Siema,
Mam internet upc 120mb i od dłuższego czasu mam skoki pingu że w nic nie da się normalnie grać.
Pisałem do upc to mi gość powiedział że to mogą być "przeciążenia sieci" no ale chyba płace za to żeby chodziło wszystko dobrze a nie tak jak chce, to mi odpowiedział że wyśle zgłoszenie do monitoringu sieci (czy jakoś tak)
po tygodniu dalej cisza..
Najlepsze jest to że strata pakietu 0% a ping skacze jak na trampolinie od 100 do czasami 4k
Brak straty pakietów a skaczący ping
Musisz ich molestować, rzeczywiście sieć na węźle może jest przeciążana lub zły konfig ale g.. cię to powinno interesować ma działać, może router krzaczy jak miał byś coś na podmianę mógłbyś sprawdzić. Jakiej wielkości te pingi masz ? puść ping na wp i steama tak na 2-3 min jak się zachowuje to... . no i jakie wykorzystanie łącza masz % może to u ciebie coś zabija sieć na odległość to zawsze wróżenie.
- Posty: 215
- Rejestracja: 9 paź 2014, o 17:59
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Eppelborn
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
aktualnie skoków jest mniej ale są :
Statystyka badania ping dla 212.77.98.9:
Pakiety: Wysłane = 224, Odebrane = 224, Utracone = 0
(0% straty),
Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:
Minimum = 13 ms, Maksimum = 543 ms, Czas średni = 67 ms
Control-C
Statystyka badania ping dla 212.77.98.9:
Pakiety: Wysłane = 224, Odebrane = 224, Utracone = 0
(0% straty),
Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:
Minimum = 13 ms, Maksimum = 543 ms, Czas średni = 67 ms
Control-C
- Posty: 418
- Rejestracja: 6 kwie 2013, o 11:57
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Netherlands
- Podziękował: 16 razy
- Podziękowania: 27 razy
- Kontakt:
Weź odpal WinMTR i w nim zbadaj trasę. Jako adres podaj adres serwera (bez Portu*) na którym będziesz grać w trakcie badania.
Łap tu download z mojej domeny https://share.execute.run/WinMTR-v092.zip , bo oficjalny download muli strasznie (http://winmtr.net/download-winmtr/)
Łap tu download z mojej domeny https://share.execute.run/WinMTR-v092.zip , bo oficjalny download muli strasznie (http://winmtr.net/download-winmtr/)
- Posty: 25
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:39
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Płock, Poland
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
Wi-Fi masz w domu? Wiem, że pytanie tak z *zady*, ale niby się dzwoni, piszę, molestuje tych ludzi na infolinii, a potem się okazuje, że problem jest po naszej stronie. Sprawdź czy nic Ci w tle nie chodzi, jakieś aktualizacje Windowsa np. jakieś torrenty czy nawet automatyczne aktualizacje na battle.net czy STEAM, ktoś Ci z domowników też może ciągnąć cały czas coś.
Opisałbyś swój problem bardziej, bo jak stwierdzasz "nie gubi pakietów, a ping rośnie" to trochę śmiać mi się chcę.
Odnośnie UPC i światłowodów, to jeśli mieszkasz w bloku i na przyłączach jest pierdyliard osób, to niestety ale nie będą w stanie nic z tym zrobić.
Sprawdź w jakich godzinach masz takie akcje z internetem. Jeśli wina leży po stronie przeciążenia sieci to późno w nocy powinno być dużo lepiej.
Opisałbyś swój problem bardziej, bo jak stwierdzasz "nie gubi pakietów, a ping rośnie" to trochę śmiać mi się chcę.
Odnośnie UPC i światłowodów, to jeśli mieszkasz w bloku i na przyłączach jest pierdyliard osób, to niestety ale nie będą w stanie nic z tym zrobić.
Sprawdź w jakich godzinach masz takie akcje z internetem. Jeśli wina leży po stronie przeciążenia sieci to późno w nocy powinno być dużo lepiej.
- Posty: 215
- Rejestracja: 9 paź 2014, o 17:59
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Eppelborn
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
Szanowny Panie
Dziękuję za przesłaną korespondencję i opis obserwowanych przez Pana nieprawidłowości.
Zgłoszona usterka dla numeru sprawy TT0006244268 została zweryfikowana przez dział IT w Pana rejonie zamieszkania. Ustalono, że nieprawidłowe działanie usługi wynika z obciążenia odbiornika światłowodowego odpowiedzialnego z działanie sieci w tym rejonie. Usunięcie usterki wymaga przebudowy, której zakończenie zaplanowano do końca dnia 07.04.2017.
Witam, zostałem zapewniony że usterka zostanie naprawiona a problem jak był tak jest.
Szanowny Panie,
na wstępie dziękuję za korespondencję.
Rozumiem Pana rozczarowanie wynikające z problemów związanych z działaniem łącza internetowego. Muszę Pana przeprosić za przedłużający się czas usunięcia nieprawidłowości. Na chwilę obecną 19.05.2017 jest podawany przez techników jako termin przywrócenia prawidłowego działania usług.
Orientuje się ktoś czy to może być podstawa do zerwania umowy?
Dziękuję za przesłaną korespondencję i opis obserwowanych przez Pana nieprawidłowości.
Zgłoszona usterka dla numeru sprawy TT0006244268 została zweryfikowana przez dział IT w Pana rejonie zamieszkania. Ustalono, że nieprawidłowe działanie usługi wynika z obciążenia odbiornika światłowodowego odpowiedzialnego z działanie sieci w tym rejonie. Usunięcie usterki wymaga przebudowy, której zakończenie zaplanowano do końca dnia 07.04.2017.
Witam, zostałem zapewniony że usterka zostanie naprawiona a problem jak był tak jest.
Szanowny Panie,
na wstępie dziękuję za korespondencję.
Rozumiem Pana rozczarowanie wynikające z problemów związanych z działaniem łącza internetowego. Muszę Pana przeprosić za przedłużający się czas usunięcia nieprawidłowości. Na chwilę obecną 19.05.2017 jest podawany przez techników jako termin przywrócenia prawidłowego działania usług.
Orientuje się ktoś czy to może być podstawa do zerwania umowy?