The Division Gold z brazylijskiego Ubishopu

Okazyjne ceny gier na PC z dystrybucji elektronicznej. Klucze Steam, GOG, Origin, Uplay itd
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 122
Rejestracja: 2 sty 2013, o 17:50
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Śrem
Podziękował: 0
Podziękowania: 3 razy
Kontakt:

Dralamir pisze: W jednym z tematów dev, który podał wtedy błędną informacje napisał:

"The rewards issue being worked on. Please be patient"
W którym wątku tak napisał?
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 28
Rejestracja: 8 mar 2016, o 09:00
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

blindobserver pisze:
Dralamir pisze: W jednym z tematów dev, który podał wtedy błędną informacje napisał:

"The rewards issue being worked on. Please be patient"
W którym wątku tak napisał?
O nagrodach za betę, a nie o ruskiej edycji.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 28
Rejestracja: 8 mar 2016, o 09:00
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

https://drive.google.com/file/d/0B0f-iC ... sp=sharing

Pliki które sie dociągneły o licencji WW
Ostatnio zmieniony 8 mar 2016, o 18:06 przez Dmger, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 21
Rejestracja: 5 mar 2016, o 23:43
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Dmger pisze:
blindobserver pisze:
Dralamir pisze: W jednym z tematów dev, który podał wtedy błędną informacje napisał:

"The rewards issue being worked on. Please be patient"
W którym wątku tak napisał?
O nagrodach za betę, a nie o ruskiej edycji.
Raczje był to ogólny temat z nieposkromioną frustracją.
http://forums.ubi.com/showthread.php/14 ... om-Ubisoft

Ale racja, może chodzić o coś innego niż język.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 20
Rejestracja: 8 mar 2016, o 00:26
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Nic w tej sprawie sie nie zdziała wg mnie, rozmawiałem na infolinii i mówią że jedyna reklamacja to do sklepu
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 175
Rejestracja: 14 sie 2013, o 23:59
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:

migot pisze: Nic w tej sprawie sie nie zdziała wg mnie, rozmawiałem na infolinii i mówią że jedyna reklamacja to do sklepu
Tylko że do yuplay potrzebna byłaby informacja od samego Ubi choć potwierdzenie od supportu w sprawie zwrotu ...
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 12
Rejestracja: 1 gru 2015, o 15:14
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Panowie,
Powiedzcie mi jedno czy teraz jak kupie sobie pudełkowe Division to mi się dołoży język do tego co mam? I potem sezona wpisze to będzie ok?
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 20
Rejestracja: 8 mar 2016, o 00:26
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Yurine pisze:
migot pisze: Nic w tej sprawie sie nie zdziała wg mnie, rozmawiałem na infolinii i mówią że jedyna reklamacja to do sklepu
Tylko że do yuplay potrzebna byłaby informacja od samego Ubi choć potwierdzenie od supportu w sprawie zwrotu ...
Tak a co Ci to da? Na stronie sklepu jest przecież napisane wyraźnie że język jest tylko rosyjski...
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 28
Rejestracja: 8 mar 2016, o 09:00
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Dralamir pisze:
Raczje był to ogólny temat z nieposkromioną frustracją.
http://forums.ubi.com/showthread.php/14 ... om-Ubisoft

Ale racja, może chodzić o coś innego niż język.
Pierwszy post w tamtym temacie:

noone of the staff responded anything about people not getting their rewards (they paid for it)
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 28
Rejestracja: 8 mar 2016, o 09:00
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Shadryss pisze: Panowie,
Powiedzcie mi jedno czy teraz jak kupie sobie pudełkowe Division to mi się dołoży język do tego co mam? I potem sezona wpisze to będzie ok?
tak.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 20
Rejestracja: 8 mar 2016, o 00:26
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Co robicie? Myślicie żeby to przeczekać bo może coś odblokują? Czy nie ma co marnować czasu i leciec po boxa do sklepu:)??
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 122
Rejestracja: 2 sty 2013, o 17:50
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Śrem
Podziękował: 0
Podziękowania: 3 razy
Kontakt:

Mi się tam nie spieszy, obecnie gra i tak jest zbugowana i ludzie nie mogą misji wykonać :D
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 28
Rejestracja: 8 mar 2016, o 09:00
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Wrzucilem pliki jezykowe tu, na ubi i reddita, czekam az ktos potwierdzi czy pomoglo.

Misje robie normalnie.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 29
Rejestracja: 28 lis 2013, o 19:41
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 0
Kontakt:

Osobiście czekam. Nie będę dwa razy płacił za produkt (proszę mi tu nie wyskakiwać, że i tak za połowę ceny itp itd.). Cała sytuacja jest istną kpiną, a to dodatkowy powód by nie wkładać w to dodatkowych pieniędzy.
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 175
Rejestracja: 14 sie 2013, o 23:59
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:

migot pisze:
Yurine pisze:
migot pisze: Nic w tej sprawie sie nie zdziała wg mnie, rozmawiałem na infolinii i mówią że jedyna reklamacja to do sklepu
Tylko że do yuplay potrzebna byłaby informacja od samego Ubi choć potwierdzenie od supportu w sprawie zwrotu ...
Tak a co Ci to da? Na stronie sklepu jest przecież napisane wyraźnie że język jest tylko rosyjski...
Bo mogą po prostu podejść jak ludzie do sytuacji skoro ubi by się przyznało ze jednak tylko Ru ??
Lepiej dać spokój i cieszyć się tą kopią bądź kupić 2 kopie :)
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 21
Rejestracja: 5 mar 2016, o 23:43
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Przeprośmy jeszcze Ubi za kłopot :D
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 20
Rejestracja: 8 mar 2016, o 00:26
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Chyba lece do sklepu po boxa, chociaż znając życie jak kupie, jutro sie okaze ze odblokuja nam jezyki:)
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 619
Rejestracja: 23 gru 2012, o 20:55
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lca
Podziękował: 4 razy
Podziękowania: 49 razy
Kontakt:

Męczyciel pisze: Osobiście czekam. Nie będę dwa razy płacił za produkt (proszę mi tu nie wyskakiwać, że i tak za połowę ceny itp itd.). Cała sytuacja jest istną kpiną, a to dodatkowy powód by nie wkładać w to dodatkowych pieniędzy.
Wytłumacz mi, co w tej całej sytuacji jest dla Ciebie kpiną? To że kupiłeś na rosyjskiej stronie klucz do gry, gdzie na stronie produktu było wyraźnie napisane jakie języki gra zawiera. Jest napisane że tylko rosyjski. Więc w czym masz problem? Gra na nasz region tego problemu nie ma, nawet na region Ameryki Południowe są do wyboru różne języki. Na karcie produktu, na stronie Nuuvem są wykazane kilka opcji językowych wraz z językiem polskim. Widocznie Ubi przewidział ten proceder i specjalne tak zrobił. Sam byłem bliski kupienia, ale dobrze ze nie byłem aż tak napalony. Jeżeli bym kupił, to pretensje miałbym tylko do siebie.
Ci użytkownicy podziękowali mariohyper za ten post:
smugglersun
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 26
Rejestracja: 11 gru 2012, o 07:56
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:

Ciężko jest rozwiązać obecną sytuację. Nie mogą przecież obecnym posiadaczom wersji rosyjskich podpiąć angielskiego paka bo wtedy każdy by kupował ruskie klucze. Chyba, że zrobią tak z pulą kluczy sprzedaną do dziś albo pozwolą jednokrotnie wybrać język gry?
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 147
Rejestracja: 25 cze 2014, o 18:33
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 3 razy
Kontakt:

Panowie, jestem chyba trochę ułomny. Siedzę na sklepie ubi i za cholerę znaleźć jak zmienić na brazylijski sklep... Pomógłby ktoś ułomnemu człowieczkowi?
ODPOWIEDZ