Ubisoft tłumaczył, że to wymaga głębszej ingerencji w dane konta; polski chyba o tym nie wie. Może ktoś z Was miał podobny przypadek i może mi coś doradzi? Promocje za kilka godzin dobiegają końca, a ja pewnie obejdę się smakiem...
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 847
Rejestracja: 9 sty 2013, o 18:19
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 21 razy
Podziękowania: 705 razy
Kontakt:

Użytkownicy neoond i FPaA zauważyli, że z biblioteki Uplay znikają gry. Mi wcięło obie części Rainbow Six Vegas z Humble Tom Clancy Bundle i Rainbow Six Lockdown z CD-Action :/

EDIT: Zgłosiłem problem do supportu Uplay, ciekawe co odpiszą.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 44
Rejestracja: 15 cze 2015, o 22:01
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:

Desolator pisze: Użytkownicy neoond i FPaA zauważyli, że z biblioteki Uplay znikają gry. Mi wcięło obie części Rainbow Six Vegas z Humble Tom Clancy Bundle i Rainbow Six Lockdown z CD-Action :/

EDIT: Zgłosiłem problem do supportu Uplay, ciekawe co odpiszą.
Dobrze, że przeczytałem twój post. Daj znać co odpiszą, bo właśnie Lockdown'a wcięło mi z konta :|
Chyba trzeba robić jakieś screeny bibliotek, bo tyle tych gier, że nie wiem co gdzie mam i nawet bym się nie kapnął, że czegoś brakuje :|
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 471
Rejestracja: 11 kwie 2013, o 17:28
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 323 razy
Podziękowania: 338 razy
Kontakt:

Też mi zniknęły Vegasy, tylko że ja je miałem z tej paczki Rainbow Six za 30 zł, która zawierała Siege'a.
MDA
Awatar użytkownika
MDA
Wiedźmin
Posty: 1257
Rejestracja: 2 gru 2012, o 18:46
Podziękował: 1021 razy
Podziękowania: 365 razy
Kontakt:

Potwierdzam problem z RS Vegas i Lockdown.
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 1956
Rejestracja: 22 cze 2013, o 19:20
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 249 razy
Podziękowania: 393 razy
Kontakt:

MDA pisze: Potwierdzam problem z RS Vegas i Lockdown.
Jako iż Vegas miałem aktywowane z Humbla, wyciąłnąłem kluczyk z HB i spróbowałem aktywować.
Oto komunikat jaki otrzymałem:
This CD Key or Activation Code is already active on this account. Please visit your Games library to access your games.
Oczywiście w bibliotece gier Vegas nie widzę :(
MDA
Awatar użytkownika
MDA
Wiedźmin
Posty: 1257
Rejestracja: 2 gru 2012, o 18:46
Podziękował: 1021 razy
Podziękowania: 365 razy
Kontakt:

@McSnake, zrobiłem dokładnie to samo. Efekt ten sam, dlatego potwierdzam.
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 165
Rejestracja: 1 lut 2015, o 12:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 3 razy
Podziękowania: 0
Kontakt:

U mnie niestety też ww gierki wyparowały. Oczywiście zgłoszenie do wsparcia technicznego poleciało...
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 847
Rejestracja: 9 sty 2013, o 18:19
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 21 razy
Podziękowania: 705 razy
Kontakt:

Takie coś mi support odpisał:
Dzień dobry,

Dziękuję za skontaktowanie się z obsługą klienta Ubisoft w sprawie brakujących gier Ubisoft.

Po sprawdzeniu zapisów naszego systemu mogę potwierdzić, że wymienione gry są prawidłowo przypisane do Pana konta Uplay.

Niestety zdarza się, że niektóre gry nie są widoczne na stronie https://club.ubisoft.com

Za wszelkie niedogodności przepraszamy.

Bardzo proszę sprawdzić czy omawiane tytuły są dostępne w zakładce "Moje gry" w aplikacji Uplay PC. Jeżeli nie, bardzo proszę o przysłanie nowego zrzutu ekranu dzięki czemu będziemy mogli naprawić zaistniały problem.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do ponownego kontaktu,
Gier oczywiście nie mam na liście, podesłałem im screena o który prosili i czekam dalej ;)
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 1956
Rejestracja: 22 cze 2013, o 19:20
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 249 razy
Podziękowania: 393 razy
Kontakt:

Da się gdzieś sprawdzić listę gier aktywowanych na Uplay'u ?
Jest jakiś odpowiednik https://store.steampowered.com/account/licenses/ na Uplay ?
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 317
Rejestracja: 23 kwie 2013, o 12:35
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 8 razy
Kontakt:

Gra Vegas zniknęła, ale już jest z powrotem, właśnie przed chwilą u mnie się pojawiła (bez supportu).
ODPOWIEDZ