
Muve.pl - oficjalny temat
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
Pewnie dlatego, że na dzień 27/28 sierpnia zaplanowane były prace modernizacyjne w PKO i niemożliwe było korzystanie z płatności w sklepach internetowych.
https://www.pkobp.pl/aktualnosci/ogolno ... erpnia-br/
https://www.pkobp.pl/aktualnosci/ogolno ... erpnia-br/
- Posty: 77
- Rejestracja: 13 lis 2014, o 20:31
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 2 razy
- Kontakt:
Płatności nie dochodziły nawet do PayU z PKO od wczoraj rana, był błąd autoryzacji po kliknięciu dokonaj zakupu czy coś w ten deseń
@edit
i nadal ten sam błąd
@edit
i nadal ten sam błąd
Nie ma co liczyć na wprowadzenie płatności PayPal?Przepraszamy, ale wystąpił chwilowy problem z zamówieniem lub płatnością.
Co możesz zrobić?
Twoje zamówienie jest widoczne w Historii transakcji. Możesz tam sprawdzić aktualny status zamówienia, a w razie potrzeby wznowić płatność.
Jeżeli problem się powtórzy prosimy skontaktuj się z nami a niezwłocznie zajmiemy się Twoim zgłoszeniem.
Formularz kontaktowy oraz potrzebne numery telefonów znajdziesz na tej stronie.
- Posty: 776
- Rejestracja: 10 gru 2014, o 18:11
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 6 razy
- Podziękowania: 114 razy
drogie muve co z Dark Souls II: Scholar of the First Sin, chyba najwyższy czas zrobić równanie ceny do tej z promocji na nuuvem tj < 30 zł
a i kwiatek z dzisiejszej oferty

a i kwiatek z dzisiejszej oferty
sprawdzam Goliath najniższa odnotowana cena na steam 4,99€ a u was 45,54 złWielka Promocja Gier Cyfrowych PC - Dzień 4
Sprawdź ponad 150 nowych pozycji z rabatem nawet 75%. W dzisiejszej ofercie znajdziesz m.in. Borderlands 2 + Dodatki, Goliath, IL-2 Sturmovik 1946, Polskie Imperium od Krzyżaków do Potopu, Son of Nor oraz Off-Road Drive. Pamiętaj, że jutro o 12:00 czekać na Ciebie będzie kolejna lista promocyjnych gier. Przyjdź i upoluj coś dla siebie lub znajomych!

- Posty: 860
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 16:42
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 122 razy
- Podziękowania: 472 razy
- Kontakt:
Mi napisali z pomocy technicznej żeby się nie martwić, bo w ostatni dzień jeszcze będą klucze. A co do problemów z płatnościami, to nie jest wina banku z którego płacicie... Ja u siebie już to rozwiązałem, o czym pisałem w komentarzach w newsie 'Sleeping Dogs Definitive Edition za 8,75 w Muve' i faktycznie pomogło. Pomoże i wam, bo już ktoś inny potwierdził że działa to o czym pisałem. Wina jest tak jakby w łączu internetowym od poszczególnych dostawców.
- Posty: 1582
- Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 4 razy
- Kontakt:
Drodzy - niestety przez weekend była jakaś chryja z płatnościami. Badamy o co chodzi.
W razie czego - ostatniego dnia będzie powtórka i tytuły w zdecydowanej większości powrócą. Jeżeli nie udało Wam się kupić przez weekend, kupicie ostatniego dnia promocji.
W razie czego - ostatniego dnia będzie powtórka i tytuły w zdecydowanej większości powrócą. Jeżeli nie udało Wam się kupić przez weekend, kupicie ostatniego dnia promocji.
Sleeping Dogs z powrotem do kupienia, właśnie nabyłam 

- Posty: 1283
- Rejestracja: 12 kwie 2016, o 11:32
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Smog
- Podziękował: 8 razy
- Podziękowania: 41 razy
- Kontakt:
Konung 3 za 2,50 to zdecydowanie wyborowa cena jak ktos sie jeszcze nie zaopatrzyl!
A ze mialem jakies zloto z kompanii to wyszedl mi zakup za 0,00zl
Takie zakupy to ja lubie hehe 



- Posty: 52
- Rejestracja: 24 gru 2013, o 23:42
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
@muve.pl: Przedwczoraj kupiłem grę korzystając z płatności PSC. Dziś, kupując w taki sam sposób, mam błąd autoryzacji zamówienia (wspominany przez innych już powyżej) - choć nawet nie mam gdzie wpisać danych PSC...
Popsuliście coś kolejnego, próbując naprawiać wcześniejsze błędy, czy co?
Popsuliście coś kolejnego, próbując naprawiać wcześniejsze błędy, czy co?
- Posty: 1582
- Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 4 razy
- Kontakt:
Napisz proszę na pomoc@muve.pl. Płatności działają poza nami - ergo nic nie popsuliśmy.slawpe13 pisze: @muve.pl: Przedwczoraj kupiłem grę korzystając z płatności PSC. Dziś, kupując w taki sam sposób, mam błąd autoryzacji zamówienia (wspominany przez innych już powyżej) - choć nawet nie mam gdzie wpisać danych PSC...
Popsuliście coś kolejnego, próbując naprawiać wcześniejsze błędy, czy co?
- Posty: 52
- Rejestracja: 24 gru 2013, o 23:42
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
@muve.pl: To nie jest IMHO problem związany z samym IP - próbowałem zamawiać zarówno przez aero2 (zmienne adresy IP), jak i w sieci Orange (też zmienie adresy IP) - aktualnie jestem bez stacjonarnego dostępu do netu. Korzystałem też z dwu różnych przeglądarek na kompie i z przeglądarki w telefonie. Wygląda na to, że to jakiś problem profilu konta muve.pl, moim zdaniem. A może w jakiś sposób wiążecie adres ip/podsieci z danym kontem muve i blokujecie zamówienia z innych, niepowiązanych kont? Ale to byłoby bez sensu, IMHO...
PS: Nie zaznaczałem przy zakupie niewymaganej zgody (ceneo) - może to tu jest problem? Może ta zgoda zaczęła być wymagana?
PS: Nie zaznaczałem przy zakupie niewymaganej zgody (ceneo) - może to tu jest problem? Może ta zgoda zaczęła być wymagana?

- Posty: 18
- Rejestracja: 23 maja 2013, o 19:51
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
"Przepraszamy, ale wystąpił chwilowy problem z zamówieniem lub płatnością."
Mam ten sam problem od kilku miesięcy, jak nie dłużej... - nic nie mogę kupić w sklepie muve, nie ważne czy to wersja digital, czy box czy pre-order.
Próbowałem podobnie jak kolega wyżej: upc, neostrada, światłowód w pracy, internet radiowy, mobilnie: nju i aero, dodatkowo ze dwa polskie vpn'y. Zakładałem nowe konta, na różne adresy, czyściłem ciasteczka i nic nie pomogło.
Paysafecard również spróbowałem dla testów i również występuje komunikat błędu. W innych sklepach PayU działa bez problemu.
Mam ten sam problem od kilku miesięcy, jak nie dłużej... - nic nie mogę kupić w sklepie muve, nie ważne czy to wersja digital, czy box czy pre-order.
Próbowałem podobnie jak kolega wyżej: upc, neostrada, światłowód w pracy, internet radiowy, mobilnie: nju i aero, dodatkowo ze dwa polskie vpn'y. Zakładałem nowe konta, na różne adresy, czyściłem ciasteczka i nic nie pomogło.
Paysafecard również spróbowałem dla testów i również występuje komunikat błędu. W innych sklepach PayU działa bez problemu.
No ja też tak mam, od lutego 2016..experty pisze: "Przepraszamy, ale wystąpił chwilowy problem z zamówieniem lub płatnością."
Mam ten sam problem od kilku miesięcy, jak nie dłużej... - nic nie mogę kupić w sklepie muve, nie ważne czy to wersja digital, czy box czy pre-order.
Próbowałem podobnie jak kolega wyżej: upc, neostrada, światłowód w pracy, internet radiowy, mobilnie: nju i aero, dodatkowo ze dwa polskie vpn'y. Zakładałem nowe konta, na różne adresy, czyściłem ciasteczka i nic nie pomogło.
Paysafecard również spróbowałem dla testów i również występuje komunikat błędu. W innych sklepach PayU działa bez problemu.
30 maja - 8 czerwca wymieniałem korespondencję w tej sprawie ale niestety nie udało się nic wskórać mimo chęci muve..

Korespondencję zakończyłem na tym, jak po 10 mailach powróciło to samo pytanie - "jaką formę płatności Pan wybiera" mimo iż wcześniej już pisałem, że KAŻDĄ JEDNĄ próbowałem..
"Centrum Obsługi Klienta (Muve.pl)
8 cze, 12:13 EEST
Witamy serdecznie,
Niestety nie udało się naszym informatykom odtworzyć błędu pojawiającego się w komunikacji z naszą stroną przez Pana.
Pozostaje jedynie pytanie - jaką formę płatności Pan wybiera?
W razie kolejnych problemów / pytań prosimy ponownie o kontakt, życzymy miłego dnia.
Pozdrawiamy,
Centrum Obsługi Klienta Muve.pl"