The Division Gold z brazylijskiego Ubishopu
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
- Posty: 147
- Rejestracja: 25 cze 2014, o 18:33
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Kontakt:
em, spójrz na pierwszy post. Ewidentnie pisze brazylijski Ubi sklep http://lowcygier.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=13274 ^^
No właśnie, nie kojarzę co to jest ta hola.
Zazwyczaj kupowałem z polskich dystrybucji i chciałbym pokusić się z tego sposobu
Edit: Dobra, chyba mam
No właśnie, nie kojarzę co to jest ta hola.
Zazwyczaj kupowałem z polskich dystrybucji i chciałbym pokusić się z tego sposobu

Edit: Dobra, chyba mam

- Posty: 29
- Rejestracja: 28 lis 2013, o 19:41
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
@mariohyper
Pewnie, jestem trochę zły na siebie. Nie mam też żadnych zastrzeżeń co do tego sklepu, dostałem od nich produkt zgodny z opisem. Jednak kpiną jest dla mnie to, że Natchai Stappers (Community Manager z Ubisoftu) w okolicy stycznia podaje OFICJALNĄ informację jakoby rosyjska wersja będzie posiadała język angielski. Kpiną jest jego zachowanie, tzn. usuwanie postów na Twiterze, w których jest pytany o ten język, a później także blokuje postujących.
Sprostowanie także nie należy do poważnych. Jedyne co dostaliśmy to "Sorry".
Zresztą, nie tylko kupujących u Rosjan dotknął ten problem, bo także tych co kupili na Kinguin czy na G2A. Tam była informacja o języku angielskim.
Wierz mi, nie kupiłbym tej gry gdyby nie ta informacja o języku. Uznałem jednak, że pewniak iż jest język angielski, brak region blocka i fajna cena to dobre powody by kupić tę grę.
Zresztą, jak sam zauważyłeś, to dosyć ciekawe, że problemy językowe dotknęły jedynie "wschodu", ale innych regionów już nie.
Przyznam szczerze, że czuję się oszukany. Nie przez sklep, tylko przez wydawcę. Najpierw zapewnienia o tym, że angielski będzie, a później "nie ma i może nie będzie" jest kpiną.
Pewnie, jestem trochę zły na siebie. Nie mam też żadnych zastrzeżeń co do tego sklepu, dostałem od nich produkt zgodny z opisem. Jednak kpiną jest dla mnie to, że Natchai Stappers (Community Manager z Ubisoftu) w okolicy stycznia podaje OFICJALNĄ informację jakoby rosyjska wersja będzie posiadała język angielski. Kpiną jest jego zachowanie, tzn. usuwanie postów na Twiterze, w których jest pytany o ten język, a później także blokuje postujących.
Sprostowanie także nie należy do poważnych. Jedyne co dostaliśmy to "Sorry".
Zresztą, nie tylko kupujących u Rosjan dotknął ten problem, bo także tych co kupili na Kinguin czy na G2A. Tam była informacja o języku angielskim.
Wierz mi, nie kupiłbym tej gry gdyby nie ta informacja o języku. Uznałem jednak, że pewniak iż jest język angielski, brak region blocka i fajna cena to dobre powody by kupić tę grę.
Zresztą, jak sam zauważyłeś, to dosyć ciekawe, że problemy językowe dotknęły jedynie "wschodu", ale innych regionów już nie.
Przyznam szczerze, że czuję się oszukany. Nie przez sklep, tylko przez wydawcę. Najpierw zapewnienia o tym, że angielski będzie, a później "nie ma i może nie będzie" jest kpiną.
- Posty: 2002
- Rejestracja: 17 mar 2013, o 22:38
- Podziękował: 298 razy
- Podziękowania: 261 razy
- Kontakt:
Gierki Ubi na Rosję zawsze mają swoistego region locka, czyli tylko język rosyjski. Tak jest od dłuższego czasu, więc raczej każdy o tym wiedział, dlatego aż dziw mnie bierze, że jednak tyle osób tego krapa kupiło właśnie w RUMęczyciel pisze: @mariohyper
Pewnie, jestem trochę zły na siebie. Nie mam też żadnych zastrzeżeń co do tego sklepu, dostałem od nich produkt zgodny z opisem. Jednak kpiną jest dla mnie to, że Natchai Stappers (Community Manager z Ubisoftu) w okolicy stycznia podaje OFICJALNĄ informację jakoby rosyjska wersja będzie posiadała język angielski. Kpiną jest jego zachowanie, tzn. usuwanie postów na Twiterze, w których jest pytany o ten język, a później także blokuje postujących.
Sprostowanie także nie należy do poważnych. Jedyne co dostaliśmy to "Sorry".
Zresztą, nie tylko kupujących u Rosjan dotknął ten problem, bo także tych co kupili na Kinguin czy na G2A. Tam była informacja o języku angielskim.
Wierz mi, nie kupiłbym tej gry gdyby nie ta informacja o języku. Uznałem jednak, że pewniak iż jest język angielski, brak region blocka i fajna cena to dobre powody by kupić tę grę.
Zresztą, jak sam zauważyłeś, to dosyć ciekawe, że problemy językowe dotknęły jedynie "wschodu", ale innych regionów już nie.
Przyznam szczerze, że czuję się oszukany. Nie przez sklep, tylko przez wydawcę. Najpierw zapewnienia o tym, że angielski będzie, a później "nie ma i może nie będzie" jest kpiną.

- Posty: 619
- Rejestracja: 23 gru 2012, o 20:55
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lca
- Podziękował: 4 razy
- Podziękowania: 49 razy
- Kontakt:
Kinquin i G2A to targowisko z kluczami, więc to żaden argument. Powinieneś mieć pretensje do nich że oni wprowadzili Cie w błąd. Wątpię żeby Ubi zmieniło coś w tym temacie, dla nich sprawa jest jasna. Nie kupiłeś w swoim regionie, więc nie możesz mieć do nich pretensji. Inaczej rosjanie, oni prędzej mogą się postawić. Myślę że im to też, nie jest na rękę że nie mają możliwości zmiany języka na angielski. Nie każdy chce grać w rodzimym języku.
- Posty: 29
- Rejestracja: 28 lis 2013, o 19:41
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
Lock lock'iem. Zastanowiło mnie dlaczego to nie jest "zwykły" region lock (niemożność aktywacji), a tylko ograniczenie na język. Link na dole mówi sam za siebie.
http://forums.ubi.com/showthread.php/13 ... st11314852
To ten post wprowadził mnie w błąd, dzieło pracownika Ubisoftu. Rozumiem, że był świadom co pisze i miał uprawnienia by to ogłosić. Powtarzam: Gdyby nie ta informacja NIE kupiłbym tej gry w tej "ofercie".
Mam rozumieć, że np. klucz z Ameryki Południowej jest moim rejonem? Rosjanie, którzy mają grę z kodu Nvidii nie mogą włączyć j. rosyjskiego. Rosja i reszta świata, tak to wygląda.
http://forums.ubi.com/showthread.php/13 ... st11314852
To ten post wprowadził mnie w błąd, dzieło pracownika Ubisoftu. Rozumiem, że był świadom co pisze i miał uprawnienia by to ogłosić. Powtarzam: Gdyby nie ta informacja NIE kupiłbym tej gry w tej "ofercie".
Mam rozumieć, że np. klucz z Ameryki Południowej jest moim rejonem? Rosjanie, którzy mają grę z kodu Nvidii nie mogą włączyć j. rosyjskiego. Rosja i reszta świata, tak to wygląda.
no, u nich to raczej miłośnicy angielskiego w grach lądują na Syberii. A tam krucho z prądem, o internecie nie wspominając. Po prostu szanują swój język.
- Posty: 26
- Rejestracja: 11 gru 2012, o 07:56
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
A Season Pass będzie działał na Polskiej wersji? Ja poczekam chyba, jak rozwiąże się temat ruskiego Division a potem jak polska wersja stanieje zakupie raz jeszcze, żeby chociaż trochę wyjść na plus... 

Powiem tyle: wkurzyłem się i kupiłem dziś wersję pudełkową w sklepie. Dodałem do konta z ruską wersją i dodało w zakładce "moje gry" międzynarodową wersję językową, czyli po prostu dodało język do tamtej gry. Season pass działa z polską wersją. Jestem świadomy, że wywaliłem na grę 300 zł niepotrzebnie. No cóż, za głupotę się płaci. Normalnie w życiu nie dałbym za grę z season passem 300 zł.
Na całe szczęście tym razem nie miałeś racji i zadziałało, co już potwierdzili inni przedemną.
Czyli pisząc wcześniej "nie martw się" jednak miałeś rację
