Steam Desktop Authenticator co może pójść nie tak?

Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 815
Rejestracja: 7 wrz 2013, o 23:02
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 100 razy
Podziękowania: 258 razy
Kontakt:

Panie, Panowie,

już "na dniach" Summer Sale, a co za tym idzie? Możliwe, że i w tym roku zostaną rzucone eventowe karty! Dlatego czas na przygotowanie się do bezproblemowej wymiany zdobytych kart!

Tak więc i mnie w końcu wzięło na uruchomienie autentyfikatora. Czekanie 15 dni na zrealizowanie wymiany w trakcie Summer Sale eliminuje z jakiegokolwiek zarobku dlatego padło na polecany Steam Desktop Authenticator (SDA) pobrany ze strony https://github.com/Jessecar96/SteamDesktopAuthenticator. Wpierw mały problemy z uruchomieniem na win7 64bit rozwiązała paczka ze strony http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=397707 plik o nazwie NDP452-KB2901954-Web.

Program włączył się: http://i.imgur.com/zrP5mY0.png , ale zanim cokolwiek zrobiłem, zacząłem zastanawiać się, co może pójść nie tak w trakcie konfigurowania i użytkowania tej aplikacji. Zacząłem przeglądać problemy związane z tym oprogramowaniem.

1.
Problem, który ujawnił się użytkownikowi @Szeryf1592 (http://lowcygier.pl/forum/viewtopic.php ... 80#p265272), a odpowiedział poniżej @Skapiradlo, z tym, że chyba niedokładnie o to Szeryfowi1592 chodziło:
Szeryf1592 pisze: U mnie to coś nie działa. Po wpisaniu kodu z emaila wyskakuje mi potem komunikat "Error adding your phone number. Steam returned "GeneralFailure". Chciałem usunąć numer telefonu na Steamie, ale tam zaś nie wysyła mi SMS z kodem potwierdzającym.
Skapiradlo pisze: @up: telefon dodajesz z poziomu aplikacji steam, a dopiero potem SDA do konta.
Steam wymusza dodanie numeru do konta steam?

Na filmie: https://youtu.be/xDf-cTM4UTQ?t=2m53s poruszany jest temat obsługi wielu kont za pomocą tylko jednego numeru telefonu ale, jak widać powyżej, u nie wszystkich to nie działa :/

2.
Po przeczytam na stronie: https://steamcommunity.com/discussions/ ... 070866464/ (How To Remove Steam Mobile Authenticator If You Lost Your Recovery Code) (post z 08.07.2015 roku) informację o tym że nie jest już potrzebny revocation code do odpięcia od konta steam autentyfikatora. Kiedyś był wymagany: http://i.imgur.com/X95makK.png obecnie już nie: http://i.imgur.com/JJFfUFN.png

To po co ten autentyfikator, skoro można go sobie od tak usunąć? No chyba, że czegoś nie wiem?
Na tym samym filmie: https://www.youtube.com/watch?v=xDf-cTM4UTQ jest zwracana uwaga na to, aby revocation code został zanotowany na kartce (film z 18.01.2016r), nie na komputerze, na którym znajduje się aplikacja Steam Desktop Authenticator.

Czy jednak warto posiadać ten kod?

3.
Szukam dalej ;)

Gdyby ktoś z Was znał odpowiedzi na moje problemy proszę o komentarz.

PS. Rzucane przez valve kłody pod nasze nogi zmuszają nas do myślenia i kombinowania, dodatkowo wykruszą dużą część użytkowników steama z korzystania ze steamowego marketu, dzięki czemu ceny kart/emotikonek powinny wzrosnąć. Nie jestem pewien, czy wyeliminuje możliwość kradzieży zawartości ekwipunku skoro autentyfikator można odpiąć bez revocation code. Obawiam się jednak najgorszego, awarii systemu uniemożliwiającej poprawne akceptowanie wymian.
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1306
Rejestracja: 4 lip 2013, o 20:26
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 37 razy
Podziękowania: 49 razy
Kontakt:

Summer sale na dniach ? przeciez to dopiero za 4 miesiace
B3T
Awatar użytkownika
B3T
Robin Hood
Posty: 217
Rejestracja: 18 lis 2014, o 15:46
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 14 razy
Kontakt:

Alloon pisze: Summer sale na dniach ? przeciez to dopiero za 4 miesiace
"na dniach" :D
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 1956
Rejestracja: 22 cze 2013, o 19:20
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 249 razy
Podziękowania: 393 razy
Kontakt:

Kuwejt pisze: Steam wymusza dodanie numeru do konta steam?
Tak, dostajesz potwierdzenie sms'em, które musisz wpisać w autentykatorze steam.
Można potem usunąć numer telefonu ze swojego konta steam.
Kuwejt pisze: Czy jednak warto posiadać ten kod?
Warto!

Pamiętaj, że z oryginalnego steam authentykatora da się wyciągnąć dane do WinAutha i SDA.
W drugą stronę, może to nie być możliwe.

A summer sejl to za 3 miesiące dopiero :)
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 1184
Rejestracja: 17 lut 2013, o 06:42
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Outer Space
Podziękował: 7 razy
Podziękowania: 16 razy
Kontakt:

U mnie bez kodu przywracającego nie da się usunąć tokena bez kontaktu z pomocą techniczną.
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 815
Rejestracja: 7 wrz 2013, o 23:02
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 100 razy
Podziękowania: 258 razy
Kontakt:

tigritron pisze: U mnie bez kodu przywracającego nie da się usunąć tokena bez kontaktu z pomocą techniczną.
Dziękuję za info. Czyli zapisuję. Lepiej mieć więcej, niż stracić dostęp do konta.
McSnake pisze:
Kuwejt pisze: Steam wymusza dodanie numeru do konta steam?
Tak, dostajesz potwierdzenie sms'em, które musisz wpisać w autentykatorze steam.
Można potem usunąć numer telefonu ze swojego konta steam.
To ciekaw jestem, do ilu kont steam system pozwoli przypisać jeden numer telefonu? Czytałem, że max to do 5 kont. Jak mnie pamięć nie myli, pisał o tym @Skapiradlo ale dawno, wiec mogło się coś zmienić. Ktoś próbował?

W 2:53 minucie https://youtu.be/xDf-cTM4UTQ?t=2m53s jest napisane, że można użyć jednego numeru telefonu do wielu kont, ale nie wiem, ile to jest wiele :/

Jeżeli jednak nie ma limitu, to:

1) przypisuję numer telefonu do konta steam nr 1,
2) dodaje konto steam nr 1 do SDA,
3) usuwam numer telefonu z konta steam nr 1,

4) przypisuję numer telefonu do konta steam nr 2,
5) dodaje konto steam nr 2 do SDA,
6) usuwam numer telefonu z konta steam nr 2,

...) przypisuję numer telefonu do konta steam nr N,
...) dodaje konto steam nr N do SDA,
...) usuwam numer telefonu z konta steam nr N,

itd...

Tak, mam więcej niż jedno konto steam.

Nie ma co się oszukiwać, raz wprowadzony numer telefonu będzie siedzieć w ich bazie i będzie połączony z pierwszym kontem, mimo, że się "usunie" (czytaj, ukrywa) numer telefonu :/
McSnake pisze: A summer sejl to za 3 miesiące dopiero :)
:shock:
Nie, no wiem, ale ładnie podnieca sytuację :E
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 1956
Rejestracja: 22 cze 2013, o 19:20
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 249 razy
Podziękowania: 393 razy
Kontakt:

Kuwejt pisze: Nie, no wiem, ale ładnie podnieca sytuację :E
Chyba Ciebie :trollface:
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1406
Rejestracja: 11 sty 2013, o 22:59
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 61 razy
Podziękowania: 74 razy
Kontakt:

Ja do alt konta dodałem telefon via SDA, więc nie powinno być z tym problemu - pojawiło się okienko w które trzeba było wpisać numer telefonu (+48blablabla) potem przyszedł sms na ten fon i apka od tego czasu chodzi jak ta lala :)

Nie powinno się nic stać, póki co apka ma dobrą opinię, Steam też powinien wyrobić w trakcie wyprzedażowej gorączki .... jedyne co może Cię spotkać biorąc pod uwagę Twój nick, to to, że napadnie Cię Irak :D

Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 1203
Rejestracja: 16 gru 2012, o 16:45
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Sos
Podziękował: 0
Podziękowania: 17 razy
Kontakt:

W zasadzie w innym temacie pisałem o swoich problemach z przejściem na wersję decktopową. Jednak problem z brakiem adb znikł. SDA zrobił import. Wcześniej udało mi się wyciągnąc pliki z telefonu i użyć ich w WinAuth. Ten drugi wydaje się o wiele bardziej wielozadaniowy i przynajmniej zadziałało mi potwierdzenie wymiany. A wracając do SDA...
Ad.1. "Steam returned "GeneralFailure" też miałem ten problem. Jako że mam główne konto i alty... i w zasadzie z altów korzystałem ostatnio na jednym. Z nim problemów nie było. Oznaczony błąd wyskakiwał przy altach nie używanych w apce mobilnej już jakiś czas temu. Wystarczyło zalogować się na telefonie i od razu dało się zaimportować. Apka chyba ustawienia konta trzyma czasowo.. (steam.settings.steamid.xml) lub z innej przyczyny... ale miałem w telefonie pliki tylko 2 takie pliki do ostatnio używanych kont.
Ad.2. Kod można w każdej chwili wyciągnąc z apki. I jak już pisano, to warto go mieć. Np. przy zmianie telefonu... ale jak ma się w SDA/WinAuth... to pliki konfiguracyjne można zaszyfrować podając hasło. Więc jakieś zabezpieczenie jest. A powiedzieć można, że nawet lepsze niż w samej apce, gdzie jest trzymana w tekście jawnym.
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 815
Rejestracja: 7 wrz 2013, o 23:02
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 100 razy
Podziękowania: 258 razy
Kontakt:

TomHa pisze: Ja do alt konta dodałem telefon via SDA, więc nie powinno być z tym problemu - pojawiło się okienko w które trzeba było wpisać numer telefonu (+48blablabla) potem przyszedł sms na ten fon i apka od tego czasu chodzi jak ta lala :)
Dobre wieści. Napisz jeszcze, jeżeli możesz, czy tylko 1 alt? Ciekaw jestem, ile kont można podpiąć pod jeden numer telefonu.
JACKo pisze: W zasadzie w innym temacie pisałem o swoich problemach z przejściem na wersję decktopową.
Ja będę używać autentyfikatora tylko na komputerze. Komórka, to stara nokia. SMSy do niej przychodzą.
JACKo pisze: Ad.1. "Steam returned "GeneralFailure" też miałem ten problem. Jako że mam główne konto i alty... i w zasadzie z altów korzystałem ostatnio na jednym. Z nim problemów nie było. Oznaczony błąd wyskakiwał przy altach nie używanych w apce mobilnej już jakiś czas temu. Wystarczyło zalogować się na telefonie i od razu dało się zaimportować. Apka chyba ustawienia konta trzyma czasowo.. (steam.settings.steamid.xml) lub z innej przyczyny... ale miałem w telefonie pliki tylko 2 takie pliki do ostatnio używanych kont.
Ciekawe. Mam nadzieję, że ten problem jest związany z tym, że wpierw dodałeś autentyfikator na komórce. Ja spróbuję ominąć to urządzenie.
JACKo pisze: Ad.2. Kod można w każdej chwili wyciągnąc z apki. I jak już pisano, to warto go mieć. Np. przy zmianie telefonu... ale jak ma się w SDA/WinAuth... to pliki konfiguracyjne można zaszyfrować podając hasło. Więc jakieś zabezpieczenie jest. A powiedzieć można, że nawet lepsze niż w samej apce, gdzie jest trzymana w tekście jawnym.
Kto by pomyślał, aby w apce od Steama dane były zapisane w plain text? Już mi się to nie podoba. Czyli odpada apka do telefonu. Wolę zaszyfrowane (ciekawe, jak mocno?) dane na kompie w zaszyfrowanym kontenerze.

Reasumując, na dzień dzisiejszy, chciałbym dodać autentyfikator do trzech kont. Pierwsze - główne, na którym gram, drugie do handlu z użytkownikami Steam oraz trzecie, na którym trzymam cały ten bałagan. Trzy konta powinny przejść na jednym numerze telefonu. Dodatkowo nie będę instalować lewego softu na mojej komórce. I na koniec spróbuję uruchomić autentyfikator tylko za pomocą SDA. Zobaczę, jak mi to wyjdzie.

Około trzy miesiące do Summer Sale. Nie pali się. Jeszcze poczytam, co może pójść nie tak.

Dziękuję za wzięcie udziału w moim wątku oraz za bogate odpowiedzi.
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1406
Rejestracja: 11 sty 2013, o 22:59
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 61 razy
Podziękowania: 74 razy
Kontakt:

Ja mimo wszystko konto główne mam na fonie, na oficjalnej apce - alt konto to głównie bundlówki, duble i darmówki :) Już mi się nazbierała pokaźna kolekcja dubli dubli, więc czas na trzecie konto i te też pójdzie na SDA, ale główne konto jest święte - łączy mnie z nim prawie dwunastoletnia zażyłość i nie podejmę żadnego ryzyka, by moje maleństwo ucierpiało przez jakąś nie do końca pewną apkę :D
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 704
Rejestracja: 22 gru 2012, o 21:22
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 72 razy
Podziękowania: 129 razy
Kontakt:

Co do numeru telefonu: tylko na początku - w ubiegłym roku były ograniczenia do 2 kont na numer. Teraz można dodawać chyba do ilu kont się chce - sprawdzałem do kilku i jest OK. Lepiej oczywiście telefonu nie odpinać - to kolejne zabezpieczenie., No i przypisywać go też lepiej przez oficjalnego klienta steam, a dopiero ptem ustawiać SDA/WinAutha. Najlepiej na zrootowanym telefonie, a dopiero potem zaimportować dane z apki steam do SDA/WinAuth.
Tak samo oczywiście zapisać sobie hardcopy revocation codes i trzymać w jakimś pudełku z ulubioną grą steamową itp.
W połączeniu z pozostałymi danymi z konta steam: danymi z płatności karty, oświadczeniem podatkowym przy handlu w markecie, danymi do wysyłki steam linka i steam controllera nawet przy mało obecnie prawdopodobnym przejęciu konta powinno spokojnie odzyskać się dostęp, co najwyżej trzeba będzie poczekać przy słynnym "volvo time".

P.S.
Przy tych wszystkich utrudnieniach zastanawiam się czemu to wszystko służy. W obecnej postaci dużo łatwiej o infekcję syfem kiepsko zabezpieczonych telefonów z androidem niż PC z przyzwoitym antywirusem, podobnie jak zdecydowanie łatwiej o zgubienie czy kradzież telefonu niż gamingowego peceta, który upodabnia się do nieruchomści. A na dziś mając dostęp do telefonu można zrobić wszystko z poziomu aplikacji mobilnej i szybko wyczyścić konto mając dostęp tylko do telefonu z aplikacją mobilną steam. Volvo IMHO upadło na głowę.
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 2286
Rejestracja: 27 sty 2013, o 12:33
Podziękował: 0
Podziękowania: 11 razy

Skapiradlo pisze: Co do numeru telefonu: tylko na początku - w ubiegłym roku były ograniczenia do 2 kont na numer. Teraz można dodawać chyba do ilu kont się chce - sprawdzałem do kilku i jest OK.
...z tym zastrzeżeniem, że "konta przypisane do jednego numeru telefonu MOGĄ być traktowane jak należące do jednej osoby" - z FAQ Steam. O ile to kogokolwiek rusza...
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 815
Rejestracja: 7 wrz 2013, o 23:02
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 100 razy
Podziękowania: 258 razy
Kontakt:

Zacząłem pierwsze testy na losowym alcie i już kolejny problem.

Dodałem numer telefonu za pomocą klienta (strona: https://store.steampowered.com/phone/add), a następnie odpiąłem (strona: https://store.steampowered.com/phone/manage). Bez czekania spróbowałem ponownie podpiąć ten sam numer telefonu. Niestety pojawił się błąd: "Too many attempts to add this phone number". Przeczekałem minutę i spróbowałem ponownie. Zadziałało. Prawdopodobnie za szybko przeprowadzić tę samą czynność z tym samym telefonem.

Może się komuś przyda ta informacja?
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 815
Rejestracja: 7 wrz 2013, o 23:02
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 100 razy
Podziękowania: 258 razy
Kontakt:

Pierwsza pozytywna akceptacja wymiany i... LOL! Nie 7 dniowego couldowna!
System od razu pozwolił zaakceptować wymianę. Nie ma 7 dni oczekiwania! Dziwne.

Edit.
Pomyłka. Wysyłka poszła od razu, ale już odbiór, nie. Musze poczekać 7 dni.
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 704
Rejestracja: 22 gru 2012, o 21:22
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 72 razy
Podziękowania: 129 razy
Kontakt:

buck pisze:
Skapiradlo pisze: Co do numeru telefonu: tylko na początku - w ubiegłym roku były ograniczenia do 2 kont na numer. Teraz można dodawać chyba do ilu kont się chce - sprawdzałem do kilku i jest OK.
...z tym zastrzeżeniem, że "konta przypisane do jednego numeru telefonu MOGĄ być traktowane jak należące do jednej osoby" - z FAQ Steam. O ile to kogokolwiek rusza...
Zgadza się, ale co to za różnica? By dodać jakikolwiek klucz steam i tak musisz odpalić klient steam, a on wyszuka na dysku od razu wszystkie konta do jakich było logowanie na tym komputerze od reinstalacji OSa/steama i jestem przekonany że od razu raportuje to na serwery steam. Gdy blokowano ludziom konta za boty itp. jeszcze zanim były numery telefonu w kliencie, to od razu wszystkie hurtem - steam wie więcej niż się przypuszcza o multikontach, no chyba że ktoś uruchamia każde konto na osobnej maszynie wirtualnej, z innym emailem i nr telefonu oraz innym IP. IMHO za dużo zawracania głowy w sytuacji gdy nie ma żadnego zakazu posiadania wielu kont steam - możesz mieć ile chcesz byleby z nich nie spamować, nie robić scamowania itp bo wtedy mogą polecieć wszystkie. No i można trzymać się zasady zdrowego rozsądku - do 10 kont na 1 email / nr telefonu, czyli tyle ile wynosi limit udostępnień w ramach steam family sharing.
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 815
Rejestracja: 7 wrz 2013, o 23:02
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 100 razy
Podziękowania: 258 razy
Kontakt:

Następna uciążliwość. Następny problem:
Teraz każde logowanie do steama z podpiętym autentyfikatorem wymaga potwierdzenia tokenem :/ Dziwne, ponieważ przed podłączeniem autentyfikatora nie trzeba było za każdym logowaniem czekać na mail z tokenem. Jedynie, gdy się chciało uruchomić Steama na nowym komputerze, wtedy należało potwierdzić tę operację za pomocą maila. Oj nie dobrze. Na szczęście SDA daje radę. Prawym na ikonkę SDA znajdującą się w zasobniku, wybieram konto z listy, a następnie: "Copy SG code to clipboard" i wklejam do okienka tokena. Jest trochę dłużej.

Problem nr N?
Niestety, ale ta sama sytuacja, co powyżej, tyczy się Steam Card Farmera. Wymagany jest token :/ Może ktoś z Was wie, czy da się to wyłączyć w SCF? Nie widzi mi się wklejać kilkadziesiąt tokenów :/

Kolejny problem. Program nie działa na winXP (Edit: ale jest światełko w tunelu, a nazywa się: "Steam Desktop Authenticator 47 - (Mod 47)". Link: https://github.com/hyt47/SteamDesktopAu ... tor-Mod-47 ).
http://lowcygier.pl/forum/viewtopic.php ... 00#p262862
Skapiradlo pisze: Jedna z niewielu wad tego programu, to że autor wpadł na dość niewydarzony pomysł napisania tak prostego programu w MS NET 4.5.x -> program działa od Win7 w górę (na Viście nie sprawdzałem). Przez brak tej wersji NET nie działa na WinXP i Linuksie.
Dla mnie jest to bardzo duża wada. Ano, od czasu do czasu, użytkuje starego Acera TravelMate 2410, na którym jest zainstalowany winXP. Szkoda, bo zabieram go na krótkie wypady poza dom oraz dłuższe - na wakacje. Może pomęczę się WinAuthem przez kilka/kilkanaście dni? To może być rozwiązanie.

Chyba, że ktoś przepisze kod:
http://lowcygier.pl/forum/viewtopic.php ... 00#p263051
yocki pisze: Nie wiem jak z linuxem ale skoro gość dał kod źródłowy i jeśli nie użył jakichś metod występujących tylko w .net 4.5+, to powinno się dać przekompilować to do .net 4 a wtedy chyba na XP zatrybi.
Miło by było, tylko że winXP został wycofany ze służby.

Zmartwiłeś mnie trochę tą informacją:
Skapiradlo pisze: No i można trzymać się zasady zdrowego rozsądku - do 10 kont na 1 email / nr telefonu, czyli tyle ile wynosi limit udostępnień w ramach steam family sharing.
Mam tylko dwa numery telefonów. Na szczęście nie trzeba żonglować kartami sim. Wystarczy tylko 1 sms, na samym początku. Później już tylko autentyfikator. Czas coś szarpnąć z aledrogo.

Po głębszym zastanowieniu się nad przyczynami wdrożenia przez Valve autentyfikatora, podejrzewam, że w ogóle nie chodziło o bezpieczeństwo użytkowników i ich wirtualnych bałaganów, a zmniejszenie transferu, jaki jest wykorzystywany w trakcie przesyłania powiadomień. Strzelam, że na przesłanie tokena to kilka/kilkadziesiąt bajtów i porównując to z wielkością około od około 11 tysięcy do około 15 tysięcy bajtów jakie mają maile wysłane do mnie dotyczące potwierdzenia wymiany lub o zakończeniu wymiany. Podejrzewam, że zmniejszenie transferu było priorytetem.
Awatar użytkownika
Zbanowany
Posty: 3043
Rejestracja: 28 lis 2013, o 16:21
Podziękował: 211 razy
Podziękowania: 364 razy

Token jest teraz wymagadany do wszystkiego, kazde logowanie do stema wpisz token, inna przeglodarka wpisz token, idle master czy inna *klikklak* wpisz token...
Co najlepsze to nie jest żadna nowość że od 9 marca jak myslą niektórzy... od grudnia jak uzywam tokena bo były te znizki w markecie, to do czego bym sie nie logował to chcialo tokena. Wpisywanie takiego tokena 5x dziennie do ilde mastera jest dobijające swoją droga :E
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 815
Rejestracja: 7 wrz 2013, o 23:02
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 100 razy
Podziękowania: 258 razy
Kontakt:

pelikulas pisze: Token jest teraz wymagadany do wszystkiego, kazde logowanie do stema wpisz token, inna przeglodarka wpisz token, idle master czy inna *klikklak* wpisz token...
Co najlepsze to nie jest żadna nowość że od 9 marca jak myslą niektórzy... od grudnia jak uzywam tokena bo były te znizki w markecie, to do czego bym sie nie logował to chcialo tokena. Wpisywanie takiego tokena 5x dziennie do ilde mastera jest dobijające swoją droga :E
To może powinni zrezygnować z hasła do konta??? Dorzucę im do listy "to do" ;) Gdzie to można zgłosić???

BDW:
http://lowcygier.pl/forum/viewtopic.php ... 00#p262834
dusty.camper pisze: Koniec Idle Mastera :(
http://steamcommunity.com/groups/idlema ... 1288054077
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 234
Rejestracja: 4 kwie 2013, o 00:57
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 7 razy
Kontakt:

Szkoda, że to koniec IM. Ciekawe dlaczego nie może używać tokena.
Z innej beczki - Czy można idlować karty z z IM albo SAMa na smartfonie z apką steama?
ODPOWIEDZ