Macie wielkie wymagania, ciężko was zadowolić. Chciałbym wam dać teraz pole do popisu.
Pracujemy z Robem nad udoskonaleniem naszej funkcjonalności. Prosiłbym was o WSZYSTKIE pomysły jakie przychodzą wam do głowy. Wypiszcie każdą zachciankę, nawet takie z kosmosu, zupełnie nierealne do zrealizowania.
Co powinien mieć nowy Śledź, żeby być lepszym od jakiejkolwiek konkurencji?
Śledź Okazje 2.0 - wasze pomysły
- Posty: 671
- Rejestracja: 25 gru 2012, o 12:32
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suwałki/Trójmiasto
- Podziękował: 10 razy
- Podziękowania: 13 razy
- Kontakt:
Telefon do Killjoya od głównego Admina, że właśnie jest promocja dla niego - cały steam za free! ( Ambitniejsze? Pewnie tak xD Wykonalne? No R3mike... Licze na Ciebie xD )
A tak mniej z kosmosu...
Podział na gatunki rpg/fps/platformer itp w wyszukiwarce... A nóż chce jakąś nową grę z danego gatunku znaleźć w promocji ładnej? Narazie mamy punkt - sklep dostępu... Ale przydałoby się też ewentualnie dodać w wyszukiwarce możliwość zaznaczenie platformy na której się gra aktywuje [ wiadomo - gog to drm free, steam to steam - ale mamy takie gmg i trzeba zajrzeć w ofertę żeby się przekonać czy gra się pod coś podpina... wiem że ciężkie do zrealizowania o ile niemożliwe, ale fajnie by było móc zaznaczyć platformę w wyszukiwarce ]. Moim zdaniem też design jest trochę zbyt excelowy i można go trochę poprawić - powygrubiać promocje od -75% [ bo takie się dla nas przeważnie opłacają ] i jakoś z tytułami coś pokombinować, żeby to bardziej czytelne było. Porównanie z najniższą ceną retailową [to też raczej awykonalne ... tak samo jak to że śledzik mógłby dla co milionowej osoby grę AAA rozdawać xD ]. Metascore od - do, bo dla niektórych opinia innych też się liczy. Oczywiście kolejny głos na wiadomość z powiadomieniem jeśli gra z wishlisty jest w przecenie.
Ostatnio zmieniony 4 sie 2013, o 00:17 przez Killjoy, łącznie zmieniany 2 razy.
- Posty: 324
- Rejestracja: 24 mar 2013, o 12:30
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
notyfikację sms o śledzonej grze 
A na razie przyda się synchro z wishlistą na steamie, tworzenie list śledzonych z powiadomieniami mail, filtrowanie DLC, 1 gra - wiele sklepów, a nie 1 sklep - 1 gra.

A na razie przyda się synchro z wishlistą na steamie, tworzenie list śledzonych z powiadomieniami mail, filtrowanie DLC, 1 gra - wiele sklepów, a nie 1 sklep - 1 gra.
- Posty: 2584
- Rejestracja: 3 gru 2012, o 16:40
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 80 razy
- Podziękowania: 317 razy
- Kontakt:
Przede wszystkim jedna gra = jedna karta produktu, gdzie w widocznym miejscu będzie zaznaczona dotychczasowa najniższa cena. Następna sprawa, filtrowanie DLC/Gra, być może przydałoby się jeszcze filtrowanie po gatunku i tak jak było mówione, meilowe powiadomienia o przecenach wybranych gier.
Usunięcie wszystkich zakładek
''Aktualne obniżki'' ''Aktualne ceny'' ''Historia cen ''
Zostawienie tylko "Śledź okazje" W której była by lista gier sortowana domyślnie od najnowszych aktualizacji cen, tak jak teraz. Każda gra miała by swoja kartę produktu na której było by wszystko w jednym, historia cen, koszty w poszczególnych sklepach, koszty wysyłki, ew, kody bonusowe. Ulepszona wyszukiwarka: np,wpisuje "wiedź", i wyskakują wszystkie wyniki do wyboru zawierające tę frazę.
''Aktualne obniżki'' ''Aktualne ceny'' ''Historia cen ''
Zostawienie tylko "Śledź okazje" W której była by lista gier sortowana domyślnie od najnowszych aktualizacji cen, tak jak teraz. Każda gra miała by swoja kartę produktu na której było by wszystko w jednym, historia cen, koszty w poszczególnych sklepach, koszty wysyłki, ew, kody bonusowe. Ulepszona wyszukiwarka: np,wpisuje "wiedź", i wyskakują wszystkie wyniki do wyboru zawierające tę frazę.
- Posty: 1956
- Rejestracja: 22 cze 2013, o 19:20
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 249 razy
- Podziękowania: 393 razy
- Kontakt:
Proponuję dodać nową kolumnę
różnicę procentową w stosunku do najniższej oferty jaka była na daną grę (niezależnie od sklepu i kiedy to miało miejsce).
Np.: co z tego, że gra jest na obniżce (-75%) w jednym sklepie, skoro cena jest 20% wyższa w stosunku do obniżki (-50%) w drugim sklepie przed tygodniem.
Jedna dodatkowa agregacja w selekcie nie powinna ubić bazy, a mówi wiele

Np.: co z tego, że gra jest na obniżce (-75%) w jednym sklepie, skoro cena jest 20% wyższa w stosunku do obniżki (-50%) w drugim sklepie przed tygodniem.
Jedna dodatkowa agregacja w selekcie nie powinna ubić bazy, a mówi wiele
