Muve.pl - oficjalny temat

Okazyjne ceny gier na PC z dystrybucji elektronicznej. Klucze Steam, GOG, Origin, Uplay itd
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 71
Rejestracja: 22 kwie 2016, o 15:08
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 3 razy
Kontakt:

Czyli Latobranie startuje w czwartek. Dzięki, Muve, i oby wpadło kilka lepszych ofert niż na ostatnich Braniach.
Awatar użytkownika
Przedstawiciel
Posty: 1582
Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:

Eisenheim pisze: Czyli Latobranie startuje w czwartek. Dzięki, Muve, i oby wpadło kilka lepszych ofert niż na ostatnich Braniach.
Będzie jeden nowy wydawca. To może być ciekawe. Reszta pewnie bez rewelacji dla Łowców. Chociaż wisienki się trafią.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 29
Rejestracja: 31 maja 2013, o 20:02
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:

Oby było więcej Residenta 6 niż ostatnio :trollface:
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 484
Rejestracja: 16 gru 2012, o 20:40
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: wielkopolska
Podziękował: 0
Podziękowania: 43 razy
Kontakt:

Mam pytanko : czy Civilization Beyond Earth Kolekcja jest w jednym kluczu czy gra i dodatek jako osobne klucze ?
Awatar użytkownika
Przedstawiciel
Posty: 1582
Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:

gnoll pisze: Mam pytanko : czy Civilization Beyond Earth Kolekcja jest w jednym kluczu czy gra i dodatek jako osobne klucze ?
Cześć,

Dostałem informacje, że jest to jeden klucz.
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1383
Rejestracja: 22 lis 2012, o 05:37
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 41 razy
Podziękowania: 21 razy
Kontakt:

Czemu nie przeceniliscie dodatku Exoplanets?
Awatar użytkownika
Przedstawiciel
Posty: 1582
Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:

keiran pisze: Czemu nie przeceniliscie dodatku Exoplanets?
Nie dostaliśmy oferty od wydawcy. Czyli powód taki, jak zawsze.
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1406
Rejestracja: 11 sty 2013, o 22:59
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 61 razy
Podziękowania: 74 razy
Kontakt:

Capcoma oferta jakaś fajna będzie? ;-) Bo musiałbym wreszcie uzupełnić braki w gierkozbiorze, wstyd potem pisać, żem fanem RE jest ;-)
No i jakąś fajną ofertą na season pass do ostatniej Lary Croft bym nie pogardził ;-)
Awatar użytkownika
Przedstawiciel
Posty: 1582
Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:

TomHa pisze: Capcoma oferta jakaś fajna będzie? ;-) Bo musiałbym wreszcie uzupełnić braki w gierkozbiorze, wstyd potem pisać, żem fanem RE jest ;-)
No i jakąś fajną ofertą na season pass do ostatniej Lary Croft bym nie pogardził ;-)
Coś tam będzie. seria RE też się pojawi na pewno.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 77
Rejestracja: 13 lis 2014, o 20:31
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 2 razy
Kontakt:

Przepraszamy, ale wystąpił chwilowy problem z zamówieniem lub płatnością.

Co możesz zrobić?

Twoje zamówienie jest widoczne w Historii transakcji. Możesz tam sprawdzić aktualny status zamówienia, a w razie potrzeby wznowić płatność.
Jeżeli problem się powtórzy prosimy skontaktuj się z nami a niezwłocznie zajmiemy się Twoim zgłoszeniem.
Formularz kontaktowy oraz potrzebne numery telefonów znajdziesz na tej stronie.


Kontynuuj zakupy
Błąd po mojej czy waszej stronie?
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 107
Rejestracja: 10 sie 2016, o 14:53
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: 51°16'35.1"N 30°13'16.9"E
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:

Mam ciągle to samo od wczoraj, nie mogę dokonać żadnego zakupu.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 77
Rejestracja: 13 lis 2014, o 20:31
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 2 razy
Kontakt:

Czyli nie mój problem, a chciałem sobie parę gier po taniości kupić :P
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 607
Rejestracja: 9 lut 2013, o 22:24
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łódź
Podziękował: 61 razy
Podziękowania: 121 razy
Kontakt:

Musicie niestety czekać do poniedziałku, wtedy przedstawiciel Muve się odezwie :/
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 107
Rejestracja: 10 sie 2016, o 14:53
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: 51°16'35.1"N 30°13'16.9"E
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:

No to super, że nie kupię sobie gier które chciałem sporo taniej w Latobraniu :/
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1414
Rejestracja: 18 gru 2012, o 10:18
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 5 razy
Podziękowania: 45 razy
Kontakt:

Kochane Muve

Kupowałem dzisiaj 'Sleeping Dogs DE' Uzyłem przy zakupie dostępnego złota. Przy zatwierdzaniu nastąpił błąd. Moje złoto zniknęło.
Czy jest szansa na odzyskanie? Wiem, że kwota nieduża ale ziarko do ziarka...

pozdrawiam
-----------------

Sprawa błyskawicznie załatwiona. :piwo:
Ostatnio zmieniony 27 sie 2016, o 14:23 przez raistand, łącznie zmieniany 1 raz.
Lui
Awatar użytkownika
Lui
Robin Hood
Posty: 277
Rejestracja: 28 maja 2014, o 15:53
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 3 razy
Kontakt:

Spróbujcie jeszcze raz... Ja właśnie kupiłem i nie było najmniejszego problemu.
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 107
Rejestracja: 10 sie 2016, o 14:53
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: 51°16'35.1"N 30°13'16.9"E
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:

Spróbowałem, nie wiem który już raz od wczoraj.. dalej to samo.
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 596
Rejestracja: 3 gru 2015, o 14:50
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 9 razy

Ja mam ten błąd od paru miesięcy już, wymieniłem kilkanaście maila z obsługą Muve, ale nie udało się znaleźć przyczyny. Pytałem czy może to być jakiś ban na IP, ale nic takiego nie praktykują. Zakładałem nowe konta, próbowałem każdą jedną metodę płatności, z użyciem złota jak i bez używania złota, po wyczyszczeniu historii, cache, ciasteczek, na innej przeglądarce, nic to nie zmienia. Wybór danej gry / usługi też nie. Wówczas byłem przekonany, że to faktycznie może jakiś problem z moją siecią, blokowanie zamówienia na Muve czy coś, ale widzę, że ostatnio sporo osób ma taki problem.

Powiem niestety jedno z mojego doświadczenia:
Nie liczcie, że problem się sam rozwiąże.

U mnie czasowo zadziałało korzystanie z pakietów internetowych w telefonie, chyba z 2 zamówienia tak składałem z wyłączonym WiFi na telefonie i było OK, ale dzisiaj nawet z pakietów zamówienie nie przechodzi, tradycyjnie znany nam błąd.

Pozostaje jedynie WiFi w pracy. Jak macie możliwość zamówienia w innym miejscu, na innej sieci, to tak możecie zrobić.
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 107
Rejestracja: 10 sie 2016, o 14:53
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: 51°16'35.1"N 30°13'16.9"E
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:

Dostałem odpowiedź od supportu, że to chwilowy problem PayU i już go rozwiązują. Więc spróbuję znowu za jakiś czas, mam nadzieję, że to jest źródło problemu
Awatar użytkownika
Zbanowany
Posty: 3043
Rejestracja: 28 lis 2013, o 16:21
Podziękował: 211 razy
Podziękowania: 364 razy

A ja w sobote i niedziele nic nie kupie bo moj leniwy bank nie pracuje xD
ODPOWIEDZ