Muve.pl - oficjalny temat
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
- Posty: 1406
- Rejestracja: 11 sty 2013, o 22:59
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 61 razy
- Podziękowania: 74 razy
- Kontakt:
Capcoma oferta jakaś fajna będzie?
Bo musiałbym wreszcie uzupełnić braki w gierkozbiorze, wstyd potem pisać, żem fanem RE jest
No i jakąś fajną ofertą na season pass do ostatniej Lary Croft bym nie pogardził


No i jakąś fajną ofertą na season pass do ostatniej Lary Croft bym nie pogardził

- Posty: 77
- Rejestracja: 13 lis 2014, o 20:31
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 2 razy
- Kontakt:
Błąd po mojej czy waszej stronie?Przepraszamy, ale wystąpił chwilowy problem z zamówieniem lub płatnością.
Co możesz zrobić?
Twoje zamówienie jest widoczne w Historii transakcji. Możesz tam sprawdzić aktualny status zamówienia, a w razie potrzeby wznowić płatność.
Jeżeli problem się powtórzy prosimy skontaktuj się z nami a niezwłocznie zajmiemy się Twoim zgłoszeniem.
Formularz kontaktowy oraz potrzebne numery telefonów znajdziesz na tej stronie.
Kontynuuj zakupy
- Posty: 1414
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 10:18
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 5 razy
- Podziękowania: 45 razy
- Kontakt:
Kochane Muve
Kupowałem dzisiaj 'Sleeping Dogs DE' Uzyłem przy zakupie dostępnego złota. Przy zatwierdzaniu nastąpił błąd. Moje złoto zniknęło.
Czy jest szansa na odzyskanie? Wiem, że kwota nieduża ale ziarko do ziarka...
pozdrawiam
-----------------
Sprawa błyskawicznie załatwiona.
Kupowałem dzisiaj 'Sleeping Dogs DE' Uzyłem przy zakupie dostępnego złota. Przy zatwierdzaniu nastąpił błąd. Moje złoto zniknęło.
Czy jest szansa na odzyskanie? Wiem, że kwota nieduża ale ziarko do ziarka...
pozdrawiam
-----------------
Sprawa błyskawicznie załatwiona.

Ostatnio zmieniony 27 sie 2016, o 14:23 przez raistand, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja mam ten błąd od paru miesięcy już, wymieniłem kilkanaście maila z obsługą Muve, ale nie udało się znaleźć przyczyny. Pytałem czy może to być jakiś ban na IP, ale nic takiego nie praktykują. Zakładałem nowe konta, próbowałem każdą jedną metodę płatności, z użyciem złota jak i bez używania złota, po wyczyszczeniu historii, cache, ciasteczek, na innej przeglądarce, nic to nie zmienia. Wybór danej gry / usługi też nie. Wówczas byłem przekonany, że to faktycznie może jakiś problem z moją siecią, blokowanie zamówienia na Muve czy coś, ale widzę, że ostatnio sporo osób ma taki problem.
Powiem niestety jedno z mojego doświadczenia:
Nie liczcie, że problem się sam rozwiąże.
U mnie czasowo zadziałało korzystanie z pakietów internetowych w telefonie, chyba z 2 zamówienia tak składałem z wyłączonym WiFi na telefonie i było OK, ale dzisiaj nawet z pakietów zamówienie nie przechodzi, tradycyjnie znany nam błąd.
Pozostaje jedynie WiFi w pracy. Jak macie możliwość zamówienia w innym miejscu, na innej sieci, to tak możecie zrobić.
Powiem niestety jedno z mojego doświadczenia:
Nie liczcie, że problem się sam rozwiąże.
U mnie czasowo zadziałało korzystanie z pakietów internetowych w telefonie, chyba z 2 zamówienia tak składałem z wyłączonym WiFi na telefonie i było OK, ale dzisiaj nawet z pakietów zamówienie nie przechodzi, tradycyjnie znany nam błąd.
Pozostaje jedynie WiFi w pracy. Jak macie możliwość zamówienia w innym miejscu, na innej sieci, to tak możecie zrobić.
- Posty: 107
- Rejestracja: 10 sie 2016, o 14:53
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: 51°16'35.1"N 30°13'16.9"E
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
Dostałem odpowiedź od supportu, że to chwilowy problem PayU i już go rozwiązują. Więc spróbuję znowu za jakiś czas, mam nadzieję, że to jest źródło problemu