Brak straty pakietów a skaczący ping

Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 215
Rejestracja: 9 paź 2014, o 17:59
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Eppelborn
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:

Siema,
Mam internet upc 120mb i od dłuższego czasu mam skoki pingu że w nic nie da się normalnie grać.
Pisałem do upc to mi gość powiedział że to mogą być "przeciążenia sieci" no ale chyba płace za to żeby chodziło wszystko dobrze a nie tak jak chce, to mi odpowiedział że wyśle zgłoszenie do monitoringu sieci (czy jakoś tak)
po tygodniu dalej cisza..

Najlepsze jest to że strata pakietu 0% a ping skacze jak na trampolinie od 100 do czasami 4k
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1383
Rejestracja: 22 lis 2012, o 05:37
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 41 razy
Podziękowania: 21 razy
Kontakt:

Zlozyles to w formie reklamacji? Bo moze trzeba napisac wypowiedzenie w takim razie, skoro nie poczuwaja sie.
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 374
Rejestracja: 28 lis 2012, o 15:17
Podziękował: 0
Podziękowania: 2 razy
Kontakt:

Musisz ich molestować, rzeczywiście sieć na węźle może jest przeciążana lub zły konfig ale g.. cię to powinno interesować ma działać, może router krzaczy jak miał byś coś na podmianę mógłbyś sprawdzić. Jakiej wielkości te pingi masz ? puść ping na wp i steama tak na 2-3 min jak się zachowuje to... . no i jakie wykorzystanie łącza masz % może to u ciebie coś zabija sieć na odległość to zawsze wróżenie.
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 215
Rejestracja: 9 paź 2014, o 17:59
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Eppelborn
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:

aktualnie skoków jest mniej ale są :

Statystyka badania ping dla 212.77.98.9:
Pakiety: Wysłane = 224, Odebrane = 224, Utracone = 0
(0% straty),
Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:
Minimum = 13 ms, Maksimum = 543 ms, Czas średni = 67 ms
Control-C
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1383
Rejestracja: 22 lis 2012, o 05:37
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 41 razy
Podziękowania: 21 razy
Kontakt:

maksimum 543 to jakis kosmos faktycznie
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 418
Rejestracja: 6 kwie 2013, o 11:57
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Netherlands
Podziękował: 16 razy
Podziękowania: 27 razy
Kontakt:

Weź odpal WinMTR i w nim zbadaj trasę. Jako adres podaj adres serwera (bez Portu*) na którym będziesz grać w trakcie badania.
Łap tu download z mojej domeny https://share.execute.run/WinMTR-v092.zip , bo oficjalny download muli strasznie (http://winmtr.net/download-winmtr/)
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 25
Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:39
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Płock, Poland
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:

Wi-Fi masz w domu? Wiem, że pytanie tak z *zady*, ale niby się dzwoni, piszę, molestuje tych ludzi na infolinii, a potem się okazuje, że problem jest po naszej stronie. Sprawdź czy nic Ci w tle nie chodzi, jakieś aktualizacje Windowsa np. jakieś torrenty czy nawet automatyczne aktualizacje na battle.net czy STEAM, ktoś Ci z domowników też może ciągnąć cały czas coś.

Opisałbyś swój problem bardziej, bo jak stwierdzasz "nie gubi pakietów, a ping rośnie" to trochę śmiać mi się chcę.

Odnośnie UPC i światłowodów, to jeśli mieszkasz w bloku i na przyłączach jest pierdyliard osób, to niestety ale nie będą w stanie nic z tym zrobić.

Sprawdź w jakich godzinach masz takie akcje z internetem. Jeśli wina leży po stronie przeciążenia sieci to późno w nocy powinno być dużo lepiej.
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 215
Rejestracja: 9 paź 2014, o 17:59
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Eppelborn
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:

Szanowny Panie

Dziękuję za przesłaną korespondencję i opis obserwowanych przez Pana nieprawidłowości.

Zgłoszona usterka dla numeru sprawy TT0006244268 została zweryfikowana przez dział IT w Pana rejonie zamieszkania. Ustalono, że nieprawidłowe działanie usługi wynika z obciążenia odbiornika światłowodowego odpowiedzialnego z działanie sieci w tym rejonie. Usunięcie usterki wymaga przebudowy, której zakończenie zaplanowano do końca dnia 07.04.2017.



Witam, zostałem zapewniony że usterka zostanie naprawiona a problem jak był tak jest.


Szanowny Panie,

na wstępie dziękuję za korespondencję.

Rozumiem Pana rozczarowanie wynikające z problemów związanych z działaniem łącza internetowego. Muszę Pana przeprosić za przedłużający się czas usunięcia nieprawidłowości. Na chwilę obecną 19.05.2017 jest podawany przez techników jako termin przywrócenia prawidłowego działania usług.



Orientuje się ktoś czy to może być podstawa do zerwania umowy?
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1383
Rejestracja: 22 lis 2012, o 05:37
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 41 razy
Podziękowania: 21 razy
Kontakt:

Do jakiejs reklamacji i obnizenia ceny na pewno.
ODPOWIEDZ